محافظ HMS مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین برای ماموریت های شدید قطبی – MercoPress

محافظ HMS مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین برای ماموریت های شدید قطبی

چهارشنبه ، 2 ژوئن 2021 – 05:20 UTC


دو وسیله نقلیه هوایی کوچک از راه دور خلبان Sky Mantis می توانند در دمای زیر صفر تا یک ساعت در هر بار کار کنند و ویدیوی با کیفیت بالا ارسال کنند
دو وسیله نقلیه هوایی کوچک از راه دور خلبان Sky Mantis می توانند در دمای زیر صفر تا یک ساعت در هر بار کار کنند و ویدیوی با کیفیت بالا ارسال کنند

Royal Navy’s Ice Patrol Ship HMS Protector به دو هواپیمای بدون سرنشین بال دوار کوچک اختصاص داده شده است ، مخصوصاً برای مأموریت بی نظیر او در نقاط قطبی اقتباس شده است. اگرچه کشتی پیمایشی مستقر در Devonport دارای یک عرشه پرواز بزرگ است ، اما بدون آشیانه نمی تواند هلی کوپتر را با خود ببرد – بر خلاف سلف خود HMS Endurance ، که دو سیاه گوش را حمل می کرد.

به دو وسیله نقلیه هوایی کوچک از راه دور خلبان Sky Mantis از شرکت Surrey Evolve همان شماره های سیاهگوش 434 و 435 (بازنشسته) داده شده است.

آنها می توانند هر بار تا یک ساعت در دمای زیر صفر کار کنند ، ویدئوی با کیفیت بالا (از جمله بزرگنمایی 30 برابر و تصویربرداری مادون قرمز) را به اپراتورهای خود ارسال کنند – همه اعضای شرکت کشتی 48 نفری Protector.

آنها توسط تنها اسکادران بدون سرنشین نیروی دریایی سلطنتی ، 700X ، مستقر در / Culdrose نزدیک هلستون آموزش دیدند ، سپس با هواپیماهای بدون سرنشین 7.6 کیلوگرمی به آموزش ادامه دادند اچ ام اس رالی در Torpoint ، بسیار نزدیکتر به خانه یخ شکن.

ماموریت اصلی دو هواپیمای کوچک ، جستجوی “سرنخ های یخی” خواهد بود.

ستوان آدلاید بانیارد ، متخصص بررسی / آبی ، گفت: “هنگام کار در یخ ، ما همیشه به دنبال مسیر کمترین مقاومت خواهیم بود ، زیرا این باعث کاهش فشار طولانی مدت بر روی موتورها و بدنه می شود.”

“تعقیب یک سرب” ، منطقه ای با یخ کم غلظت بسیار آسان است ، اما ممکن است در واقع به جهتی که می خواهیم نرسد. “

در عوض ، هواپیماهای بدون سرنشین برای یافتن مسیرهای یخی پرتاب می شوند و موقعیت ها / موقعیت ها سپس به سیستم ناوبری وارد می شوند و تیم می تواند بهترین مسیر سازش را انجام دهد.

این کشتی همچنین قصد دارد از هواپیماهای بدون سرنشین برای تأمین “مراقبت بیش از حد” استفاده کند – ایمنی بیشتر برای ملوانان هنگام انجام عملیات شبانه روزی ماهیگیری به نمایندگی از وزارت خارجه و کمیسیون حفاظت از منابع زندگی دریایی قطب جنوب یا جستجوی تیم ها با شستن منطقه برای حیوانات خطرناک به ساحل بروید.

و همچنین امکان استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین پس از یک فاجعه ، جمع آوری اطلاعات در مورد منطقه آسیب دیده و اجازه دادن به ملوانان و نیروی دریایی سلطنتی برای تعیین محل یا کسی برای اولین بار وجود دارد.

رابی ناش ، ستوان یکم محافظ و اپراتور ارشد هواپیمای بدون سرنشین ، گفت: “این یک قطعه شگفت انگیز از کیت است که باید با آن کار کنید.”

“ما به طور مداوم با این سیستم یاد می گیریم زیرا اولین کشتی نیروی دریایی سلطنتی هستیم که دارای سیستم هوایی از راه دور است. امیدوارم که ما برای سایر واحدها مسیری مناسب برای تأمین و توسعه توانایی پهپادهای خود نشان داده باشیم. “

کشتی وی پیش از بازگشت به یخ پس از گسترده ترین دوره تعمیر و نگهداری در تاریخ خود ، در حال حاضر تحت آموزش دریایی عملیاتی است.


کوه یخ غول پیکر از قفسه یخی Brunt در قطب جنوب جدا شد – MercoPress

کوه یخ غول پیکر از قفسه یخی Brunt در قطب جنوب جدا می شود

پنجشنبه ، 20 مه 2021 – 07:11 UTC


کوه یخی به ابعاد 1270 کیلومتر مربع در فرایندی به نام “زایمان” از قفسه یخی Brunt به ضخامت 150 متر خارج شد.
پروفسور دام جین فرانسیس ، مدیر تحقیق BAS ، گفت:
پروفسور دام جین فرانسیس ، مدیر تحقیق BAS ، گفت: “تیم های ما در BAS سالها برای زایمان کوه یخی از قفسه یخی Brunt آماده شده اند.”

یك کوه یخی غول پیکر ، بزرگتر از اندازه اکثر شهرهای اروپا ، از قطب جنوب ، در نزدیکی یک ایستگاه تحقیقاتی انگلیس ، جدا شده است ، نظرسنجی قطب جنوب انگلیس روز جمعه اعلام کرد.

