شرکت هواپیمایی برزیل علاقه مند به تصاحب LATAM برزیل – MercoPress

شرکت هواپیمایی برزیل علاقه مند به تصاحب LATAM برزیل است

شنبه ، 29 مه 2021 – 03:50 UTC


دیوید نیلمان از آزول ، در این هفته در اوراق بهادار اظهار داشت که آماده هدایت موج ادغام در صنعت هواپیمایی برزیل است
دیوید نیلمان از آزول ، در این هفته در اوراق بهادار اظهار داشت که آماده هدایت موج ادغام در صنعت هواپیمایی برزیل است

منابع صنعت هوایی پس از گزارش لغو سهم کد با LATAM برزیل و اعلام اینکه به دنبال “فرصت های ادغام” در بازار است ، نشان می دهند که Azul Linhas Aéreas در حال بررسی پیشنهادی برای خطوط هوایی LATAM برای شرکت تابعه برزیل است.

به عنوان یک منبع ، سهام Azul در اخبار سائوپائولو بیش از 9٪ افزایش یافت و روزنامه مالی Valor Economico گزارش داد که Azul در حال مذاکره با اجاره کنندگان هواپیمای LATAM Brazil است. در سانتیاگو سهام LATAM 20٪ سقوط کرد.

LATAM یک سال پیش درخواست حمایت از ورشکستگی فصل 11 را ارائه داد و در حالی که این فرآیند امکان تأمین منابع مالی را برای آن فراهم کرد ، اما هنوز یک طرح بازسازی رسمی ارائه نکرده است.

سخنگوی LATAM گفت که این شرکت هواپیمایی پیشنهادی از Azul دریافت نکرده است ، هیچ مکالمه ای در جریان نیست و LATAM قصد فروش هیچ یک از قطعات خود را ندارد

Azul ، LATAM Brasil و GOL دارای بازار داخلی برزیل هستند که یکی از بزرگترین بازارهای منطقه از نظر مسافر جابجایی و گسترش است.

آزول ، تحت کنترل بنیانگذار JetBlue Airways Corp ، دیوید نیلمان ، در این هفته در اوراق بهادار اعلام کرد که آماده هدایت موج ادغام در صنعت هواپیمایی برزیل است ، که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ویران شده است.


ناوچه های نوع 31 نیروی دریایی سلطنتی نام دارند. HMS Active سلف خود و آزادی فالکلند – MercoPress را به یاد می آورد

ناوچه های نوع 31 نیروی دریایی سلطنتی نام دارند. اچ ام اس اکتیو سلف خود و آزادی فالکلندز را به یاد می آورد

پنجشنبه ، 27 مه 2021 – 08:50 UTC


HMS Active تا اواسط دهه 1990 به نیروی دریایی سلطنتی خدمت می کرد. وی با پشتیبانی از نبردهای نهایی بندر استنلی ، در عملیات آزادسازی فالکلند شرکت کرد

اسامی پنج ناوچه نوع بعدی نوع 31 برای نیروی دریایی سلطنتی اعلام شده است. این کشتی ها توسط HM Queen تأیید می شوند ، HMS Active ، HMS Bulldog ، HMS Campbeltown ، HMS Formidable و HMS Venturer نامگذاری می شوند.

نام کشتی های جدید که به عنوان کلاس الهام گیری در یک گروه قرار گرفته اند ، از کشتی های جنگی و زیردریایی های سابق گرفته شده است که ماموریت ها و تاریخچه آنها الهام بخش عملیات نیروی دریایی سلطنتی است.

این نام ها همچنین نمایانگر چشم انداز آینده نیروی دریایی سلطنتی هستند: HMS فعال به معنای استقرار رو به جلو کشتی های نیروی دریایی سلطنتی برای محافظت از ارزش ها و منافع انگلستان است ، در حالی که بولداگ HMS بر مزیت عملیاتی در اقیانوس اطلس شمالی متمرکز شده است.

HMS Campbeltown نماد “حمله از دریا” تمرکز نیروی دریایی آینده تکاوران نیروی دریایی سلطنتی است ، HMS مهیب تاریخچه عملیات حمله ناو هواپیمابر را به رسمیت می شناسد و HMS Venturer فناوری و نوآوری نیروی دریایی را به جلو نگاه می کند.

دریادار تونی راداکین ، پروردگار دریای اول گفت که از اعلام اسامی ناوچه های کلاس الهام استقبال می کند: هر یک از اسامی برای برانگیختن مقادیری که برای آن تلاش می کنیم انتخاب شده است: فناوری پیشرفته ، جسارت و عملیات جهانی.

