اولین بازدید وزیر خارجه ایالات متحده از سورینام و گویان – MercoPress

جاذبه نفت: اولین سفر وزیر خارجه ایالات متحده به سورینام و گویان

جمعه 18 سپتامبر 2020 – 09:36 UTC


پمپئو با رهبران تازه منتخب در گویان و سورینام دیدار خواهد کرد ، که همچنین در حالی که دو کشور به دنبال افزایش سرمایه گذاری هستند ، مورد محاکمه چین است.
ExxonMobil در سال 2015 اعلام کرد یکی از بزرگترین ذخایر نفت جهان در سالهای دور از گویان را پیدا کرده است ، غول آمریکایی نیز به شدت در سورینام نقش دارد.
ExxonMobil در سال 2015 اعلام کرد یکی از بزرگترین ذخایر نفت جهان در سالهای دور از گویان را پیدا کرده است ، غول آمریکایی نیز به شدت در سورینام درگیر است.

مایک پمپئو روز پنجشنبه اولین وزیر امور خارجه ایالات متحده بود که از گویان و سورینام بازدید کرد زیرا کشف سوخت های نفتی که علاقه ناگهانی جدید به ملت های کوچک آمریکای جنوبی پیدا کرد.

این توقف ها در آغاز یک تور سه روزه انجام می شود که همچنین آقای پمپئو را به کلمبیا و مناطق مرزی آمازون برزیل می برد ، بخشی از کارزار وی برای برجسته کردن ویرانی اقتصادی در ونزوئلا نیکولاس مادورو.

پمپئو با رهبران تازه منتخب در گویان و سورینام دیدار خواهد کرد ، این کشورها نیز مورد تقاضای چین قرار گرفته اند زیرا این دو کشور – توسعه نیافته و دارای خطاهای شدید قومی – به دنبال افزایش سرمایه گذاری هستند.

آقای اریک فارنسورث ، نایب رئیس شورای قاره آمریکا گفت: “من قبلاً در وزارت امور خارجه کار می کردم و هر وزیر امور خارجه را مجبور می کردم به هر نقطه از آمریکای لاتین و کارائیب سفر کنم.

“رفتن او به هر دو کشور فوق العاده است و نشان می دهد که اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است.”

ExxonMobil در سال 2015 اعلام کرد یکی از بزرگترین ذخایر نفتی جهان را در سالهای گذشته در آبهای گویان پیدا کرده است ، غول آمریکایی نیز به شدت در سورینام درگیر است.

گویان – که نزد آمریکایی ها بیشتر به عنوان محل خودکشی جمعی Jonestown در سال 1978 شناخته می شود – پیش از همه گیری Covid-19 پیش بینی می شد امسال 85 درصد رشد کند ، بالاترین رقم در بین سایر ملت های جهان.

سفر پمپئو در حالی صورت می گیرد که گویان قرارداد خود را با اکسون بررسی می کند که در آن کشور نیمی از درآمد نفت را حفظ خواهد کرد – ترتیبی که به گفته برخی از طرفداران کشورهای در حال توسعه بسیار ناچیز است.

یک مقام وزارت امور خارجه گفت که پمپئو در حال سفر به لابی برای اکسون نیست – اما او هر دو کشور را تشویق می کند تا در برابر خسارات مالی مسئول باشند. این مقام به خبرنگاران گفت: “پمپئو” از طریق این جلسات نحوه سرمایه گذاری شرکت های آمریکایی در سراسر نیمکره با مسئولیت پذیری و شفاف را مشخص خواهد کرد.

وی گفت: “این با چین ، كه وامهای غارتگرانه و پروژه های بیهوده خود ، کشورهای نیمکره غربی را با بدهی های ناپایدار زین می کند ، در تضاد کامل است.”

چین – که همچنین گرسنه چوب و مواد معدنی منطقه است – هر دو کشور را به ابتکار عمل کمربند و راه خود دعوت کرده است ، این کار جهانی برای ایجاد زیرساخت ها و به دست آوردن متحدان است.

آقای فارنسورث هشدار داد كه گویا و سورینام با توجه به دور بودن آنها ، اولویت اصلی چین نیستند. اما او گفت که تعامل بیشتر ایالات متحده در نیمکره خود این پیام را خواهد داد که واشنگتن در حال رقابت جهانی با چین است.

“همانطور که دیدیم ، چین تمایل دارد که از مزایا استفاده کند و فعالیت ها را تا زمانی که عقب نشینی کند گسترش دهد. این کمی فرایند احساس کردن است. “

کشف اکسون در گویان همچنین باعث تشدید تنش ها با همسایه ونزوئلا ، تولید کننده عمده نفتی شده است که ادعا می کند حدود دو سوم مستعمره سابق انگلیس است.

این مقام گفت پمپئو فرصت هایی را برای دیدار با رهبران جدید در گویان و سورینام می دید ، هر دو ایالت چند ملیتی با جمعیتی از فرزندان برده سابق آفریقا و از کارگران بی قید و بند از شبه قاره هند.