کوه یخی به ابعاد 1270 کیلومتر مربع در فرایندی به نام “زایمان” از قفسه یخی Brunt به ضخامت 150 متر خارج شد.

دانشمندان انتظار داشتند كه یك قسمت عظیم یخ پس از ایجاد اولین “تركش گسترده” در قفسه ، از بین برود.

پروفسور دام جین فرانسیس ، مدیر بررسی قطب جنوب انگلیس ، گفت: “تیم های ما در BAS سال ها برای زایمان کوه یخی از قفسه یخی برونت آماده شده اند.”

BAS در بیانیه ای گفت ، حوادث منتهی به انشعاب بزرگ در نوامبر سال گذشته سرعت بیشتری گرفت.

این ایستگاه تحقیقاتی چهار سال پیش به دلایل ایمنی به داخل کشور منتقل شد. سیمون گارود ، مدیر عملیات BAS ، گفت: “این یک تصمیم عاقلانه بود.”

ایستگاه تحقیقاتی هالی ششم انگلیس ، که روزانه وضعیت قفسه یخی شناور وسیع را رصد می کند ، در حدود 20 کیلومتری محل شکسته شدن کوه یخ واقع شده است.

هنگامی که تیم کوهنوردی در اوایل این ماه در آستانه زمستان قطب جنوب آنجا را ترک کرد ، ایستگاه تحقیقاتی خالی از سکنه شد.

در حالی که تیم دور است ، دانشمندان با استفاده از داده های ابزار GPS که برای تجزیه و تحلیل به کمبریج انگلیس ارسال می شود ، قفسه یخ را کنترل می کنند.

کوه های یخ به طور طبیعی از قطب جنوب به داخل اقیانوس شکسته می شوند ، اما با تغییرات آب و هوایی روند کار تسریع شده است.

با این حال ، BAS گفت: “هیچ مدرکی دال بر اینکه تغییرات آب و هوایی نقش مهمی داشته است” در این مورد وجود ندارد.

”طی هفته ها یا ماه های آینده ، کوه یخ ممکن است دور شود. یا ممکن است به زمین آغشته شود و در نزدیکی قفسه یخی Brunt باقی بماند. فرانسیس گفت ، ایستگاه هالی در داخل همه شکافهای فعال واقع شده است ، در بخشی از قفسه یخی که به قاره متصل است.

“اگر زایمان این کوه یخ باعث تغییر در یخ های اطراف ایستگاه ما شود ، شبکه ما از ابزار GPS به ما هشدار می دهد.”


دولت آمریكا برای پیوستن به اقدامات حفاظت در اقیانوس جنوبی قطب جنوب تمجید كرد – MercoPress

دولت ایالات متحده برای پیوستن به اقدامات حفاظت در اقیانوس جنوبی قطب جنوب تمجید کرد

چهارشنبه ، 5 مه 2021 – 06:47 UTC


کاوانا گفت: “اقیانوس جنوبی یکی از آخرین مناطق بیابانی بزرگ در کره زمین است.”
مناطق حفاظت شده دریایی (MPA) برای محافظت از گونه های دریایی بسیار مهم است
مناطق حفاظت شده دریایی (MPA) برای محافظت از گونه های دریایی بسیار مهم است

جان کری ، فرستاده ویژه آب و هوا ، در جریان یک نشست وزرای مجازی به میزبانی اتحادیه اروپا ، اعلام کرد که دولت ایالات متحده بخاطر تصمیم خود برای هدایت مشترک در امور مربوط به مناطق حفاظت شده دریایی اقیانوس جنوبی (MPA) مورد ستایش خیریه Pew قرار گرفته است.

کری به حاضران خود رساند که ایالات متحده در حال پیوستن به اتحادیه اروپا ، انگلستان ، استرالیا ، نروژ و اروگوئه در تلاش برای تعیین قطب جنوب شرقی و دریای ودل به عنوان MPA است – که بیش از 3 میلیون کیلومتر مربع از آن محافظت می کند. اقیانوس جنوبی

این دو تعیین MPA توسط کمیسیون حفاظت از منابع زندگی دریایی قطب جنوب (CCAMLR) همچنین می تواند جهان را تقریباً 1٪ به دستیابی به هدف حفاظت از 30٪ اقیانوس جهانی نزدیک کند ، اتحادیه بین المللی برای حفاظت از آن از طبیعت.

تحقیقات نشان می دهد که MPA ها با از بین بردن تنش های اضافی مانند ماهیگیری می توانند به اکوسیستم های آسیب پذیر دریایی در ایجاد مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی کمک کنند و همچنین شبکه های MPA با ایجاد مسیرهای محافظت شده برای مهاجرت ها و تغییر دامنه ها به گونه ها کمک می کنند تا با تغییرات آب و هوا سازگار شوند.

در سال 2009 ، CCAMLR پس از توصیه های اجلاس جهانی 2002 سازمان ملل متحد در مورد توسعه پایدار ، اولین نهاد بین المللی متعهد به ایجاد یک شبکه نماینده محیط زیست از MPA شد. دو سال بعد ، دولت های عضو آن با چارچوبی برای ایجاد چنین شبکه ای موافقت کردند و 9 منطقه را برای MPA های آینده مشخص کردند. از سال 2011 ، CCAMLR دو MPA در آبهای اقیانوس جنوبی تعیین کرده است: دریای راس و جزایر اورکنی جنوبی.

