گزارش UEU نشان می دهد صادرات اروگوئه سالانه 54.9٪ رشد می کند – MercoPress

گزارش UEU نشان می دهد صادرات اروگوئه سالانه 54.9 درصد رشد می کند

چهارشنبه ، 2 ژوئن 2021 – 08:36 UTC


صادرات از ابتدای سال 3،517 میلیون نفر جمع شده است که 33.9٪ بیشتر از ژانویه و مه 2020 است

بر اساس گزارشی از اتحادیه صادرکنندگان اروگوئه (UEU) که ​​روز سه شنبه منتشر شد ، صادرات اروگوئه سالانه 54.9 درصد افزایش یافت ، که همچنین نشان داد که بین 1 ژانویه تا 31 مه این افزایش 33.9 درصد بوده است.

این سند بر اساس اسناد گمرکی منحصر به فرد (DUA) ساخته شده است که شامل حمل و نقل از مناطق بدون عوارض نیست.

براساس اتحادیه صادرکنندگان ، این بزرگترین افزایش ماهانه از ژوئیه 2008 است: در ماه مه ، برنامه های صادراتی بالغ بر 908 میلیون دلار آمریکا بوده و امسال 3 هزار و 517 میلیون دلار انباشته شده است که 33.9 درصد بیش از جایگاه های ژانویه-مه 2020 است.

فروش سالانه تا ماه مه ، فروش 9.4٪ در مقایسه با مدت مشابه بسته شده در ماه مه سال 2020 افزایش یافت ، بنابراین افزایش های تاکنون در سال 2021 به دلیل همه گیری جهانی بیش از سقوط ثبت شده از ژوئن تا نوامبر سال 2020 بود.

اما اگر صادرات از مناطق عاری از گمرک به این معادله اضافه شود ، طبق گزارش اروگوئه XXI ، در ماه مه 58.8 درصد افزایش و در سال جاری 30.7 درصد افزایش داشته است.

چین به عنوان اولین مقصد برای محصولات اروگوئه ، به ویژه گوشت ، دانه های سویا ، چوب ، لبنیات ، پشم و چرم و سایر محصولات باقی مانده است.

در این سند آمده است: افزایش درخواست برای کالا از کشور آمریکای جنوبی در ماه مه با بازیابی مقاصد در آسیا ، منطقه (آرژانتین و برزیل) و اروپا توضیح داده شده است.

مقصد اصلی صادرات اروگوئه همچنان چین و پس از آن برزیل ، ایالات متحده ، آرژانتین و بنگلادش و سایر کشورها است.

در ماه مه ، بیشترین افزایش – در میان 20 مقصد اصلی – مربوط به بنگلادش بود ، که به دلیل قرار دادن سویا در ماه مه سال گذشته ظاهر نشد. بعلاوه ، دانه های سویا (26.92٪) گوشت (22.91٪) را در جایگاه نخست در رتبه بندی درخواست کالاها در ماه مه جابجا کردند.

افزایش صادرات برق به آرژانتین و برزیل نیز برجسته شد ، چیزی که در ماه مه سال گذشته “عملاً وجود نداشت”.

به نوبه خود ، “افزایش قابل توجه” صادرات وسایل نقلیه و قطعات خودرو به منطقه و “بهبود قابل توجه” صادرات پشم به چین و اروپا و چرم به تایلند ، برزیل ، چین و مکزیک ، هر دو مورد ” به شدت مجازات شد “سال گذشته.

صادرات از ابتدای سال 3،517 میلیون نفر جمع شده است ، 33.9٪ بیشتر از ژانویه و مه 2020 ، با افزایش “بیشتر” مقصد ، که نشان دهنده بهبود نسبت به سقوط سال 2020 توسط همه گیر است.

چین پس از کاهش 1.6 درصدی به دلیل ماه های رکود سال 2020 که در آن گوشت ، چوب ، پشم ، دانه های سویا و چرم کمتر فروخته شد ، پیشگام بود. برزیل در حال حاضر با افزایش 44.2 درصدی در منطقه مثبت دوم بود.

مقصد با بیشترین افزایش – از جمله 20 کشور برتر – هند بود ، به دلیل قرار دادن چوب ، پشم و چرم ، در حالی که بیشترین قطره ها مربوط به روسیه بود ، به دلیل خرید کمتر لبنیات و ماهی به طور عمده در سال 2020 .