“آنها بهترین میراث کشتی سازی کلاس جهانی انگلیس را نشان می دهند و پرچم را برای دهه های آینده به اهتزاز در می آورند.

“همانطور که نخست وزیر در نوامبر گذشته اعلام کرد ، دفاع طی چهار سال آینده بیش از 24 میلیارد پوند افزایش بودجه را دریافت کرده است ، که نیروهای مسلح ما را قادر می سازد تا برای مقابله با تهدیدات آینده سازگار شوند. به عنوان بخشی از این ، ناخن های Type-31 جایگزین پنج ناو نوع Type-23 برای اهداف عمومی می شوند که هم اکنون با نیروی دریایی سلطنتی در خدمت هستند. آنها پیش بینی می شود تا سال 2028 وارد خدمت شوند ، خدمه ای حداکثر 105 نفر را حمل می کنند و در سراسر جهان مستقر می شوند و در کنار ناوهای جدید Type-26 که به عملیات شناسایی زیردریایی اختصاص دارد ، کار می کنند. “

در ابتدا توسط وزارت دفاع در نوامبر 2019 اعلام شد ، کشتی های جدید توسط Babcock در حوض خود در Rosyth ساخته می شود و اولین برش فولاد قرار است در تابستان امسال انجام شود.

در مقاله اخیر فرماندهی دفاع ، وزارت دفاع همچنان متعهد به تحویل کشتی های جدید برای نیروی دریایی سلطنتی است. Type-31 بخشی از دیدگاه نیروی دریایی یکپارچه نیروی دریایی 2030 خواهد بود ، زیرا به یک سرویس متمرکز بر تهدید تبدیل می شود.

HMS فعال: نام آن از نوع ناوچه نوع 21 HMS Active است که از اواخر دهه 1970 تا اواسط دهه 1990 به نیروی دریایی سلطنتی خدمت می کرد. Active و همچنین شرکت در عملیات آزادسازی فالکلند ، پشتیبانی از نبردهای نهایی بندر استنلی ، فعالیت خود را در حمایت از سرزمین های برون مرزی انگلیس و منافع جهانی مستقر کرد ، از مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تا اجرای تحریم های سازمان ملل و ارائه کمک های بشردوستانه در پس از بلایای طبیعی.

بولداگ HMS: به نام ناوشکن که به لطف رشادت های مهمانی شبانه روزی او در چرخاندن جدول در نبرد آتلانتیک کمک کرد. آنها در ماه مه 1941 قایق U110 آسیب دیده را جستجو کردند و دستگاه رمزگذاری “نشکن” آلمان ، Enigma ، به علاوه کتاب های کد را بازیابی کردند. این امر در مرحله مهمی از تلاش برای باز نگه داشتن خطوط حیات آتلانتیک خود به انگلیس منجر به داشتن اطلاعات حیاتی شد.

HMS Campbeltown: به نام ناوشکن زمان جنگ که منجر به “بزرگترین حمله تکاور” شد: St Nazaire در فرانسه. در مارس 1942 ، کشتی به دروازه اسکله حمله کرد و مواد منفجره پنهانی را در داخل منفجر کرد ، در بندر ویرانی ایجاد کرد و استفاده از آن را برای کشتی های جنگی بزرگ آلمان برای بقیه جنگ جهانی دوم انکار کرد. این اقدام نمونه ای از اخلاق حمله به رانندگی نیروی دریایی تکاور نیروی دریایی سلطنتی است.

HMS مهیب: به نام ناو WW2 که نمونه حملات حملات ناو از نروژ ، از طریق مدیترانه تا اقیانوس آرام است او از حملات كامیكاز جان سالم به در برد و جنگ را به سرزمین اصلی ژاپن رساند و ستوان رابرت همپتون گری را به دست آورد كه آخرین نیروی دریایی جنگ را به خاطر غرق شدن جسورانه یك ناوشكن ژاپنی فقط شش روز قبل از تسلیم توكیو بدست آورد.

سرمایه گذار HMS: نام آن از زیردریایی WW2 است که در 9 فوریه 1945 قایق U آلمانی U864 در شمال غربی برگن ، نروژ غرق شد – در حالی که هر دو کشتی غرق شده بودند. ونتور به لطف پیام های رمزگشایی شده نشانگر موقعیت دشمن و خدمه ای فوق العاده آموزش دیده که قایق U را پیدا و منهدم کرد ، از یک مزیت فناوری و اطلاعاتی نسبت به دشمن خود برخوردار بود. این اولین بار بود که یک زیردریایی عمدا در حالی که در زیر آب بود غرق می شد.