پس از جلسه امروز ، 15 کشور و اتحادیه اروپا اعلامیه مشترکی را صادر کردند و گفتند که آنها در جهت تعیین MPA های اقیانوس جنوبی در اسرع وقت تلاش خواهند کرد و “از همه اعضای CCAMLR می خواهند هرچه سریعتر برای حفظ تنوع زیستی منحصر به فرد اقیانوس جنوبی و اکوسیستم برای نسل های حال و آینده. “

آندره کاوانا ، مدیر قطب جنوب و اقیانوس جنوبی برای The Pew Charitable Trusts ، بیانیه زیر را صادر کرد:

“اقیانوس جنوبی یکی از آخرین مناطق بیابانی بزرگ در این سیاره است. و در سالی که 60 سالگی لازم الاجرا شدن پیمان قطب جنوب را جشن می گیریم ، دو سال پس از امضای آن در سال 1959 ، سرنوشت اقیانوس جنوبی همچنان بر همه ما تأثیر می گذارد. جریان های عمیق سرد آن نه تنها مواد مغذی را برای تغذیه بسیاری از شیلات در جهان حمل می کند ، بلکه توزیع گرما را در سراسر جهان تنظیم می کند. و آبهای آن کربن را به طریقی ذخیره می کند که ما تازه درک کرده ایم.

“حفاظت از اقیانوس جنوبی نوعی راه حل مبتنی بر طبیعت است که برای انعطاف پذیری بیشتر اکوسیستم های دریایی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی جهانی مورد نیاز است. ما از خبر پیوستن ایالات متحده به سایر کشورها که مسئولیت تعیین دو MPA جدید در اقیانوس جنوبی را بر عهده دارند ، استقبال می کنیم. “


ذوب شدن یخچال ها با سرعت بیشتری ، سطح دریا در حال افزایش است – MercoPress

مجله علمی: ذوب شدن سریعتر یخچال ها ، در حال افزایش سطح دریا است

پنجشنبه ، 29 آوریل 2021 – 09:45 UTC


تقریباً همه یخچال های طبیعی جهان با سرعت بیشتری جرم خود را از دست می دهند
McNabb گفت که تصویر کلی مطالعه یکی از
McNabb گفت که تصویر کلی این مطالعه یکی از “از بین رفتن سریع یخ” نسبتاً سریع است

طبق تحقیقی که روز چهارشنبه توسط مجله علمی معتبر Nature منتشر شد ، یخچال های طبیعی با سرعت بیشتری از آنچه تصور می شد در حال ذوب شدن هستند ، که ممکن است عواقب جدی داشته باشد.

این مطالعه نشان داد که با ریختن مقادیر جدید آب به دریا و افزایش سطح آن 20٪ ، شهرهای ساحلی ممکن است با تغییراتی روبرو شوند که برای مقابله با آنها آماده نیستند.

بر اساس این مطالعه ، که با در نظر گرفتن حدود 220،000 یخچال طبیعی در سراسر جهان ، منبع اصلی بالا آمدن سطح دریا ، تقریباً تمام یخچال های طبیعی جهان با سرعت شتاب توده خود را از دست می دهند.

دانشمندان با استفاده از تصاویر با وضوح بالا از ماهواره Terra ناسا از سال 2000-2019 دریافتند که یخچال های طبیعی ، به جز ورقه های یخی گرینلند و قطب جنوب که از مطالعه مستثنی بودند ، به طور متوسط ​​267 گیگا تن یخ در سال از دست می دهند.

یک گیگاتن یخ پارک مرکزی شهر نیویورک را پر می کند و 341 متر (1111 فوت) ارتفاع دارد. و یخچال های طبیعی از سال 2000 تا 2004 سالانه 227 گیگا تن یخ از دست می دهند ، اما این میزان پس از سال 2015 به طور متوسط ​​به 298 گیگا تن در سال افزایش می یابد. این ذوب تقریباً 0.74 میلی متر در سال ، یا 21 درصد از کل دریا ، بر سطح دریا تأثیر می گذارد. افزایش سطح در طول دوره مشاهده شده است.

این مطالعه نشان داد که یخچال ها در مقایسه با ورقه های یخی در گرینلند و قطب جنوب واکنش سریع تری به تغییرات آب و هوایی دارند و در حال حاضر بیش از هر یخ ورق یخی به افزایش سطح دریا کمک می کنند.

رابرت مک ناب ، محقق دانشگاه اولستر در انگلستان و یکی از نویسندگان این مطالعه ، توضیح داد که مطالعات قبلی در مورد یخچال های منفرد فقط حدود 10 درصد کره زمین را تشکیل می دهد.

دانشمندان مدتهاست هشدار می دهند که دمای گرم شدن ناشی از تغییرات آب و هوایی در یخچالهای طبیعی و یخ های سراسر جهان در حال خوردن است ، و به افزایش سطح دریا کمک می کند که شهرهای ساحلی پرجمعیت جهان را تهدید می کند. رومین هوگانت ، یك متخصص علم یخبندان از ETH زوریخ و دانشگاه تولوز در فرانسه كه این مطالعه را هدایت می كرد ، گفت: نرخ نازك شدن جهانی ، متفاوت از حجم آب از دست رفته ، در 20 سال گذشته دو برابر شده و “این بسیار زیاد است.” یخچال های کوچک یک مشکل برای میلیون ها نفر است که برای آب روزانه به ذوب یخبندان فصلی اعتماد می کنند و ذوب سریع می تواند باعث انفجارهای مرگبار از دریاچه های یخچال در مکان هایی مانند هند شود ، افزود هوگانت.

