لیز خوردن ذغال سنگ نارس در جزایر فالکلند و تخریب غیر قابل تصور استنلی – MercoPress

لیز خوردن ذغال سنگ نارس در جزایر فالکلند و تخریب غیر قابل تصور استنلی

شنبه ، 23 ژانویه 2021 – 07:38 UTC


نقاشی اولین لغزش ذغال سنگ نارس ، که در سال 1878 اتفاق افتاد ، توسط Emile F Boyer
عکس های معاصر که هر کدام توسط عکاس عنوان شده اند. در بالا سمت چپ می خوانید: لغزش ذغال سنگ نارس - در نیمه راه تپه که به اسکله شهر نگاه می کند.
عکس های معاصر که هر کدام توسط عکاس عنوان شده اند. در بالا سمت چپ نوشته شده است: لغزش ذغال سنگ نارس – در نیمه راه تپه که به پایین اسکله شهر را نگاه می کند.
در بالا سمت راست می خوانید: پیت لیز می خورد - برگرفته از بانک باقیمانده که فاصله را جستجو می کند. Gov Callaghan که در سمت چپ ایستاده است
در بالا سمت راست می خوانید: پیت لیز می خورد – از بانک باقیمانده گرفته شده و فاصله را می بیند Gov Callaghan که در سمت چپ ایستاده است

پنگوئن نیوز در نسخه 15 ژانویه یک قطعه تاریخی را در مورد دو لغزش ذغال سنگ نارس که در سال 1878 و 1886 توسط استنلی متحمل شده منتشر کرد ، که باعث ویرانی غیرقابل تصور شد و شهرک را به دو قسمت کاهش داد.

به نظر می رسد اخیراً به برجستگی ذغال سنگ نارس در ضلع جنوبی جاده بای پس ، West of Teaberry Way نام “Smoky Ridge” داده شده است. خط الرأس مورد نظر اگر بخواهیم آنرا هر چیزی بنامیم باید به درستی “Peat Slip Ridge” نامیده شود.

شهرک نشینان اولیه در استنلی تولید سالانه ذغال سنگ نارس خود را در یال قطع کردند ، زیرا در آن زمان استنلی تا آن حد بالای تپه وجود نداشت ، بنابراین به طور کلی فقط نقاط مشترک بود. از آنجا که جاده ها عملاً وجود نداشتند ، بریدن ذغال سنگ نارس شما در نزدیکی شهر بسیار راحت بود.

خیابان هبه در اصل فقط یک مسیر چرخ دستی برای حمل و نقل ذغال سنگ نارس به داخل شهر بود.

برش ذغال سنگ نارس در پشته ذغال سنگ نارس ظاهراً تصادفی بود ، بدون اینکه تصور شود که آب از “جیب های” ذغال سنگ نارس تخلیه شود (یا کارهایی که از آن محل “چاله ها” یا میدان های پیت حفاری شده بود) بنابراین پشته به یک منطقه ناپایدار تبدیل شد و هیچ سفتی نداشت زمین به شمال.

دو بار وجود داشت که توده ذغال سنگ نارس مرطوب به پایین لغزید

خط الراس ، از طریق شهر و به بندرگاه ، و انبوهی از ویرانی را در مسیر خود برجای گذاشته است.

اولین مورد در جمعه 29 نوامبر 1878 در حدود نیمه شب اتفاق افتاد ، ذغال سنگ ذغال سنگ ذغال سنگ نارس در سراشیبی شهر با سرعت حدود 5 مایل در ساعت سقوط کرد و ضخامت آن چند فوت تخمین زده شد.

مناطق غربی و شرقی استنلی قطع شد ، خانه ها پر از ذغال سنگ نارس مرطوب ، نرده ها و باغ های خراب شد. تخریب غیر قابل تصور.

برای تخلیه آب یک سنگر در پشت تپه قطع شد ، اما متأسفانه لغزش ذغال سنگ نارس دیگری در 2 ژوئن 1886 با نتایج وحشتناک تری رخ داد. این لغزش حدود دویست یارد با غرب اتفاق افتاده است.

ایان استرنج ، در جزایر فالکلند به نقل از فرماندار آرتور بارکلی. “جریانی از ذغال سنگ نارس مایع نیمه مایعات به عرض بیش از صد یارد و عمق چهار یا پنج فوت. این شهر به طور ناگهانی از بندر به بندرگاه سرازیر شد و خیابان ها را مسدود کرد و ساکنان آن را به طور کامل زندانی کرد. خوشبختانه شب مرطوب و طوفانی بود ، تقریباً همه در خانه بودند و عده معدودی که در خانه های ویران شده بودند به موقع فرار کردند. متأسفانه یك كودك در ذغال سنگ نارس خسته شده بود كه جسد وی بهبود یافته است اما مشخص نیست كه تلفات دیگری رخ داده است. با این حال گزارش شده است که پیرمردی امروز صبح مفقود شده است ، و از این که ممکن است او نیز از بین رفته باشد زیرا بخشی از خانه اش تقریباً پر از ذغال سنگ نارس شده است ، بیم آن می رود. “

در این لغزش ذغال سنگ نارس دو نفر جان خود را از دست دادند. به ساختمان Exchange و کلیسای Holy Trinity ، در جنوب یا دیوار عقب آسیب دید. برج ساعت با چند فوت کج شد. بعداً پیشنهاد شد که از این مکان برای برپایی کلیسا و با استفاده از مصالح ساختمان تخریب شده استفاده شود. اکنون این مکان کلیسای جامع کلیسای مسیح است.