وی سفر خود را در پاراماریبو ، پایتخت رودخانه سورینام ، آغاز می کند و در آنجا با رئیس جمهور چان سانتوخی ملاقات می کند ، که در ژوئیه در مستعمره سابق هلند انتخاب شد.

وی آقای دیسی بوترز ، دیکتاتوری را سیاستمداری کرد که به دلیل صدور حکم اعدام مخالفان سیاسی در سال 1982 مجازات زندان را به چالش می کشد.

پمپئو بعداً به جورج تاون ، پایتخت گویان پرواز کرد و در آنجا با رئیس جمهور ایرفاان علی ملاقات می کند. رهبر 40 ساله ماه گذشته پس از شکست دیوید گرنجر ، رئیس جمهور فعلی ، که حزب او ماه ها نتایج انتخابات را به چالش کشید ، تحلیف شد.

آقای گرنجر پس از آنكه آقای پمپئو اعضای دولت آقای گرنجر را به اتهام تضعیف دموكراسی تحریم كرد ، تا حدی منصرف شد.

علی رغم عدم بازدیدهای سطح بالا از ایالات متحده ، گویان سابقه پیچیده ای با واشنگتن دارد. اسناد محرمانه نشان داده اند که CIA به تقلب در انتخابات قبل از استقلال کمک کرد تا مارکسیست مشهور چدی جاگان ، دندانپزشکی تحصیل کرده در آمریکا که اکنون پدر کشور محسوب می شود ، دور بماند.


کاشت peatlands ترمیم شده توسط فالکلند می تواند به یک قلک تبدیل شود ، مقاله دانشگاه منچستر – MercoPress

مقاله دانشگاه منچستر ، Falklands ترمیم شده peatlands می تواند به یک قلک تبدیل شود

سه شنبه ، 15 سپتامبر 2020 – 09:09 UTC


با توجه به اینکه peatlands 40٪ جزایر را تشکیل می دهد ، Falklands یکی از غنی ترین مکانهای ذغال سنگ نارس در جهان است (PicFI_Conservation)
مرکز اکولوژی و هیدرولوژی انگلستان پیشنهاد می کند که بازیابی زمینهای ذغال سنگ نارس جزایر فالکلند می تواند منجر به جبران کربن به ارزش 47 میلیون پوند شود.
مرکز اکولوژی و هیدرولوژی انگلستان پیشنهاد می کند که بازیابی زمینهای ذغال سنگ نارس جزایر فالکلند می تواند منجر به جبران کربن به ارزش 47 میلیون پوند شود.

یک مطالعه جدید توسط مرکز اکولوژی و هیدرولوژی انگلستان نشان می دهد که احیای زمین های سرسبز جزیره فالکلند می تواند منجر به جبران کربن به ارزش 47 میلیون پوند شود. یافته ها در گزارشی تهیه شده است که توسط جاناتان ریتسون ، یک همکار تحقیقاتی در دانشگاه منچستر تألیف شده است.

با هدف رسیدن انگلستان به صفر خالص تا سال 2050 ، ترمیم زمینی ذغال سنگ نارس پتانسیل را برای کمک به شما فراهم می کند زیرا زمینهای ذغال سنگ نارس قادر به جذب و ذخیره مقادیر زیادی دی اکسید کربن هستند. با تلاش های مناسب ترمیم ، زمین های ذغال سنگ نارس جهان توانایی ذخیره سالانه 14 میلیون تن CO2e را دارند. آنها مزایای اضافی تغییر اقلیم را نیز فراهم می کنند ، که به جلوگیری از جاری شدن سیل ، محافظت از خاک و بهبود تنوع زیستی کمک می کند.

با داشتن زمینهای ذغال سنگ نارس که 40 درصد جزایر را تشکیل می دهد ، فالکلندها یکی از غنی ترین مناطق با ذغال سنگ نارس در جهان است. این امر آنها را در موقعیت ویژه ای منحصر به فرد قرار می دهد تا از ترمیم سود زیادی ببرند ، زیرا این تحقیق حاکی از آن است که با بازیابی آنها می توان سالانه 1 میلیون تن CO2 صرفه جویی کرد.

پروژه های مرمت می توانند از نظر اقتصادی و اکولوژیکی برای جامعه ارزشمند باشند. ترمیم زمین های ذغال سنگ نارس به معنای بازیابی زیستگاه های حیات وحش ، کمک به رشد حیات وحش معروف دنیا و در نتیجه حمایت از بخش گردشگری و اقدامات حفاظتی است. فرصت هایی برای جریان های درآمدی جدید برای جامعه محلی نیز وجود دارد ، مانند فروش جبران خسارت به مشاغل با اهداف خالص انتشار صفر.