محققان دریافتند برخی از یخچالهای طبیعی در آلاسکا ، ایسلند ، آلپ ، کوههای پامیر و هیمالیا از بیشترین تأثیرات ناشی از ذوب بودند. McNabb گفت: “در این مناطق سرعت ذوب یخچال های طبیعی بسیار نگران کننده است.” وی افزود: “ما این افزایش ذوب را پیدا می كنیم و این در واقع دسترسی به آبی را كه در این رودخانه ها می آید افزایش می دهد … اما مسئله این است كه پس از مدتی افزایش متوقف می شود و سپس به سرعت كاهش می یابد.”

McNabb توضیح داد: در حالی که این تحقیق در مورد علت عقب نشینی یخچالی تحقیق نکرده است ، اما افزایش درجه حرارت که به عقیده دانشمندان نتیجه انتشار گازهای انسانی است ، ناگزیر منجر به از بین رفتن بیشتر یخ می شود. وی افزود: “جدا كردن از این واقعیت كه درجه حرارت عامل ذوب است با این واقعیت كه بشر باعث افزایش دما می شود ، سخت است.”

در حالی که محققان مواردی را شناسایی کردند که نرخ ذوب بین سالهای 2000 و 2019 مانند سواحل شرقی گرینلند واقعاً کند شده است ، آنها این امر را به ناهنجاری آب و هوا نسبت می دهند که منجر به بارش بیشتر و دمای پایین تر می شود.

McNabb گفت که تصویر کلی این مطالعه یکی از “سریع” از دست دادن توده یخ است ، بدون هیچ نشانه ای که به زودی تغییر خواهد کرد ، اما هنوز زمان دارد که ترمزهای مذاب را با کاهش انتشار ترشح کنیم.

دانشمندان گفتند ، پس از ذوب شدن یخ های یخبندان ، رشد مجدد آن ممکن است دهه ها یا قرن ها طول بکشد ، زیرا باید سال به سال انباشته شود.


کشف زندگی در زیر قفسه های یخی قطب جنوب – MercoPress

کشف زندگی در زیر قفسه های یخی قطب جنوب

سه شنبه ، 16 فوریه 2021 – 08:56 UTC


قفسه های یخی شناور بزرگترین زیستگاه کشف نشده در اقیانوس جنوبی را نشان می دهد. با این حال ، اما فقط اندازه یک زمین تنیس از طریق هشت گمانه قبلی مورد مطالعه قرار گرفته است
دکتر
دکتر “هوو گریفیتس” می گوید: “این” به ما نشان می دهد که زندگی دریایی قطب جنوب فوق العاده خاص است و به طرز شگفت انگیزی با جهانی منجمد سازگار است.

یک تحقیق اخیر در مجله Frontiers in Marine Science ، منتشر شده در این هفته ، در زیر قفسه های یخی قطب جنوب ، زندگی بیش از حد انتظار است. طی یک بررسی اکتشافی ، محققان 900 متر یخ را در قفسه یخی Filchner-Ronne واقع در دریای ودل جنوب شرقی حفاری کردند.

در فاصله 260 کیلومتری اقیانوس باز ، در تاریکی کامل و با دمای -2.2 درجه سانتی گراد ، تعداد بسیار کمی از حیوانات در این شرایط مشاهده شده است. اما این مطالعه برای اولین بار وجود حیوانات ساکن – مانند اسفنج ها و چندین گونه بالقوه ناشناخته – را که به تخته سنگی در کف دریا متصل شده اند ، کشف کرده است.

این کشف یکی از آن حوادث خوشبختانه است که ایده ها را به سمت دیگری سوق می دهد و به ما نشان می دهد که زندگی دریایی قطب جنوب فوق العاده خاص است و به طرز شگفت انگیزی با جهانی منجمد سازگار است. ” .

وی افزود: “كشف ما س thanالات بیشتری را نسبت به جواب دادن ایجاد می كند ، از جمله اینکه چگونه آنها به آنجا رسیده اند؟ آن ها چه چیزی میخورند؟ چه مدت آنها آنجا هستند؟ چقدر این تخته سنگ ها در زندگی پوشیده شده اند؟ آیا اینها همان گونه هایی هستند که در خارج از قفسه یخ می بینیم یا گونه های جدیدی هستند؟ و اگر قفسه یخ فرو بریزد چه اتفاقی برای این جوامع می افتد؟ “

قفسه های یخی شناور بزرگترین زیستگاه کشف نشده در اقیانوس جنوبی را نشان می دهد. آنها بیش از 1.5 میلیون کیلومتر مربع از فلات قاره قطب جنوب را پوشش می دهند ، اما فقط یک منطقه کل به اندازه یک زمین تنیس از طریق هشت گمانه قبلی مورد مطالعه قرار گرفته است.

تئوری های فعلی در مورد اینکه زندگی می تواند در زیر قفسه های یخ زنده بماند ، حاکی از آن است که با دور شدن از آبهای آزاد و نور خورشید ، همه زندگی کم می شود. مطالعات گذشته برخی از رفتگرهای کوچک متحرک و شکارچیان مانند ماهی ، کرم ، چتر دریایی یا کریل را در این زیستگاه ها پیدا کرده است. انتظار می رود که ارگانیسم های تغذیه کننده فیلتر – که به تأمین غذا از بالا بستگی دارند – جز first اولین کسانی باشند که بیشتر در زیر یخ ناپدید می شوند.

بنابراین ، تعجب آور بود که تیم زمین شناسان ، برای جمع آوری نمونه های رسوبی از یخ ها حفاری کردند ، به جای گل در پایین اقیانوس زیر به سنگ برخورد کردند. آنها از این فیلم ویدئویی که تخته سنگ بزرگی از موجودات عجیب و غریب را پوشانده بود ، حتی بیشتر متعجب شدند.

