سرزمین های برون مرزی بریتانیا و شورای مشترک وزیران – MercoPress

سرزمین های خارج از کشور انگلیس و شورای مشترک وزیران

شنبه ، 28 نوامبر 2020 – 06:15 UTC

در JMC ، ما مشارکت ویژه بین انگلیس و سرزمین های خارج از کشور را جشن می گیریم ، وندی مورتون نماینده مجلس
.
در JMC ، ما مشارکت ویژه بین انگلیس و سرزمین های خارج از کشور را جشن می گیریم ، وندی مورتون نماینده مجلس
.

“در طول سالها ، ما بر اساس علایق و ارزشهای مشترک ، مشارکتهای مدرن ایجاد کرده ایم.”

“یک برنامه قابل توجه اخیر که توسط بودجه انگلیس تأمین شده است ، مین زدایی است که در فالکلند انجام شده است ، به این معنی که در حال حاضر هیچ مین زمینی ضد نفر در هیچ جای خاک انگلیس وجود ندارد”

این هفته پنگوئن نیوز فضای تحریریه خود را واگذار کرد تا اجازه انتشار آخرین لحظه انتشار وندی مورتون نماینده مجلس ، وزیر مسئول جزایر فالکلند در دفتر امور خارجه ، مشترک المنافع و توسعه ، در شورای مشترک وزیران 2020 را بدهد.

سرزمین های خارج از کشور یکی از اعضای عزیز خانواده انگلیس است. جزایر فالکلند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل است که به عنوان وزیر مسئول جزایر فالکلند در دفتر امور خارجه ، مشترک المنافع و توسعه ؛ من افتخار می کنم که در شورای مشترک وزرا (JMC) شرکت کردم.

JMC فرصتی است برای اعضای منتخب از سراسر سرزمین های خارج از کشور ، از جمله Hon. تسلین بارکمن MLA ، نماینده جزایر فالکلند.

امسال ، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، برای نشان دادن اهمیتی که در روابط ما با سرزمین های خارج از کشور دارد ، به این شورا پیوست.

در JMC ، ما مشارکت ویژه بین انگلیس و سرزمین های خارج از کشور را جشن می گیریم. این فرصتی برای تعیین اولویت های مشترک و گفتگو در مورد موضوعات متنوع است.

در طول سالها ، ما بر اساس علایق و ارزشهای مشترک ، مشارکتهای مدرن ایجاد کرده ایم. یک برنامه قابل توجه اخیر با بودجه انگلیس مین زدایی است که در فالکلند انجام شده است ، به این معنی که در حال حاضر هیچ مین زمینی ضد نفر در هیچ جای خاک انگلیس وجود ندارد. دولت انگلستان به این مشارکت ها ، و همکاری با شما و دولت شما متعهد است تا جامعه شما به عنوان یک دموکراسی مدرن ، مرفه و قوی شکوفا شود.

دولت انگلیس مسئولیت های خود را در قبال سرزمین های خارج از کشور بسیار جدی می گیرد. این به معنای دفاع از شما در برابر تهدیدات ، ارائه کمک برای خدمات ضروری ، کمک به شما برای حفظ محیط طبیعی یا حمایت از شما در مواقع بحرانی است – همانطور که با COVID-19 داریم.

در حال حاضر ما با چالش های جهانی بزرگی روبرو هستیم ، اما با هم روبرو هستیم.

امسال کرونا ویروس بر همه ما تأثیر گذاشته است ، به ویژه در مواردی که گردشگری یک رکن اساسی اقتصادی است و در جوامعی که از نظر جغرافیایی جدا هستند. من می خواهم به دولت شما و مردم جزایر فالکلند بابت برخورد با بیماری همه گیر تبریک بگویم که تاکنون کمترین میزان آلودگی را در جهان دیده اید.

علاوه بر ظرفیت محلی قبلی شما ، من افتخار می کنم که انگلیس در کنار شما در ارائه پشتیبانی گسترده از سیستم مراقبت های بهداشتی مانند تأمین PPE اضافی ، ونتیلاتورها و پشتیبانی لجستیکی از 16 هنگ پزشکی در کنار شما ایستاده است.

چالشهای ضربه زای اقتصاد شما قابل اغماض نیست ، و من از این فرصت استقبال كردم كه در مورد چگونگی پیشبرد این مسائل با هم ، با MLA Barkman ، در JMC ، بحث و تبادل نظر كنم.

به همین دلیل است که JMC در زمان مهم همکاری ما قرار گرفته است. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، ما مسائل مهمی را باید مورد بحث قرار دهیم زیرا اطمینان حاصل می کنیم که در جهت منافع بیشتر مردم تمام سرزمین های خارج از کشور ، از جمله جزایر فالکلند ، با هم کار می کنیم.


انجمن های قطبی در مورد استانداردهای کارکنان میدانی در کشتی های تفریحی اعزامی توافق می کنند – MercoPress

انجمن های قطبی در مورد استانداردهای کارکنان میدانی در کشتی های تفریحی اعزامی توافق می کنند

سه شنبه ، 27 اکتبر 2020 – 08:44 ساعت محلی UTC تنظیم شده اند


AECO و IAATA در مورد رهنمودهای استاندارد صنعت توافق کردند

دو انجمن قطبی استانداردهایی را برای کارکنان میدانی که در کشتی های تفریحی اعزامی در مناطق قطبی کار می کنند ، ایجاد کرده اند. انجمن اپراتورهای سفرهای قطبی ، AECO و انجمن بین المللی تور اپراتورهای قطب جنوب ، IAATO ، درباره رهنمودهایی که به عنوان استانداردهای صنعت تصویب شده اند ، توافق کردند.