Jonathan Ritson ، همكار ، از دانشكده آموزش ، محیط زیست و توسعه (SEED) ، اظهار داشت: “این گزارش نشان می دهد كه پتانسیل شگفت انگیزی برای ترسیب كربن در جزایر فالكلند وجود دارد ، با این حال ، ما نیاز به سرمایه گذاری بیشتر برای آزمایش روش های بازسازی زمین ذغال سنگ نارس داریم و ساختار حاکمیت برای اطمینان از اینکه همه افراد در جزایر می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

برای اجرای هرگونه پروژه مرمت ، نویسندگان این تحقیق اذعان دارند که باید از طریق همکاری نزدیک و حمایت از کشاورزان و صاحبان زمین ، تغییراتی در مدیریت زمین و شیوه های کشاورزی ایجاد شود. اما با توجه به گزارش احتمال تبدیل شدن جزایر فالکلند به یک جامعه منفی کربن و حفاظت از گونه های نادر حیات وحش ، سرمایه گذاری قابل تأملی است.

Ref: نقشه ذغال سنگ نارس جزایر فالکلند. رنگ قرمز نشان دهنده ذغال سنگ نارس عمیق مرتفع ، ذغال سنگ نارس دره قهوه ای ، خاک ارگانیک معدنی و ذغال سنگ نارس عمیق پرتقال و مناطق خاکستری با پوشش ذغال سنگ نارس کمی یا بدون پوشش (خاک های نازک ارگان معدنی ، خاکهای معدنی و سنگهای برهنه) است. http://uk-air.defra.gov.uk/reports/cat07/1904111135_UK_peatland_GHG_emission.pdf


قاضی ورشکستگی ایالات متحده پیشنهاد مالی شرکت هواپیمایی Latam را رد کرد – MercoPress

قاضی ورشکستگی آمریکا پیشنهاد مالی شرکت هواپیمایی Latam را رد کرد

شنبه ، 12 سپتامبر 2020 – 10:50 بعد از ظهر


LATAM پیشنهاد تأمین مالی ورشکستگی را در ماه ژوئیه ارائه داد ، که باعث اعتراض سایر طلبکاران تحت بانک سرمایه گذاری Jefferies Group شد.

یک قاضی ورشکستگی ایالات متحده طرح تأمین مالی 2.4 میلیارد دلاری آمریکا را برای شرکت های هواپیمایی LATAM رد کرد به این دلیل که وام قابل تبدیل به عنوان بخشی از بسته به معنای رفتار “نادرست” با سایر سهامداران است.

این حرکت یک عقبگرد برای LATAM است که به نقدینگی کوتاه مدت نیاز دارد. اما در یک تصمیم طولانی دادگاه ، قاضی درب را برای شرکت حمل و نقل شیلی باز گذاشت تا یک طرح تأمین مالی مشابه را در آینده ارائه دهد ، این بار بدون امکان تبدیل بخشی از وام به حقوق صاحبان سهام.

پیشنهاد مورد حمایت LATAM شامل وام 1.3 میلیارد دلاری شرکت مدیریت دارایی Oaktree Capital Management و 900 میلیون دلار وام قابل تبدیل از چندین سهامدار اصلی LATAM از جمله خانواده کویتو است که شرکت هواپیمایی و قطر ایرویز را کنترل می کند.

LATAM پیشنهاد تأمین مالی ورشکستگی را در ماه ژوئیه ارائه کرد ، که باعث اعتراض سایر طلبکاران شد ، آنها حتی یک طرح بودجه جداگانه را با بانک سرمایه گذاری گروه جفریز جمع کردند. بحث اصلی در مورد مناسب بودن وام قابل تبدیل بود.

LATAM در ماه مه درخواست محافظت از ورشکستگی کرد که ناشی از بحران سفرهای جهانی ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا بود. در آن زمان ، این بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان بود که به دلیل COVID-19 اعلام ورشکستگی کرد.


کلمبیا طولانی ترین تونل جاده آمریکای جنوبی را به طول 8،5 کیلومتر افتتاح کرد – MercoPress

کلمبیا طولانی ترین تونل جاده آمریکای جنوبی را به طول 8،5 کیلومتر افتتاح کرد

پنجشنبه ، 10 سپتامبر 2020 – 09:15 UTC


ایوان دوکه ، رئیس جمهور ، در مراسم افتتاحیه گفت: “این پیروزی یک کلمبیای پایدار ، شدید ، کار ، رویا و تحقق بخشیدن به آرزو است.”

کلمبیا جمعه و پس از بیش از یک دهه کار ساخت ، طولانی ترین تونل جاده آمریکای جنوبی ، Tunel de la Linea را افتتاح کرد. این تونل که 8.65 کیلومتر طول دارد ، هدف آن کاهش زمان و هزینه جابجایی کالاها از شهر بندری بویناونتورا به مرکز کشور است.

ایوان دوکه رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه گفت: “این پیروزی یک کلمبیای پایدار ، شدید ، کار ، رویا و تحقق بخشیدن به آرزو است.”

این پروژه که از طریق محدوده مرکزی آند در غرب کشور اجرا می شود ، بیش از 1 تریلیون پزو یا حدود 270 میلیون دلار هزینه دارد.