تصاویر همراه ، افرادی را نشان می دهد که در محل لغزش ذغال سنگ ذغال سنگ در یال ایستاده اند ، ذغال سنگ نارس مرطوب با آبشار از تپه فیلومل و یک نقاشی از سال 1878 که لغزش ذغال سنگ نارس را از طرف دیگر بندر در کمبر نشان می دهد ، نشان می دهد. تمام تصاویر از مجموعه شرکتهای جزایر فالکلند ، بایگانی ملی جین کامرون است.


پرواز British Airways بوینس آیرس / لندن در سائوپائولو توقف دارد – MercoPress

پرواز British Airways بوینس آیرس / لندن در سائوپائولو توقف دارد

دوشنبه ، 14 دسامبر 2020 – 07:42 UTC


این تغییرات همچنین برای هواپیما بسیار گسترده است: بوئینگ 787/9 فعلی با ایرباس A350’1000 جایگزین می شود.

بر اساس برنامه های منتشر شده در وب شرکت ، بریتانیا ایرویز از آوریل آینده پرواز مستقیم خود بوینس آیرس / لندن را متوقف می کند. در واقع پس از 28 مارس 2021 ، BA قبل از ادامه سفر به لندن و به همین ترتیب هنگام پرواز به بوینس آیرس ، در سائوپائولو ، برزیل توقف می کند.

در نتیجه بیماری همه گیر ویروس کرونا ، شرکتهای هواپیمایی در حال برنامه ریزی مجدد برای تغییر مسیرهای خود در بازارهای مختلفی هستند که در آن فعالیت می کنند. به دنبال گزارش شرکت ، پیوند هیترو / ایزیزا از Guarulhos در سائوپائولو برقرار خواهد شد ، همانطور که در ابتدا انجام می شد.

این تغییرات همچنین برای هواپیما بسیار گسترده است: بوئینگ 787/9 فعلی با ایرباس A350’1000 جایگزین می شود. سه پرواز هفتگی در ساعت 22:25 از هیترو حرکت می کنند و ساعت 06:10 روز بعد در Guarulhos فرود می آیند و در 10:05 به بوینس آیرس می رسند. پرواز برگشت ساعت 11:50 دقیقه از بوینس آیرس انجام می شود و روز بعد ساعت 06:55 به لندن می رسد.

ماه گذشته IAG ، گروهی که BA به آن تعلق دارد ، در سه ماهه سوم به دلیل سقوط سفرهای هوایی و ترافیک ، زیان 2 میلیارد دلاری را پذیرفت. این در مقایسه با سود میلیارد دلاری در مدت مشابه در سال 2019 است. به عنوان بخشی از تعدیل واقعیت جدید ، BA حدود 13000 شغل را کاهش داد و IAG تحویل 68 هواپیمای جدید را تا سال 2022 به تأخیر انداخت و مشهور Jumbo Boeing 747 را از ناوگان خود حذف کرد. .


1825 مورد فعال – MercoPress

ثبت عفونت های Covid-19 در اروگوئه: 1825 مورد فعال

شنبه ، 5 دسامبر 2020 – 10:34 UTC


این وضعیت بخصوص در مونته ویدئو ، جایی که 208 نفر در 24 ساعت گذشته شناسایی شده اند ، مقامات را نگران کرده است. SEBASTIÁN ASTORGA / MERCOPRESS
روز دوشنبه ، لاکال پو مجموعه ای از اقدامات با هدف محدود کردن تحرک جمعیت را برای تقریباً سه هفته اعلام کرد.
روز دوشنبه ، لاکال پو مجموعه ای از اقدامات با هدف محدود کردن تحرک جمعیت را برای تقریباً سه هفته اعلام کرد.

اروگوئه 284 مورد جدید Covid-19 را در روز جمعه کشف کرد و به رکورد 1825 مورد فعال رسید ، چند روز پس از عبور از مانع هزار پرونده و دولت لوئیز لاکال پو دوشنبه گذشته اقدامات تحدید محدود را اعلام کرد.

این رقم که توسط سیستم اضطراری ملی (SINAE) در آخرین گزارش خود گزارش شده است ، باعث نگرانی متخصصان به ویژه در مونته ویدئو شده است ، جایی که 208 نفر در 24 ساعت گذشته شناسایی شده اند. با این ارقام ، پایتخت اروگوئه در مقیاس دانشگاه هاروارد وارد منطقه نارنجی شد ، که این بدان معنی است که یک مرحله تسریع یافته از ویروس کرونا با میانگین 10.45 مورد در هر 100 هزار نفر وجود دارد.