به گفته فريگ يورگنسن ، مدير اجرايي AECO ، استانداردهاي جديد به تضمين سطح بالاي صلاحيت كاركنان حوزه قطبي در آينده كمك خواهد كرد. این رهنمودها مناطقی مانند ایمنی ، ملاحظات زیست محیطی ، حساسیت فرهنگی و مشارکت جامعه را شامل می شود.

“کارکنان حوزه مهمترین تصمیم گیرندگان در صنعت ما هستند. آنها در خط مقدم عملیاتی قرار دارند که در موارد مختلف تصمیمات مهم گرفته می شود و مستقیماً با میهمانان سروکار دارند. ”

“اعضای AECO تأکید زیادی بر آموزش راهنماها و رهبران اعزام خود برای مقابله با کارهای روزمره و همچنین شرایط غیر برنامه ریزی شده ممکن است داشته باشند. استانداردهای کارکنان میدانی AECO و IAATO بر اساس این شیوه های آموزشی موجود در بین اعضا ساخته شده و حداقل الزامات مربوط به صلاحیت کارکنان را تعیین می کند. استفاده از این استانداردهای توصیه شده به نفع صنعت سفر دریایی ، مناطق بازدید شده و مهمانان داخل هواپیما و همچنین کارمندان این رشته خواهد بود.

این استانداردها مناطقی مانند کمک های اولیه ، مدیریت بحران ، رادیوی دریایی ، ناوبری ، رانندگی قایق های مناقصه ، سلاح گرم ، ایمنی خرس قطبی و ایمنی کشتی آن را شامل می شود. هدف این نیست که مجموعه ای از دوره ها را با مدیریت و میزبانی AECO یا IAATO طراحی کنید ، بلکه تعیین حداقل استانداردهایی است که می توان از طریق دوره ها و آموزش های موجود یا جدید به دست آورد.


Falklands ارزیابی چارچوب “شخص ممنوع” را تأیید کرد – MercoPress

ارزیابی فالکلند از چارچوب “شخص ممنوع” تأیید شده است

جمعه ، 2 اکتبر 2020 – 09:56 UTC


هیچ راهنمایی درباره آنچه ممکن است مورد توجه قرار نگیرد “برای مصلحت عمومی” باشد ، وجود نداشت. که اکنون اصلاح شده است.
نمایش تحریک آمیز نمادها توسط برخی از بازدید کنندگان از فالکلند باعث ایجاد زنگ خطر و ناراحتی در جامعه محلی شده است. (عکس: کلارین)
نمایش تحریک آمیز نمادها توسط برخی بازدیدکنندگان از فالکلند باعث ایجاد زنگ خطر و ناراحتی در جامعه محلی شده است. (عکس: کلارین)

شورای اجرایی جزایر فالکلند چارچوبی را برای ارزیابی اینکه چه کسی باید “شخص ممنوع” تلقی شود تصویب کرده است. تحت چتر یک رویکرد گسترده تر ، این مسئله همچنین به مشکلات تکراری برخی از بازدید کنندگان از آرژانتین اشاره دارد که رفتار نمایش نمادها یا بی توجهی به مقامات محلی باعث ایجاد هشدار و ناراحتی در بین مردم محلی می شود.

پیش از این ، طبق دستورالعمل مهاجرت ، افراد از ورود به جزایر فالکلند محروم می شدند ، اگر: «تصمیم گیرنده معتقد است که دلایل منطقی وجود دارد که بر اساس حقایق موجود ، شک کند که فرد یا حضور آنها در جزایر فالکلند به نفع عموم مردم است. ” با این حال هیچ راهنمایی در مورد آنچه ممکن است مورد توجه قرار نگیرد “برای مصلحت عمومی” باشد ، وجود نداشت. که اکنون اصلاح شده است.

MLA مارک پولارد درباره راهنمایی جدید گفت: “این چارچوب آستانه مناسبی را برای زمانی که ممکن است فرد در آینده به طور خودکار رد شود ، فراهم می کند ، همچنین به الزامات اطلاع رسانی وضعیت ممنوع به فرد و نحوه درخواست با لغو برخورد خواهد شد. “

انواع مختلفی از موارد وجود دارد که مجاز به ممنوعیت است. اینها شامل امنیت ملی است که به جرایم تروریستی اشاره دارد. جنایت ، جایی که یک فرد هنوز خطرناک تلقی می شود ؛ جنایات بین المللی ، از جمله جنایات جنگی و شکنجه. فساد ، مانند فرار مالیاتی ، پولشویی ، رشوه یا کلاهبرداری. همچنین افراط گرایی وجود دارد ، که می تواند منجر به محرومیت شود “مگر اینکه مشخص شود که آنها علناً عقاید خود را پس گرفته اند” و “رفتار غیرقابل قبول”.

این در راهنمایی به این صورت تعریف شده است که استفاده از نوشتن ، موعظه یا چندین روش دیگر برای بیان دیدگاه هایی است که باعث تحریک ، توجیه یا تمجید از خشونت ، ایجاد آزار و اذیت ، زنگ خطر و پریشانی می شود که بر نظم عمومی تأثیر می گذارد ، یا باعث ایجاد نفرت می شود که ممکن است منجر به ناآرامی یا خشونت جامعه شود.