دکتر جیمز اسمیت ، یک زمین شناس در BAS ، بخشی از تیم حفاری بود و گفت: “ما انتظار داشتیم یک هسته رسوب را از زیر قفسه یخ بازیابی کنیم ، بنابراین وقتی ما به تخته سنگ برخورد کردیم و از آن دیدیم کمی تعجب آور بود. فیلم های ویدئویی مبنی بر اینکه حیواناتی روی آن زندگی می کنند. “

این اولین سابقه ایجاد یک بستر سخت (به عنوان مثال یک تخته سنگ) است که در عمق زیر قفسه یخی قرار دارد و به نظر می رسد مغایر با تمام تئوری های قبلی در مورد اینکه چه نوع زندگی می تواند در آنجا زنده بماند ، است. با توجه به جریان آب در منطقه ، محققان محاسبه می کنند که این جامعه ممکن است تا 1500 کیلومتر بالادست از نزدیکترین منبع فتوسنتز فاصله داشته باشد. ارگانیسم های دیگر نیز برای جمع آوری مواد مغذی ذوب یخچال یا مواد شیمیایی حاصل از تراوش متان شناخته شده اند ، اما محققان اطلاعات بیشتری در مورد این ارگانیسم ها نخواهند داشت تا زمانی که آنها ابزار لازم برای جمع آوری نمونه های این موجودات را داشته باشند – این یک چالش مهم است.

گریفیتس ادامه می دهد: “برای پاسخ به سوالات ما باید راهی برای نزدیک شدن با این حیوانات و محیط آنها پیدا کنیم – و این کمتر از 900 متر یخ است ، 260 کیلومتر با کشتی هایی که آزمایشگاه های ما فاصله دارند.”

“این بدان معناست که ما به عنوان دانشمندان قطبی مجبور به یافتن روشهای جدید و ابتکاری برای مطالعه آنها و پاسخگویی به همه س questionsالات جدیدی هستیم.” گریفیتس و تیم همچنین متذکر شدند که با تغییر آب و هوا و ریزش این قفسه های یخی ، زمان مطالعه و محافظت از این اکوسیستم ها در حال اتمام است.

(BAS)


پنگوئن های باشکوه Falklands ‘King در Volunter Point – MercoPress

پنگوئن های باشکوه پادشاه فالکلند در Volunter Point

دوشنبه ، 25 ژانویه 2021 – 09:40 UTC


Volunter Point یک مکان طبیعی در حدود 10000 هکتار است. عکس: درک پترسون
در حالی که یک بزرگسال در دریا مشغول تغذیه است ، دیگری باید تا زمان بازگشت شریک با تخم مرغ یا جوجه بماند. عکس: درک پترسون
در حالی که یک بزرگسال در دریا مشغول تغذیه است ، دیگری باید تا زمان بازگشت شریک با تخم مرغ یا جوجه بماند. عکس: درک پترسون

استنلی ، جزایر فالکلند – جزایر فالکلند به بهشت ​​علاقه مندان به حیات وحش تبدیل شده است. چندین دهه مدیریت و سیاست های مکالمه خوب به گونه های مختلف کمک کرده است تا در زیر این سپر پیشروی کنند. یکی از کسانی که نمادین است و به واسطه تصویر و روح فالکلند شناخته می شود ، پنگوئن ها هستند. اگرچه در تاج جزایر گنجانده نشده است ، اما تقریباً در همه جا وجود دارد ، سوغاتی ، تمبر ، نشان ، عکس ، پیراهن T و به ویژه در Volunter Point ، تقریباً نزدیک به استنلی ، جایی که پنگوئن های باشکوه پادشاه از یک آشپزی در حال رشد لذت می برند ، با Gentoo و پسر عموهای ماژلانی.

Volunter Point یک ذخیره گاه طبیعی در حدود 10،000 هکتار است و بخشی از مزرعه Johnson’s Harbour است که 54،000 هکتار است. Volunter Point به نام کشتی داوطلب که در سال 1815 از آن بازدید کرد نامگذاری شد. بندر جانسون در سال 1870 توسط جورج پترسون اسمیت تأسیس شد و تا سال 2011 در خانواده اسمیت ماند تا اینکه به خانم Jan Cheek فروخته شد.

خانه داوطلب در سال 1960 در کنار بقایای یک خانه سنگی قدیمی ساخته شد که در حدود سال 1877 ساخته شده است.

علاقه مندان به حیات وحش و عکاسی ، Volunter Point را بخاطر تعداد زیادی پادشاه پنگوئن که در آنجا یافت می شود ، می شناسند. این یکی از آسانترین سایتها برای دسترسی به پادشاه پنگوئن ها است و هر ساله چندین هزار بازدید کننده از این فرصت استفاده می کنند و می توانند یک روزه را از طریق کشتی های تفریحی انجام دهند یا هنگام تور در جزایر یک شب اقامت کنند.

در سال 1971 حدود 31 جفت پادشاه پنگوئن بر روی سبز وجود داشت اما آخرین تعداد در سال 2020 حدود 2000 جفت بزرگسال دارد و 860 جوجه وجود دارد که بیشترین جوجه ثبت شده از زمان ثبت سوابق است. مدیریت خوب منطقه و محدودیت در تعداد بازدیدکنندگان مجاز به این ارقام عالی کمک کرده است.

پنگوئن های پادشاه در فالکلند در طول 3 سال فقط دو بار نان می خورند و فقط 1 تخم مرغ می گذارند. تخمها بین اواسط نوامبر و اواخر دسامبر گذاشته می شوند و از اواخر دسامبر تا مارس شروع به جوجه ریزی می کنند. نر و ماده هر دو به نوبت روی تخم می نشینند یا از جوجه ها مراقبت می کنند.