مقیاس هاروارد میزان خطر را با رنگ های سبز ، زرد ، نارنجی و قرمز مشخص می کند. وقتی یک بخش بیش از میانگین 10 مورد در روز در هر 1000000 نفر ساکن به مدت هفت روز دارد ، به منطقه خطرناک نارنجی منتقل می شود. اگر میزان موارد جدید 25 یا بیشتر باشد ، منطقه قرمز می شود که شدیدترین گروه است.

این کشور که از زمان شروع ویروس در منطقه ، با انجام آزمایش های زیادی از ابتدای ابتلا به همه گیری و کنترل دقیق اپیدمیولوژیک موارد مثبت و تماس آنها ، موفق به مهار پیشروی کنترل نشده بیماری همه گیر شده است. افزایش تصاعدی موارد در هفته های اخیر و به خطر افتادن فصل تابستان. از ماه مارس تاکنون 80 مورد مرگ ناشی از covid-19 در کشور رخ داده است.

مقامات ، علیرغم اعلام بسته بودن مرزها به روی گردشگران خارجی تا بعد از تابستان ، در ماه گذشته شرط بندی بر روی گردشگری داخلی ، تلاش برای نجات بخش اقتصادی آسیب دیده

Lacalle Pou که در معرض خطر کنترل همه گیر قرار دارد ، دوشنبه گذشته طی یک کنفرانس مطبوعاتی با گروه مشاور علمی افتخاری خود (GACH) تعداد معیارهایی را برای محدود کردن تحرک جمعیت برای تقریباً سه هفته اعلام کرد.

دولت تصمیم گرفت که از راه دور کار را در تمام ادارات عمومی اجرا کند ، فعالیت ها را در تمام سالن های ورزشی ، ورزشهای داخل سالن لغو کند ، ساعت بارها و رستوران ها را تا نیمه شب محدود کند و خواستار رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است. با این حال ، طی روزهای پس از این اعلامیه ، با توجه به فروش بلیط در حمل و نقل عمومی مونته ویدئو ، تحرک قابل توجهی نداشته است ، ال ابزورادور گزارش شده

لاکال پو در طی کنفرانس مطبوعاتی خواستار تعهد بیشتر برای ادامه “به چالش کشیدن آمار” شد ، آنهایی که می گویند اگر این کشور رفتاری مانند برزیل و آرژانتین داشته باشد ، بیش از 100000 عفونت و 3000 مرگ داشته است.

با این حال ، این جمعه مقامات وزارت بهداشت گفتند که در 20٪ موارد تأیید شده covid-19 تا 30 نوامبر ، زمانی که 58857 مورد از ابتدای همه گیری ثبت شده است ، هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی شناسایی نشده است ، که نشان می دهد افزایش گردش خون ویروس در جامعه. این نشان دهنده افزایش 4 درصدی نسبت به آخرین گزارش وزارت است.

سینا در آخرین گزارش اپیدمیولوژیک خود اعلام کرد که از زمان اعلام اورژانس بهداشتی در کشور در تاریخ 13 مارس گذشته ، 80 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا گزارش شده و 455،859 آزمایش پردازش شده است که 6731 مورد مثبت ثبت شده و 4826 مورد نیز بهبود یافته است.


سرزمین های برون مرزی بریتانیا و شورای مشترک وزیران – MercoPress

سرزمین های خارج از کشور انگلیس و شورای مشترک وزیران

شنبه ، 28 نوامبر 2020 – 06:15 UTC

در JMC ، ما مشارکت ویژه بین انگلیس و سرزمین های خارج از کشور را جشن می گیریم ، وندی مورتون نماینده مجلس
.
در JMC ، ما مشارکت ویژه بین انگلیس و سرزمین های خارج از کشور را جشن می گیریم ، وندی مورتون نماینده مجلس
.

“در طول سالها ، ما بر اساس علایق و ارزشهای مشترک ، مشارکتهای مدرن ایجاد کرده ایم.”

“یک برنامه قابل توجه اخیر که توسط بودجه انگلیس تأمین شده است ، مین زدایی است که در فالکلند انجام شده است ، به این معنی که در حال حاضر هیچ مین زمینی ضد نفر در هیچ جای خاک انگلیس وجود ندارد”

این هفته پنگوئن نیوز فضای تحریریه خود را واگذار کرد تا اجازه انتشار آخرین لحظه انتشار وندی مورتون نماینده مجلس ، وزیر مسئول جزایر فالکلند در دفتر امور خارجه ، مشترک المنافع و توسعه ، در شورای مشترک وزیران 2020 را بدهد.

سرزمین های خارج از کشور یکی از اعضای عزیز خانواده انگلیس است. جزایر فالکلند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل است که به عنوان وزیر مسئول جزایر فالکلند در دفتر امور خارجه ، مشترک المنافع و توسعه ؛ من افتخار می کنم که در شورای مشترک وزرا (JMC) شرکت کردم.

JMC فرصتی است برای اعضای منتخب از سراسر سرزمین های خارج از کشور ، از جمله Hon. تسلین بارکمن MLA ، نماینده جزایر فالکلند.

امسال ، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، برای نشان دادن اهمیتی که در روابط ما با سرزمین های خارج از کشور دارد ، به این شورا پیوست.

در JMC ، ما مشارکت ویژه بین انگلیس و سرزمین های خارج از کشور را جشن می گیریم. این فرصتی برای تعیین اولویت های مشترک و گفتگو در مورد موضوعات متنوع است.