این سند مشخص می کند که آستانه اقدام پلیس باید زیاد باشد و مثالهایی در مورد موضوعات مورد علاقه خاص در فالکلند ارائه می دهد. در مثال اول ، شخصی در حال اسقاط پرچم آرژانتین در اسکله عمومی است.

پلیس نامیده می شود. آنها می خواهند پرچم را کنار بگذارند. آنها با این درخواست موافقت می کنند. ارزیابی به عنوان یک فرد بالقوه ممنوع الزامی نیست.

در مثال دوم ، همان فرد از کنار گذاشتن پرچم امتناع می ورزد و همچنان با اهتزاز آن پرچم را مجبور می کند تا پلیس اقدامات بیشتری را انجام دهد. اقدامات فرد اکنون کافی است تا بتواند به عنوان یک فرد ممنوع تحت “رفتار غیرقابل قبول” مورد توجه قرار گیرد. (اخبار پنگوئن)


فالکلندز از طرح های پشتیبانی از صنعت گردشگری خبر می دهد – MercoPress

فالکلند طرح های حمایتی از صنعت گردشگری را اعلام کرد

پنجشنبه ، 24 سپتامبر 2020 – 09:20 UTC


گردشگری برای جزایر فالکلند یک بخش فزاینده مهم است: قبل از Covid-19 ، این بخش تقریبا 16 میلیون پوند فروش سالانه داشت.
MLA مارک پولارد گفت دولت همکاری تنگاتنگی با صنعت داشته است تا اطمینان حاصل کند که گردشگری نه تنها زنده مانده است ، بلکه پس از از سرگیری تقاضا رشد می کند.
MLA مارک پولارد گفت دولت همکاری تنگاتنگی با صنعت داشته است تا اطمینان حاصل کند که گردشگری نه تنها زنده مانده است ، بلکه پس از از سرگیری تقاضا رشد می کند.
FIG از برنامه تشویقی گردشگری داخلی برای کمک به حفظ درآمد مشاغل گردشگری در فصل دشوار تابستان 2020/21 حمایت مالی می کند
FIG از برنامه تشویقی گردشگری داخلی برای کمک به حفظ درآمد مشاغل گردشگری در فصل دشوار تابستان 2020/21 حمایت مالی می کند

دولت جزایر فالکلند روز چهارشنبه جزئیات طیف وسیعی از برنامه های پشتیبانی را ارائه داد که به طور خاص برای کاهش اثرات همه گیری جهانی بر مشاغل گردشگری ، اپراتورها و کارمندان طی دوازده ماه آینده و همچنین آماده سازی بخش برای استفاده از تقاضای جدید طراحی شده است. در سال 2021 و بعد از آن

جهانگردی برای جزایر فالکلند یک بخش فزاینده مهم است که طی 5 سال گذشته 11٪ افزایش ورود گردشگر کروز و 24٪ افزایش گردشگر زمینی بین 2016 و 2018 را تجربه کرده است. پیش از Covid-19 ، این بخش تقریباً 16 میلیون پوند فروش سالانه داشته است.

بسته پشتیبانی کلی دارای سه م componentsلفه اصلی در یازده طرح است. این اجزا are عبارتند از:

اول ، تمدید زمان برای طرح های پشتیبانی Covid-19 موجود برای مشاغل و افراد. این امر در کل اقتصاد جزایر فالکلند و نه فقط در بخش گردشگری تأثیرگذار خواهد بود. با این حال ، اصلاحاتی نیز در این راهنما برای تأمین نیازهای خاص مشاغل و افرادی که در صنعت گردشگری کار می کنند ، اعمال خواهد شد.

دوم ، یک برنامه تشویقی گردشگری داخلی برای کمک به حفظ درآمد مشاغل گردشگری در فصل دشوار تابستان 2020/21 ، که مزایای اضافی آن کمک به افرادی است که در Falklands زندگی می کنند تا از آنچه جزایر ارائه می دهند لذت ببرند.

سوم ، طیف وسیعی از اقدامات برای کمک به صنعت گردشگری برای آماده شدن برای بازگشت به سال 2021/22 و بعد از آن ، از جمله کمک های مالی کم و دسترسی به وام های معوق برای مشاغل واجد شرایط. بهبود زیرساخت ها و مطالعات امکان سنجی برای پیشرفت های بلند مدت و ایجاد ظرفیت.

این یازده طرح شامل موارد زیر است:

1. تمدید طرح کمک مالی کسب و کار تا 30 سپتامبر 2021

2. تمدید برنامه مکمل درآمد خود اشتغالی تا 30 سپتامبر 2021

3. تمدید طرح حفظ شغل (Furlough) تا 31 مارس 2021

4. تمدید طرح یارانه بیکاری تا 31 مارس 2021

5. برنامه تشویقی بازیابی گردشگری (TRIP)

6. بازگشت به سیستم طرح

7. طرح وام بازپرداخت معوق

8. مطالعه امکان سنجی بازدید از اوقات فراغت

9. مطالعه امکان سنجی بازدید از تجارت

10. امکان سنجی و مطالعه محدوده برای فانوس دریایی کیپ پمبروک

11. امکان سنجی و مطالعه محدوده برای بهبود کارایی pontoons در اسکله عمومی

مقامات دولتی در طول توسعه این طرح ها با ذینفعان صنعت گردشگری مشورت گسترده ای داشته اند. جمع آوری و تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات به ما کمک کرده است تا طیف وسیعی از اقدامات برای اطمینان از عدالت در کل بخش و تشخیص اینکه به دلیل پیچیدگی های صنعت وجود ندارد ، رویکرد “یک اندازه متناسب با همه” وجود ندارد.