این پروژه خواستار تحویل تقریباً 700000 مترمكعب بتن تخصصی و با مقاومت بالا (معادل حدود 110000 سفر كامیون مخلوط كن كننده میکسر بود كه اگر در یك ردیف بایستید تقریباً سه برابر مسافت مدلین و بوگوتا نشان می دهد) و بیش از 220 000 تن سیمان.

تونل La Línea یکی از مهمترین کارهای زیربنایی در کلمبیا و اکنون طولانی ترین تونل در آمریکای لاتین است.

این پروژه به دلیل طول 8.65 کیلومتر در رده بندی 20 تونل طولانی جاده در جهان قرار گرفته است. بیش از 6000 شغل در طول ساخت آن ایجاد شده است.

در هر 500 متر 17 گالری اتصال وجود دارد که اجازه می دهد تونل اصلی به تونل نجات متصل شود تا تخلیه ایمن در صورت بروز هرگونه شرایط احتمالی را تضمین کند.

با تحویل فاز اول تونل لاین و کارهای تکمیلی آن ، تخمین زده می شود که در مجموع ، کاربران 20 کیلومتر در سفر بین غرب و مرکز کشور صرفه جویی می کنند ، معادل کاهش زمان سفر 50 دقیقه . وقتی کار کاملاً تمام شد ، صرفه جویی در کل زمان سفر 1 ساعت و 20 دقیقه خواهد بود.


سه مدل موتور سیکلت رویال انفیلد در آرژانتین ساخته می شود – MercoPress

سه مدل موتور سیکلت رویال انفیلد که در آرژانتین ساخته می شود

چهارشنبه ، 9 سپتامبر 2020 – 09:24 UTC


رئیس جمهور فرناندز و سایر مقامات هنگام افتتاح رسمی کارخانه در کامپانا

رویال انفیلد ، یک مارک موتورسیکلت کلاسیک انگلیسی اما اکنون متعلق به یک گروه اقتصادی از هند است که روز سه شنبه مجتمع صنعتی خود را در کمپانا ، آرژانتین افتتاح کرد و تولید سه مدل را آغاز کرد.

کارخانه کامپانا در آرژانتین اولین کشوری است که با سرمایه گذاری در حدود 80 میلیون دلار آمریکا و ایجاد 100 شغل موتورسیکلت را خارج از هند ساخت.

علاوه بر مقامات شرکت هندی ، مراسم تحلیف با حضور رئیس جمهور آرژانتین ، آلبرتو فرناندز ، فرماندار استان بوینس آیرس ، آکسل کیسیلوف و وزیر توسعه ، ماتیاس کالفمن ، که همچنین برنامه اعتبارات نرم دولت برای خرید موتور را اعلام کرد ، در 48 قسط با نرخ بهره نصف تورم برآورد شده.

گروه هندی در آرژانتین توسط سیمپا نمایندگی می شود که سایر ماركهای موتورسیكلت جهانی مانند KTM ، Husqvarna ، Vespa ، Aprilia ، Piaggio ، Moto Guzzi و Can-Am را نیز وارد می كند.

مارتین شوارتزم ، رئیس عملیات گروه Simpa ، گفت: سه مدل ساخته شده در این کارخانه عبارتند از: Interceptor و Continental GT (هر دو 650 سی سی) و هیمالیای دو منظوره معروف جهان ، با یک موتور 411 سی سی.

اگرچه درصدی از قطعات موتورسیکلت وارداتی است ، اما سه مدل تولیدی در کمپانا نیز درصدی قطعات آرژانتینی دارند.

رئیس جمهور فرناندز گفت: “این توسعه تولید نه تنها شغل ایجاد کرده است بلکه با ساخت قطعات در آرژانتین امکان دسترسی به قیمت های بیشتر را فراهم می کند”.


آرژانتین در حال آماده سازی مجدد پروازهای داخلی و خارجی در ماه اکتبر است – MercoPress

آرژانتین آماده می شود تا پروازهای داخلی و خارجی را در ماه اکتبر از سر بگیرد

دوشنبه ، 7 سپتامبر 2020 – 09:55 UTC


با شروع پروازها در ماه آینده ، هم داخلی و هم بین المللی 30 روز فرصت لازم را برای آماده سازی مجدد فعالیت خود به شرکت ها می دهند.

وزارت حمل و نقل گفت ، پس از تصویب پروتکل جدید مسافر و فرودگاه برای سفرهای بین المللی توسط وزارت بهداشت ، آرژانتین می تواند پروازهای تجاری بین المللی را در ماه اکتبر از سر بگیرد ، الزامی که دولت قبلاً برای لغو ممنوعیت سفر شدید اعلام کرده بود

با شروع پروازها در ماه آینده ، هم داخلی و هم بین المللی 30 روز فرصت لازم را برای آماده سازی مجدد فعالیت خود به شرکت ها می دهند.

وزیر حمل و نقل ، ماریو مئونی هشدار داد ، اما “رئیس جمهور تصمیم نهایی را دارد.”

“طی چند روز آینده ، ما می توانیم بازگشت پروازهای بین المللی را اعلام کنیم. همه اینها زمان بر است زیرا زمانبندی پروازها آسان نیست. ”میونی در یک رویداد عمومی گفت.