در طول سالها ، ما بر اساس علایق و ارزشهای مشترک ، مشارکتهای مدرن ایجاد کرده ایم. یک برنامه قابل توجه اخیر با بودجه انگلیس مین زدایی است که در فالکلند انجام شده است ، به این معنی که در حال حاضر هیچ مین زمینی ضد نفر در هیچ جای خاک انگلیس وجود ندارد. دولت انگلستان به این مشارکت ها ، و همکاری با شما و دولت شما متعهد است تا جامعه شما به عنوان یک دموکراسی مدرن ، مرفه و قوی شکوفا شود.

دولت انگلیس مسئولیت های خود را در قبال سرزمین های خارج از کشور بسیار جدی می گیرد. این به معنای دفاع از شما در برابر تهدیدات ، ارائه کمک برای خدمات ضروری ، کمک به شما برای حفظ محیط طبیعی یا حمایت از شما در مواقع بحرانی است – همانطور که با COVID-19 داریم.

در حال حاضر ما با چالش های جهانی بزرگی روبرو هستیم ، اما با هم روبرو هستیم.

امسال کرونا ویروس بر همه ما تأثیر گذاشته است ، به ویژه در مواردی که گردشگری یک رکن اساسی اقتصادی است و در جوامعی که از نظر جغرافیایی جدا هستند. من می خواهم به دولت شما و مردم جزایر فالکلند بابت برخورد با بیماری همه گیر تبریک بگویم که تاکنون کمترین میزان آلودگی را در جهان دیده اید.

علاوه بر ظرفیت محلی قبلی شما ، من افتخار می کنم که انگلیس در کنار شما در ارائه پشتیبانی گسترده از سیستم مراقبت های بهداشتی مانند تأمین PPE اضافی ، ونتیلاتورها و پشتیبانی لجستیکی از 16 هنگ پزشکی در کنار شما ایستاده است.

چالشهای ضربه زای اقتصاد شما قابل اغماض نیست ، و من از این فرصت استقبال كردم كه در مورد چگونگی پیشبرد این مسائل با هم ، با MLA Barkman ، در JMC ، بحث و تبادل نظر كنم.

به همین دلیل است که JMC در زمان مهم همکاری ما قرار گرفته است. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، ما مسائل مهمی را باید مورد بحث قرار دهیم زیرا اطمینان حاصل می کنیم که در جهت منافع بیشتر مردم تمام سرزمین های خارج از کشور ، از جمله جزایر فالکلند ، با هم کار می کنیم.


انجمن های قطبی در مورد استانداردهای کارکنان میدانی در کشتی های تفریحی اعزامی توافق می کنند – MercoPress

انجمن های قطبی در مورد استانداردهای کارکنان میدانی در کشتی های تفریحی اعزامی توافق می کنند

سه شنبه ، 27 اکتبر 2020 – 08:44 ساعت محلی UTC تنظیم شده اند


AECO و IAATA در مورد رهنمودهای استاندارد صنعت توافق کردند

دو انجمن قطبی استانداردهایی را برای کارکنان میدانی که در کشتی های تفریحی اعزامی در مناطق قطبی کار می کنند ، ایجاد کرده اند. انجمن اپراتورهای سفرهای قطبی ، AECO و انجمن بین المللی تور اپراتورهای قطب جنوب ، IAATO ، درباره رهنمودهایی که به عنوان استانداردهای صنعت تصویب شده اند ، توافق کردند.

به گفته فريگ يورگنسن ، مدير اجرايي AECO ، استانداردهاي جديد به تضمين سطح بالاي صلاحيت كاركنان حوزه قطبي در آينده كمك خواهد كرد. این رهنمودها مناطقی مانند ایمنی ، ملاحظات زیست محیطی ، حساسیت فرهنگی و مشارکت جامعه را شامل می شود.

“کارکنان حوزه مهمترین تصمیم گیرندگان در صنعت ما هستند. آنها در خط مقدم عملیاتی قرار دارند که در موارد مختلف تصمیمات مهم گرفته می شود و مستقیماً با میهمانان سروکار دارند. ”

“اعضای AECO تأکید زیادی بر آموزش راهنماها و رهبران اعزام خود برای مقابله با کارهای روزمره و همچنین شرایط غیر برنامه ریزی شده ممکن است داشته باشند. استانداردهای کارکنان میدانی AECO و IAATO بر اساس این شیوه های آموزشی موجود در بین اعضا ساخته شده و حداقل الزامات مربوط به صلاحیت کارکنان را تعیین می کند. استفاده از این استانداردهای توصیه شده به نفع صنعت سفر دریایی ، مناطق بازدید شده و مهمانان داخل هواپیما و همچنین کارمندان این رشته خواهد بود.

این استانداردها مناطقی مانند کمک های اولیه ، مدیریت بحران ، رادیوی دریایی ، ناوبری ، رانندگی قایق های مناقصه ، سلاح گرم ، ایمنی خرس قطبی و ایمنی کشتی آن را شامل می شود. هدف این نیست که مجموعه ای از دوره ها را با مدیریت و میزبانی AECO یا IAATO طراحی کنید ، بلکه تعیین حداقل استانداردهایی است که می توان از طریق دوره ها و آموزش های موجود یا جدید به دست آورد.