همچنین در رابطه با طراحی ، اجرا و تأمین مالی این طرح ها ، همکاری قابل توجهی با هیئت توریست جزایر فالکلند ، انجمن گردشگری جزایر فالکلند و شرکت توسعه جزایر فالکلند وجود داشته است. این اقدامات با هم نشان دهنده تعهد دولت و حمایت از یک بخش گردشگری قوی در سراسر جزایر فالکلند است.

MLA Mark Pollard ، نمونه کارها برای گردشگری ، گفت: “طرح جزایر بیان می کند که دولت” با صنعت برای اطمینان از زیرساخت های مناسب و شرایط اقتصادی برای حمایت از رشد همکاری خواهد کرد “و من فکر می کنم این مجموعه از طرح های جدید این تعهد را در عمل نشان می دهد . ما از نزدیک با صنعت همکاری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که عمق و وسعت چالش های پیش روی گردشگری در شش ماه آینده و فراتر از آن را در نظر گرفتیم ، نه تنها به بقا به این بخش کمک کنیم بلکه پس از از سرگیری تقاضای گردشگری بین المللی ، به رشد و نمو این بخش کمک کنیم. من معتقدم که این رویکرد دور اندیشی ما را در آینده به خوبی قرار خواهد داد و در نتیجه ، جزایر فالکلند موقعیت خود را به عنوان یک مقصد گردشگری ترجیحی برای هر کسی که قصد سفر به این قسمت از جهان را دارد ، تضمین می کند. “


پنج کشتی از سفرهای دریایی و دریایی در ماه اکتبر به حراج گذاشته می شوند – MercoPress

پنج کشتی از سفرهای دریایی و دریایی در ماه اکتبر به حراج گذاشته می شوند

جمعه ، 11 سپتامبر 2020 – 08:13 UTC


همه کشتی ها در Tilbury هستند و می توان آنها را با توافق بازرسی کرد ، به استثنای Marco Polo که در Avonmouth بسته شده و همچنین می تواند مورد بازرسی قرار گیرد.

پنج کشتی از سفرهای دریایی و دریایی از طریق CW Kellock & Co در ماه اکتبر به عنوان پنج قسمت جداگانه حراج می شوند. این شناورها ، ساخته شده در سال 1993 واسکو دا گاما (مهلت پیشنهاد 8 اکتبر) ؛ کلمبوس ساخت 1989 (مهلت پیشنهاد 12 اکتبر) ؛ ماگلان ساخته 1985 (آخرین مهلت پیشنهاد 19 اکتبر) ؛ – ساخت آستور 1987 (آخرین مهلت پیشنهاد 15 اکتبر) و مارکو پولو ساخت 1965 (مهلت پیشنهاد 22 اکتبر).

همه کشتی ها در Tilbury هستند و می توان آنها را با توافق بازرسی کرد ، به استثنای Marco Polo که در Avonmouth بسته شده و همچنین می تواند مورد بازرسی قرار گیرد.

مطابق با دستورات مختلف دادگاه پس از ورشکستگی سفرهای دریایی و دریایی ، هر کشتی باید با مناقصه مهر و موم شده جداگانه ، “همانطور که در زمان فروش است” ، در شرایط فروش Admiralty Marshal ، با عنوان تمیز و عاری از بارگذاری

در بیانیه CW Kellock & “گفته می شود:” پیشنهادات ممکن است در پاکت های مهر و موم شده با نام کشتی یا از طریق ایمیل ارسال شود و توسط کارگزاران انحصاری CW Kellock & Co Ltd دریافت می شود ، حداکثر تا 1200 ساعت بعد از ظهر در تاریخ های ذکر شده در بالا. ” شرکت


شرکت های مسافرتی بیشتر کشتی های دریایی را از جمله دور زدن در آمریکای جنوبی لغو می کنند – MercoPress

شرکت های مسافرتی بیشتر کشتی های دریایی را از جمله دور زدن در آمریکای جنوبی لغو می کنند

پنجشنبه ، 10 سپتامبر 2020 – 09:19 UTC


این شرکت گفت ، کشتی های جزیره پرنسس و پرنسس اقیانوس آرام طبق برنامه ریزی شده حداقل تا آوریل 2021 حرکت نمی کنند.

Princess Cruises روز سه شنبه اعلام کرد که “در اوایل سال 2021” به دلیل محدودیت دسترسی به مرز و بندر ، کشتی را لغو می کند. این شرکت همچنین “عدم اطمینان مسافرت های هواپیمایی” را دلیل لغو اعلام کرد که 29 کشتی در دو کشتی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

خط کروز متعلق به کارناوال در اوایل سال جاری پس از آلوده شدن صدها مسافر به ویروس کرونا در چندین کشتی ، خبرساز شد.

