طویلداران کیوی در Falklands ملاقات می کنند. سان آوتا روز پنجشنبه عازم نیوزیلند – MercoPress

طویلداران کیوی در Falklands ملاقات می کنند. سان آوتا روز پنجشنبه عازم نیوزلند می شود

چهارشنبه ، اول ژوئیه 2020 – 09:11 UTC


سان آوته روز دوشنبه وارد فالکلند شد و با خدمه تیم سان آسپیرینگ همگروه شد و اکنون این دو کشتی در استنلی جمع می شوند.

یک شعار 25 روزه در سراسر اقیانوس منجمد جنوبی سرانجام برای یک کشتی صیادی سانفورد نیوزلند در یک ماموریت رحمت برای کمک به خدمه یک قایق صید همکار که ماه ها در دریا در آب های خشن در نزدیکی کیپ هورن به دلیل Covid-19 به سر می برد ، تمام شد. تعطیلی.

سان آوته روز دوشنبه وارد جزایر فولکلند شد و با خدمه تیم سان آسپیرینگ همگروه شد و اکنون این دو کشتی در بندر استنلی جمع شده اند.

خدمه سان آسپیرینگ از ماه فوریه مشغول ماهیگیری برای ماهی های دندان و انجام تحقیقات علمی در جورجیا جنوبی بودند. آنها در طول قفل به ماهیگیری می پرداختند.

اما پس از اتمام سفر وظیفه خود ، هیچ پروازی از آمریکای جنوبی و یا راهی برای رسیدن به خدمه به خانه صورت نگرفت.

بنابراین سانفورد قایق دیگری را در نیمه راه به سراسر جهان فرستاد تا برود و آنها و خدمه دیگری را که تصاحب می کند ، ببرد.

سخنگوی سانفورد ، فیونا مک میلان گفت: “این کار درستی است. آن بچه ها ثبت نام نکردند که هشت ماه در دریا گیر بیفتند ، آنها برای یک مأموریت مخصوص ماهیگیری ثبت نام کردند. “

سان آئوتا نیز در سفر خود دو نیوزیلند رشته ای دیگر را در سفر خود باز می گرداند. این دو همچنین در قفل کردن Covid-19 در Falklands متوقف شدند.

سانفورد گفت که آنها یک زوج اهل اوکلند بودند که در آنجا به تعطیلات می پرداختند – یکی خانواده ای از جزایر فلک لند داشت.

این شرکت گفت ، زیرا اجازه مسافر برای مسافرت مجاز نیست ، این زوج به عنوان خدمه معرفی شدند – این مرد مهندس بود و با قایق کمک می کرد – شریک زندگی وی تجربه پذیرایی داشت و به تغذیه خدمه کمک می کرد.

سانفورد تمام بررسی های لازم را در مورد وضعیت سلامتی و وضعیت آنها و همچنین بررسی با بیمه گذاران و سایر مقامات انجام داده است.

مک میلان گفت سان سانته تخلیه فروشگاه ها برای کشتی خواهر خود در فلک لند را آغاز کرده است. اسكیپر آن جان بنت برای تکمیل فصل ماهیگیری ، مسئولیت San Aspiring را به عهده گرفت.

اسکنر این کشتی Shane Cottle هواپیمای San Aotea را به نیوزیلند برگرداند. پیش بینی می شود سن آوتا نیمه شب پنجشنبه از فلک لند خارج شود.

تعداد کمی از خدمه سان آسپیرینگ که در ماه فوریه نیوزیلند را ترک کردند موافقت کردند که در آنجا بمانند. در حالی که 25 روز طول کشید تا سن آوتا به جزایر فلک لند برسد ، بازگشت دوباره به طول خواهد انجامید زیرا آنها در مقابل هوا و جریان می روند.


تریلر کره ای در بندر مونته ویدئو آتش گرفت و به طرف خلیج – MercoPress – کشیده شد

تریلر کره‌ای در بندر مونته ویدئو آتش گرفت و به طرف خلیج فارس کشیده شد

چهارشنبه ، 24 ژوئن 2020 – 09:08 UTC


اعضای خدمه تریلر Sur Este 709 در هنگام وقوع آتش سوزی در میان مواد بسته بندی ، در محفظه پردازش مشغول به کار بودند ، بسیار قابل اشتعال و به راحتی قابل برگشت.

پس از آتش گرفتن از ترس از تهدیدهای انفجاری ناشی از سوخت و مخازن سیلندر آمونیاک ، یک دستگاه تریلر با پرچم کره ای از اسکله بندر مونته ویدئو به طرف خلیج دور شد.

اعضای خدمه تریلر Sur Este 709 در هنگام وقوع آتش سوزی در میان مواد بسته بندی ، بسیار ملتهب و آسان برای خنک کردن و دود سیاهی متراکم در محفظه پردازش مشغول به کار بودند.

خدمه کشتی و خدمه کشتی های اطراف از آنجا تخلیه شدند ، زیرا چندین تیم از آتش نشانان شروع به نبرد با شعله های آتش کردند. اما با توجه به شدت آتش سوزی و دود ، بلافاصله تصمیم گرفته شد تا کشتی را حدود 300 متر از اسکله بیرون بکشیم در حالی که بیشتر حوض تخلیه شده است.

تلفات و جراحاتی در پی نداشته است و ترولر هنوز در حال سوختن بود و کمی در اواخر روز سه شنبه لیست شد ، زیرا به دلیل وجود آب زیادی که توسط جتهای تاگ زده شده بود آبگیری شده است.

آمونیاک موجود در کشتی های ماهیگیری کره ای برای تبرید استفاده می شود ، اما یک گاز بسیار سمی و انفجاری است. Sur Este در سال 1984 ساخته شده است و با نام IMO 8414465، GT 812 شناخته می شود.