وقتی جوجه ها بیرون می آیند ، ظاهری کمی عجیب و غریب و ماقبل تاریخ دارند اما در عرض چند هفته قهوه ای و کرکی می شوند و تا آوریل اکثر آنها بسیار بزرگ است اما باید تا حدود ماه نوامبر وقتی پرها را به آنجا می رسانند ، برای بزرگسالان دوباره غذا بخورند. قادر به رفتن به دریا برای اولین بار هستند. وقتی بزرگسالان برای غذا خوردن جوجه ها به دریا می روند می توانند تا 100 کیلومتر از ساحل بروند و می توانند 3 تا 10 روز در یک زمان دور باشند. در حالی که یک بزرگسال در دریا مشغول تغذیه است ، دیگری باید تا زمان بازگشت شریک با تخم مرغ یا جوجه بماند.

با بزرگتر شدن جوجه ها ، هر دو بزرگسال مجبور می شوند برای جستجوی غذا به دریا بروند و در این مدت جوجه ها برای ایمنی در یک كلاس مخصوص بچه ها جمع می شوند و تعداد اندكی از بزرگسالان باقی می مانند. از طریق ردیابی ماهواره ای نشان داده شد که پنگوئن های جوان از Falklands به سمت شمال حرکت می کنند و به منطقه ای در کنار Rio De Janero می روند که در آن مناطق ماهیگیری غنی وجود دارد. هنگامی که پنگوئن ها در حدود 3 سالگی زندگی می کنند ، برای شروع تولید مثل به فالکلند باز می گردند.

به غیر از پادشاه پنگوئن ها ، حدود 1800 جفت پنگوئن جنتو و تعداد مشابه پنگوئن های ماژلانی نیز وجود دارد.

در طول فصل 1 اکتبر تا پایان آوریل خانه داوطلب برای اقامت شبانه به روی مهمانان باز است. محل اقامت در یک پایه کاملاً تخته ای است و در هر دو اتاق دو اتاق با تخت های یک نفره وجود دارد. همه حیات وحش با خانه فاصله بسیار کمی دارد و اقامت در شب یک فرصت عالی برای گرفتن عکس های عالی از طلوع و غروب خورشید است. یک ساحل شنی سفید شگفت انگیز وجود دارد که تقریباً 2 کیلومتر طول دارد. همچنین در منطقه مناطق عالی برای پیاده روی با چشم اندازهای عالی وجود دارد.

عکسها را می توان در https://www.facebook.com/volunteershouse مشاهده کرد

با درک و ترودی پترسون تماس بگیرید [email protected]

عکس های درک پترسون


آلمان تغییر سیاست در مورد اختلاف فالکلند را انکار می کند – MercoPress

آلمان تغییر سیاست در مورد اختلاف فالکلند را انکار می کند

شنبه ، 23 ژانویه 2021 – 09:23 UTC


سخنگوی گفت: “فعالیت های شرکت های خصوصی نمی تواند به جمهوری فدرال آلمان نسبت داده شود و هیچ پیامد بین المللی ندارد.”
آرژانتین گفت: لوفت هانزا برای دو پرواز که قرار است دانشمندان را از هامبورگ به مجتمع Mount Pleasant در Falklands منتقل کند ، مجوز درخواست کرد.
آرژانتین گفت: لوفت هانزا برای دو پرواز که قرار است دانشمندان را از هامبورگ به مجتمع Mount Pleasant در Falklands منتقل کند ، مجوز درخواست کرد.
آرژانتین گفت که دولت آلمان همچنین درخواست مجوز برای کشتی تحقیقاتی Polarstern را برای اسکله در
آرژانتین گفت که دولت آلمان همچنین درخواست مجوز برای کشتی تحقیقاتی Polarstern را برای اسکله در “Puerto Argentino” (بندر استنلی) داد

آلمان گفت که پس از ادعای آرژانتین مبنی بر درخواست لوفت هانزا برای دو پرواز به جزایر ، در حمایت از یک سفر تحقیقاتی قطبی ، به معنای به رسمیت شناختن مجمع الجزایر به عنوان قلمرو آرژانتین ، موضع آن در مورد اختلاف جزایر فالکلند تغییر نکرده است.

جزایر فالکلند یک سرزمین برون مرزی انگلیس است و آرژانتین ادعا می کند که بر مالویناس حاکمیت دارد و شرایط تاریخی و سرزمینی را به همراه حمایت جامعه بین المللی در صحنه های مختلف مانند سازمان ملل و OAS ادعا می کند.

حامل پرچم آلمان گفت که درخواست پرواز بیش از حد را به مقامات آرژانتین داده است زیرا مسیر عادی از طریق کیپ تاون به دلیل همه گیری ویروس کرونا متوقف شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت که موضع دولت فدرال در مورد جزایر فالکلند تغییری نکرده است.

وی گفت: “فعالیت های شرکت های خصوصی نمی تواند به جمهوری فدرال آلمان نسبت داده شود و هیچ پیامد بین المللی ندارد.”

با این حال دولت آرژانتین گفت که لوفت هانزا اجازه پرواز برای دو پرواز را که قرار است دانشمندان و کارمندان پشتیبانی لجستیکی را از هامبورگ به مجتمع Mount Pleasant در Falklands منتقل کنند ، درخواست کرد و در آنجا کشتی را ادامه می دهند RV Polarstern به قطب جنوب برای انجام تحقیقات تغییر اقلیم.

آرژانتین گفت که دولت آلمان نیز اجازه آن را درخواست کرده است RV Polarstern کشتی تحقیقاتی برای اسکله در بندر استنلی ، (پورتو آرژانتینو) ، پایتخت قلمرو انگلیس.