این شرکت گفت ، کشتی های جزیره پرنسس و پرنسس اقیانوس آرام طبق برنامه ریزی شده حداقل تا آوریل 2021 حرکت نمی کنند. این سفرهای دریایی شامل کروزهای جهانی و دور آمریکای جنوبی بود که تا 111 روز با برخی سفرهای دریایی همراه بود. بندرهای آمریکا در آن سفرها لس آنجلس و فورت لودردیل بودند.

رئیس جمهور شاهزاده خانم کروز ، جان سوارتز در یک خبرنامه گفت: “ما در ناامیدی این لغو برای میهمانان سفرهای دریایی جهان سهیم هستیم زیرا این یک تجربه اوج تعطیلات سفر دریایی است که توسط برخی از وفادارترین مهمانان ما رزرو شده است.”

این تصمیم پرنسس به دنبال اعلامیه ای از خط مسافرتی انگلیس Cunard است که روز سه شنبه اعلام کرد برخی از سفرهای دریایی را تا ماه مه متوقف می کند. این شرکت در وب سایت خود گفت: “كونارد مکث خود را در عملیات تا 25 مارس 2021 برای ملکه الیزابت ، 18 آوریل 2021 برای ملکه ماری 2 و 16 مه 2021 برای ملکه ویکتوریا تمدید کرده است.”

در اوایل ماه جاری ، دفتر مرکزی میامی ، سفرهای کریستال کریستال اعلام کرد که تا ژانویه کنسل می شود.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری از تاریخ 30 سپتامبر در کشتی های کروز دستور ممنوعیت پرواز ندارد ، که مسافران جدید را از ورود به کشتی ها در آب های ایالات متحده منع می کند. خود صنعت سفر دریایی گذشته از تاریخ سفارش ، حداقل تا تاریخ 31 اکتبر ، سفرهای دریایی در ایالات متحده را لغو کرده است.

پرنسس با توجه به CDC ، ناوگان جهانی متشکل از 18 کشتی کروز را اداره می کند که دو مورد از آنها – الماس پرنسس و پرنسس بزرگ – 800 مورد ویروس کرونا و 10 مورد مرگ در مارس و آوریل سال 2020 داشته اند.


Costa Cruises کلیه سفرهای دریایی 2020/21 آمریکای جنوبی را لغو می کند ، اما رزرو برای فصل 2021/22 را می پذیرد – MercoPress

Costa Cruises کلیه سفرهای دریایی 2020/21 آمریکای جنوبی را لغو می کند ، اما رزرو برای فصل 22/2021 را می پذیرد

چهارشنبه ، 9 سپتامبر 2020 – 08:55 UTC


این شرکت بین دسامبر 2021 و آوریل 2022 دو کشتی – Costa Favolosa و Costa Pacifica – را در آمریکای جنوبی اداره خواهد کرد.

کشتی Costa Cruises قایقرانی در ایتالیا را از سر گرفت اما در عین حال گام را برای لغو فصل 21-2020 در آمریکای جنوبی برداشت. تمام سفرهای دریایی در آمریکای جنوبی از نوامبر 2020 تا آوریل 2021 توسط Costa Fascinosa ، Costa Luminosa و Costa Pacifica لغو شد.

با این حال کاستا فروش خود را در 8 سپتامبر برای فصل 22-2021 در آمریکای جنوبی آغاز کرد. این شرکت بین دسامبر 2021 و آوریل 2022 دو کشتی – Costa Favolosa و Costa Pacifica – را در آمریکای جنوبی اداره خواهد کرد.

در همین حال ، Costa Deliziosa در اولین سفر خود از زمان شیوع بیماری در 6 سپتامبر از تریست ایتالیا به چند بندر ایتالیا عزیمت کرد.

“ما بسیار خوشحالیم که می توانیم پس از بیش از پنج ماه بدون مسافرت دریایی ، از مهمانان خود در هواپیما پذیرایی کنیم و همچنین خوشحالیم که دوباره عملیات را در ایتالیا دوباره شروع می کنیم. تصمیم ما برای از سرگیری مسئولیت پذیری با سفرهای دریایی ایتالیایی برای میهمانان ایتالیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا ما بیش از 70 سال در این کشور به عنوان تنها شرکت مسافرتی که پرچم ایتالیا را برعهده داشته ایم اعتقاد داشته و سرمایه گذاری کرده ایم. ” گروه کوستا و کارناوال آسیا.

“طی چند هفته گذشته ، ما در کنار هم با مقامات در حال کار بر روی روش های جدید بهداشتی هستیم که به مهمانان ما این امکان را می دهد تا ضمن اطمینان از حداکثر ایمنی ، از تجربه سفر دریایی خود نهایت استفاده را ببرند. در همین حال ، ما به طور مستمر وضعیت را کنترل می کنیم تا از ماه اکتبر به تدریج با تعداد بیشتری کشتی مسافرت کنیم ، همچنین برنامه های سفر شامل مهمانان سایر بازارهای اروپایی ما است. “

مهمانان به دلیل ورود به سیستم آنلاین در زمان های متلاطمی وارد می شوند. هنگام ورود به ترمینال ، هر میهمان درجه حرارت خود را اسکن کرد ، یک پرسشنامه سلامتی ارائه داد و یک تست سواب سریع آنتی ژن انجام داد.

مسافران فقط می توانند در تورهای ساحلی مورد تأیید کاستا گشت و گذار کنند ، زیرا تعداد آنها کاهش می یابد و آنها حمل و نقل بهداشتی می کنند.