Falklands ارزیابی چارچوب “شخص ممنوع” را تأیید کرد – MercoPress

ارزیابی فالکلند از چارچوب “شخص ممنوع” تأیید شده است

جمعه ، 2 اکتبر 2020 – 09:56 UTC


هیچ راهنمایی درباره آنچه ممکن است مورد توجه قرار نگیرد “برای مصلحت عمومی” باشد ، وجود نداشت. که اکنون اصلاح شده است.
نمایش تحریک آمیز نمادها توسط برخی از بازدید کنندگان از فالکلند باعث ایجاد زنگ خطر و ناراحتی در جامعه محلی شده است. (عکس: کلارین)
نمایش تحریک آمیز نمادها توسط برخی بازدیدکنندگان از فالکلند باعث ایجاد زنگ خطر و ناراحتی در جامعه محلی شده است. (عکس: کلارین)

شورای اجرایی جزایر فالکلند چارچوبی را برای ارزیابی اینکه چه کسی باید “شخص ممنوع” تلقی شود تصویب کرده است. تحت چتر یک رویکرد گسترده تر ، این مسئله همچنین به مشکلات تکراری برخی از بازدید کنندگان از آرژانتین اشاره دارد که رفتار نمایش نمادها یا بی توجهی به مقامات محلی باعث ایجاد هشدار و ناراحتی در بین مردم محلی می شود.

پیش از این ، طبق دستورالعمل مهاجرت ، افراد از ورود به جزایر فالکلند محروم می شدند ، اگر: «تصمیم گیرنده معتقد است که دلایل منطقی وجود دارد که بر اساس حقایق موجود ، شک کند که فرد یا حضور آنها در جزایر فالکلند به نفع عموم مردم است. ” با این حال هیچ راهنمایی در مورد آنچه ممکن است مورد توجه قرار نگیرد “برای مصلحت عمومی” باشد ، وجود نداشت. که اکنون اصلاح شده است.

MLA مارک پولارد درباره راهنمایی جدید گفت: “این چارچوب آستانه مناسبی را برای زمانی که ممکن است فرد در آینده به طور خودکار رد شود ، فراهم می کند ، همچنین به الزامات اطلاع رسانی وضعیت ممنوع به فرد و نحوه درخواست با لغو برخورد خواهد شد. “

انواع مختلفی از موارد وجود دارد که مجاز به ممنوعیت است. اینها شامل امنیت ملی است که به جرایم تروریستی اشاره دارد. جنایت ، جایی که یک فرد هنوز خطرناک تلقی می شود ؛ جنایات بین المللی ، از جمله جنایات جنگی و شکنجه. فساد ، مانند فرار مالیاتی ، پولشویی ، رشوه یا کلاهبرداری. همچنین افراط گرایی وجود دارد ، که می تواند منجر به محرومیت شود “مگر اینکه مشخص شود که آنها علناً عقاید خود را پس گرفته اند” و “رفتار غیرقابل قبول”.

این در راهنمایی به این صورت تعریف شده است که استفاده از نوشتن ، موعظه یا چندین روش دیگر برای بیان دیدگاه هایی است که باعث تحریک ، توجیه یا تمجید از خشونت ، ایجاد آزار و اذیت ، زنگ خطر و پریشانی می شود که بر نظم عمومی تأثیر می گذارد ، یا باعث ایجاد نفرت می شود که ممکن است منجر به ناآرامی یا خشونت جامعه شود.

این سند مشخص می کند که آستانه اقدام پلیس باید زیاد باشد و مثالهایی در مورد موضوعات مورد علاقه خاص در فالکلند ارائه می دهد. در مثال اول ، شخصی در حال اسقاط پرچم آرژانتین در اسکله عمومی است.

پلیس نامیده می شود. آنها می خواهند پرچم را کنار بگذارند. آنها با این درخواست موافقت می کنند. ارزیابی به عنوان یک فرد بالقوه ممنوع الزامی نیست.

در مثال دوم ، همان فرد از کنار گذاشتن پرچم امتناع می ورزد و همچنان با اهتزاز آن پرچم را مجبور می کند تا پلیس اقدامات بیشتری را انجام دهد. اقدامات فرد اکنون کافی است تا بتواند به عنوان یک فرد ممنوع تحت “رفتار غیرقابل قبول” مورد توجه قرار گیرد. (اخبار پنگوئن)


