لایروبی از بندر باهیا بلانکا در آرژانتین آغاز می شود – MercoPress

لایروبی از بندر آرژانتین ، باهیا بلانکا آغاز می شود

شنبه ، 8 مه 2021 – 08:22 UTC


جراردوس مرکاتور بزرگترین لایروبی است که تاکنون در آبهای آرژانتین فعالیت کرده است

این هفته لایروبی در بندر باهیا بلانکا در آرژانتین آغاز شده است تا کانال اصلی را بازیابی کند تا کشتی هایی با عمق 45 فوت یا 50 50 فوت در موج آب اجازه ورود داشته باشند.

بنادر برای اقتصادی حیاتی هستند که 82 درصد از صادرات آن به دسترسی به دریا بستگی دارد و آرژانتین بسیار به جایگزینی برای آبراه رودخانه پارانا احتیاج دارد ، که از خشکسالی های گاه به گاه و ناخوشایندها کاملاً ایمن نیست.

کارهای باهیا بلانکا به گروه Jan de Nul ، رهبر جهانی در زیرساخت های دریایی سپرده شده است. باهیا بلانکا سومین بندر آرژانتین از نظر ظرفیت ذخیره سازی و میزان بار است.

در این مرحله ، وظایف نگهداری شامل لایروبی کانال دسترسی اصلی به بنادر Ingeniero White ، Galván و Rosales و اسکله های اسکله است که برای این شرکت شرکت های Gerardus Mercator و Henri Pitot را برای انجام کارها در شرایط تعیین شده سفارش داده اند. در مشخصات و شرایط

جراردوس مرکاتور بزرگترین لایروبی است که تاکنون در آبهای آرژانتین فعالیت کرده است. این مسئول انجام کارهای تعمیر و نگهداری کانال اصلی دسترسی خواهد بود ، در کانال دل تورو ، کانال خارجی و ناو د پورتو بلگرانو.

در همین حال ، Henri Pitot از سیستم تزریق آب اسکله ها را لایروبی می کند ، که این امکان را برای جابجایی رسوبات ایجاد می کند که سپس توسط جریان جزر و مدی منتقل می شوند.


محموله هوایی در آمریکای لاتین پایین آمد اما در جاهای دیگر رشد کرد. سفر مسافر هنوز خیلی عقب است – MercoPress

IATA: محموله هوایی در آمریکای لاتین پایین آمد اما در جاهای دیگر رشد کرد. سفر مسافر هنوز خیلی عقب است

چهارشنبه ، 5 مه 2021 – 08:40 UTC


والش گفت: “محموله های هوایی همچنان نقطه روشن هواپیمایی است.”

انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) روز سه شنبه گزارش داد ، شرکت های هواپیمایی آمریکای لاتین در ماه مارس ، در مقایسه با ماه مشابه 2019 ، کسری 23.6٪ داشتند.

همه مقایسه ها با ارقام مارس 2019 انجام می شود و نه با سال گذشته زیرا تجزیه و تحلیلگران هشدار داده اند که با در نظر گرفتن زمان شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مطمئناً نتایج غیر قابل اعتماد و تحریف شده ای به بار خواهد آمد.

این منطقه بیشترین تأثیر را در سطح جهانی داشته است و IATA می گوید نسبت به سایر مناطق جهان مطلوبیت کمتری دارد که 46 درصد افت ظرفیت دارد.

از طرف دیگر ، بازارهای جهانی پس از آغاز بحران covid-19 تقاضای خود را برای اسلات بار هوایی افزایش داده اند. تقاضای جهانی ، اندازه گیری شده در محموله تن کیلومتر (CTK) ، 4.4٪ نسبت به مارس 2019 و 0.4٪ نسبت به فوریه 2021 افزایش یافته است. در این حالت ، سرعت رشد بیشتر کندتر از ماه قبل است که افزایش تقاضای 9.2 درصدی نسبت به فوریه 2019. عملکرد ضعیف خطوط هوایی آسیا-اقیانوسیه و آفریقا در مقایسه با فوریه به رشد روان مارس کمک کرد.

ظرفیت ارائه شده در سطح جهان ، اندازه گیری شده بر حسب کیلومتر بار موجود (ACTK) ، در ماه مارس بهبود یافت و 5.6 درصد بیشتر از ماه قبل بود. با وجود این ، ظرفیت 11.7٪ زیر سطح قبل از شیوع بیماری ویروس کرونا به دلیل زمین گیر شدن هواپیماهای مسافربری ، باقی مانده است.