امکانات و سرگرمی های کشتی سفارشی دوباره طراحی شده است. به عنوان مثال ، نمایش ها برای مخاطبان کوچکتر نمایش های تکراری را اجرا می کنند. رستوران های بوفه به غذاخوری های نشسته تبدیل می شوند. و ظرفیت نشستن در سالن های نمایش ، سالن های نمایش ، بارها و رستوران ها تجدید نظر شده است تا فاصله را فراهم کند.

پس از Costa Deliziosa ، که تا پایان سال از تریست فعالیت خواهد کرد ، کشتی بعدی Costa Diadema که دوباره در خدمت است ، Costa Diadema است که قرار است در 19 سپتامبر از جنوا حرکت کند. مانند Deliziosa ، فقط در بنادر ایتالیا تماس می گیرد و ساکنان ایتالیا را حمل می کند . اگر همه چیز خوب پیش برود ، پرچمدار Costa Smeralda در ماه اکتبر مجدداً وارد سرویس می شود و پس از آن در دسامبر Costa Firenze ، کشتی جدید این شرکت در حال ساخت در حیاط Marghera Fincantieri است.


صنعت سفر دریایی ایتالیا از 15 آگوست قایقرانی در مدیترانه را آغاز می کند – MercoPress

صنعت سفر دریایی ایتالیا از 15 آگوست قایقرانی در مدیترانه را آغاز می کند

پنجشنبه ، 13 آگوست 2020 – 07:09 UTC


MSC Grandiosa و MSC Magnifica قرار است روزهای 16 و 29 آگوست از جنوا و باری به سایت های ایتالیا ، مالت و یونان قایقرانی کنند.

صنعت كروز ايتاليا در حال آماده سازي دوباره قایقراني در آب هاي مديترانه است ، به اين اميد كه بتواند ضمن بازگرداندن اعتبار بخش جهاني محاصره شده ، به پرش به اقتصاد كشور كمك كند. MSC Cruises ، یک شرکت خصوصی مستقر در ژنو ، در ماه جاری عملیات خود را با دو عزیمت از ایتالیا از سر خواهد گرفت.

این نخستین اپراتور جهانی است که پس از رونق یخ زده های همه گیر در سراسر جهان ، سفرهای سودآور مدیترانه ای را اعلام کرد.

MSC Grandiosa و MSC Magnifica قرار است روزهای 16 و 29 آگوست از جنوا و باری به ترتیب به سایت های ایتالیا ، مالت و یونان با قمار پرشکوه برای صنعت که نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته نامیده است ، قایقرانی کنند. “بخش اساسی اقتصاد ما”.

طبق اعلام انجمن بین المللی سفرهای كروز (CLIA) ، صنعت كروز 14.5 میلیارد یورویی ایتالیا – بزرگترین اروپا – یک محرک اصلی اقتصادی است که تقریباً 53،000 شغل را پشتیبانی می کند. CLIA محاسبه کرده است که تعلیق سفرهای دریایی در سراسر اروپا تا آگوست منجر به خسارت اقتصادی در حدود 25.5 میلیارد یورو شود.

ایتالیا از 15 آگوست به عنوان بخشی از تلاش ها برای احیای اقتصاد بازپرداخت ویران شده توسط قرنطینه بیش از دو ماه ، فعالیت های دریایی سفر خود را از 15 آگوست تصویب کرد و عملیات کروز در ماه مارس به حالت تعلیق در آمد.

سخنگوی MSC میشل کوراتولو گفت: “پس از ماه ها بسته شدن قفل … مردم آشکارا می خواهند به مسافرت ها و مکانهای دیدنی بازگردند.”

وی گفت ، MSC برای مسافرت ها “تماس های زیادی” دریافت می کند ، اگرچه کشتی ها حدود 70٪ از ظرفیت عادی مسافر را سوار می کنند ، وی افزود ، افزود که کاهش “برای تأمین تقاضا کافی” به نظر می رسد.

گروه Costa Crociere ، رقیب غول پیکر MSC که متعلق به Carnival است ، هنوز تأیید نکرده است که آیا این سفر با کشتی های مسافرتی را برای 15 اوت و 16 آگوست در وب سایت خود پیش خواهد برد.

شهرت این صنعت با ده ها کشته و هزاران عفونت در کشتی های کروز مسافرتی روبرو شد.

مقامات بهداشت جهانی از واکنش آهسته آن در برابر انتشار ویروس ، از نظارت ناچیز خدمه ، ادامه کار با بوفه های سلف سرویس و سالن های بدنسازی ، گرفته تا نبود تجهیزات محافظ شخصی انتقاد کردند.

در شروع همه گیر کوراو ویروس ، کشتی های مختلف تردد از دریای ژاپن تا کالیفرنیا در دریای جهان متوقف شدند زیرا ملت ها ، از جمله ایتالیا ، آنها را از بنادرشان مسدود کردند.

از تاریخ 11 ژوئن ، براساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز که توسط CLIA تهیه شده ، 3،047 نفر آلوده شده اند و 73 نفر نیز در 48 کشتی مسافرتی CLIA جان باخته اند.

طبق اعلام مراکز کنترل بیماری ایالات متحده ، که در تاریخ 16 ژوئیه تا 30 سپتامبر سفارش بدون بادبان را در آبهای ایالات متحده تمدید کرد ، این خطر همچنان ادامه دارد.