فالکلندز از طرح های پشتیبانی از صنعت گردشگری خبر می دهد – MercoPress

فالکلند طرح های حمایتی از صنعت گردشگری را اعلام کرد

پنجشنبه ، 24 سپتامبر 2020 – 09:20 UTC


گردشگری برای جزایر فالکلند یک بخش فزاینده مهم است: قبل از Covid-19 ، این بخش تقریبا 16 میلیون پوند فروش سالانه داشت.
MLA مارک پولارد گفت دولت همکاری تنگاتنگی با صنعت داشته است تا اطمینان حاصل کند که گردشگری نه تنها زنده مانده است ، بلکه پس از از سرگیری تقاضا رشد می کند.
MLA مارک پولارد گفت دولت همکاری تنگاتنگی با صنعت داشته است تا اطمینان حاصل کند که گردشگری نه تنها زنده مانده است ، بلکه پس از از سرگیری تقاضا رشد می کند.
FIG از برنامه تشویقی گردشگری داخلی برای کمک به حفظ درآمد مشاغل گردشگری در فصل دشوار تابستان 2020/21 حمایت مالی می کند
FIG از برنامه تشویقی گردشگری داخلی برای کمک به حفظ درآمد مشاغل گردشگری در فصل دشوار تابستان 2020/21 حمایت مالی می کند

دولت جزایر فالکلند روز چهارشنبه جزئیات طیف وسیعی از برنامه های پشتیبانی را ارائه داد که به طور خاص برای کاهش اثرات همه گیری جهانی بر مشاغل گردشگری ، اپراتورها و کارمندان طی دوازده ماه آینده و همچنین آماده سازی بخش برای استفاده از تقاضای جدید طراحی شده است. در سال 2021 و بعد از آن

جهانگردی برای جزایر فالکلند یک بخش فزاینده مهم است که طی 5 سال گذشته 11٪ افزایش ورود گردشگر کروز و 24٪ افزایش گردشگر زمینی بین 2016 و 2018 را تجربه کرده است. پیش از Covid-19 ، این بخش تقریباً 16 میلیون پوند فروش سالانه داشته است.

بسته پشتیبانی کلی دارای سه م componentsلفه اصلی در یازده طرح است. این اجزا are عبارتند از:

اول ، تمدید زمان برای طرح های پشتیبانی Covid-19 موجود برای مشاغل و افراد. این امر در کل اقتصاد جزایر فالکلند و نه فقط در بخش گردشگری تأثیرگذار خواهد بود. با این حال ، اصلاحاتی نیز در این راهنما برای تأمین نیازهای خاص مشاغل و افرادی که در صنعت گردشگری کار می کنند ، اعمال خواهد شد.

دوم ، یک برنامه تشویقی گردشگری داخلی برای کمک به حفظ درآمد مشاغل گردشگری در فصل دشوار تابستان 2020/21 ، که مزایای اضافی آن کمک به افرادی است که در Falklands زندگی می کنند تا از آنچه جزایر ارائه می دهند لذت ببرند.

سوم ، طیف وسیعی از اقدامات برای کمک به صنعت گردشگری برای آماده شدن برای بازگشت به سال 2021/22 و بعد از آن ، از جمله کمک های مالی کم و دسترسی به وام های معوق برای مشاغل واجد شرایط. بهبود زیرساخت ها و مطالعات امکان سنجی برای پیشرفت های بلند مدت و ایجاد ظرفیت.

این یازده طرح شامل موارد زیر است:

1. تمدید طرح کمک مالی کسب و کار تا 30 سپتامبر 2021

2. تمدید برنامه مکمل درآمد خود اشتغالی تا 30 سپتامبر 2021

3. تمدید طرح حفظ شغل (Furlough) تا 31 مارس 2021

4. تمدید طرح یارانه بیکاری تا 31 مارس 2021

5. برنامه تشویقی بازیابی گردشگری (TRIP)

6. بازگشت به سیستم طرح

7. طرح وام بازپرداخت معوق

8. مطالعه امکان سنجی بازدید از اوقات فراغت

9. مطالعه امکان سنجی بازدید از تجارت

10. امکان سنجی و مطالعه محدوده برای فانوس دریایی کیپ پمبروک

11. امکان سنجی و مطالعه محدوده برای بهبود کارایی pontoons در اسکله عمومی

مقامات دولتی در طول توسعه این طرح ها با ذینفعان صنعت گردشگری مشورت گسترده ای داشته اند. جمع آوری و تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات به ما کمک کرده است تا طیف وسیعی از اقدامات برای اطمینان از عدالت در کل بخش و تشخیص اینکه به دلیل پیچیدگی های صنعت وجود ندارد ، رویکرد “یک اندازه متناسب با همه” وجود ندارد.

همچنین در رابطه با طراحی ، اجرا و تأمین مالی این طرح ها ، همکاری قابل توجهی با هیئت توریست جزایر فالکلند ، انجمن گردشگری جزایر فالکلند و شرکت توسعه جزایر فالکلند وجود داشته است. این اقدامات با هم نشان دهنده تعهد دولت و حمایت از یک بخش گردشگری قوی در سراسر جزایر فالکلند است.