محموله هوایی همچنان نقطه روشن هواپیمایی است. تقاضا در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید و در مقایسه با قبل از دوره Covid (مارس 2019) 4.4٪ افزایش داشت. و شرکت های هواپیمایی تمام اقدامات را برای یافتن ظرفیت لازم انجام می دهند. “مدیر عامل یاتا ویلی والش گفت. وی افزود: “این بحران نشان داده است كه محموله های هوایی می توانند با اتخاذ سریع نوآوری ها ، چالش های اساسی را برآورده كنند.”

والش اصرار داشت که “این همان گونه است که تقاضای روزافزون را تأمین می کند ، حتی بیشتر ناوگان مسافربری در زمین باقی مانده است.” وی همچنین اشاره کرد که “این بخش برای تقویت بلند مدت بخش نیاز به حفظ این حرکت دارد. بهره وری با دیجیتال سازی. “

در همین حال ، تقاضا برای صندلی های مسافر در ماه مارس 82.4 درصد کاهش یافته است ، در مقایسه با ماه مشابه در سال 2019 ، که در مقایسه با افت 83.7 درصدی ثبت شده در فوریه در برابر فوریه 2019 ، مطابق گزارش IATA ، اندکی بهبود داشته است. در مقابل ، ظرفیت 77.4 درصد نسبت به مارس 2019 کاهش یافت.

در مجموع ، ترافیک مسافر در مارس 2021 در مقایسه با سطح قبل از Covid (مارس 2019) کاهش یافته است اما در مقایسه با ماه قبل (فوریه 2021) افزایش یافته است.

تقاضای کل برای سفرهای هوایی در مارس 2021 (اندازه گیری شده در مسافران در هر کیلومتر درآمد یا RPK) 67.2 درصد نسبت به مارس 2019 کاهش یافته است ، که نشان دهنده بهبود نسبت به کاهش 74.9 درصدی در فوریه 2021 نسبت به فوریه 2019 است.

این عملکرد بهتر به دلیل موفقیت در بازارهای داخلی ، به ویژه در چین بود ، در حالی که ترافیک بین المللی همچنان ادامه داشت و بنابراین تقاضا در مارس 87.8٪ کمتر از مارس 2019 بود ، یک پیشرفت بسیار اندک نسبت به کاهش 89 درصدی در فوریه 2021 در مقایسه با دو سال پیش .

تقاضا برای پروازهای داخلی نیز در مقایسه با سطح قبل از بحران (مارس 2019) 32.3٪ کاهش یافته و در مقایسه با فوریه 2021 که ترافیک داخلی 51.2٪ کاهش یافته ، بسیار بهبود یافته است.

همه بازارها به استثنای برزیل و هند در مقایسه با فوریه 2021 بهبود یافته اند و چین مهمترین عامل همکاری در این زمینه است.

“حرکت مثبتی که در ماه مارس در برخی از بازارهای مهم ملی شاهد آن بودیم ، نشان دهنده بهبودی جدی است که با رفع محدودیت های سفر در بازارهای بین المللی پیش بینی می کنیم. مردم می خواهند و باید پرواز کنند. و ما می توانیم خوش بین باشیم که هنگام رفع محدودیت ها ، آنها چنین خواهند کرد. “


فورد با افزایش تولید در آرژانتین ، کارگران بیشتری استخدام می کند – MercoPress

فورد با افزایش تولید در آرژانتین ، کارگران بیشتری استخدام می کند

جمعه ، 30 آوریل 2021 – 08:30 UTC


کامیون فورد رنجرر به صورت غیرقانونی به سایر کشورهای آمریکای لاتین صادر می شود

علی رغم همه عقب ماندگی های مربوط به همه گیری ، کارخانه اتومبیل سازی فورد در پاچکو ، 30 کیلومتری شمال غربی شهر خودمختار بوینس آیرس (CABA) در آرژانتین ، تولید مدل رنجر را افزایش داده است که برای آن 256 پرسنل جدید استخدام شده است. .

