شیلات ماهی دندان پاتاگونیان جنوبی جورجیا با رنگهای پر رنگ تایید شده است – MercoPress

شیلات ماهی دندان پاتاگونیان جنوبی جورجیا با رنگهای پر رنگ تایید شده است

دوشنبه ، 25 ژانویه 2021 – 08:59 UTC


Longliner شیلی ، لنج باری که مار Del Sur III III را حمل می کند.

بر اساس خبرنامه دولت گرجستان جنوبی و جزایر ساندویچ جنوبی.

شیلات توسط GSGSSI با مشاوره علمی و پشتیبانی از نظرسنجی قطب جنوب انگلیس (BAS) و مرکز علوم شیلات محیط زیست و پرورش آبزیان (Cefas) مدیریت می شود.

دکتر مارک بلچیر از نظرسنجی قطب جنوب انگلیس گفت: “گواهینامه مجدد MSC تأیید شدیدی بر ارزش تحقیقات علمی طولانی مدت برای حمایت از سیاست ها و تصمیماتی است که منجر به مدیریت مسئولیت شیلات می شود. آبهای اطراف جنوب جورجیا منبع اصلی غذا برای کلنیهای مهم آلباتروس و گلدانهای جهانی است.

“همکاری بین دانشمندان BAS / NERC ، دولت جورجیا جنوبی و جزایر ساندویچ جنوبی و مدیران شیلات برای کاهش و کاهش مرگ و میر پرندگان دریایی در صید غیرمجاز ماهیگیری بدون شک عامل بسیار مهمی در دستیابی مجدد به مجوز مجدد شورای نظارت دریایی است. این نشانه استقبال از تعهد مستمر به حفظ حیات دریایی در یکی از با ارزش ترین اکوسیستم های طبیعی جهان است. “


موارد مثبت Covid-19 در بعضی از شناورها انتظار می رود در فالکلندز برای فصل Loligo – MercoPress

Covid-19 موارد مثبت در برخی از کشتی ها انتظار می رود در فالکلندز برای فصل لولیگو باشد

جمعه ، 22 ژانویه 2021 – 09:39 UTC


رسانه های اسپانیایی “در مورد وضعیت” اغراق کردند. شرکت ها رویه های خود را برای مقابله با ویروس با هماهنگی FIG انجام می دهند

دولت جزایر فالکلند و صنعت محلی به دلیل موارد Covid-19 شناسایی شده در کشتی های ماهیگیری Loligo به دلیل Falklands از گالیسی ، اطمینان خاطر دادند. پنگوئن نیوز گزارش موارد مثبت در کشتی های مقصد جزایر را بررسی کرد و از FIG نظر خواست ، که کتبا پاسخ داد:

آیا FIG از تعداد شناورهای Covid-19 و تعداد موارد مطلع است؟

در حال حاضر پنج کشتی در حال حرکت به جزایر فالکلند هستند و بقیه هنوز در بندر هستند و منتظر تأیید هستند که مورد مثبتی ندارند و می توانند حرکت کنند. مقامات اسپانیایی به کشتی ها اجازه نمی دهند که بندهای دارای موارد مثبت را ترک کنند. FIG در حال تماس با شرکتهای ماهیگیری است که هر یک از آنها یک برنامه و پروتکل مدیریت Covid-19 دارند تا دقیقاً با این وضعیت مقابله کنند.

دولت در مورد قرنطینه شناورهایی که دارای Covid هستند ، چه سیاستی را برای شناورها در نظر می گیرد؟

کشتی ها نمی توانند بندر خانه خود را ترک کنند بدون اینکه ابتدا برای Covid-19 ترخیص شود ، این بدان معنی است که کشتی های “تمیز” به جزایر فالکلند می رسند.

آیا قرار است کشتی های مبتلا به ویروس در فصل آتی کروزهای تحقیقاتی انجام دهند ، در این صورت ، چه تاثیری در این فصل خواهد داشت؟

دو سفر دریایی تحقیقاتی برای ماه فوریه در نظر گرفته شده است و در این مرحله ما از هیچ تغییری ناشی از وضعیت گالیسیا مطلع نشده ایم.

اگر این فصل به تأخیر بیفتد ، آیا امکان دارد در ازای از دست دادن درآمد خود ، تمدید شود یا به شرکت ها بازپرداخت شود؟

فصل تجاری تا 24 فوریه آغاز نمی شود و زمان معمول قایقرانی از ویگو 21-23 روز است ، بنابراین تخمین زدن اینکه آیا فصل به تأخیر می افتد یا خیر خیلی زود است. با این حال ، اگر چنین بود ، FIG مناسب ترین گزینه ها را برای حمایت از بخش در نظر می گرفت.

آیا این تأثیر بر برنامه ناظر شیلات و ثبات زیست محیطی شیلات خواهد داشت؟

شیلات در نتیجه اوضاع در گالیسیا. دپارتمان شیلات رویکرد تأیید شده ای برای مدیریت این برنامه دارد که بر اساس طرح تشدید کل دولت است:

آیا در صورت حضور کشتی در آبهای فالکلند ، آیا یک مورد Covid-19 توسعه می یابد ، FIG چه سطح تعهدی را برای درمان به کشتی دارد؟

در این سناریوی بعید ، FIG البته پشتیبانی از کشتی آسیب دیده را ارائه می دهد و این خطر را از طریق برنامه مدیریت همه گیر موجود خود – یعنی استفاده از ایزوله و آزمایش منظم – مدیریت می کند. اگر فردی نیاز به درمان در بیمارستان داشته باشد ، KEMH از بخش گرم خود برای ارائه این مراقبت استفاده می کند ، به همان روشی که برای هر کسی که به دلیل Covid-19 بیماری جدی را تجربه می کند ، نیز ارائه می دهد.