MLA Mark Pollard ، نمونه کارها برای گردشگری ، گفت: “طرح جزایر بیان می کند که دولت” با صنعت برای اطمینان از زیرساخت های مناسب و شرایط اقتصادی برای حمایت از رشد همکاری خواهد کرد “و من فکر می کنم این مجموعه از طرح های جدید این تعهد را در عمل نشان می دهد . ما از نزدیک با صنعت همکاری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که عمق و وسعت چالش های پیش روی گردشگری در شش ماه آینده و فراتر از آن را در نظر گرفتیم ، نه تنها به بقا به این بخش کمک کنیم بلکه پس از از سرگیری تقاضای گردشگری بین المللی ، به رشد و نمو این بخش کمک کنیم. من معتقدم که این رویکرد دور اندیشی ما را در آینده به خوبی قرار خواهد داد و در نتیجه ، جزایر فالکلند موقعیت خود را به عنوان یک مقصد گردشگری ترجیحی برای هر کسی که قصد سفر به این قسمت از جهان را دارد ، تضمین می کند. “


پنج کشتی از سفرهای دریایی و دریایی در ماه اکتبر به حراج گذاشته می شوند – MercoPress

پنج کشتی از سفرهای دریایی و دریایی در ماه اکتبر به حراج گذاشته می شوند

جمعه ، 11 سپتامبر 2020 – 08:13 UTC


همه کشتی ها در Tilbury هستند و می توان آنها را با توافق بازرسی کرد ، به استثنای Marco Polo که در Avonmouth بسته شده و همچنین می تواند مورد بازرسی قرار گیرد.

پنج کشتی از سفرهای دریایی و دریایی از طریق CW Kellock & Co در ماه اکتبر به عنوان پنج قسمت جداگانه حراج می شوند. این شناورها ، ساخته شده در سال 1993 واسکو دا گاما (مهلت پیشنهاد 8 اکتبر) ؛ کلمبوس ساخت 1989 (مهلت پیشنهاد 12 اکتبر) ؛ ماگلان ساخته 1985 (آخرین مهلت پیشنهاد 19 اکتبر) ؛ – ساخت آستور 1987 (آخرین مهلت پیشنهاد 15 اکتبر) و مارکو پولو ساخت 1965 (مهلت پیشنهاد 22 اکتبر).

همه کشتی ها در Tilbury هستند و می توان آنها را با توافق بازرسی کرد ، به استثنای Marco Polo که در Avonmouth بسته شده و همچنین می تواند مورد بازرسی قرار گیرد.

مطابق با دستورات مختلف دادگاه پس از ورشکستگی سفرهای دریایی و دریایی ، هر کشتی باید با مناقصه مهر و موم شده جداگانه ، “همانطور که در زمان فروش است” ، در شرایط فروش Admiralty Marshal ، با عنوان تمیز و عاری از بارگذاری

در بیانیه CW Kellock & “گفته می شود:” پیشنهادات ممکن است در پاکت های مهر و موم شده با نام کشتی یا از طریق ایمیل ارسال شود و توسط کارگزاران انحصاری CW Kellock & Co Ltd دریافت می شود ، حداکثر تا 1200 ساعت بعد از ظهر در تاریخ های ذکر شده در بالا. ” شرکت


شرکت های مسافرتی بیشتر کشتی های دریایی را از جمله دور زدن در آمریکای جنوبی لغو می کنند – MercoPress

شرکت های مسافرتی بیشتر کشتی های دریایی را از جمله دور زدن در آمریکای جنوبی لغو می کنند

پنجشنبه ، 10 سپتامبر 2020 – 09:19 UTC


این شرکت گفت ، کشتی های جزیره پرنسس و پرنسس اقیانوس آرام طبق برنامه ریزی شده حداقل تا آوریل 2021 حرکت نمی کنند.

Princess Cruises روز سه شنبه اعلام کرد که “در اوایل سال 2021” به دلیل محدودیت دسترسی به مرز و بندر ، کشتی را لغو می کند. این شرکت همچنین “عدم اطمینان مسافرت های هواپیمایی” را دلیل لغو اعلام کرد که 29 کشتی در دو کشتی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

خط کروز متعلق به کارناوال در اوایل سال جاری پس از آلوده شدن صدها مسافر به ویروس کرونا در چندین کشتی ، خبرساز شد.

این شرکت گفت ، کشتی های جزیره پرنسس و پرنسس اقیانوس آرام طبق برنامه ریزی شده حداقل تا آوریل 2021 حرکت نمی کنند. این سفرهای دریایی شامل کروزهای جهانی و دور آمریکای جنوبی بود که تا 111 روز با برخی سفرهای دریایی همراه بود. بندرهای آمریکا در آن سفرها لس آنجلس و فورت لودردیل بودند.

رئیس جمهور شاهزاده خانم کروز ، جان سوارتز در یک خبرنامه گفت: “ما در ناامیدی این لغو برای میهمانان سفرهای دریایی جهان سهیم هستیم زیرا این یک تجربه اوج تعطیلات سفر دریایی است که توسط برخی از وفادارترین مهمانان ما رزرو شده است.”

این تصمیم پرنسس به دنبال اعلامیه ای از خط مسافرتی انگلیس Cunard است که روز سه شنبه اعلام کرد برخی از سفرهای دریایی را تا ماه مه متوقف می کند. این شرکت در وب سایت خود گفت: “كونارد مکث خود را در عملیات تا 25 مارس 2021 برای ملکه الیزابت ، 18 آوریل 2021 برای ملکه ماری 2 و 16 مه 2021 برای ملکه ویکتوریا تمدید کرده است.”