سازنده جزایر ، بریتن-نورمن 55 سالگرد را جشن می گیرد. ستون فقرات سرویس هوایی Falklands – MercoPress

سازنده جزایر ، بریتن-نورمن 55 سالگرد را جشن می گیرد. ستون فقرات سرویس هوایی Falklands

شنبه ، 20 ژوئن 2020 – 10:18 UTC


این هواپیما همچنین در نقش رفت و آمد و حمل و نقل ، به اجتماعات جدا شده و حمل و نقل گردشگران و پنگوئن ها از این قبیل پرونده های Falklands
در سال 1967 ، طی دو سال از پرواز دوشیزه خود ، این جزیره جزء تحویل گسترده خود را به بازار نشان داد که Britten-Norman با صدور 100مین هواپیمای خود ، به بازار عرضه شد.
در سال 1967 ، طی دو سال از پرواز دوشیزه خود ، این جزیره جزء تحویل گسترده خود را به بازار نشان داد که Britten-Norman با صدور 100مین هواپیمای خود ، به بازار عرضه شد.
سرویس هوایی جزایر فولکلند ، FIGAS ، دارای ناوگان شش جزیره ای است و اولین مورد آن در سال 1979 خریداری شد
سرویس هوایی جزایر فولکلند ، FIGAS ، دارای ناوگان شش جزیره ای است و اولین مورد آن در سال 1979 خریداری شد

سازنده هواپیمای بریتانیا ، Britten-Norman ، با نگاهی به آینده هواپیمایی انگلیس ، 55 سالگرد پرواز دوشیزگان این جزیره را جشن می گیرد. جزیره جزیره یکی از موفق ترین و ماندگارترین طرح های هواپیما در جهان است.

این شهرت به عنوان یک اسب بخار از شهرت فراوانی برخوردار است. اولین جزیره ای که هنوز در حال بهره برداری است امروز 52 سال در خدمت است. جزایر فالکلند شش جزیره دارد که اولین آنها در سال 1979 وارد کشور شد

این هواپیما به گونه ای طراحی شده است که در برخی از سخت ترین محیط های جهان فعالیت کند ، تقریباً از هر نقطه به زمین بیفتد و برخاست ، تا آنجا که در یک ساحل شنی بسته بندی شده از برف قرار دارد ، در خانه باشد.

جزایر در سراسر جهان اداره می شوند ، به عنوان حمل و نقل مسافر ، بالابرها و آمبولانس های هوایی و همچنین در نقش های عملیاتی تخصصی تر مانند ردیابی آلودگی روغن ، جستجو و نجات ، گشت زنی شیلات ، مأموریت جرم و مأموریت های ضد تروریسم به کار گرفته می شوند. تعداد کمی.

این هواپیما همچنین در نقش مسافر و حمل و نقل ، به اجتماعات منزوی و اتصال همه چیز از پنگوئن های جزایر فلكلند به گردشگران در كارائیب ، خدمت می كند.

در سال 1967 ، طی دو سال از پرواز دوشیزه خود ، این جزیره جزء تحویل گسترده خود را به بازار نشان داد که Britten-Norman با صدور 100مین هواپیمای خود ، به بازار عرضه شد.

امروزه ، سفارشی Britten-Norman هر هواپیما را متناسب با نیازهای اپراتور طراحی می کند ، و منجر به تغییرات و نوآوری های بسیاری در مورد نحوه استفاده هواپیما می شود. تاکنون بیش از 2،044 تغییر در هواپیما رخ داده است که نشان دهنده طیف وسیعی از کاربردهای Islander است. سفارشی سازی ها متنوع بوده است ، از اسکی برفی گرفته تا ارتباطات ماهواره ای. سایر تغییرات ، مانند موتورهای فن دار ، کانالهای ردیابی زمین شناسی و نصب رادار نصب شده توسط پلاستیک با ضربات اردک ، همچنین مورد توجه بسیاری از هواپیماهای زیر در سراسر جهان قرار گرفته است.

در حالی که کرایه هوایی اصلی Islander از زمان اصلی تا کنون بدون تغییر ساختار باقی مانده است – وعده ای عالی برای طراحان روز – امروزه جزایر جزیره ای طیف وسیعی از پیشرفت ها و پیشرفت های محصول را در اختیار شما قرار می دهد. تمام داخلی چرم ، امکانات شارژ USB ، پنل ابزار شیشه ای و تهویه مطبوع کابین تنها چند نمونه از آنچه اکنون جزایر جزایر استاندارد ارائه می دهد.

سرمایه گذاری های اخیر و گسترش تیم تحقیق و توسعه Britten-Norman ، به این شرکت اجازه می دهد تا به بررسی گزینه های جدید برای بهبود محصول بپردازد و به دنبال مفاهیم جدید عملی از جمله قدرت پاک (قطارهای برقی و برقی- هیبریدی) و گزینه های دیگر باشد. عملیات خودمختار

برنامه های فعال مانند همکاری بریتن- نورمن با کرنفیلد هوافضا و رولز رویس پتانسیل نوسازی در هوافضا انگلیس را نشان می دهد. بریتن-نورمن در نظر دارد تا جزایر جزایر را در صدر این دوره جدید بالقوه هواپیمایی هواپیمایی انگلیس قرار دهد.

ویلیام هینت ، رئیس اجرایی بریتن نورمن ، گفت: “من بسیار افتخار می کنم که بریتن- نورمن به این نقطه عطف رسیده است. جان بریتن و دزموند نورمن سادگی طراحی را از سال 1965 به وجود آوردند. این نشان از طراحی و ساخت انگلیس است که این هواپیما هنوز هیچ رقیبی مشابه مانند ندارد. با این حال ، ما راضی نیستیم. هواپیمایی انگلیس تحت تعقیب چندین موفقیت جالب فن آوری است و ما متعهد هستیم که جزیره و عملگرهایمان را در صدر این نوآوری ها حفظ کنیم. ” (بریتن-نورمن)


سیاست فالکلند مکری و پیمان Foradori / Duncan “شرم آور” بودند – MercoPress

سیاست فالکلند مکری و پیمان Foradori / Duncan “شرم آور” بودند

چهارشنبه ، 17 ژوئن 2020 – 17:37 UTC


گیلرمو جاستو چاوز گفت: “ما همیشه به گفت و گو و دیپلماسی رفته ایم ، اما نمی توانیم چیزی را که متعلق به ماست ، رها کنیم …”

Guillermo Justo Chavez ، رئیس Guillermo Justo Chavez ، توضیح داد كه سیاست سؤال در مورد مالویناس رئیس جمهور مائوریسیو مكریس “شرم آور” بود و سه لایحه ارسال شده به كنگره برای تأیید مجدد سیاست ادعای دولت مالوینا در آرژانتین ، نمایانگر یك تغییر شدید در “فرآیند دكسپاشی” در چهار سال گذشته است. کابینه وزیر امور خارجه فیلیپه سولا.