گفته می شود کامیون رنجر که 70 درصد آن به بازارهای آمریکای لاتین صادر می شود ، تقاضای زیادی دارد. تولید روزانه اکنون به 286 واحد رسیده است که 30٪ بالاتر از سطح قبل از همه گیری است

در سال 2020 ، این شرکت در حال حاضر 323 کارگر را برای توسعه و تولید رنجر استخدام کرده است ، این خودروساز گزارش کرده است که یک طرح سرمایه گذاری به ارزش 580 میلیون دلار در حال انجام است ، که همچنین شامل تولید قطعات خودرو و نسل جدید رنجرز تا سال 2023 است .

با توجه به افزایش تقاضا برای رنجر ، در طی سال 2020 فورد تغییر تولید دوم را پیاده کرده بود.


نیروی دریایی آرژانتین کشتی کاملاً جدید گشتی را در فرانسه تحویل می گیرد – MercoPress

نیروی دریایی آرژانتین کشتی کاملاً جدید گشت زنی را در فرانسه تحویل می گیرد

شنبه ، 24 آوریل 2021 – 08:48 UTC


Piedrabuena مجهزتر از کشتی خواهرش Bouchard است

نیروی دریایی آرژانتین هفته گذشته کشتی کاملاً جدید Ocean Patrol Vessel (OPV) 87 ARA Piedrabuena را در Concarneau فرانسه تحویل گرفت که انتظار می رود در آینده به پایگاه اصلی خود در Mar del Plata برسد تا همراه با خواهر خود Gowind شروع به کار کند. کلاس ، ARA Bouchard ، گزارش شد.

Bouchard که توسط کارخانه کشتی سازی Naval Group فرانسه نیز ساخته شده است ، پس از طلسم تحت پرچم فرانسه تحت عنوان L’Adroit از سال 2020 در خدمت آرژانتین است. اعلام شد ، Piedrabuena اولین کشتی از سه کشتی است که مخصوصاً برای آرژانتین ساخته شده و طی آن تحویل در آینده با نرخ یک بار در هر شش ماه ادامه خواهد یافت.

ناخدا ویکتور اورتیز کشتی جدید را از طرف نیروی دریایی آرژانتین دریافت کرد و کاپیتان گاستون وگا را به فرماندهی سپرد.

مدیر برنامه مسئول تولید ، JC Flandrin ، از دست اندرکاران تولید کشتی تشکر کرد تا “علی رغم اوضاع بهداشتی بسیار پیچیده در سراسر جهان” بتوان آن را طبق برنامه تحویل داد.

اگرچه از نظر طراحی خواهران ، در مقایسه با Bouchard ، Piedrabuena بهتر مسلح و موتوری است ، مجهز به سیستم تثبیت کننده فعال و کشنده کمان است و همچنین برای آبهای یخی مانند اطراف قطب جنوب آزمایش شده است. طبق کارخانه کشتی سازی فرانسوی ، گشت های دریای آزاد آرژانتین از نوآوری های توسعه یافته توسط گروه دریایی و آزمایش توسط نیروی دریایی فرانسه ، که به مدت شش سال L’Adroit را در اقیانوس های مختلف کار می کند ، بهره مند می شوند ،

از جمله ویژگی های برجسته این مدل می توان به مقاومت بسیار بالا و قابلیت جابجایی عالی ، دید 360 درجه از روی پل و یک دکل برای پوشش رادار پانوراما اشاره کرد.

Piedrabuena مجهز به سیستم POLARIS® و سیستم پیوند داده ای تاکتیکی NiDL® است که به طور خاص توسط گروه دریایی برای انجام مأموریت ها در اقیانوس توسعه یافته و توسط نیروی دریایی فرانسه در دریا آزمایش شده است. کشتی گشت دریایی می تواند بیش از سه هفته در دریا بماند ، به سرعت 20 گره برسد و یک هلی کوپتر را در خود جای دهد. سلاح اصلی آن متشکل از یک توپ 30 میلیمتری لئوناردو و دو مسلسل 12.7 میلی متری M2 است. این هواپیما برای یک خدمه 40 نفره طراحی شده است ، اما در صورت لزوم می تواند مسافران اضافی را نیز در خود جای دهد و با حداکثر سرعت 20 گره با برد 7000 مایل دریایی حرکت کند.

طول این شناورهای کلاس Gowind 87 متر ، پرتو 14 متر است و 1650 تن را جابجا می کند.