میونی اضافه کرد ، وزارت همچنین پیشنهادی را برای شروع مجدد پروازهای داخلی به رئیس جمهور آلبرتو فرناندز ارائه می دهد.

آرژانتین در ماه آوریل هنگامی که اعلام کرد پروازهای هواپیمایی تجاری تا سپتامبر ، یکی از شدیدترین ممنوعیت ها در جهان است ، صنعت هواپیمایی و مسافران را متعجب کرد. به دلیل محدودیت های جلوگیری از شیوع ویروس ، آرژانتین از 20 مارس به طور گسترده در انزوا قرار دارد. دولت به دلیل تلاش برای مهار ویروس ، محدودیت های قفل را از جمله ممنوعیت پرواز افزایش داده است.

گروه صنعت هواپیمایی IATA با انتقاد از تصمیم آرژانتین برای تمدید ممنوعیت پرواز ، گفت این کشور اکنون بزرگترین بازار در منطقه است که هواپیمایی در آن معلق مانده است.

پیتر سردا ، معاون رئیس یاتا در امور آمریکایی گفت: “ادامه تعلل توسط دولت ارتباط بین المللی کشور را بیشتر کاهش می دهد.”

سردا گفت: “از منظر صنعت ، ما نمی خواهیم این كشور به ونزوئلا دیگری تبدیل شود ، كه در طول سالها از یكی از مهمترین بازارهای هواپیمایی در این قاره به اتصال بین المللی بسیار محدود تبدیل شده است.”


تحقیقات زمینی در Falklands برای پروژه بندر جدید – MercoPress

تحقیقات زمینی در Falklands برای پروژه بندر جدید

جمعه ، 4 سپتامبر 2020 – 08:22 UTC


FIPASS و Stanley Growers ، منطقه کنار جایی که قرار است امکانات جدید بندر فالکلند ساخته شود

کمیته برنامه ریزی و ساختمان جزایر فالکلند به عنوان بخشی از آماده سازی پروژه بندر جدید ، به اتفاق آرا a برنامه برنامه ریزی برای تحقیقات زمینی را در FIPASS و Stanley Growers تأیید کرد.

رئیس برنامه ریزی و ساختمان لی کنبل گفت که “به طور معمول برنامه هایی برای ایجاد حفره به کمیته نمی آورد” اما تأکید کرد که هنوز هیچ برنامه ای برای ساخت بندر وجود ندارد.

وی گفت که بخش وی در این مرحله “خلاصه مشاهده” دارد و اگرچه شرایط اساسی برنامه ریزی برای تحقیقات زمینی وجود دارد ، اگر پروژه به مرحله بندر برسد ، “یک مجموعه سالم از شرایط” وجود خواهد داشت.

مجوز ساخت خانه جدید در پورت لوئیس نیز به اتفاق آرا تأیید شد. گری کلمنت ، عضو کمیته ، از نحوه نشستن در این شهرک تاریخی س askedال کرد ، اما لی کنبل ، رئیس برنامه ریزی ، توضیح داد که این یک مسئله برنامه ریزی است و نه ساختمانی و می توان خانه را تحت حقوق مجاز ساخت در کمپ ساخت.

با این حال او قبلاً خانه را “زیبا” و “احساس تکامل” توصیف کرده بود.

آقای کنبل گفت که او و تیمش “در حال نابودی کار” بودند و “مردم استنلی هنوز هم قادر به ساخت و ساز هستند” زیرا روز چهارشنبه به کمیته برنامه ریزی و ساختمان گفت که 10 برنامه برنامه ریزی و هفت پروانه ساخت تحت اختیارات تفویض شده از جلسه ماه گذشته.


اکنون صندوق بین المللی پول و بدهی در قوانین محلی – MercoPress

آرژانتین 99٪ بدهی 66 میلیارد دلاری صادر شده بر اساس قوانین خارجی را تغییر می دهد: اکنون صندوق بین المللی پول و بدهی در قوانین محلی است

سه شنبه ، 1 سپتامبر 2020 – 08:57 UTC


گوزمن ، در کنار رئیس جمهور آلبرتو فرناندز و معاون رئیس جمهور کریستینا کرچنر ، گفت: “به لطف روند گفتگو ، استقبال گسترده ای شده است.”

وزیر اقتصاد ، مارتین گوزمن روز دوشنبه اعلام کرد ، آرژانتین موفق شده است 99 درصد بدهی 66 میلیارد دلاری ایالات متحده را که تحت قوانین خارجی صادر شده ، تغییر ساختار دهد.

این خبر تقریباً یک ماه پس از توافق آرژانتین با سه گروه بزرگ طلبکار برای توافق مجدد در مورد بدهی پس از ماه ها گفتگوهای پرتنش و چندین مهلت از دست رفته منتشر شد.

گوزمن در كنار رئیس جمهور آلبرتو فرناندز و معاون رئیس جمهور كریستینا كیرشنر گفت: “به لطف روند گفتگو ، مقبولیت گسترده ای پذیرفته شده است.”