چاوز گفت: “این سه لوایح یک بدهی در انتظار بود و باعث تغییر چشمگیر در سیاست خارجی آرژانتین پس از چهار سال” مالکی شدن “در دوره مکری و بزرگترین نماد آن پیمان فورادوری-دانکن شد.”

“سه لایحه ای که انتظار داریم کنگره تصویب کند ، ادعای حاکمیت آرژانتین بر جزایر مالوین ، جورجیا جنوبی ، جزایر ساندویچ جنوبی و فضاهای دریایی مجاور را مجددا تأیید می کند.”

این سه ابتکار ، شورای مشورتی ملی در مورد سیاست های مالویناس ، تعیین مرزهای خارجی قفسه قاره فراتر از 200 مایل و مجازات های بالاتر برای صید غیرقانونی در آبهای آرژانتین ، با “سیاست شرم آور مکری” در تضاد است.

چاوز اصرار دارد: “ما همیشه به دنبال گفتگو و دیپلماسی بوده ایم ، اما نمی توانیم چیزی را که متعلق به ماست ، رها کنیم و این را آرژانتینی ها به وضوح درک می کنند”. “دولت قبلی به سنت مالوینای طولانی ما ادعا کرده است که به ادعای حاکمیت خیانت کرده است. بیش از جزایر ما “.

چاوز ادامه داد: “ما می خواهیم آن تقاضا ، مطالبه حقوق خود را بازیابی کنیم.” مشخص کردن مرزهای خارجی قفسه قاره ، فراتر از 200 مایل ، چیزی است که قبلاً توسط سازمان ملل مورد تأیید قرار گرفته است و “به حقوق حاکمیت ما بر فراز خاک و زیرزمین های اقیانوس اشاره دارد و دو برابر قلمرو فعلی ما را نشان می دهد”.

به همین ترتیب اصلاح رژیم فدرال شیلات به روزرسانی جریمه های صید غیرقانونی در اقیانوس اطلس جنوبی را انجام می دهد و ایجاد شورای سیاستگذاری مالویناس به صورت چند نظم و سازمانی چند بخش است. این لایحه ده ماده دارد و شورا مستقیماً به دستگاه اجرایی بستگی دارد. “این نه تنها هویت ملی ما را در مورد مالویناها پشتیبانی می کند ، بلکه همچنین به جلوگیری از سوء استفاده غاصبان از قلمرو ما برای بهره برداری از منابع طبیعی کمک می کند.”

ماده 2 لایحه شورا با پنج ماده آن باید در ایجاد اجماع سیاسی و اجتماعی لازم برای طراحی و اجرای سیاست های ایالتی با هدف موثرتر کردن اجرای کامل حاکمیت بر مالوین ، جورجیا جنوبی ، جزایر ساندویچ جنوبی و مجاورت دریایی کمک کند. فضاها

علاوه بر این ، باید در “پایداری” در توضیح موقعیت آرژانتین در بحث حاکمیت همکاری کند ، به موضوعات “جغرافیایی ، زیست محیطی ، تاریخی ، قضایی و سیاسی” اشاره کرد ، و همچنین برای تصدیق احترام ثابت برای جانبازان مالویناس ، کسانی که در جنگ وارد شده اند و پیشنهاد می کند. بعد از خویشاوند

براساس ماده 3 ، این شورا توسط رئیس جمهور آرژانتین تشکیل خواهد شد كه ریاست آن را به علاوه وزیر امور خارجه و یك عضو مجلس سنای مجلس نمایندگان برای هر سه بلوك اصلی با نمایندگی كنگره در هر یك از دو مجلس تشکیل می دهند.

وی افزود: “این شورا همچنین فرماندار تیرا دل فوگو ، دو متخصص در حقوق بین الملل ، سه نماینده برجسته از دانشگاه ها و علوم و یک نماینده از جانبازان مالویناس را شامل می شود. اعضای آن قابل انتخاب مجدد هستند و پنج سال در پست های خود باقی می مانند. آنها قوانین داخلی خود را برای فعالیت خواهند نوشت.

شورا توصیه‌های خود را غیر الزام آور و مورد اجماع اتخاذ خواهد كرد و می تواند مشاركت خود را در جلسات و فعالیتها در چارچوب شورا تفویض كند و كسانی كه نماینده نماینده هستند در شرایط تبلیغاتی افتخاری عمل خواهند كرد.

سرانجام این شورا دارای یک هماهنگی اجرایی خواهد بود که به نمایندگی از دبیرخانه وزارت امور خارجه مالویناس انجام می شود و طبق آیین نامه و آیین نامه داخلی آنها فعالیت خواهد کرد.


ماهی قزل آلا نروژی منبع coronavirus رمان در پکن نیست – MercoPress

ماهی قزل آلا نروژی منبع coronavirus رمان در پکن نیست

چهارشنبه ، 17 ژوئن 2020 – 19:02 UTC


به دنبال ملاقات بین مقامات چینی و نروژی ، نتیجه گرفته شد که منبع شیوع این بیماری از ماهی نوردیک کشور ائد امیل اینگبریگسن اعلام نشده است.

مقامات شیلات و غذاهای دریایی نروژ گفتند که مقامات ماهیگیری و دریایی نروژ روز چهارشنبه گفتند که ماهی قزل آلا نروژی احتمالاً منشا coronavirus جدیدی نیست که در تخته های برش در بازار مواد غذایی پکن پیدا شده است.

اود امیل اینگبریگسن گفت: پس از دیدار روز سه شنبه بین مقامات چینی و نروژی ، هر دو کشور به این نتیجه رسیده اند که منبع شیوع این بیماری از ماهی نوردیک منشأ نشده است.