این دو پرواز 15 ساعته برای 1 فوریه و 30 مارس برنامه ریزی شده است.

وزارت امور خارجه آرژانتین در بیانیه ای اعلام کرد که لوفت هانزا از مقامات هواپیمایی کشوری و مقامات منطقه ای خود خواسته است تا پرواز در آسمان آرژانتین و استفاده از شهر Tierra del Fuego در Ushuaia به عنوان یک فرودگاه جایگزین در صورت عدم توانایی فرود در Falklands.

وزارت امور خارجه گفت سفارت آلمان همچنین از گارد ساحلی آرژانتین مجوز برای این کار را خواسته است RV Polarstern کشتی برای ورود به “Puerto Argentino”.

وزارت امور خارجه به ریاست فیلیپه سولا گفت: “ارتباط درخواست لوفت هانزا به مقامات آرژانتین برجسته شده است زیرا این امر به معنی شناخت جزایر مالویناس به عنوان بخشی از خاک آرژانتین است.” (منبع رویترز)


آرژانتین از موقعیت آلمان در مورد اختلافات فالکلندز / مالویناس – MercoPress خوشحال شد

آرژانتین از موقعیت آلمان در مورد اختلافات فالکلندز / مالویناس خوشحال شد

جمعه ، 22 ژانویه 2021 – 09:43 UTC


لوفت هانزا در حال برنامه ریزی دو پرواز چارتر مستقیم از هامبورگ به جزایر فالکلند با دانشمندان و خدمه تازه است
آلمان از مقامات آرژانتین درخواست کرد تا بیش از حد به فضای آرژانتین پرواز کنند و با کشتی تحقیقاتی قطبی
آلمان از مقامات آرژانتین درخواست کرد تا بیش از حد به فضای آرژانتین پرواز کنند و با کشتی تحقیقاتی قطبی “Polarstern” به استنلی / پورتو آرژانتینو دسترسی داشته باشند

آرژانتین خوشحال است زیرا شرکت هواپیمایی پرچم آلمان لوفت هانزا رسماً از دولت ملی هواپیمایی کشوری و دولت استانی تیرا دل فوگو ، قطب جنوب و جزایر آتلانتیک جنوبی بخاطر مجوز پرواز و فرود دو پرواز چارتر به جزایر مالویناس از هامبورگ درخواست کرد.

اولین پرواز برای اول فوریه و دومین بار ، 30 مارس برنامه ریزی شده است. در هر دو مورد ، Ushuaia فرودگاه جایگزین مجتمع Mount Pleasant در Falklands است.

این درخواست نشان می دهد که هر دو پرواز یک هدف دارند ، انتقال دانشمندان و کارکنان برای جایگزینی کسانی که در حال حاضر در ایستگاه علمی آلمان در قطب جنوب “Neumayer III” و همچنین خدمه تازه ای برای یخ شکن تحقیقاتی “Polarstern” هستند.

طبق اعلام وزارت امور خارجه آرژانتین ، در چارچوب فرمان 256/2010 درخواست مجوز برای یخ شکن برای دسترسی به استنلی (پورتو آرژانتینو) توسط سفارت آلمان در بوینس آیرس به فرماندهی گارد ساحلی آرژانتین ارائه شد.

لوفت هانزا خاطرنشان می کند کسانی که در هواپیما هستند قبل از سفر 14 روز قرنطینه می شوند و طی آن سه بار آزمایش می شوند (PCR) و چهار برابر خدمه هواپیما.

در نهایت انتشار تأکید کرد که درخواست لوفت هانزا از مقامات آرژانتین انجام شده است ، زیرا این امر به این معنی است که آلمان جزایر فالکلند / مالویناس را به عنوان قلمرو آرژانتین به رسمیت می شناسد.

این روش با سیاست آرژانتین که به تازگی پس از Brexit اعلام شده است ، متقاعد کردن اعضای کشورهای اتحادیه اروپا برای قطع حمایت از انگلیس در مورد اختلاف در مورد جزایر اقیانوس اطلس جنوبی ، و تأیید حقوق حاکمیت آرژانتین در مورد فالکلندز ، موافق است.

“این یک گام مهم در درک در سطح جهانی است که این سرزمینی است که در آن ، همانطور که سازمان ملل متحد تشخیص می دهد ، یک اختلاف حق حاکمیت وجود دارد و تنها راه حل گفتگو در چارچوب قطعنامه 2065 سازمان ملل است” ، منشی دانیل فیلموس نقل شد.

ناو پرچم آلمان تأکید کرد که این طولانی ترین پرواز مستقیم آن خواهد بود ، بنابراین خدمه و هواپیما را به طور ویژه آماده کرد. به طور کلی ، پروازها در کیپ تاون به قاره سفید متوقف می شوند ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا که آفریقا را تحت تأثیر قرار می دهد ، این بار این کار را رها می کردند.


کوه یخی A68a که به سمت جنوب جورجیا می رود جهت را تغییر می دهد و توده ای از دست می دهد – MercoPress

کوه یخی A68a که به سمت جنوب جورجیا حرکت می کند ، جهت خود را تغییر داده و توده ای از دست می دهد

شنبه ، 19 دسامبر 2020 – 08:50 UTC


با نزدیک شدن A68a به لبه قفسه غربی جورجیا جنوبی با جریان شدید مواجه شد و باعث چرخش تقریباً 180 درجه شد
جرینت تارلینگ ، یک اقیانوس شناس بیولوژیک BAS گفت:
جرینت تارلینگ ، یک اقیانوس شناس بیولوژیک BAS گفت: “شما تقریبا می توانید آن را به عنوان یک چرخش ترمز دستی برای کوه یخ تصور کنید ، زیرا جریان بسیار قوی است.”