گوزمن گفت که این معامله به این معنی است که آرژانتین از 37.7 میلیارد دلار تخفیف بدهی سود می برد در حالی که نرخ بهره سالانه آن از 7 درصد به 3 درصد کاهش می یابد.

گوزمن گفت: “این به ما یک بازه زمانی اقتصادی کافی برای تولید سیاست های پایدار و امکان توسعه می دهد.”

نرخ بالای پذیرش همچنین باعث افزایش طیف دعوی توسط صندوق های سوداگری می شود که در گذشته با موفقیت از این کشور شکایت کرده اند.

فرناندز گفت: “ما از هزارتوی بیرون آمده ایم.” “ما دیگر نمی خواهیم آرژانتینی ها را به حرف زدن محکوم کنیم.”

در مورد یک درصد باقیمانده ، “این بدهی مطمئناً پرداخت خواهد شد” ، ماتیاس راجنرمن ، تحلیلگر در Ecolatina ، گفت. “این پول بسیار کمی است ، 600 میلیون دلار آمریکا. برای آرژانتین عملا هیچ چیز نیست. “

ارزش این معامله که در 4 آگوست منعقد شد ، 54.8 سنت بر دلار است که در مقایسه با پیشنهاد اصلی 39 سنت آرژانتین ، افزایش چشمگیری داشته است. این اوراق قرضه تقریباً یک پنجم 324 میلیارد دلار بدهی کشور را نشان می دهد که حدود 90٪ از تولید ناخالص داخلی آن است.

این کشور همچنین منتظر است تا این هفته بفهمد كه چه تعداد طلبكار مشمول بدهی 41.7 میلیارد دلاری طبق قوانین محلی با یكی از این شرایط به توافق نامه تجدید ساختار می پردازند.

هفته گذشته ، آرژانتین رسماً رایزنی هایی را با صندوق بین المللی پول برای توافق بر سر شرایط جدید بازپرداخت وام نجات 44 میلیارد دلاری آمریکا که در سال 2018 توافق کرد ، آغاز کرد.

ارزش این وام 57 میلیارد دلار بود اما فرناندز با به دست گرفتن قدرت در دسامبر 2018 از پرداخت های باقی مانده خودداری کرد. این وام توسط سلف لیبرال وی ، مائوریسیو ماکری توافق شده بود.

آرژانتین که از سال 2012 در بحران اقتصادی قرار دارد و در سال 2018 به رکود اقتصادی تبدیل شد ، بازپرداخت این بدهی را در سپتامبر 2021 آغاز می کند.

“Marina Marina Poggetto” اقتصاددان از مشاوره EcoGo ، گفت: “آرژانتین برخلاف کشورهای همسایه خود ، در میان همه گیری ویروس کرونا به صندوق مراجعه نکرد.” “این بدان معنی است که دولت می خواهد بازپرداخت ها را دوباره تأمین کند.”

این از سال 22 مه که این کشور مهلت پرداخت 500 میلیون دلار برای سود بدهی را که موضوع مذاکره در آن است ، از دست داد – برای نهمین بار در تاریخ خود است.

در ماه جولای مهلت دیگری برای پرداخت 600 میلیون دلار بیشتر پرداخت. مشکلات آرژانتین با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است ، به طوری که بیش از یک سوم جمعیت 44 میلیون نفری این کشور در فقر زندگی می کنند. تورم 40 درصد است و صندوق بین المللی پول پیش بینی می کند سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین امسال 10 درصد کاهش یابد.


آرژانتین مصمم است که تولید و صادرات نفت و گاز را ارتقا بخشد – MercoPress

آرژانتین مصمم است که تولید و صادرات نفت و گاز را تقویت کند

دوشنبه ، 31 اوت 2020 – 09:48 UTC


داریو مارتینز در 26 آگوست روی کار آمد و درباره برنامه های سیاست انرژی با رئیس جمهور آرژانتین با آلبرتو فرناندز گفتگو کرد
آرژانتین بیشتر به رشد صادرات ، به ویژه نفت از بازی غول پیکر واسا مورتا ، توجه دارد تا کشور را از یک بحران مالی بیرون بکشد.
آرژانتین تمرکز بیشتری بر رشد صادرات ، به ویژه نفت از بازی غول پیکر Vaca Muerta ، برای کمک به خارج کردن کشور از بحران مالی دارد.

داریو مارتینز ، وزیر انرژی جدید آرژانتین قصد دارد تولید نفت و گاز طبیعی را با هدف افزایش صادرات به عنوان بخشی از یک استراتژی برای خروج اقتصاد از یکی از بدترین بحران های ثبت شده ، ارتقا دهد.

طبق بیانیه ای در اواخر آن روز ، مارتینز ، که در 26 آگوست به کار خود ادامه داد ، در مورد برنامه های سیاست انرژی در 27 اوت با رئیس جمهور آرژانتین ، آلبرتو فرناندز ، گفتگو کرد.