آمازون بیش از استودیوی MGM را به قیمت 8.45 میلیارد دلار خریداری می کند – MercoPress

آمازون بیش از استودیوی MGM را به قیمت 8.45 میلیارد دلار خریداری می کند

پنجشنبه ، 27 مه 2021 – 09:03 UTC


آمازون قول داده است که به حفظ میراث مترو گلدوین مایر و فهرست فیلم های آن کمک کند

آمازون و MGM روز چهارشنبه اعلام کردند که توافقنامه ادغام قطعی حاصل شده است ، طبق آن آمازون استودیوی MGM را با قیمت خرید 8.45 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد.

این معامله نمایانگر فرود کامل در صنعت سرگرمی توسط غول تجارت الکترونیکی است. MGM نزدیک به یک قرن سابقه فیلم دارد و مکمل کار استودیوی آمازون است که بیشتر در تولید نمایش های تلویزیونی تمرکز کرده است.

آمازون متعهد شده است كه به حفظ میراث و فهرست فیلمهای Metro Goldwyn Meyer كمك كند و دسترسی بیشتری به این آثار موجود در اختیار مشتریان قرار دهد.

مایک هاپکینز ، معاون ارشد پرایم ویدئو و استودیوی آمازون گفت: “MGM دارای یک کاتالوگ گسترده با بیش از 4000 فیلم است … که در مجموع بیش از 180 جایزه اسکار و 100 جایزه امی را از آن خود کرده اند.”

“ارزش واقعی مالی در پشت این معامله گنجینه مالکیت معنوی در کاتالوگ عمیقی است که ما قصد داریم با تیم با استعداد در MGM دوباره تصور کرده و توسعه دهیم. این بسیار هیجان انگیز است و فرصت های زیادی برای داستان سرایی با کیفیت بالا فراهم می کند. “

کوین اولریش ، رئیس هیئت مدیره MGM ، گفت که “این افتخار است که بخشی از تحول باورنکردنی Metro Goldwyn Mayer بوده ام. برای رسیدن به اینجا نیاز به افراد با استعداد فوق العاده با اعتقاد واقعی به یک چشم انداز بود. از طرف هیئت مدیره ، من می خواهم از تیم MGM که به ما کمک کردند تا به این روز تاریخی برسیم ، تشکر می کنم. “

“من بسیار افتخار می کنم که شیر MGM ، که مدتهاست عصر طلایی هالیوود را برانگیخته است ، داستان خود را ادامه خواهد داد ، و ایده متولد شده از ایجاد هنرمندان متحد ، به همان شیوه ای است که بنیانگذاران برای دیدن چشم انداز خود در نظر داشتند. این فرصت برای همسان سازی تاریخچه MGM با آمازون ترکیبی الهام بخش است. “

در سال های اخیر ، آمازون از طریق Amazon Prime Video به یکی از بازیگران بزرگ صنعت سرگرمی تبدیل شده است. اشتراک در سیستم عامل آن – رقبای مستقیم آن Netflix و Disney Plus – بیش از 200 میلیون در سراسر جهان است. سرمایه گذاری این شرکت در سال 2020 11 میلیارد دلار در محتوای ویدئویی و موسیقی بود ، در حالی که در سال 2019 7.8 میلیارد دلار بود

MGM – که تا امروز در مالکیت صندوق های سرمایه گذاری مانند Anchorage Capital Group بود – سالهاست توسط چندین خریدار بالقوه هدف مورد نظر قرار گرفته است ، اما فروش هرگز بسته نشده است. این شرکت سال گذشته انگیزه جدیدی بخشید زیرا گزارش شده است كه مشاورانی را برای جستجوی معاملات استخدام كرده است. سرانجام ، بزوس – ثروتمندترین مرد جهان – موفق شد تحت سلطه این شرکت سینمایی و تلویزیونی مورد علاقه قرار گیرد.


گوگل املاک 30 هکتاری در پارک علمی اروگوئه – MercoPress خریداری می کند

گوگل املاک 30 هکتاری در پارک علمی اروگوئه خریداری می کند

شنبه ، 15 مه 2021 – 09:04 UTC


کوسه یادآوری کرد مذاکرات در زمان دولت رئیس جمهور پیشین خوزه موجیکا آغاز شده است

اعلام شد که شرکت تابعه گوگل در اروگوئه ، Eleanor Applications SRL ، 30 هکتار در پارک علمی بدون عوارض در Canelones خریداری کرده است ، جایی که یک مرکز داده را نصب می کند.