وی به کنفرانس ویدئویی از جمله روزنامه نگاران گفت: “ما می توانیم عدم اطمینان و توقف صادرات ماهی قزل آلا به چین را پاک کنیم.”

احیای Covid 19 در پکن در شش روز گذشته ، زندگی روزمره را برای بسیاری از مردم افزایش داده است ، در حالی که برخی از ترس آن که تمام شهر به محض افزایش تعداد پرونده های جدید ، به حالت تعطیل درآید.

چین در پی گزارش روز شنبه مبنی بر کشف ویروس روی تجهیزات مورد استفاده در حمل ماهی در بازار Xinfadi در پکن ، واردات ماهی قزل آلا اروپا را متوقف کرد و باعث شد تا سوپرمارکت ها در پایتخت چین به حذف ماهی قزل آلا از قفسه های خود بپردازند.

تولیدکنندگان ماهی قزل آلا نروژ شاهد بودند که سفارشات از چین در طی تعطیلات آخر هفته لغو شد ، اگرچه اداره ایمنی مواد غذایی نروژ اعلام کرد که هیچ مدرکی وجود ندارد که بتواند ماهی آلوده شود.

سهام کارگران تولید ماهی قزل آلا نروژ که دوشنبه کاهش یافته بود ، روز چهارشنبه افزایش یافت.


در این باره ، آنها تصمیم گرفتند که چند مجوز برای اعطای جوایز – MercoPress

Solá پایان یافتن مبادله اطلاعات شیلات با Falklands را تأیید می کند: در این مورد ، آنها تصمیم گرفتند که چند جواز اعطای جوایز

سه شنبه ، 16 ژوئن 2020 – 10:30 UTC


وی گفت: “برای حمایت از حقوق خود ، تصمیم گرفتیم که مبادله اطلاعات را به حالت تعلیق درآوریم و دیگر نمی خواهیم صید ماهی مرکب خود را به آنها اطلاع دهیم ، زیرا وقتی این کار را می کردیم ، به غاصبان می گفتیم ، چند مجوز

به گفته وزیر خارجه آرژانتین ، فلیپه سول ، وزیر خارجه آرژانتین ، که همچنین از تصمیم گیری برای قطع مبادله اطلاعات شیلات در توده های زیستی اقیانوس اطلس جنوبی با یونایتد دفاع می کند ، جریمه های بالاتر برای ماهیگیری غیرقانونی در آب های آرژانتین ، از جمله در اطراف جزایر مالویناس ، به منظور ناامیدی از شکارچیان استفاده می شود. پادشاهی و فلک لند.

سول گفت که سه لایحه ارسال شده به کنگره ، شورای مشورتی ملی در مورد سیاست های مالوینا ، مشخص کردن مرز قفسه قاره خارجی فراتر از 200 مایل و افزایش مجازات ها برای صید غیرقانونی در آبهای آرژانتین ، برخلاف سیاست حاکمیت “با شدت کم” در طول چهار سال دولت قبلی رئیس جمهور سابق مائوریسیو مکری.

سول گفت: “گونه های زیادی وجود دارند که به ما علاقه مند هستند ، اما یک نوع ماهی مرکب وجود دارد که آزادانه در اقیانوس اطلس جنوبی گردش می کند و آن دسته از حجم هایی که نمی گیریم ، توسط کشتی هایی که به مالکان متصرف مجوز پرداخت می شوند گرفتار شده اند.” درمورد جریمه های غیرقانونی ماهیگیری ، که پس از تصویب این لایحه توسط کنگره اجرا می شود.

مصاحبه شده با A24 ، سول همچنین از تصمیم دولت مبنی بر قطع مبادله سالانه اطلاعات با انگلیس در مورد سیر تحول زیستی توده های ماهیگیری در فضای دریایی آرژانتین ، که در بیانیه Foradori-Duncan امضا شده در سال 2016 توسط دولت Macri در نظر گرفته شده دفاع کرد.

وی گفت: “برای حمایت از حقوق خود ، تصمیم گرفتیم که مبادله اطلاعات (که توسط آرژانتین تحقیقات و توسعه ملی شیلات ، اینیدپ جمع آوری شده در آرژانتین جمع آوری شده است) را به حالت تعلیق درآورد و دیگر نمی خواهیم به آنها صید ماهی مرکب خود را اعلام کنیم زیرا وقتی ما این کار را انجام می دادیم ، می گفتیم. غاصبان ، چه مجوزهایی می توانند اعطا کنند “، تأکید کرد Solá.

وزیر استدلال کرد که توافقنامه فرادی-دانکن تنها هدف این بود که “نشان دهد که آرژانتین با انگلیس روابط خوبی دارد و این به معنای قطع توسعه جزایر نخواهد بود”

و به همین دلیل تصمیم گرفتیم عواقب آن توافق را بین معاون وزیر Foradori و همتای بریتانیایی اش ، آلن دانکن ، تغییر دهیم که “همانطور که پیشینیان ما وانمود می کنند ، نقشه راه نبود ، بلکه توافق نامه ای بود که در آن بحث مالویناس و مالویناس دیگر نبود. قطعه مرکزی موضوع “.

رئیس جمهور پیشین ماكری سیاستی با شدت كم مالویناس را به كار گرفت. منظور ما از شدت کم چیست؟ مسئله Malvinas را منتشر کنید. این مثل این بود که به انگلیس بگوییم ، “ما خوب می شویم ، مسئله مالویناس چه حیف است”.

سرانجام سول گفت که دولت با افزایش جریمه های جدید برای صید غیرقانونی ، می خواهد ارزشهایی را که به سال 1997 برمی گردد به روز کند.

“کمترین جریمه معادل 300000 لیتر روغن دیزل خواهد بود ، به علاوه تمام ارزش صید شده در مخازن ، به علاوه هزینه پینینگ و اسکورت شکارچیان به نزدیکترین بندر در هزینه”.

آخر اینکه سول گفت ، شورای یکپارچه مشورتی مالویناس به طراحی ، استراتژی های پرداخته و تضمین اجماع میان مدت و بلند مدت کمک خواهد کرد.