قانونگذاران Falklands چشم انداز بخش گردشگری – MercoPress را تجزیه و تحلیل می کنند

قانونگذاران فالکلند چشم انداز بخش گردشگری را تجزیه و تحلیل می کنند

شنبه ، اول اوت 2020 – 06:50 UTC


محدودیت های سفر فعلی برداشته می شود ، اما سفر جهانی و تقاضای جهانگردی تا حد زیادی با بازدید از جزایر فولکلند کاهش می یابد “تا 80٪”.
MLA Spink از MLA Pollard خواست تا در مورد پشتیبانی دولت جزایر فلكلند از بخش گردشگری در مواجهه با Covid-19 مشاوره كند
MLA Spink از MLA Pollard خواست تا در مورد پشتیبانی دولت جزایر فلكلند از بخش گردشگری در مواجهه با Covid-19 مشاوره كند

حمایت از بخش گردشگری فالکلند در مواجهه با کووید -19 موضوعی بود که این هفته از نزدیک در مجلس قانونگذاری مورد بررسی قرار گرفت. سؤالات توسط عضو مجلس قانونگذاری MLA راجر اسپینک به مجلس ارائه شد و مارک پولارد عضو مجلس قانونگذاری به آنها پاسخ داد.

MLA Spink از MLA Pollard خواست تا در مورد پشتیبانی دولت جزایر فلكلند از بخش گردشگری در مواجهه با Covid-19 به مجلس مشاوره دهد:

• تا به امروز چه کاری انجام شده است تا الزامات احتمالی را ارزیابی کند؟
• چه کار و اطلاعات بیشتری لازم است؟
• فرایند و بازه زمانی برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تحویل پشتیبانی از نظر ضروری؟

MLA Pollard با بیان اینكه دولت اهمیت بخش گردشگری را در جزایر فلكلند به رسمیت می شناسد و به شدت از تأثیراتی كه همه گیر Covid-19 بر روی تعداد بازدیدهای توریستی در سراسر جهان داشت ، آگاه بود.

وی گفت: “با توجه به این موضوع ، و هرچه برای تابستان آینده آماده می شویم ، دولت تلاش کرده است تا نه تنها میزان ممکن از اثرات همه گیری در صنعت گردشگری جزایر فلک لند را درک کند بلکه شیوه ای را که می تواند درک کند. به کسانی که معیشت آنها به گردشگری وابسته است ، کمک کنید. “

وی گفت تأثیر این بیماری همه گیر نه تنها در جهانگردی کشتی کروز بلکه گردشگری مستقر در زمین نیز مورد توجه قرار گرفته است ، “این امر به اثرات بیماری همه گیر نه تنها بر روی مشاغل استانلی بلکه در اردوگاه نیز داده می شود”.

وی افزود: “توجه به این بیماری همه گیر نه تنها بر مشاغل بلکه کارمندان آن مشاغل و افراد شاغل در نظر گرفته شده است.”

MLA پولارد نتیجه گیری کرد: “دولت همچنین ملاحظات بهداشت عمومی در رابطه با تصمیماتی را که ممکن است با توجه به بازدید گردشگر اتخاذ شود ، در نظر گرفته است.”

تا به امروز چه کاری انجام شده است تا الزامات احتمالی را ارزیابی کند؟

MLA پولارد گفت کارهایی که تاکنون توسط وزارت سیاست و توسعه اقتصادی به پایان رسیده است شامل توسعه تعدادی از سناریوها برای بخش گردشگری است.

این سناریوها که توصیف آنچه ممکن است در طول دوازده ماه آینده رخ دهد ، با دو متغیر اصلی در ذهن ایجاد شده اند:

1- درجه اقتصاد جهانی در بهبود یا رکود است و
2- میزان اعمال مهار محلی که در کنترل مرزها و در نتیجه بازدید از گردشگری تأثیر می گذارد

او گفت ، تحلیل نتیجه به FIG با تمرکز بر دو سناریوی اصلی منجر شده است:

سناریو 1: صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در مورد تقاضای گردشگری در سطح جهان ، بازدیدكنندگان از طرف دولت اجازه ورود به جزایر فلكلند را ندادند ، بنابراین ورود توریستها صفر نیست.
سناریو 2: محدودیت های سفر فعلی برداشته شد اما جریان جهانی سفر و تقاضای گردشگری تا حد زیادی با بازدید 80 جزیره از جزایر فلک لند کاهش پیدا کرد.

این سناریوها با هیئت گردشگری جزایر فولکلند و انجمن گردشگری جزایر فلک لند به اشتراک گذاشته شده و مورد بحث قرار گرفته است که به نوبه خود همچنین اطلاعاتی در مورد چشم انداز مشاغل در بخش گردشگری با دولت به اشتراک گذاشته بودند.

چه کار و اطلاعات بیشتری لازم است؟

وزارت سیاست و توسعه اقتصادی اکنون در تلاش بود تا تعیین کند که چگونه باید این سناریوها در طول فصل تابستان آینده به کسب و کارهای بخش گردشگری کمک کند ، اگر این سناریوها فاش شوند.

وی گفت: “این کار شامل شناسایی انواع مختلف مشاغل مشغول به کار در این بخش و سپس تعیین ادامه کاربرد و ارتباط مجموعه فعلی اقدامات حمایت از مشاغل عمومی است که در اوایل سال جاری در پاسخ به بیماری همه گیر معرفی شده است.”