سرمایه گذاری جدید قبلاً بین غول کامپیوتر و دولتهای قبلی اروگوئه مورد بحث قرار گرفته است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این خرید را به عنوان نقطه عطفی در روند “تعهد گوگل به اروگوئه و آمریکای لاتین” تقویت می کند.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم حضور خود را در اروگوئه افزایش دهیم. اگرچه چشم انداز پروژه دلگرم کننده است ، اما چندین مورد هنوز در انتظار تأیید ساخت مرکز زیرساخت ها نیستند. “بیانیه ادامه می یابد.

شهردار Canelones ، یامندی اورسی در توئیتر خود نوشت: “تبریک و تشکر از تیم Canelones Intendancy که تقریباً 2 سال بی سر و صدا برای پیشبرد پروژه کار کرد.”

وزیر صنعت عمر پاگانینی نیز در توییتر خود نوشت: “این بسیار خرسند است که گوگل این گام مهم رو به جلو را برای پروژه خود در اروگوئه اعلام کرد. این اطمینان به قابلیت ها و پتانسیل های ارائه شده توسط اکوسیستم فناوری کشور را تأیید می کند. “

و کارولینا کوسه ، شهردار مونته ویدئو به یاد آورد که مذاکرات در زمان دولت رئیس جمهور پیشین خوزه موخیکا (2010-2015) هنگام ریاست شرکت تلفنی دولتی آنتل آغاز شده است.

گزارش شده است که در زمان دولت دوم تابره واسکز ، کوز ، در آن زمان وزیر صنعت ، برای ملاقات با Google به ایالات متحده سفر کرده و مذاکرات در چارچوب یک قرارداد محرمانه محرمانه انجام شده است.

خرید روز جمعه اولین قدم موسوم به “پروژه تروس” است. براساس گزارش مطبوعات ، توسعه آن با احداث یک مرکز داده آغاز می شود ، در حالی که احتمال پیشرفت های بیشتر همچنان باز است.


بولیوی پس از اعتراض کامیون داران آزمایش قطار به شیلی را به حالت تعلیق درآورد – MercoPress

بولیوی پس از اعتراض کامیون داران آزمایش قطار به شیلی را به حالت تعلیق درآورد

جمعه ، 14 مه 2021 – 08:31 UTC


با اتمام سفرهای آزمایشی ، Ferroviaria Andina قصد دارد یک سرویس مستمر ایجاد کند
شرکت خصوصی بولیوی Ferroviaria Andina هفته گذشته آزمایش آزمایشی را انجام داد
شرکت خصوصی بولیوی Ferroviaria Andina هفته گذشته آزمایش آزمایشی را انجام داد

مقامات بولیوی پنجشنبه اعلام کردند ، پس از چندین روز مسدود کردن راه توسط رانندگان کامیون بر خلاف ابتکار عمل ، آزمایشات فعال کردن مجدد یک خط ریلی باری که بندر شیکا آریکا (شمال) را با ویاچا ، بولیوی (جنوب غربی) متصل می کند به حالت تعلیق در خواهد آمد.

سینتیا آرامایو ، مدیر Ferroviaria Andina ، شرکت مدیریت راه آهن ، اطمینان داد: “آزمون به حالت تعلیق درآمده است ، اما ما در حال ادامه کار در این زمینه هستیم.”

پس از جلسه با وزیر فواید عمومی ، ادگار مونتائو ، و نمایندگان رانندگان و تعاونی های حمل و نقل سنگین بین المللی ، شرکت خصوصی “داوطلبانه” تصمیم گرفت که عملیات را قطع کند.

با این حال ، اتاق حمل و نقل ملی و بین المللی بولیوی ، که تجار را دور هم جمع می کند و در مذاکره شرکت نکردند ، همچنان به درگیری ادامه دارد و سد راه ها را حفظ می کند.

به طور مشخص ، با گسترش ادعا شده سایر مسیرهای ریلی مخالفت می کند و هشدار می دهد که تعلیق این آزمایش آزمایشی احتمال فعال شدن مجدد قطار را منتفی نمی داند.

شرکت های حمل و نقل اطمینان می دهند که تهیه راه آهن که به مدت 16 سال غیرفعال است ، می تواند با ارائه گزینه ای دیگر برای تجارت ، به آنها آسیب اقتصادی برساند.

از این رو ، بخشهای مختلف از هفته گذشته در مناطق مختلف کشور با محاصره اعتراض کرده اند.

اتاق حمل و نقل به مونتائو در کوچابامبا (مرکز) استناد کرد ، جایی که رهبران بخش بسیج عصر امروز پنجشنبه در محاصره بزرگراه غرب کشور ادامه یافتند. وزیر دعوت را پذیرفت ، اما زمان برگزاری جلسه مشخص نشد.