Falklands / Malvinas ، اولویت روابط آرژانتین / انگلیس ، Felipe Solá – MercoPress

فالکلند / مالویناس ، اولویت روابط آرژانتین / انگلیس ، فلیپه سول

یکشنبه ، 14 ژوئن 2020 – 14:32 UTC


سول در مصاحبه ای با رادیو بوئنوس آیرس گفت: “تغییر سیاست مالویناس تغییر سیاست نسبت به انگلستان است.”

فلیپه سولو ، وزیر خارجه آرژانتین پیش بینی کرد که جزایر فلک لند / مالویناس در روابط با انگلیس اولویت خواهد بود و برای محافظت از شیلات آتلانتیک جنوبی ، جریمه ها باید بسیار سختگیرانه تر باشند زیرا اکنون “مسخره” نیستند.

سول در مصاحبه با رادیو بوئنوس آیرس گفت: “تغییر سیاست مالویناس تغییر سیاست نسبت به انگلستان است.” وی گفت: “در این رویکرد جدید ، خارج کردن انگلستان از آن منطقه آسایش ، که در آن آنها برای مذاکره کنار نمی روند ، ضروری است اما با این حال رابطه خوبی با ما دارند ، بنابراین اولویت با انگلیس مالوینها است.”

سولو وقتی به طور خاص در مورد فعالیت ماهیگیری در منطقه سؤال شد ، گفت “کشتی هایی که اکنون در Falklands / Malvinas مایل 200 مایل ، که یک منطقه غاصب شده است ، پرداخت می کنند و مجوزهای Falklands را پرداخت می کنند ، در واقع آنها در حال ماهیگیری هستند که گویی افرادی که خارج از 200 مایل ما منتظر هستند. ، زیرا آنها همچنین مرتکب یک غیرقانونی می شوند “

وزیر آرژانتین ، با یادآوری اینکه “ما همین کار را با شرکتهای نفتی انجام دادیم ، گفت:” اگر بتوانیم آنها را با ماهواره ها تشخیص دهیم ، می خواهیم آنها را به دادگاه بکشیم ، همانطور که با افراد خارج از 200 مایل نیز انجام می دهیم. ” به شمال Falklands / Malvinas “

این هفته دولت آرژانتین اعلام کرد که برای افزایش تحریم ها و جریمه های کسانی که به طور غیرقانونی در آب های آرژانتین صید می شوند ، به کنگره ارسال می شود ، “از جمله آب های مجاور جزایر مالویناس”.

وی گفت: “ما به آنها هشدار داده ایم كه تحت هیچ تغییر نام و یا هر چیز دیگری ، آنها قادر به دسترسی به سرزمین ما نخواهند بود ، و این باعث شده است كه بسیاری از شركت ها از این امر خودداری كنند و كنار بگذارند. هیچ کس نمی تواند از این لحاظ اقتصادی ، به جز آرژانتین ، از این دریا ، خاک و زیر خاک استفاده کند. “

سول در ادامه در مورد صحبت از ماهیگیری در EEZ آرژانتین ، تأکید کرد ، “برای محافظت از شیلات ما باید جریمه های سخت تری داشته باشیم زیرا در حال حاضر آنها بسیار مسخره هستند”.

در حال حاضر این جریمه معادل 300.00 لیتر سوخت به علاوه آنچه که در دست دارد ، به علاوه هزینه های عملیات دستگیری است. “این کار باعث می شود کشتی های ماهیگیری را نادیده بگیرند تا به سمت EEZ حرکت کنند تا شکار شوند.”

نه تنها این ، “می تواند شرایط وخیم کننده ای داشته باشد که می تواند جریمه کل را با شش برابر کند. شما می توانید مطمئن باشید که شرکت ها متوجه این موضوع خواهند شد. این مبلغ هنگفتی برای شرکت ها است ، به علاوه کشتی ماهیگیری را ادامه نخواهد داد. “

در یک حادثه اخیر ، یک جیگر پرچم چینی که در EEZ آرژانتین شکار گله می کند ، موفق به فرار از گارد ساحلی می شود که توسط سایر جیگرها محافظت می شود. با این حال ، آرژانتینی ها تمام اطلاعات ممکن ، از جمله موقعیت یابی ماهواره و نگرش فرار از کشتی را جمع آوری کردند و شرکت را در دادگاه تقاضا کردند.

دو هفته بعد این جیگر وارد این کار شد. این به دنبال دیدار مقامات آرژانتین با نماینده پکن در بوینس آیرس بود. واقعیت این است که تقلب روی آورده اما مشخص نیست نزدیک بودن سیاسی و دیپلماتیک دولت فعلی آرژانتین با پکن چقدر مهم بود.


MercoPress – میزان مصرف ماهی به سرانه 20.5 کیلو گرم رسیده است

آمارهای اساسی در مورد شیلات جهان: میزان مصرف ماهی به رکورد 20.5 کیلوگرم سرانه رسیده است

سه شنبه 9 ژوئن 2020 – 11:57 UTC


وضعیت جهانی شیلات و آبزی پروری (SOFIA) نشان می دهد که رشد تقریباً نیمی از افزایش ثبت شده در دهه گذشته است.
مدیرکل FAO می گوید:
مدیرکل FAO می گوید: “ماهی و محصولات شیلات بعنوان برخی از سالم ترین غذاها شناخته می شوند و برخی از آنها کمتر روی محیط طبیعی تأثیر می گذارند.”
QU دانگیو با اشاره به گزارش SOFIA از شواهد در حال رشد مبنی بر اثربخشی مدیریت شیلات در تقویت یا بازسازی سهام ماهی ها
QU دانگیو با اشاره به گزارش SOFIA از شواهد در حال رشد مبنی بر اثربخشی مدیریت شیلات در تقویت یا بازسازی سهام ماهی ها

سرانه مصرف ماهی در سطح جهان به ركورد جدید 20.5 كیلوگرم در سال رسیده است و پیش بینی می شود كه در دهه آینده بیشتر شود و نقش مهم آن در امنیت غذایی و غذایی جهانی را تأكید كند.