Cabify قرار است تا 14 ژوئن به دلیل عدم سودآوری – برزیل را ترک کند – MercoPress

Cabify با استناد به عدم سودآوری تا 14 ژوئن قصد دارد برزیل را ترک کند

شنبه ، 24 آوریل 2021 – 08:56 UTC


شرکت تاسیس شده در اسپانیا “تعهد زیادی به سودآوری دارد” و بنابراین ، باید برزیل را ترک کند

اپلیکیشن حمل و نقل مسافر Cabify جمعه اعلام کرد به دلیل عدم سودآوری و بحران جدی بهداشت در این کشور ، تا 14 ژوئن تمام فعالیت های خود را در برزیل متوقف خواهد کرد.

این شرکت تصمیم خود را از طریق رسانه های اجتماعی و بیانیه مطبوعاتی نیز اعلام کرد.

Cabify در شهرهای پرجمعیت برزیل ، Belo Horizonte ، Brasília ، Campinas ، Curitiba ، Porto Alegre ، Rio de Janeiro ، Santos و Sao Paulo فعالیت می کرد.

در این بیانیه ، Cabify تأكید كرد: “این تعهد شدیدی نسبت به سودآوری دارد” و بنابراین ، تصمیم به پایان دادن به فعالیت در برزیل گرفت.

Cabify همچنین گفت كه بازار برزیل هنوز تحت تأثیر “وضعیت جدی بهداشتی در این كشور و بحران اقتصادی-اجتماعی محلی ناشی از Covid” است ، كه ایجاد ارزش را دشوار می كند.

برخی از کاربران که در Cabify ثبت نام کرده اند ایمیلی دریافت کرده و به آنها تصمیم می دهند اما همچنین به آنها تضمین می کند که خدمات تا 14 ژوئن به طور معمول در دسترس خواهند بود.

با این وجود ، Cabify اصرار داشت که “در سایر شهرهای آمریکای لاتین و اسپانیا” ، جایی که شرکت تأسیس شده است ، به طور کامل عملیاتی خواهد ماند. در بیانیه آمده است: “تمام شهرهای آمریکای لاتین و اسپانیا که Cabify در آنها حضور دارد ، در مقایسه با سطح فعالیت قبل از همه گیری ، میزان بهبودی خوبی نشان می دهند و به طور متوسط ​​، تقاضای سفر جهانی Cabify تا پایان سال 2020 75٪ بهبود یافته است.” .

این شرکت در ژوئن 2016 در برزیل به زمین نشست. در سال 2017 ، گروه Maxi Mobility ، مالک Cabify ، از طریق پلت فرم برزیلی Easy Taxi خرید که دو سال بعد در برنامه اسپانیایی گنجانده شد.


نیروی دریایی سلطنتی کارشناسان دفع بمب را به جنوب جورجیا می برد تا مهمات جنگی فالکلند را از بین ببرد – MercoPress

نیروی دریایی سلطنتی برای از بین بردن مهمات جنگی فالکلندز کارشناسان دفع بمب را به جنوب جورجیا می برد

جمعه ، 23 آوریل 2021 – 23:33 UTC


ادوات باقی مانده از درگیری 1982 با خیال راحت در بالای گریتویکن منفجر می شود (عکس: Royal Navy).
این تیم موتورهای موشکی و مهماتی را یافت که حیات وحش غنی ساکن جزیره را تهدید می کند.
این تیم موتورهای موشکی و مهماتی را یافت که حیات وحش غنی ساکن جزیره را تهدید می کند.

HMS Forth نیروی دریایی سلطنتی به عنوان بخشی از مأموریت حفاظت از حیات وحش جزیره ، متخصصان دفع بمب را به جنوب جورجیا برده است. این مأموریت زیست محیطی ده روزه به منظور حذف بمب ها و مهمات باقی مانده در جریان درگیری های جزایر فالکلند با درگیری نیروهای مسلح آرژانتین در سال 1982 آغاز شد.

تکنسین های انفجار دستورات انفجاری از سپاه سلطنتی لجستیک ارتش انگلیس برای یافتن و مقابله با دستگاه های تاریخی اعزام شدند. سرزمین دور افتاده انگلیس واقع در اقیانوس اطلس جنوبی اولین مکانی بود که توسط نیروهای آرژانتین در مارس 1982 اشغال شد و اولین مکانی بود که ماه بعد توسط نیروهای انگلیس آزاد شد.