جیووانی ویاروئل ، مدیر کل اتاق ، هشدار داد که محاصره ها “تا زمانی که وزیر در آن شرکت نکند” باقی مانده و رادیکالیزه می شوند “.

شرکت خصوصی بولیوی Ferroviaria Andina هفته گذشته آزمایش آزمایشی را با حمل و نقل ریلی 422 تن سیم پیچ فولادی از شیلی به بولیوی و در بازگشت با 400 تن سویا انجام داد.

با اتمام سفرهای آزمایشی ، Ferroviaria Andina قصد دارد یک سرویس مستمر در خطی ایجاد کند که در کل 440 کیلومتر راه دارد (233 در قلمرو بولیوی) و از سال 2005 ، زمانی که شرکت خصوصی مسئول اجرای آن اعلام شد ، تقریباً بلا استفاده است. ورشکسته

آرامایو گفت: “من معتقدم صادرکننده کسی است که باید در انتخاب وسایل حمل و نقل آزادی داشته باشد.”

سناتور جناح راست شیلیایی آریکا خوزه میگوئل دورانا از واکنش حمل و نقل بولیوی ، که وی آنها را “خودخواهانه” توصیف کرد ، انتقاد کرد. وی به رسانه های محلی گفت: “از سرگیری حمل و نقل ریلی بین المللی ضروری است که به نفع شیلی باشد.”

خط آریکا-ویاچا بخشی از غرامت هایی است که شیلی در معاهده صلح و دوستی 1904 ، پس از جنگ اقیانوس آرام (1879-1884) به بولیوی پرداخت.


یک گروه آرژانتینی دیگر بعد از Telefónica اروگوئه – MercoPress

یک گروه آرژانتینی دیگر بعد از تله فونیکا اروگوئه

پنجشنبه ، 13 مه 2021 – 08:20 UTC


مدیرعامل سابق Telefónica ، لوئیس میگوئل گیلپرس ، مسئول مذاکرات از طرف Grupo Olmos است

شرکت تابعه روز چهارشنبه اعلام کرد ، Olmos Group آرژانتینی ، صاحب کانال خبری Crónica TV ، Diario Crónica ، Evolución Seguros و سایر شرکت های تجارت بهداشتی در آرژانتین ، مذاکرات را برای خرید از طریق Telefónica اروگوئه آغاز کرده اند.

گروپو اولموس مدیرعامل سابق Telefónica Espa Lua ، لوئیس میگوئل گیلپرس را برای “ساختار در اختیار داشتن دارایی های Telefónica اروگوئه” حفظ کرد. گیلپرس بین سالهای 2011 تا 2018 ریاست Telefónica España را بر عهده داشت و از سال 2003 تا 2011 مسئولیت توسعه تجارت این شرکت را در آمریکای لاتین بر عهده داشت.

این شرکت در بیانیه ای گفت: “رئیس سابق Telefónica España ، لوئیس میگوئل گیلپرس ، مسئول عملیات خرید Telefónica اروگوئه به عنوان بخشی از گسترش بین المللی Grupo Olmos است.

گروپو اولموس همچنین بانک سرمایه گذاری سوئیس UBS را احضار کرده است تا بودجه عملیات را تنظیم کند.

در پایان سال 2019 ، مدیر عامل شرکت Telefónica ، خوزه ماریا آلوارز-پالته ، از فروش احتمالی شرکت های تابعه خاص در آمریکای لاتین برای تمرکز در چهار بازار دیگر خبر داده بود. “فعالیت های ما در آمریکای لاتین تا چند سال پیش موتور رشد این شرکت بود. با این حال ، شرایط خاص در این بازارها بر روند تحول مشاغل تأثیرگذار است و به دلایل مختلف و علی رغم تلاش های زیاد تیم های محلی ، که همیشه یک تعهد قوی نشان داده اند ، از سهم آنها در سالهای اخیر کاسته شده است. ” .

شرکت های دیگر علاقه مند به خرید Telefónica اروگوئه Grupo Clarín-Telecom Group از آرژانتین و اپراتور عمده فروشی Liberty ، یک اپراتور تلویزیون اینترنتی و کابلی هستند که در سال های اخیر در سراسر آمریکای لاتین گسترش یافته است.