براساس گزارش جدید سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد ، توسعه پایدار آبزی پروری و مدیریت موثر ماهیگیری برای حفظ این روندها بسیار مهم است.

قرار است تولید کل ماهی در 2030 به 204 میلیون تن در سال 2030 برسد ، که نسبت به سال 2018 15٪ رشد داشته باشد و سهم آبزی پروری با توجه به وضعیت “دولت جهانی شیلات و آبزی پروری” (SOFIA) از 46٪ فعلی خود در حال رشد است. این رشد تقریباً نیمی از میزان ثبت شده در دهه گذشته است و پیش بینی می شود مصرف سرانه ماهی ماهی سالانه به 5/21 کیلوگرم برسد تا سال 2030.

QU دونگو ، مدیرکل FAO ، با تأکید بر اینکه آنها باید نقش محوری تری داشته باشند ، می گوید: ماهی و فرآورده های شیلات نه تنها بعنوان برخی از سالم ترین غذاهای موجود در کره زمین بلکه همچنین بعنوان برخی از تأثیرات کمتری بر محیط طبیعی شناخته می شوند. امنیت غذایی و استراتژی های تغذیه در همه سطوح.

مدیر کل همچنین به گزارش SOFIA از شواهد در حال رشد اشاره كرد كه اگرچه مدیریت مؤثر شیلات منجر به تقویت یا بازسازی ذخایر ماهی می شود ، عدم اجرای این اقدامات ، سهم آنها در امنیت غذایی و معیشت را تهدید می كند. دلایل اصلی خرابی پایداری پیچیده است و به راه حل های مناسب نیاز دارد.

بر اساس تحلیل معیار SOFIA ، حدود 34.2 درصد از ذخایر ماهی اکنون در سطح بیولوژیکی ماهیگیری نشده است. این اندازه گیری کلی بسیار زیاد است ، و در سطح جهان در حال بهبود نیست ، اگرچه خوشحالیم که بدانیم 78.7 درصد از ماهی های فروخته شده از سهام بیولوژیکی پایدار هستند.

علاوه بر این ، روند پایداری برای بسیاری از گونه های اصلی در حال بهبود است. صید انواع ماهی به بالاترین حد خود رسیده است ، در سال 2018 حدود 7.9 میلیون تن و دو سوم این سهام هم اکنون در سطح پایدار بیولوژیکی ماهیگیری می شوند ، افزایش شدید 10 درصدی در فقط دو سال ، نشان دهنده مدیریت فشرده شیلات در بخش مشخص شده توسط یک کالای با ارزش بالا و به دلیل ظرفیت بالای قابل توجهی در میان برخی ناوگان ها.

“بهبود ، ثمره مشارکت بسیاری از ذینفعان ، نشانگر اهمیت مدیریت فعال برای دستیابی و حفظ پایداری بیولوژیکی است ، و این را تأکید می کند که چگونه باید فوراً باید چنین رویکردهایی را در شیلات و مناطقی که سیستم های مدیریتی در وضعیت ضعیف هستند ، تکرار کنیم.” گفت: مانوئل بارنگ ، مدیر گروه شیلات و آبزی پروری فائو. “جای تعجب آور نیست ، ما متوجه می شویم که پایداری به ویژه در جاهایی که گرسنگی ، فقر و درگیری وجود داشته باشد دشوار است ، اما گزینه دیگری برای راه حلهای پایدار وجود ندارد.”

کووید -19

در حالی که SOFIA مبتنی بر اطلاعات قبل از COVID-19 است ، اطلاعات پایه ای که در آن ارائه می شود ، در حال حاضر به فائو کمک می کند تا با راه حل های فنی و مداخلات هدفمند برای شیلات و کشاورزی پاسخ دهد ، که مدیرکل ذکر کرد یکی از بخش هایی است که بیشتر تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته است.

براساس افزودنی در SOFIA که توسط FAO منتشر شده است ، فعالیت ماهیگیری جهانی ممکن است در نتیجه محدودیت ها و کمبود نیروی کار به دلیل اضطراب بهداشتی ، حدود 6.5٪ کاهش داشته باشد.

اختلال در حمل و نقل بین المللی به ویژه در تولید آبزی پروری برای صادرات تأثیر گذاشته است ، در حالی که گردشگری بسیار کاهش یافته و تعطیلی رستوران ها کانال های توزیع قابل توجهی را در بسیاری از انواع ماهیان تحت تأثیر قرار داده است ، اگرچه فروش خرده فروشی برای ماهی های یخ زده ، کنسرو شده ، ترشیجات و دودی با ثبات یا افزایش یافته است. عمر مفید بیشتر در بخش هایی از دریای مدیترانه و دریای سیاه بیش از 90٪ ماهیگیران در مقیاس کوچک مجبور شده اند به دلیل عدم توانایی در فروش گله های خود متوقف شوند که اغلب با کاهش قیمت ها تشدید می شوند.

بازارهای ورودی ، مسائل مربوط به کار مهاجرین و خطرات مرتبط با بازارهای شلوغ تازه ، همگی بر تولید و مصرف شیلات تأثیر می گذارند و زنجیره های عرضه غیررسمی به دلیل عدم وجود روابط پیمانکاری و ایجاد زنجیره های سرد ، تحت فشارهای بیشتری قرار دارند. FAO در درجه اول متمرکز بر حمایت ، راه اندازی مجدد و تقویت زنجیره های تأمین و معیشت بخش با توجه به اولویت برای آسیب پذیرترین گروه ها و مناطق است.

روند در عرضه جهانی ماهی

گزارش SOFIA دارای اطلاعات مربوط به ماهیگیری است که توسط گونه ها ، مناطق و اینکه آیا آنها به صورت وحشی یا کشاورزی گرفته شده سازماندهی شده اند.