وی توضیح داد: “این وزارتخانه همچنین هزینه ها و مزایای احتمالی اقدامات و ابتکارات گسترده صنعت را بررسی می کند که می تواند به بهترین موقعیت بخش گردشگری برای آینده کمک کند.

“تعامل بیشتر با هیئت گردشگری جزایر فولکلند و انجمن گردشگری جزایر فلک لند با ادامه کار ادامه خواهد یافت.”

فرآیند و بازه زمانی برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تحویل پشتیبانی که ضروری به نظر می رسد؟

MLA پولارد گفت: “توصیه های حاصل از این کار به MLAs و ExCo ارائه خواهد شد ، برای بررسی ، قبل از پایان ماه ژوئیه با اطلاعیه هایی درباره تصمیم گیری های اندکی پس از آن.”


اجماع جهانی برای حمایت از دریانوردان به عنوان “کارگران اصلی” و کمک به بازگشت 200000 رشته در دریا – MercoPress

اجماع جهانی برای محافظت از دریانوردان به عنوان “کارگران اصلی” و کمک به بازگشت 200000 رشته در دریا

دوشنبه ، 20 ژوئیه 2020 – 09:44 UTC


اقدامات انجام شده توسط ILO ، سایر آژانس های سازمان ملل و سازمان های بین المللی ، دریانوردان را قادر می سازد كه در طول همه گیری مجدداً گنجانده شوند و آزادانه حرکت كنند.
گای رایدر ، مدیرکل سازمان بین المللی کار گفت:
گای رایدر ، مدیرکل سازمان بین المللی کار گفت: “من از همه کشورهای عضو می خواهم که از اجرای این بیانیه مشترک پشتیبانی کنند.”

سازمان بین المللی کار از اقدامات جدید بین المللی برای حمایت از حقوق دریانوردان که به دلیل بحران COVID-19 در دریا محصور شده اند ، حمایت کرده است.

این اتحادیه از بیانیه مشترکی امضاء كرد كه توسط بیش از دوجین كشور امضا شده است و به دریانوردان نیز به عنوان كارگران اصلی ، از حقوق برخوردار می شود. اقدامات جدید ، همچنین توسط سایر آژانس های سازمان ملل و سازمان های بین المللی نیز پشتیبانی می شود ، دریانوردان را قادر می سازد که در طول همه گیری مجدداً گنجانده شوند و آزادانه حرکت کنند.

مدیر ILO گفت: “من از تلاشهای هماهنگ انجام شده توسط شرکای اجتماعی و جامعه جهانی برای پاسخ به بحران ایجاد شده توسط بیماری همه گیر COVID-19 در بخش دریایی استقبال می کنم و از همه کشورهای عضو می خواهم که از اجرای این بیانیه مشترک حمایت کنند.” -ژنرال ، گای رایدر.

بیانیه مشترک در یک اجلاس بین المللی دریایی مجازی ، به میزبانی دولت انگلستان ، امضا شد که در مورد بحران تغییر جهانی خدمه که بیش از 200000 دریانورد به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در دریا مانده اند ، مورد بحث قرار گرفت.

برخی از آنها به دلیل محدودیت در سفرهای بین المللی و اقدامات لازم برای مهار ویروس ، ماه ها در کشتی ها محدود شده اند.

این توافق نامه منجر به باز شدن مرزهای خارجی برای دریانوردان و افزایش تعداد پروازهای تجاری خواهد شد که این امر باعث تسریع در تلاش برای بازگشت مجدد خواهد شد.

کورین وارگا ، مدیر دپارتمان استاندارد جهانی کار ILO گفت: دریانوردان جزء سخت ترین ضربه ها از سقوط این بیماری نبودند.

در حین ارائه خدمات کلیدی به جامعه ، آنها به دلیل عدم توانایی در بازگشت به خانه یا پیوستن به کشتی هایشان به دلیل اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتشار ویروس ، با خطرات ایمنی و سلامتی و به طور فزاینده ای در حال فرسودگی جسمی و روحی روبرو هستند.

سازمان بین المللی کار از دولتها خواسته است که دریانوردان را به عنوان “کارگران اصلی” که از گردش تجارت و جابجایی وسایل ضروری پزشکی ، تجهیزات ایمنی ، مواد غذایی و سایر کالاهای مهم در طول همه گیری اطمینان می کنند ، بشناسند.

سازمان بین المللی کار با استفاده از راهنمایی های کنوانسیون نیروی دریایی کار در سال 2006 ، با شرکای اجتماعی خود – دولت ها ، سازمان های کارگری و کارفرمایان – و همچنین تعدادی از نهادهای بین المللی همکاری کرده است تا مسئله را حل کند. این موارد شامل فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل (ITF) ، اتاق بین المللی حمل و نقل (ICS) ، سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی (ICAO) ، اتحادیه اروپا و دولت های مختلف است.

ورگا گفت: “سازمان بین المللی کار حمایت خود را از بیانیه مشترک ابراز می کند ، که تعهدات مفیدی ، عملی و به موقع از اقدامات ارائه می دهد که به حل این مشکل فشرده و تسریع در تغییرات خدمه کمک می کند.” “ما متعهد هستیم كه در حل مسئله تغییر خدمه از جمله با اجرای این ابتکار عمل ، از انتخاب كنندگان خود حمایت كنیم.” (ILO) .-