“مخابرات به Movistar – زیرمجموعه Telefonica – علاقه نشان داده است و ما این کار را ادامه می دهیم. پدرو لوپز ماتئو ، مدیر ارتباطات خارجی ، پایداری و رسانه در Telekom آرژانتین ، گفته بود تا زمانی که اروگوئه سرمایه گذاری خارجی را در ارتباطات از راه دور انعطاف پذیرتر کند ، ما مایل به انجام تجارت خود در آنجا خواهیم بود.

در ژانویه 2021 ، Telefónica بخش برج مخابراتی خود را در اروپا و آمریکای لاتین به شرکت برج آمریکایی فروخت. کشورهای شامل اسپانیا ، آلمان ، برزیل ، پرو ، شیلی و آرژانتین بودند. با این حال ، اروگوئه ، جایی که شرکت اسپانیایی مالک Movistar است ، شامل نشد.

در آن زمان ، شرکت انگلیسی New Street Research تخمین زده بود که Telefónica اروگوئه 514 میلیون دلار آمریکا است.


لایروبی از بندر باهیا بلانکا در آرژانتین آغاز می شود – MercoPress

لایروبی از بندر آرژانتین ، باهیا بلانکا آغاز می شود

شنبه ، 8 مه 2021 – 08:22 UTC


جراردوس مرکاتور بزرگترین لایروبی است که تاکنون در آبهای آرژانتین فعالیت کرده است

این هفته لایروبی در بندر باهیا بلانکا در آرژانتین آغاز شده است تا کانال اصلی را بازیابی کند تا کشتی هایی با عمق 45 فوت یا 50 50 فوت در موج آب اجازه ورود داشته باشند.

بنادر برای اقتصادی حیاتی هستند که 82 درصد از صادرات آن به دسترسی به دریا بستگی دارد و آرژانتین بسیار به جایگزینی برای آبراه رودخانه پارانا احتیاج دارد ، که از خشکسالی های گاه به گاه و ناخوشایندها کاملاً ایمن نیست.

کارهای باهیا بلانکا به گروه Jan de Nul ، رهبر جهانی در زیرساخت های دریایی سپرده شده است. باهیا بلانکا سومین بندر آرژانتین از نظر ظرفیت ذخیره سازی و میزان بار است.

در این مرحله ، وظایف نگهداری شامل لایروبی کانال دسترسی اصلی به بنادر Ingeniero White ، Galván و Rosales و اسکله های اسکله است که برای این شرکت شرکت های Gerardus Mercator و Henri Pitot را برای انجام کارها در شرایط تعیین شده سفارش داده اند. در مشخصات و شرایط

جراردوس مرکاتور بزرگترین لایروبی است که تاکنون در آبهای آرژانتین فعالیت کرده است. این مسئول انجام کارهای تعمیر و نگهداری کانال اصلی دسترسی خواهد بود ، در کانال دل تورو ، کانال خارجی و ناو د پورتو بلگرانو.

در همین حال ، Henri Pitot از سیستم تزریق آب اسکله ها را لایروبی می کند ، که این امکان را برای جابجایی رسوبات ایجاد می کند که سپس توسط جریان جزر و مدی منتقل می شوند.


محموله هوایی در آمریکای لاتین پایین آمد اما در جاهای دیگر رشد کرد. سفر مسافر هنوز خیلی عقب است – MercoPress

IATA: محموله هوایی در آمریکای لاتین پایین آمد اما در جاهای دیگر رشد کرد. سفر مسافر هنوز خیلی عقب است

چهارشنبه ، 5 مه 2021 – 08:40 UTC


والش گفت: “محموله های هوایی همچنان نقطه روشن هواپیمایی است.”

انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) روز سه شنبه گزارش داد ، شرکت های هواپیمایی آمریکای لاتین در ماه مارس ، در مقایسه با ماه مشابه 2019 ، کسری 23.6٪ داشتند.

همه مقایسه ها با ارقام مارس 2019 انجام می شود و نه با سال گذشته زیرا تجزیه و تحلیلگران هشدار داده اند که با در نظر گرفتن زمان شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مطمئناً نتایج غیر قابل اعتماد و تحریف شده ای به بار خواهد آمد.

این منطقه بیشترین تأثیر را در سطح جهانی داشته است و IATA می گوید نسبت به سایر مناطق جهان مطلوبیت کمتری دارد که 46 درصد افت ظرفیت دارد.

از طرف دیگر ، بازارهای جهانی پس از آغاز بحران covid-19 تقاضای خود را برای اسلات بار هوایی افزایش داده اند. تقاضای جهانی ، اندازه گیری شده در محموله تن کیلومتر (CTK) ، 4.4٪ نسبت به مارس 2019 و 0.4٪ نسبت به فوریه 2021 افزایش یافته است. در این حالت ، سرعت رشد بیشتر کندتر از ماه قبل است که افزایش تقاضای 9.2 درصدی نسبت به فوریه 2019. عملکرد ضعیف خطوط هوایی آسیا-اقیانوسیه و آفریقا در مقایسه با فوریه به رشد روان مارس کمک کرد.