پیش بینی می شود تولید جهانی ماهی در سال 2018 به حدود 179 میلیون تن برسد ، و ارزش کل فروش اول آن 401 میلیارد دلار تخمین زده می شود. محصولات آبزی پروری 46٪ از کل تولید و 52٪ ماهی را برای مصرف انسانی به خود اختصاص داده اند. چین به دلیل صنعت آبزی پروری بسیار توسعه یافته خود ، که از سال 1991 تاکنون تولید آبزی آبزی بیشتر از سایر کشورهای جهان تولید کرده است ، بزرگترین تولید کننده است.

به گفته SOFIA ، گسترش آبزی پروری همچنان ادامه خواهد داشت ، اگرچه با سرعت کمتری انجام شود و ماهی های پرورش یافته به سهم روزافزون مصرف و تجارت طی یک دهه آینده کمک می کنند. پیش بینی می شود که میزان تولید آبزی پروری در آفریقا 48 درصد رشد کند و این امر به کاهش انتظار می رود میزان مصرف سرانه ماهی در قاره منجر شود.

Anchoveta گونه برتر برای تسخیر دریایی بود که توسط یک بازگشت جدی به تولید در پرو و ​​شیلی ، مورد بازآرایی قرار گرفت ، در حالی که گرده های آلاسکا و تن ماهیگیری اسکیپک در کنار یکدیگر بودند. شیلات شکارگاههای داخلی – منبع قابل توجهی از غذا در بسیاری از کشورهای محدود مواد غذایی – با 12 میلیون تن به بالاترین سطح تاکنون گزارش شده است.

مصرف ماهی یک ششم از میزان مصرف پروتئین های حیوانی در جهان است و بیش از نیمی از آن در کشورهایی مانند بنگلادش ، کامبوج ، گامبیا ، غنا ، اندونزی ، سیرالئون ، سریلانکا و چندین جزیره کوچک در حال توسعه (SIDS) وجود دارد.

ارزشهای مهم رژیم غذایی ماهی ، اهمیت توسعه آبزی پروری ، به ویژه در آفریقا ، و راهکارهای مهار را برای کمک به تشدید تولید با استفاده از تکنیکهای نوآورانه در زمینه های خوراک ، انتخاب ژنتیکی ، امنیت زیستی و توسعه تجارت ، برجسته می کند. با تأکید بر این نکته که ابتکار عمل FAO “یک چارچوب ایده آل برای تلاشهایی است که ترکیبی از شیلات و روند آبزی پروری و چالش ها در زمینه رشد آبی است.”

گزارش فائو بخشی از ابتکارات پایداری برای مشخص کردن بیست و پنجمین سالگرد آیین نامه رفتار ماهیگیری با مسئولیت پذیری دارد و همچنین متذکر می شود که FAO و شماری از شرکا در پروژه Illumising Hidden Harvests همکاری می کنند ، یک مطالعه جهانی که در آن منتشر خواهد شد در اواخر سال 2020 و هدف از حمایت از سیاست های به نفع شیلات در مقیاس کوچک تولیدی ، پایدار و منصفانه ، که می تواند و می تواند تغذیه ضروری برای میلیاردها و معیشت و مشاغل برای اکثریت قریب به اتفاق 120 میلیون نفری که وابسته به صید ماهیگیری هستند ، انجام دهد.

شماره های اصلی از دولت شیلات و آبزی پروری جهان 2020

-کل تولید جهانی ماهی در سال 2018: 179 میلیون تن
– سهم از آن از شیلات دریایی تصرف: 84.4 میلیون تن
-از شیلات آب شیرین: 12.0 میلیون تن ، یک رکورد
از آبزی پروری: 82.1 میلیون تن ، سطح جدید
– میزان تولیدی که انسان به عنوان غذا مصرف می کند: 156 میلیون تن
– ارزش فروش اول همه شیلات و تولید آبزی پروری در سال 2018: 401 میلیارد دلار آمریکا
-به اشتراک آن از آبزی پروری: 250 میلیارد دلار آمریکا
– تعداد افراد شاغل در بخش ابتدایی شیلات و آبزی پروری: 59.5 میلیون نفر ، که 14٪ از آنها زن هستند
-مسابقات با ماهیگیران و ماهیگیران: آسیا (85٪ از کل)
– تعداد کشتی های ماهیگیری در کره زمین: 4.56 میلیون نفر
-بزرگترین ناوگان منطقه: آسیا (3.1 میلیون کشتی یا 68٪ ناوگان جهانی)
– اشتراک کشتی های موتوری با طول کمتر از 12 متر: 82٪
– درصد تولید جهانی ماهی که وارد تجارت بین المللی می شود: 38٪
ارزش صادرات تولید ماهی: 164 میلیارد دلار
-بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ماهی World: چین
– مناطق صادر کننده ماهی خالص: اقیانوسیه ، آمریکای لاتین و کارائیب ، کشورهای در حال توسعه در آسیا
-Africa از نظر حجم یک وارد کننده خالص است اما از نظر ارزش یک صادرکننده خالص است.
عمده ترین شیلات ناپایدار: دریای مدیترانه و دریای سیاه (62.5٪ سهام بیش از حد ماهیگیری) ، جنوب شرقی اقیانوس آرام (54.5٪) ، اقیانوس اطلس جنوب غربی (53.3٪)
– ماسه های حمایت از بیشترین تولید شیلات در کشور: Mekong، Nile، Ayeyarwady، Yangtze


عملیات امدادی کیوی برای یک طولی که در منطقه فالکلند / جورجیا جنوبی کار می کند – MercoPress

عملیات امدادی کیوی برای یک طولی که در منطقه فالکلند / جورجیا جنوبی فعالیت می کند

دوشنبه ، 8 ژوئن 2020 – 08:18 UTC


سپس خدمه قبل از بازگشت سن آوتا به دور کیپ ، در سراسر اقیانوس جنوبی ، کشتی ها را تعویض می کنند تا خدمه قدیمی را به نیوزیلند تحویل دهند.
سان اوته به شرق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن سفر می کند تا با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فولکلند دیدار کند.
سان اوته به شرق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن سفر می کند تا با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فولکلند دیدار کند.
همه اینها در وسط زمستان است.
همه اینها در وسط زمستان است. “[There are] یخ های یخ ، شرایط یخ زدگی و کمی نور روز ، عمدتا کاملاً سرد است. “جان بنت اسکیپر گفت. (Pic Bejon Haswell / Stuff)

یک قایق ماهیگیری در نیوزلند سوار بر آنچه که احتمالاً طولانی ترین و گران قیمت ترین سواری است سوار شد. این 15 نفر از نیوزیلندی ها را انتخاب کرده اند که در نیمی از جهان در جورجیا جنوبی در حال ماهیگیری برای ماهی دندان بودند.

