30 آوریل ، تاریخی مهم برای اولین بار حمل ماهی مرکب فالکلند در اسپانیا – MercoPress

30 آوریل ، یک تاریخ مهم برای اولین بار ورود ماهی مرکب فالکلند به اسپانیا

جمعه ، 12 مارس 2021 – 13:43 UTC


تووزا (توئیتر) خاطرنشان کرد: “ما در حال مذاکره و بررسی گزینه های مختلف با دولت اسپانیا هستیم تا سعی کنیم اثر تعرفه ها را طبق قوانین سازمان تجارت جهانی به حداقل برسانیم”.
فالکلندها 20٪ از فرودهای ویگو را نشان می دهند و از زمان بازگشت ناوگان فالکلندز به ویگو در سال ، خدمه ، شرکت ها ، کارگاه ها ممکن است متضرر شوند.
فالکلندها 20٪ از فرودهای ویگو را نشان می دهند و از زمان بازگشت ناوگان فالکلندز به ویگو در سال ، خدمه ، شرکت ها ، کارگاه ها ممکن است متضرر شوند.

30 آوریل یک تاریخ مهم برای صید ماهی مرکب اقیانوس اطلس جنوبی به ویگو در اسپانیا است. این یک آزمایش Brexit نیز خواهد بود زیرا تعرفه های مربوط به کشورهای ثالث مانند انگلیس برای صید از آب های انگلیس اعمال نمی شود ، به جز افزایش مدارک گمرکی ، اما برای محصولات ماهی از سرزمین های بریتانیا در خارج از کشور اعمال می شود.

براساس تعرفه های رسانه ای گالیسیون ، تعرفه ها بین 6 تا 16 درصد است و به نقل از خاویر تووزا ، از شرکت تعاونی گالیسی ، ARVI ، که نسبتاً به این موضوع خوش بین است ، نیز در مورد نتیجه احتمالی نگران است.

تووزا با اشاره به اینکه 90 درصد از صیدهای فالکلند برای پردازش آن به گالیسیا ختم می شود ، اظهار داشت: “ما در حال مذاکره و بررسی گزینه های مختلف با دولت اسپانیا هستیم تا سعی کنیم اثر تعرفه ها را به حداقل برسانیم”.

“ما به راه حل های سریع علاقه مند هستیم زیرا در ماه آوریل اولین محموله ها را از جزایر فالکلند دریافت خواهیم کرد. اگر تعرفه ها تا آن زمان معتبر باشند ، برای دولت فالکلند تأثیرگذار خواهد بود ، زیرا مالیات بر شرکت های ماهیگیری از عمده درآمد است و با هزینه های بیشتر ، سطح مزایا و مالیات پایین تر است. و برای خود محصول ، با افزایش هزینه ها ، ما رقابت با تولیدات از ریشه های دیگر را از دست خواهیم داد “، استدلال تووزا.

در صورت تخلیه صید در سایر مقاصد ، Falklands نمایانگر 20٪ از فرود در Vigo است و این می تواند برای شرکت ها و Vigo و کارخانه های فرآوری گالیسیا نیز عواقب داشته باشد. در واقع کل صنعت ممکن است متضرر شود ، خدمه ، شرکت ها ، کارگاه ها از زمان بازگشت ناوگان فالکلندها به سالن دو بار در پایان فصل به ویگو.

تووزا تأکید کرد: “من خوشبین هستم زیرا از هر دو طرف ، انگلیس ، خواهان راه حلی هستم ، زیرا از جزایر و اسپانیا به دلیل فعالیت اقتصادی و مشاغل پشتیبانی می کند.”

به همین ترتیب ، رئیس اداره بندر ، ژسوس وازکز آلمونیا خاطر نشان کرد که مشکل برای انگلیس به عنوان “یک کشور سوم و از زمان تغییر روابط” است.

ویگو به نظارت دقیق تری احتیاج دارد زیرا برای صید از گران سول (آبهای انگلیس) تعرفه ای در نظر گرفته نشده است ، بلکه افزایش کنترل های گمرکی و بهداشتی است. وضعیت جدید به دلیل قوانین جدید Vigo را تحت تأثیر قرار خواهد داد و زیرا وقتی صحبت از Falklands می شود ، شامل تعرفه می شود “

ویگو در حال برنامه ریزی فضاهایی برای یک اداره گمرک است ، غیر سخت و بدون مانع ثابت ، “اما کنترل ها همه چیز را کندتر می کند. با سیستم سهمیه بندی انتظار می رود که فرودهای تازه کاهش یابد و با فالکلند ، تعرفه ها باید اعمال شود “.

“واقعیت این است که شرکت ها برای پذیرش ماهی در اتحادیه اروپا باید تعرفه بپردازند. آنها هنوز در حال مذاکره هستند و پنج سال حاشیه دارند ، اما با این وجود این وضعیت بسیار جدی است مگر اینکه توافق حاصل شود. ”