ظرفیت ارائه شده در سطح جهان ، اندازه گیری شده بر حسب کیلومتر بار موجود (ACTK) ، در ماه مارس بهبود یافت و 5.6 درصد بیشتر از ماه قبل بود. با وجود این ، ظرفیت 11.7٪ زیر سطح قبل از شیوع بیماری ویروس کرونا به دلیل زمین گیر شدن هواپیماهای مسافربری ، باقی مانده است.

محموله هوایی همچنان نقطه روشن هواپیمایی است. تقاضا در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید و در مقایسه با قبل از دوره Covid (مارس 2019) 4.4٪ افزایش داشت. و شرکت های هواپیمایی تمام اقدامات را برای یافتن ظرفیت لازم انجام می دهند. “مدیر عامل یاتا ویلی والش گفت. وی افزود: “این بحران نشان داده است كه محموله های هوایی می توانند با اتخاذ سریع نوآوری ها ، چالش های اساسی را برآورده كنند.”

والش اصرار داشت که “این همان گونه است که تقاضای روزافزون را تأمین می کند ، حتی بیشتر ناوگان مسافربری در زمین باقی مانده است.” وی همچنین اشاره کرد که “این بخش برای تقویت بلند مدت بخش نیاز به حفظ این حرکت دارد. بهره وری با دیجیتال سازی. “

در همین حال ، تقاضا برای صندلی های مسافر در ماه مارس 82.4 درصد کاهش یافته است ، در مقایسه با ماه مشابه در سال 2019 ، که در مقایسه با افت 83.7 درصدی ثبت شده در فوریه در برابر فوریه 2019 ، مطابق گزارش IATA ، اندکی بهبود داشته است. در مقابل ، ظرفیت 77.4 درصد نسبت به مارس 2019 کاهش یافت.

در مجموع ، ترافیک مسافر در مارس 2021 در مقایسه با سطح قبل از Covid (مارس 2019) کاهش یافته است اما در مقایسه با ماه قبل (فوریه 2021) افزایش یافته است.

تقاضای کل برای سفرهای هوایی در مارس 2021 (اندازه گیری شده در مسافران در هر کیلومتر درآمد یا RPK) 67.2 درصد نسبت به مارس 2019 کاهش یافته است ، که نشان دهنده بهبود نسبت به کاهش 74.9 درصدی در فوریه 2021 نسبت به فوریه 2019 است.

این عملکرد بهتر به دلیل موفقیت در بازارهای داخلی ، به ویژه در چین بود ، در حالی که ترافیک بین المللی همچنان ادامه داشت و بنابراین تقاضا در مارس 87.8٪ کمتر از مارس 2019 بود ، یک پیشرفت بسیار اندک نسبت به کاهش 89 درصدی در فوریه 2021 در مقایسه با دو سال پیش .

تقاضا برای پروازهای داخلی نیز در مقایسه با سطح قبل از بحران (مارس 2019) 32.3٪ کاهش یافته و در مقایسه با فوریه 2021 که ترافیک داخلی 51.2٪ کاهش یافته ، بسیار بهبود یافته است.

همه بازارها به استثنای برزیل و هند در مقایسه با فوریه 2021 بهبود یافته اند و چین مهمترین عامل همکاری در این زمینه است.

“حرکت مثبتی که در ماه مارس در برخی از بازارهای مهم ملی شاهد آن بودیم ، نشان دهنده بهبودی جدی است که با رفع محدودیت های سفر در بازارهای بین المللی پیش بینی می کنیم. مردم می خواهند و باید پرواز کنند. و ما می توانیم خوش بین باشیم که هنگام رفع محدودیت ها ، آنها چنین خواهند کرد. “


فورد با افزایش تولید در آرژانتین ، کارگران بیشتری استخدام می کند – MercoPress

فورد با افزایش تولید در آرژانتین ، کارگران بیشتری استخدام می کند

جمعه ، 30 آوریل 2021 – 08:30 UTC


کامیون فورد رنجرر به صورت غیرقانونی به سایر کشورهای آمریکای لاتین صادر می شود

علی رغم همه عقب ماندگی های مربوط به همه گیری ، کارخانه اتومبیل سازی فورد در پاچکو ، 30 کیلومتری شمال غربی شهر خودمختار بوینس آیرس (CABA) در آرژانتین ، تولید مدل رنجر را افزایش داده است که برای آن 256 پرسنل جدید استخدام شده است. .