بسته شدن مرزهای بین المللی در آمریکای جنوبی گزینه های معدودی را برای زندگی در اختیار آنها قرار داده است. کشتی نجات سان آوتا خدمه آخرین وسایل مورد نیاز موجود در کشتی را شامل می شود – از جمله انبوهی از مواد غذایی.

پیش بینی می شود این سفر 24 روز طول بکشد. سان آوتا از تیمارو سفر به شرق از طریق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن برای دیدار با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فلک لند.

سپس خدمه قبل از هواپیما ، کشتی ها را تعویض می کنند سان آوتا به دور کیپ ، در سراسر اقیانوس جنوبی برمی گردد تا خدمه قدیمی را به نیوزیلند تحویل دهد.

همه اینها در وسط زمستان است. “[There are] یخ های یخ ، شرایط یخ زدگی و کمی نور روز ، عمدتا کاملاً سرد است. “جان بنت اسکیپر گفت.

این یک سفر خائنانه است اما در واقع تنها راه برای انجام این کار در حالی که فرودگاه ها و مرزها به دلیل COVID بسته هستند.

دارین شاو ، مدیر ناوگان آبهای عمیق سنفورد ، می گوید: “با تمام نقاط انزوا و اختلال در این راه بهترین راه بود.” وی می افزاید: “گرچه گزینه بسیار گران قیمت خواهد بود ،” چند صفر وجود دارد. “

خدمه منتخب چهار ماه پیش ، قبل از قفل شدن به دریا رفتند و آنها اطمینان دارند که هیچ ویروس در هواپیما وجود ندارد.

شاو می گوید: “این امر حباب NZ و حباب Aspiring را به وجود می آورد و آن دو را گرد هم می آورد و مردم ما را ایمن نگه می دارد.” “هر دو قایق پر از NZers هستند – این کار را به روش کیوی انجام می دهند.”

بنت اذعان می کند که این اولین عملیاتی است که وی در آن انجام داده است. “من طی سالها درگیر چندین جستجو و نجات بوده ام ، اما این فرق می کند ، زیرا این بخشی از تیم ما است و نه شخص دیگری.”

بنت گفت که فکر می کند پیشنهاد بازیابی ، که باعث می شود آنها خدمه را در دریا جمع کنند ، یک گزینه “خارق العاده” است.

علاوه بر بازیابی خدمه ، این قایق نیز وسایل و خدمه جدیدی را به آنجا می اندازد سان آسپیرینگ و ماهی جمع کن

سان آسپیرینگ شاو گفت که انتظار می رود در ماه اکتبر پس از اتمام فصل ماهیگیری ، به نیوزلند بازگردد. “ما به دولت جورجیا جنوبی وظیفه داریم تکمیل عملیات ماهیگیری خود را انجام دهیم ، که شامل فعالیتهای تحقیقاتی علمی نیز می شود.”

شاو گفت 27 هواپیما در هواپیمای سان آسپیرینگ وجود دارند که همگی کیوی هستند.


سرخپوش چینی که از دستگیری فرار کرده بود ، سرانجام توسط شرکت خود دستور داد که شرکت کنند – MercoPress

سرانجام چینی که از دستگیری فرار کرده بود ، سرانجام دستور داد که شرکت آن را فعال کند

جمعه ، 15 مه 2020 – 12:01 UTC


لو رونگ یوان یو 668 در 28 آوریل در منطقه انحصاری اقتصادی آرژانتین ، EEZ با چراغ های کامل در ابتلا به ماهی مرکب روبرو شد.

براساس انتشار گارد ساحلی آرژانتین ، یک جیگر چینی که به طور غیرقانونی در آبهای آرژانتین مشغول ماهیگیری بود و از یک کشتی گشت گارد ساحلی فرار کرده بود ، سرانجام وارد شد و به پورتو مادرین اسکورت می شود و در آنجا با اتهامات روبرو می شود. .

لو رونگ یوان یو 668 در 28 آوریل در منطقه انحصاری اقتصادی آرژانتین ، EEZ با چراغ های کامل در ابتلا به ماهی مرکب دید. سفارش گشت ساحلی “prefecto Fique“برای متوقف کردن فعالیت ها و اجازه دادن به یک بازرسی در هواپیما ، جیگر از تماس ها چشم پوشی کرد ، همه چراغ ها را خاموش کرد ، همه وسایل ماهیگیری را جمع کرد و به آبهای بین المللی گریخت.

علیرغم تماس های رادیویی مکرر به زبان اسپانیایی و انگلیسی و سیگنال های صوتی و تصویری برای برقراری ارتباط با جیگر ، کشتی گشت بدون از دست دادن تماس بصری ، آن را تعقیب و تعقیب کرد و وارد آبهای بین المللی شد. با این وجود چند ساعت بعد و در میان وزش باد شدید و طوفان متحرک ، تعقیب متوقف شد اما با تمام مدارک لازم شناسایی جیگر ، موقعیت و نگرش کلی آن.

در نتیجه کلیه شواهد جمع آوری شده و مشاوره با شرکتی که جیگر شناسایی شده است ، در نهایت تماس با این ماه مجدداً برقرار شد و کشتی ماهیگیری وارد شد و روز پنج شنبه عازم پورتو مادریون شد که توسط گارد ساحلی اسکورت شد ، جایی که به صورت رسمی روبرو می شود. اتهامات در دادگاه فدرال آرژانتین.

لو رونگ یوان یو 668 و کاپیتان آن با اتهام شکستن بیل شیلات فدرال و مقاومت در برابر رعایت دستورات مقامات در EEZ آرژانتین روبرو هستند. این قطعنامه احتمالاً شامل جریمه سنگینی خواهد بود.