در این بیانیه آمده است: فرناندز به مارتینز گفته است كه بر افزایش تولید انرژی “تأمین كافی نیازهای داخلی ، جایگزین كردن واردات و ایجاد ترازهای صادراتی بالاتر كه باعث ایجاد تراز تجاری تجاری مطلوب می شود ، متمرکز شود.”

دولت وی توجه بیشتر به رشد صادرات ، به ویژه نفت از بازی غول پیکر وكا مورتا ، به عنوان كلیدی در آوردن دلارهای مورد نیاز برای كمك به بیرون كشیدن كشور از بحران مالی كه در سال 2012 آغاز شده و در سال 2018 بدتر شده است اکثر اقتصاددانان پیش بینی می کنند که اقتصاد در سال 2020 بیش از 12٪ منقبض خواهد شد و در سال 2021 تنها به آرامی بهبود می یابد ، بیشتر به دلیل کاهش فعالیت در طی قفل چهار ماهه اقتصاد برای همه گیری ویروس کرونا.

مقامات آرژانتین در جریان برگزاری کنفرانس ویدئویی که توسط انجمن آمریکایی و شورای آمریکایی برگزار شد ، نیاز به تقویت صادرات را به طور گسترده ای از طرف مقامات آرژانتین ذکر کرد.

فیلیپه سلا ، وزیر امور خارجه در این رویداد گفت: “ما باید صادرات خود را افزایش دهیم.” “کل صادرات آرژانتین نسبت به پتانسیل های ما بسیار کم است.”

میگوئل آنجل پِسس ، رئیس بانک مرکزی ، با بهبود اقتصاد جهانی از بیماری همه گیر ، بر پتانسیل افزایش صادرات نفت ، گاز و فرآورده های تصفیه شده تأکید کرد.

وی گفت: “ما امیدواریم که تقاضای جهانی رشد کند تا آرژانتین بتواند تمام پتانسیل های صادراتی خود را توسعه دهد.”

بر اساس برآورد دولت ، Vaca Muerta ، یکی از بزرگترین کانسارهای شیل در جهان ، کمتر از 10٪ از سطح زیر کشت خود را در توسعه کامل دارد.

بر اساس داده های گروه صنعت موسسه نفت و گاز آرژانتین ، در نیمه اول سال 2020 ، آرژانتین صادرات نفت خام را با 33 درصد افزایش به طور متوسط ​​51،840 بشکه در روز افزایش داد ، از 44928 بشکه در روز در مدت مشابه سال قبل.

این افزایش عمدتاً به دلیل کاهش تقاضا در طول قفل ، که از 20 مارس آغاز شد و تا 20 سپتامبر تمدید شده است ، افزایش یافته است. این کاهش تقاضای محلی نفت به 20000 بشکه در روز در ماه آوریل از میانگین پیش از بیماری همه گیر 450،000- 500000 بشکه در روز ، این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا صادرات را افزایش دهند همانطور که برنت ، قیمت مرجع بین المللی دنباله دار در آرژانتین ، از 45 دلار در هر بشکه در آوریل به 45 دلار در هر دلار برگشت.

در حالی که تولید نفت از 28 آگوست هنوز زیر سطح قبل از همه گیری نزدیک به 520،000 بشکه در روز بود ، بهبود آن به 469،384 بشکه در روز در ماه جولای از کمترین میزان 445،614 بشکه در روز در ماه مه ، امکان افزایش صادرات نسبت به موجود را فراهم کرده است. زیرساخت ، مشاور سابق دبیرخانه انرژی به S&P Global Platts گفت.

مشاور سابق گفت: “ظرفیت اضافی وجود دارد” در خط لوله به پورتو روزالس ، بندر اقیانوس اطلس در جنوب بوئنوس آیرس ، واقع در شرق از Neuquen.

وی افزود که خط لوله دیگری به شیلی ، که از اواخر دهه 1990 دیگر از کار افتاده است ، می تواند با صادرات حداکثر 100000 بشکه در روز با سرمایه گذاری اولیه 5 تا 10 میلیون دلار ، اصلاح شود.

وی افزود: “اگر کسی بخواهد این پروژه را پیش ببرد ، ظرف مدت یک سال ممکن است اتفاق بیفتد.”

هفته گذشته ، Alejandro Monteiro ، وزیر انرژی Neuquen ، واقع در اکثر Vaca Muerta ، گفت که 360،000 b / d ظرفیت خط لوله پیشنهادی وجود دارد که می تواند صادرات نفت از حوضه Neuquen را با رشد محصول افزایش دهد. این شامل یک پروژه توسط Oleoductos del Valle ، یک مجری خط لوله است ، که در حال مطالعه برای گسترش سیستم خط لوله به Puerto Rosales برای صادرات 260،000 b / d ، و همچنین خط لوله به شیلی است.