HMS Forth جایگزین HMS Clyde به عنوان کشتی گشت جدید نیروی دریایی سلطنتی شد و یک سال پیش اولین حضور خود را در جنوب جورجیا انجام داد. با آغاز سال 2020 ، کشتی 2000 تنی به عنوان کشتی گشت جدید جزایر وارد فالکلند شد. این سومین بازدید HMS Forth از پناهگاه حیات وحش جنوب جورجیا است.

تیم متخصص دفع بمب توسط گروهبان بتانی بری و با همراهی افسر خرده پا “گربه” استفانز و قادر دریان ال لی نیل هدایت می شد.

آنها موتورهای راکتی و مهماتی یافتند که می توانست برای دانشمندان سروی قطب جنوب انگلیس که در طول سال در آنجا کار می کنند و همچنین حیات وحش غنی ساکن جزیره خطری ایجاد کند.

افسر اجرایی HMS Forth ، ستوان فرمانده ریچارد آتواتر ، گفت: “اقیانوس اطلس جنوبی یک محیط مشترک مشترک است و این گشت زنی اثبات آن است. مهندسان ، تکنسین های دفع بمب ، زیر دریایی ها ، سرآشپزها ، پزشکان ، غیرنظامیان ، پیاده نظام و ملوانان برای رسیدن به یک هدف مشترک دور هم جمع شده اند. “

“این دومین بار است که در جنوب جورجیا پس از 14 سال حضور دارم و همچنان برجسته شغل است.”

این کشتی همچنین وظیفه گشت زنی در آبهای گرجستان جنوبی را انجام داد تا اطمینان حاصل کند که کشتی های صیادی از سهمیه ها و مقررات پیروی می کنند. آبهای اطراف جورجیا ذخایر سودآور ماهی دندان پاتاگونی ، ماهی یخی ماهی تایلندی و کریل است – که فقط در مقادیر خاص و در بعضی از زمان های سال قابل برداشت است.

در سال 1982 ، نیروهای آرژانتینی که از زمان نبرد گریتویکن در 3 آوریل منطقه را اشغال کرده بودند ، پس از عملیات پاراکت ، بمباران دریایی از تپه های اطراف گریتویکن و حمله نیروهای ویژه و تفنگداران سلطنتی برای بازپس گیری جزیره ، از جزیره رانده شدند. پس از شرایط سخت آب و هوایی


نسخه آرژانتینی گوگل به دستهای “اشتباهی” می انجامد که منجر به سقوط موقت موتور جستجو می شود – MercoPress

نسخه آرژانتینی Google به دستهای “اشتباهی” می انجامد که منجر به سقوط موقت موتور جستجو می شود

پنجشنبه ، آوریل 22nd 2021 – 08:44 UTC


کوروشا گفت: “این همه قانونی است!”

یک کاربر اینترنتی آرژانتینی ادعا کرد که مالکیت دامنه google.com.ar متوجه شده است چهارشنبه ، 21 آوریل منقضی شده است و از آنجا که در دسترس بود ، او تصمیم گرفت آن را با قیمت 540 دلار AR (حدود 3.85 دلار آمریکا با نرخ ارز غیر رسمی) خریداری کند که منجر به آن می شود به خاموش کردن موقت موتور جستجو که به “.ar” ختم می شود.

اما این اقدامات هیچ تاثیری بر نسخه بین المللی “www.google.com” نداشت.

به نظر می رسد که گوگل آرژانتین فراموش کرده است که سایت google.com.ar را تمدید کند و یک کاربر از فرصت استفاده کرده و آن را به نام خود ثبت می کند. اصطلاح فنی این نوع مانور در انگلیسی “Cybersquatting” نامیده می شود.

نیکولاس دیوید کوروشا در حساب توئیتر خودArgentop گفت که “می خواهم روشن کنم که وارد nic.ar شدم و نام google.com.ar را در دسترس دیدم و به طور قانونی آن را به صورت مناسب خریداری کردم!”. دامنه های ذکر شده در nic.ar هر ساله منقضی می شوند و باید تمدید شوند ، اما این بار Kuroña سریعتر بود. کوروشا گفت: “این همه قانونی است!”

با این حال ، دقایقی بعد از مانور ، تأیید شد که گوگل قبلا دامنه را بازیابی کرده است.