در اوایل ماه جاری ، دفتر مرکزی میامی ، سفرهای کریستال کریستال اعلام کرد که تا ژانویه کنسل می شود.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری از تاریخ 30 سپتامبر در کشتی های کروز دستور ممنوعیت پرواز ندارد ، که مسافران جدید را از ورود به کشتی ها در آب های ایالات متحده منع می کند. خود صنعت سفر دریایی گذشته از تاریخ سفارش ، حداقل تا تاریخ 31 اکتبر ، سفرهای دریایی در ایالات متحده را لغو کرده است.

پرنسس با توجه به CDC ، ناوگان جهانی متشکل از 18 کشتی کروز را اداره می کند که دو مورد از آنها – الماس پرنسس و پرنسس بزرگ – 800 مورد ویروس کرونا و 10 مورد مرگ در مارس و آوریل سال 2020 داشته اند.


Costa Cruises کلیه سفرهای دریایی 2020/21 آمریکای جنوبی را لغو می کند ، اما رزرو برای فصل 2021/22 را می پذیرد – MercoPress

Costa Cruises کلیه سفرهای دریایی 2020/21 آمریکای جنوبی را لغو می کند ، اما رزرو برای فصل 22/2021 را می پذیرد

چهارشنبه ، 9 سپتامبر 2020 – 08:55 UTC


این شرکت بین دسامبر 2021 و آوریل 2022 دو کشتی – Costa Favolosa و Costa Pacifica – را در آمریکای جنوبی اداره خواهد کرد.

کشتی Costa Cruises قایقرانی در ایتالیا را از سر گرفت اما در عین حال گام را برای لغو فصل 21-2020 در آمریکای جنوبی برداشت. تمام سفرهای دریایی در آمریکای جنوبی از نوامبر 2020 تا آوریل 2021 توسط Costa Fascinosa ، Costa Luminosa و Costa Pacifica لغو شد.

با این حال کاستا فروش خود را در 8 سپتامبر برای فصل 22-2021 در آمریکای جنوبی آغاز کرد. این شرکت بین دسامبر 2021 و آوریل 2022 دو کشتی – Costa Favolosa و Costa Pacifica – را در آمریکای جنوبی اداره خواهد کرد.

در همین حال ، Costa Deliziosa در اولین سفر خود از زمان شیوع بیماری در 6 سپتامبر از تریست ایتالیا به چند بندر ایتالیا عزیمت کرد.

“ما بسیار خوشحالیم که می توانیم پس از بیش از پنج ماه بدون مسافرت دریایی ، از مهمانان خود در هواپیما پذیرایی کنیم و همچنین خوشحالیم که دوباره عملیات را در ایتالیا دوباره شروع می کنیم. تصمیم ما برای از سرگیری مسئولیت پذیری با سفرهای دریایی ایتالیایی برای میهمانان ایتالیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا ما بیش از 70 سال در این کشور به عنوان تنها شرکت مسافرتی که پرچم ایتالیا را برعهده داشته ایم اعتقاد داشته و سرمایه گذاری کرده ایم. ” گروه کوستا و کارناوال آسیا.

“طی چند هفته گذشته ، ما در کنار هم با مقامات در حال کار بر روی روش های جدید بهداشتی هستیم که به مهمانان ما این امکان را می دهد تا ضمن اطمینان از حداکثر ایمنی ، از تجربه سفر دریایی خود نهایت استفاده را ببرند. در همین حال ، ما به طور مستمر وضعیت را کنترل می کنیم تا از ماه اکتبر به تدریج با تعداد بیشتری کشتی مسافرت کنیم ، همچنین برنامه های سفر شامل مهمانان سایر بازارهای اروپایی ما است. “

مهمانان به دلیل ورود به سیستم آنلاین در زمان های متلاطمی وارد می شوند. هنگام ورود به ترمینال ، هر میهمان درجه حرارت خود را اسکن کرد ، یک پرسشنامه سلامتی ارائه داد و یک تست سواب سریع آنتی ژن انجام داد.

مسافران فقط می توانند در تورهای ساحلی مورد تأیید کاستا گشت و گذار کنند ، زیرا تعداد آنها کاهش می یابد و آنها حمل و نقل بهداشتی می کنند.

امکانات و سرگرمی های کشتی سفارشی دوباره طراحی شده است. به عنوان مثال ، نمایش ها برای مخاطبان کوچکتر نمایش های تکراری را اجرا می کنند. رستوران های بوفه به غذاخوری های نشسته تبدیل می شوند. و ظرفیت نشستن در سالن های نمایش ، سالن های نمایش ، بارها و رستوران ها تجدید نظر شده است تا فاصله را فراهم کند.

پس از Costa Deliziosa ، که تا پایان سال از تریست فعالیت خواهد کرد ، کشتی بعدی Costa Diadema که دوباره در خدمت است ، Costa Diadema است که قرار است در 19 سپتامبر از جنوا حرکت کند. مانند Deliziosa ، فقط در بنادر ایتالیا تماس می گیرد و ساکنان ایتالیا را حمل می کند . اگر همه چیز خوب پیش برود ، پرچمدار Costa Smeralda در ماه اکتبر مجدداً وارد سرویس می شود و پس از آن در دسامبر Costa Firenze ، کشتی جدید این شرکت در حال ساخت در حیاط Marghera Fincantieri است.