گفته می شود کامیون رنجر که 70 درصد آن به بازارهای آمریکای لاتین صادر می شود ، تقاضای زیادی دارد. تولید روزانه اکنون به 286 واحد رسیده است که 30٪ بالاتر از سطح قبل از همه گیری است

در سال 2020 ، این شرکت در حال حاضر 323 کارگر را برای توسعه و تولید رنجر استخدام کرده است ، این خودروساز گزارش کرده است که یک طرح سرمایه گذاری به ارزش 580 میلیون دلار در حال انجام است ، که همچنین شامل تولید قطعات خودرو و نسل جدید رنجرز تا سال 2023 است .

با توجه به افزایش تقاضا برای رنجر ، در طی سال 2020 فورد تغییر تولید دوم را پیاده کرده بود.


نیروی دریایی آرژانتین کشتی کاملاً جدید گشتی را در فرانسه تحویل می گیرد – MercoPress

نیروی دریایی آرژانتین کشتی کاملاً جدید گشت زنی را در فرانسه تحویل می گیرد

شنبه ، 24 آوریل 2021 – 08:48 UTC


Piedrabuena مجهزتر از کشتی خواهرش Bouchard است

نیروی دریایی آرژانتین هفته گذشته کشتی کاملاً جدید Ocean Patrol Vessel (OPV) 87 ARA Piedrabuena را در Concarneau فرانسه تحویل گرفت که انتظار می رود در آینده به پایگاه اصلی خود در Mar del Plata برسد تا همراه با خواهر خود Gowind شروع به کار کند. کلاس ، ARA Bouchard ، گزارش شد.

Bouchard که توسط کارخانه کشتی سازی Naval Group فرانسه نیز ساخته شده است ، پس از طلسم تحت پرچم فرانسه تحت عنوان L’Adroit از سال 2020 در خدمت آرژانتین است. اعلام شد ، Piedrabuena اولین کشتی از سه کشتی است که مخصوصاً برای آرژانتین ساخته شده و طی آن تحویل در آینده با نرخ یک بار در هر شش ماه ادامه خواهد یافت.

ناخدا ویکتور اورتیز کشتی جدید را از طرف نیروی دریایی آرژانتین دریافت کرد و کاپیتان گاستون وگا را به فرماندهی سپرد.

مدیر برنامه مسئول تولید ، JC Flandrin ، از دست اندرکاران تولید کشتی تشکر کرد تا “علی رغم اوضاع بهداشتی بسیار پیچیده در سراسر جهان” بتوان آن را طبق برنامه تحویل داد.

اگرچه از نظر طراحی خواهران ، در مقایسه با Bouchard ، Piedrabuena بهتر مسلح و موتوری است ، مجهز به سیستم تثبیت کننده فعال و کشنده کمان است و همچنین برای آبهای یخی مانند اطراف قطب جنوب آزمایش شده است. طبق کارخانه کشتی سازی فرانسوی ، گشت های دریای آزاد آرژانتین از نوآوری های توسعه یافته توسط گروه دریایی و آزمایش توسط نیروی دریایی فرانسه ، که به مدت شش سال L’Adroit را در اقیانوس های مختلف کار می کند ، بهره مند می شوند ،

از جمله ویژگی های برجسته این مدل می توان به مقاومت بسیار بالا و قابلیت جابجایی عالی ، دید 360 درجه از روی پل و یک دکل برای پوشش رادار پانوراما اشاره کرد.

Piedrabuena مجهز به سیستم POLARIS® و سیستم پیوند داده ای تاکتیکی NiDL® است که به طور خاص توسط گروه دریایی برای انجام مأموریت ها در اقیانوس توسعه یافته و توسط نیروی دریایی فرانسه در دریا آزمایش شده است. کشتی گشت دریایی می تواند بیش از سه هفته در دریا بماند ، به سرعت 20 گره برسد و یک هلی کوپتر را در خود جای دهد. سلاح اصلی آن متشکل از یک توپ 30 میلیمتری لئوناردو و دو مسلسل 12.7 میلی متری M2 است. این هواپیما برای یک خدمه 40 نفره طراحی شده است ، اما در صورت لزوم می تواند مسافران اضافی را نیز در خود جای دهد و با حداکثر سرعت 20 گره با برد 7000 مایل دریایی حرکت کند.

طول این شناورهای کلاس Gowind 87 متر ، پرتو 14 متر است و 1650 تن را جابجا می کند.