کاربران حداقل سه ساعت از خرابی وب سایت شکایت داشتند ، اما وقتی همه مشکوک به خراب شدن سرور شدند ، همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، ارسال کوروشا در توییتر حقیقت را فاش کرد.

نه گوگل و نه رجیستری nic.ar درباره این حادثه توضیحی نداده اند. در واقع ، سایت nic.ar به دلیل سیل بازدیدکنندگانی که از طریق شبکه های اجتماعی به موضوع پی بردند ، حوالی ساعت 11 شب چهارشنبه از کار افتاد. در آن زمان ، کوروشا دیگر مالک ثبت شده “google.com.ar” نبود.

طبق گروه Open Data Córdoba (که اختصاص به ردیابی دامنه های منقضی شده آرژانتین دارد) دامنه Google منقضی نشده بود و در واقع تاریخ انقضا در ماه جولای بود. اما این گروه نیز قادر به توضیح آنچه اتفاق افتاده و دلیل آن نبود.


SQM شیلی لیتیوم جانسون متی را برای باتری های ماشین الکتریکی تأمین می کند – MercoPress

SQM شیلی لیتیوم جانسون متی را برای باتری های ماشین الکتریکی تأمین می کند

سه شنبه ، 20 آوریل 2021 – 09:24 UTC


ریكاردو راموس ، مدیر عامل SQM توضیح داد كه این پروژه ارتباط مستقیمی با طرح توسعه شركت دارد.

طبق قرارداد جدیدی که روز دوشنبه امضا شد ، انجمن شیمی و معدن شیلی (SQM) ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لیتیوم در جهان ، حداقل تا سال 2028 هیدروکسید لیتیوم را به شرکت انگلیسی جانسون متی عرضه خواهد کرد.

با این معامله جدید ، هر دو شرکت امضا شده با توجه به افزایش تقاضای تقاضا در سالهای آینده ، به دلیل توسعه تحرک الکتریکی ، به دنبال اطمینان از تأمین فلز سبک هستند.

SQM در بیانیه ای گفت: “توافق نامه بین شركت ها تأمین لیتیوم لازم برای حدود 500000 اتومبیل كاملاً الكتریكی است.” بنابراین ، این قطعه در تولید باتری های الکتریکی در کارخانه های واقع در فنلاند و لهستان استفاده می شود.

مدیر عامل SQM ، ریكاردو راموس توضیح داد كه این پروژه به طور مستقیم با برنامه توسعه شركت برای تولید 180،000 و 30،000 متریک تن کربنات لیتیوم و هیدروکسید لیتیوم مرتبط است “همزمان با تلاش های ما برای کاهش اثرات زیست محیطی ، با کاهش استخراج آب نمک و مصرف آب در نصف تا سال 2030. “

رئیس مواد باتری جانسون متی ، کریستین گونتر ، تأکید کرد که این توافق نامه باعث تقویت روابط بین شرکت ها ، اطمینان از امنیت در زنجیره تأمین و ردیابی در یک ماده “کلیدی” برای مشتریان می شود.


آزمایشگاه آرژانتین به دنبال تولید واکسن Sputnik V به صورت محلی است – MercoPress

آزمایشگاه آرژانتین به دنبال تولید واکسن Sputnik V به صورت محلی است

پنجشنبه ، 15 آوریل 2021 – 09:26 UTC


هدف این شرکت ساخت و بهره برداری از کارخانه بیوتکنولوژی برای تولید واکسن های محلی از جمله Sputnik V بود
ریچموند فیگوئیراس گفت:
ریچموند فیگوئیراس گفت: “تولید واکسن های محلی ، استقلال واکنش ما در برابر ویروس را تقویت می کند.”

شرکت آرژانتینی Laboratorios Richmond چهارشنبه اعتماد مالی «Project V.I.D.A. (پروژه و ایمن سازی برای توسعه آرژانتین) ، “برای تأمین بودجه برای توسعه کارخانه ای که قرار است واکسن Sputnik V با طراحی روسی تولید شود.

مدیرعامل ریچموند ، مارسلو فیگوئیراس ، هدف این شرکت را ساخت و بهره برداری از کارخانه بیوتکنولوژی برای تولید واکسن به صورت محلی ، از جمله Sputnik V. با ارزش اسمی تا 70 میلیون دلار و با مشارکت Banco de Valores (BV) به عنوان معتمد اعلام کرد. ، این توسعه همچنین امکان تولید محلی انواع دیگر روشهای درمانی بیوتکنولوژی را فراهم می کند.