شركت Falklands انتظار دارد كه كشور تركلر هنری F / V Falcon برای فصل Loligo فوریه 2021 آماده شود – MercoPress

شركت Falklands انتظار دارد كه كشور تركلر هنری F / V Falcon برای فصل Loligo فوریه 2021 آماده شود

پنجشنبه ، 27 اوت 2020 – 09:23 UTC


این کشتی این هفته به دریا پرتاب شد و اکنون نیز کارهای تکمیل بیشتری را پشت سر خواهد گذاشت و در اواخر سال به آزمایش های دریایی منجر می شود (Pic Fortuna Ltd)
F / V Falcon در جزایر فالکلند ثبت خواهد شد و ساخت کشتی در اواخر فوریه 2019 در کشتی سازی نودوزا آغاز می شود
F / V Falcon در جزایر فالکلند ثبت خواهد شد و ساخت کشتی در اواخر فوریه 2019 در کشتی سازی نودوسا آغاز می شود

F / V Falcon ، آخرین تریلر شرکت ماهیگیری Fortuna Islands Falkland Islands روز چهارشنبه در کشتی سازی نودوسا در ویگو اسپانیا راه اندازی شد. این کشتی اکنون کارهای تکمیل کننده دیگری را پشت سر خواهد گذاشت ، که بعداً در سال به آزمایشات دریایی منجر شد و آماده پیوستن به ناوگان Falklands برای اولین فصل لولیگو ، با شروع فوریه 2021 است.

در اوایل سال 2019 ، هیئت مدیره Fortuna با مسئولیت محدود ساخت یک تریلر جدید را برای پیوستن به ناوگان فعلی آنها 5 ترابری تصویب كرد. این کشتی توسط شرکت سرمایه گذاری مشترک Fortuna – “Petrel Fishing Company Ltd” متعلق و به بهره برداری می رسد.

F / V Falcon در جزایر فالکلند ثبت خواهد شد و ساخت کشتی در اواخر فوریه 2019 در کشتی سازی نودوسا آغاز می شود. به موازات کار ساخت کشتی ، تیم های HR منابع انسانی مشغول استخدام افراد برای خدمه این کشتی جدید هستند.

این کشتی با در نظر گرفتن احترام به محیط زیست ، کیفیت محصول و ایمنی خدمه ، راحتی و زمان استراحت با استانداردهای جدید مدرن ساخته شده است.

این کشتی اولین نسخه به روزرسانی ناوگان فورتونا طی سالهای آینده خواهد بود.

هر دو موتور اصلی و کمکی از نظر میزان انتشار ، مطابق با مقررات IMO Tier II هستند و از انتشار آلاینده کمتر و صرفه جویی بیشتر در مصرف سوخت (حدود 10٪) اطمینان دارند.

از مایع خنک کننده آمونیاک استفاده می شود که به طور طبیعی اتفاق می افتد و به همین دلیل سازگار با محیط زیست است. از رنگ سیلیکون برای بدنه مورد استفاده قرار می گیرد ، که در حال حاضر بیشترین سازگار با محیط زیست در بازار است و در عین حال پس انداز سوخت نیز تأمین می کند.

به منظور کاهش خطر برهم کنش های ساحلی ، دستگاه های ترسناک پرنده تازه طراحی شده به کشتی ، و همچنین مخازن دریایی تعبیه می شوند تا در صورت عدم انجام عملیات صیادی ، دفع دسته ای رخ دهد.

یک دستگاه سوزاننده پیشرفته وجود دارد که باعث کاهش ضایعات در ساحل می شود.

با تشکر از طراحی ما می توانیم تعداد افراد مورد استفاده در عرشه را کاهش دهیم. علاوه بر این ، در اکثر عملیات های عرشه آنها تحت پوشش کار می کنند و شرایط کار را به خصوص در شرایط هوای نامناسب بهتر می کنند.

سه جرثقیل مدرن در هواپیما در دسترس خواهد بود که به دلیل موقعیت مکانی و قدرت آنها امکان بارگیری و تخلیه ایمن تر را فراهم می کند.

به منظور کاهش ساعات کاری که اکنون طبق قانون فعلی لازم است ، خدمه به 70 نفر افزایش می یابد که این امر امکان استراحت اضافی را فراهم می آورد. همچنین با تعداد بیشتری از دو کابین اسکله ، اسکان اسکان بهبود می یابد.

برای طراحی کارخانه یک مطالعه ارگونومیک انجام شده است که کارها را با توجه به حرکت طبیعی بهبود و تسهیل می کند. همچنین اندازه سینی ها از 25 به 12 کیلو کاهش می یابد که این امر باعث کاهش تقاضای بدنی در خدمه می شود.

علاوه بر این ، بارگیری و تخلیه سینی ها در کارخانه نیمه اتوماتیک خواهد بود ، بنابراین باعث کاهش مداخلات انسانی می شود.

اهمیت تسهیلات برای ناظران شیلات نیز به رسمیت شناخته شده است ، با یک کابین اختصاصی و یک منطقه مشخص برای راحتی کار ناظران برای انجام کار خود در کارخانه طراحی شده است.

Fortuna Ltd با تشکر دوباره از اداره منابع طبیعی جزایر فلک لند ، Pinsent Mason LLP و ثبت ثبت کشتی ها به خاطر کمک های آنها تا به امروز و کمک های مداوم در این پروژه.