محافظ HMS مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین برای ماموریت های شدید قطبی – MercoPress

محافظ HMS مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین برای ماموریت های شدید قطبی

چهارشنبه ، 2 ژوئن 2021 – 05:20 UTC


دو وسیله نقلیه هوایی کوچک از راه دور خلبان Sky Mantis می توانند در دمای زیر صفر تا یک ساعت در هر بار کار کنند و ویدیوی با کیفیت بالا ارسال کنند
دو وسیله نقلیه هوایی کوچک از راه دور خلبان Sky Mantis می توانند در دمای زیر صفر تا یک ساعت در هر بار کار کنند و ویدیوی با کیفیت بالا ارسال کنند

Royal Navy’s Ice Patrol Ship HMS Protector به دو هواپیمای بدون سرنشین بال دوار کوچک اختصاص داده شده است ، مخصوصاً برای مأموریت بی نظیر او در نقاط قطبی اقتباس شده است. اگرچه کشتی پیمایشی مستقر در Devonport دارای یک عرشه پرواز بزرگ است ، اما بدون آشیانه نمی تواند هلی کوپتر را با خود ببرد – بر خلاف سلف خود HMS Endurance ، که دو سیاه گوش را حمل می کرد.

به دو وسیله نقلیه هوایی کوچک از راه دور خلبان Sky Mantis از شرکت Surrey Evolve همان شماره های سیاهگوش 434 و 435 (بازنشسته) داده شده است.

آنها می توانند هر بار تا یک ساعت در دمای زیر صفر کار کنند ، ویدئوی با کیفیت بالا (از جمله بزرگنمایی 30 برابر و تصویربرداری مادون قرمز) را به اپراتورهای خود ارسال کنند – همه اعضای شرکت کشتی 48 نفری Protector.

آنها توسط تنها اسکادران بدون سرنشین نیروی دریایی سلطنتی ، 700X ، مستقر در / Culdrose نزدیک هلستون آموزش دیدند ، سپس با هواپیماهای بدون سرنشین 7.6 کیلوگرمی به آموزش ادامه دادند اچ ام اس رالی در Torpoint ، بسیار نزدیکتر به خانه یخ شکن.

ماموریت اصلی دو هواپیمای کوچک ، جستجوی “سرنخ های یخی” خواهد بود.

ستوان آدلاید بانیارد ، متخصص بررسی / آبی ، گفت: “هنگام کار در یخ ، ما همیشه به دنبال مسیر کمترین مقاومت خواهیم بود ، زیرا این باعث کاهش فشار طولانی مدت بر روی موتورها و بدنه می شود.”

“تعقیب یک سرب” ، منطقه ای با یخ کم غلظت بسیار آسان است ، اما ممکن است در واقع به جهتی که می خواهیم نرسد. “

در عوض ، هواپیماهای بدون سرنشین برای یافتن مسیرهای یخی پرتاب می شوند و موقعیت ها / موقعیت ها سپس به سیستم ناوبری وارد می شوند و تیم می تواند بهترین مسیر سازش را انجام دهد.

این کشتی همچنین قصد دارد از هواپیماهای بدون سرنشین برای تأمین “مراقبت بیش از حد” استفاده کند – ایمنی بیشتر برای ملوانان هنگام انجام عملیات شبانه روزی ماهیگیری به نمایندگی از وزارت خارجه و کمیسیون حفاظت از منابع زندگی دریایی قطب جنوب یا جستجوی تیم ها با شستن منطقه برای حیوانات خطرناک به ساحل بروید.

و همچنین امکان استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین پس از یک فاجعه ، جمع آوری اطلاعات در مورد منطقه آسیب دیده و اجازه دادن به ملوانان و نیروی دریایی سلطنتی برای تعیین محل یا کسی برای اولین بار وجود دارد.

رابی ناش ، ستوان یکم محافظ و اپراتور ارشد هواپیمای بدون سرنشین ، گفت: “این یک قطعه شگفت انگیز از کیت است که باید با آن کار کنید.”

“ما به طور مداوم با این سیستم یاد می گیریم زیرا اولین کشتی نیروی دریایی سلطنتی هستیم که دارای سیستم هوایی از راه دور است. امیدوارم که ما برای سایر واحدها مسیری مناسب برای تأمین و توسعه توانایی پهپادهای خود نشان داده باشیم. “

کشتی وی پیش از بازگشت به یخ پس از گسترده ترین دوره تعمیر و نگهداری در تاریخ خود ، در حال حاضر تحت آموزش دریایی عملیاتی است.