فیگوئیراس گفت: “پروژه تولید واکسن به صورت محلی برای تسکین این نوع همه گیری و جهش های احتمالی آن ، بدون شک کارآمدترین ، موثرترین و پایدارترین راه است ، زیرا استقلال واکنش ما در برابر ویروس را تقویت می کند.”

مدیر عامل شرکت BV خوان ایگناسیو ناپولی گفت که “به عنوان متولی اصلی در آرژانتین ، ما افتخار می کنیم که از زمانی که دلسردی و نگرانی حاکم است ، بخشی از این پروژه هستیم تا بتوانیم به این امید کمک کنیم که آرژانتینی ها بتوانند سلامتی خود را در در میان همه گیری یک امتیاز است “.

این اعلامیه در پی تفاهم نامه ای که در ماه فوریه بین ریچموند و صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) در مسکو برای تولید واکسن Sputnik V در کشور امضا شد ، اعلام شد.

از سال 2017 ، Laboratorios Richmond علنی شد و از همان لحظه ، برنامه توسعه ای را شروع کرد که علی رغم همه گیری همه گیر ادامه داشت ، بنابراین امسال موفق شد 10 درصد کارکنان خود را افزایش دهد.

این شرکت که زیرمجموعه هایی در کلمبیا ، شیلی و پاراگوئه دارد و قصد دارد به زودی به مکزیک و برزیل برسد.


ایستگاه تلویزیونی شیلی دست به دست شدن بین مالکان ایالات متحده تغییر می کند – MercoPress

ایستگاه تلویزیونی شیلی دست به دست شدن بین مالکان ایالات متحده تغییر می کند

سه شنبه ، 6 آوریل 2021 – 08:30 UTC


مدیر عامل شرکت Viacom گفت: “آمریکای لاتین یکی از سریعترین بازارهای رشد در جهان است.”

در انتظار تأیید دولت ، غول پیکر آمریکایی ViacomCBS با خرید از ایستگاه تلویزیونی Chilevisión مستقر در سانتیاگو ، که روز دوشنبه اعلام شد ، طرح سرمایه گذاری خود در آمریکای لاتین را گسترش می دهد.

طبق بیانیه ویاکام ، این کنسرسیوم روز دوشنبه با مالکان شیلیویسیون ، وارنر مدیا ، همچنین یک شرکت آمریکایی متعلق به AT&T Inc ، برای خرید کلیه دارایی های پخش کننده شیلی به توافق رسید.

شرکت خریدار گفت: شیلیزیون شامل ورزش ، سرگرمی ، اخبار و یک ظرفیت تولید خوب است ، این ویژگی ها در ترکیب با یک مدیریت استراتژیک از پنجره های محتوا از طریق خدمات رایگان و پولی ، به عنوان وسایل نقلیه بازاریابی با ارزش برای سیستم عامل های جریان ویاکوم عمل می کنند.

اگرچه این معامله یک معامله انجام شده محسوب می شود ، اما هنوز هم باید توسط نهادهای نظارتی محلی و دادستانی اقتصاد ملی تأیید شود.

طبق داده های غیررسمی و بدون هیچ تأییدی ، این معامله شامل پرداخت مبلغی در حدود 14 تا 20 میلیون دلار آمریکا بوده است.

ViacomCBS در حال حاضر دارای خدمات پخش پارامونت + و پلوتو تلویزیون و همچنین کانال آرژانتین Television Federal SA (Telefe) است.

سیستم عاملهای جریانی که در طی همه گیر COVID-19 رونق زیادی یافتند ، در میان رقابت شدید ، به طور فزاینده ای برای جذب و حفظ مشترکان خود در حال تولید محتوایی هستند.
Raffaele Annecchino ، مدیر عامل شرکت ViacomCBS Networks International گفت: “آمریکای لاتین یکی از بازارهای سریع در حال رشد در جهان است و شیلی ویژن عامل اصلی استراتژی جریان سریع ما در منطقه خواهد بود.”

در سال 2010 ، وارنر مدیا ، معروف به تایم وارنر Inc ، Chilevision را که در دست رئیس جمهور فعلی شیلی سباستین پینرا بود ، با معامله ای معادل 150 میلیون دلار خریداری کرد.