یک دانشمند که مسیر سفر خود را دنبال می کند ، روز جمعه گفت که جریان های شدید یک کوه یخی عظیم قطب جنوب را که در مسیر برخورد به سمت جزیره جنوبی جورجیا قرار دارد ، تسخیر کرده است.

به گفته جرینت تارلینگ ، اقیانوس شناس بیولوژیکی با نظرسنجی قطب جنوب انگلیس ، این هفته که کوه یخ ، A68a لقب گرفت ، به لبه قفسه غربی جزیره جنوب اقیانوس اطلس نزدیک شد ، با جریانات شدیدی روبرو شد و باعث چرخش تقریباً 180 درجه شد.

تارلینگ گفت: “شما تقریبا می توانید آن را به عنوان چرخش ترمز دستی کوه یخ تصور کنید زیرا جریان بسیار قوی است.”

این زمانی بود که به نظر می رسید برگ لبه قفسه را قفل می کند و باعث می شود یک قطعه بزرگ از هم جدا شود. این قطعه جدید در نوع خود یک کوه یخ است و از قبل یک نام دارد – A68d.

دانشمندان هفته ها در حال مشاهده این کوه یخی عظیم بودند که آخرین بار در 4200 کیلومتر مربع اندازه گیری شده بود ، زیرا در حال عبور از یک جریان سریع به سمت جزیره بود.

محققان بیم آن را داشتند که با بسته شدن گیاه برگ در جزیره غنی از حیات وحش ، ممکن است در کف دریا خرد شود و اکوسیستم های زیر آب را مختل کند. آنها همچنین نگران بودند كه برگ بتواند مانع پنگوئن هایی شود كه برای غذا به دریا راه می یابند.

از روز جمعه ، کوه یخی اصلی A68a حدود 50 کیلومتر با ساحل غربی جزیره فاصله داشت. با این حال ، به نظر می رسید که به سمت جنوب شرقی به سمت جریان دیگری می رود که احتمالاً آن را از لبه قفسه دور می کند قبل از اینکه آن را به سمت منطقه قفسه شرقی جزیره برگرداند.

این بدان معناست که برگ هنوز می تواند برای حیات وحش محلی ، اما در امتداد ساحل شرقی جزیره به جای جنوب غربی ، یک فاجعه زیست محیطی ایجاد کند.


ثبت نام فالکلند برای کشتی قطبی جدید انگلستان RRS Sir David Attenborough – MercoPress

ثبت نام فالکلند برای کشتی قطبی جدید انگلستان RRS Sir David Attenborough

شنبه ، 19 دسامبر 2020 – 06:03 UTC


RRS Sir David Attenborough در حال حاضر در بندر Holyhead اسکان داده می شود که خدمه تحت آموزش فشرده هستند.
RRS Sir David Attenborough ، در ثبت کشتی های انگلیس در استنلی ، جزایر فالکلند ثبت شده است.
RRS Sir David Attenborough ، در ثبت کشتی های انگلیس در استنلی ، جزایر فالکلند ثبت شده است.

کشتی قطبی جدید انگلیس ، RRS Sir David Attenborough ، در ثبت کشتی های انگلیس در استنلی ، جزایر فالکلند ثبت شده است.

این سنت دیرینه ثبت کشتی ها و هواپیماهای بررسی شده قطب جنوب انگلیس در جزایر فالکلند را ادامه می دهد و نقش کشتی را در ارائه تعالی علمی در جنوب غربی اقیانوس اطلس و قطب جنوب نقش اساسی می کند.

RRS Sir David Attenborough در مأموریت های علمی و تدارکاتی خود ، به طور منظم از سه قلمرو خارج از کشور جزایر فالکلند ، جورجیا جنوبی و جزایر ساندویچ جنوبی و سرزمین قطب جنوب انگلیس بازدید خواهد کرد.

کشتی قطبی جدید به سفارش شورای تحقیقات محیط طبیعی انگلستان و با بهره برداری از نظرسنجی قطب جنوب انگلیس ، تحقیقات انگلیس را در مناطق قطبی متحول خواهد کرد. مأموریت های آن برای درک و فهمیدن تغییر شرایط آب و هوایی حیاتی خواهند بود.

RRS Sir David Attenborough در حال حاضر در بندر Holyhead اسکان داده می شود که خدمه تحت آموزش فشرده هستند. این کشتی پس از برنامه گسترده آزمایش های عملیاتی ، علمی و یخی ، در نوامبر 2021 اولین سفر خود را به قطب جنوب انجام خواهد داد.

نایجل فیلیپس CBE ، فرماندار جزایر فالکلند و کمیساریای HM South Georgia و جزایر ساندویچ جنوبی گفتند: “ارتباط بین نظرسنجی قطب جنوب انگلیس و سرزمین های خارج از کشور انگلیس در جنوب غربی اقیانوس اطلس از نظر دو طرف مفید است و راه اندازی RRS سر دیوید آتنبورو آن ارتباط را تا آینده ادامه دهید. علم در تصمیم گیری مبتنی بر شواهد کلیدی است و باید چگونگی محافظت از محیط گران بهای خود را تأکید کند. اهمیت این سکوی علمی باورنکردنی را نمی توان نادیده گرفت. ما مشتاقانه منتظر استقبال RRS Sir David Attenborough در بندر خانگی خود در استنلی هستیم و روابط ما را با نظرسنجی قطب جنوب انگلیس تقویت خواهیم کرد. “