گزارش در اسپانیا

روزنامه آنلاین اسپانیایی La Voz De Galicia اظهار داشت: “قایق های آلوده Beagle ، Venturer و Falcon هستند … برخی از این کشتی ها قبلاً حرکت کرده اند” ، و “شرکت Rampesca در کشتی Monteferro سرایت کرده است ، که این هفته مارین را به مقصد فالکلند ترک کرد. در مورد Lafonia: Sil و New Polar آلوده شده اند. در اولین مورد ، بیش از ده مورد. “

نظر صنعت

الکس رید از Seaview Ltd ، که صاحب برخی از شناورهایی است که گزارش شده است دارای مواردی هستند ، گفت که “من فکر می کنم در [Spanish] مطبوعات … کشتی ها هیچ موردی از Covid در هواپیما ندارند. ” وی ادامه داد: “ما در بین خدمه پرو برخی موارد Covid داریم ، ما دقیقاً نمی دانیم که این موارد Covid از کجا آمده است اما ما از سفر به پرو به اسپانیا فرض می کنیم. در حقیقت ، خدمه ما بیش از دو هفته در اسپانیا قرنطینه شده اند. “

آقای رید در پاسخ به این س aboutال که اگر آزمایش مثبتی در دریا وجود داشته باشد برای چه رویه ای در نظر گرفته شده است ، گفت: “این یک اتفاق بعید است ، و این بستگی به محل کشتی در آن زمان و همچنین علائم آن دارد ، اما ما روش های خاص خود را داریم در محل به منظور مقابله با آن. من قصد ندارم به جزئیات بپردازم اما کافی است بگویم که آنها با بخش شیلات موافقت کرده اند و آنها بسیار محافظت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر اتفاقی بیفتد ، ما Covid را به Falklands نمی آوریم. چیزی که همه نگران آن هستند. “

وقتی از وی س askedال شد که آیا او تاخیر در این فصل را به احتمال زیاد آقای رید می گوید که “روزهای ابتدایی است ، ما مطمئناً با این واقعیت بسیار راحت هستیم که می توانیم به موقع ترک کنیم و در اولین روز ماهیگیری را شروع کنیم این فصل فقط به کشتی های ما بستگی ندارد. ” وی ادامه داد ، “این به ناظران نیز بستگی دارد …

این امر بستگی به ورود و قرنطینه کردن آنها در استنلی برای 14 روز قبل از سوار شدن به کشتی ها دارد تا ما در همان جهانی که یک سال و نیم پیش زندگی کردیم زندگی نکنیم. “

آقای رید اظهار داشت که “مردم باید بدانند که این صنعت هر کاری از دست ما بر می آید انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که COVID از کشتی خارج نشده است. ما این کار را در سال 2020 برای هر دو فصل انجام داده ایم ، مطمئناً برای سال 2021 این کار را برای فصل اول انجام خواهیم داد و سپس خواهیم دید که در فصل دوم چه اتفاقی می افتد.

“ما در همکاری با دولت بسیار سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که برنامه های ما با برنامه های آنها مطابقت دارد.” آقای رید نتیجه گیری کرد.

علاوه بر پاسخ به س questionsالات ، FIG اظهار داشت: “FIG همکاری نزدیکی با FIFCA و شرکتهای ماهیگیری برای درک میزان نتایج مثبت Covid-19 در میان کشتی ها و خدمه فعلی در اسپانیا داشته است.

در حالی که برخی از شرکت ها موارد مثبتی را گزارش کرده اند ، هر یک از آنها یک مجموعه سیاست ها و پروتکل های Covid-19 را برای مدیریت اوضاع در اختیار دارند. “

“همه کشتی ها باید قبل از ورود به استنلی و پس از 21-23 روز صرف پرواز با کشتی از ویگو ، اظهارات بهداشتی را به گمرک و مهاجرت ارائه دهند.”


ویروس کرونا در چندین کشتی ماهیگیری اسپانیایی عزیمت به فصل ماهی مرکب فالکلند را به تأخیر می اندازد – MercoPress

ویروس کرونا در چندین کشتی ماهیگیری اسپانیایی عزیمت به فصل ماهی مرکب فالکلند را به تأخیر می اندازد

پنجشنبه ، 21 ژانویه 2021 – 09:38 UTC


قایق های موتوری متعلق به فالکلند در ویگو پهلو گرفتند و در آنجا معمولاً بیشتر صیدهای خود را تخلیه می کنند

عزیمت چندین کشتی صیادی که قرار است از ویگو ، گالیسیا به فصل ماهی مرکب جزایر فالکلند عزیمت کنند ، به تأخیر افتاده است زیرا آزمایش چند عضو خدمه برای ویروس کرونا مثبت است. رسانه های محلی گزارش می دهند ، شرکت های درگیر اقدامات لازم و منزوی را انجام داده اند.

طبق صنعت ماهیگیری ویگو ، شرکت ها “به طور دقیق” پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که خدمه سوار شدن منفی در برابر سرایت هستند. گروه كنترل “حدود 30 مورد مثبت” از ویروس کرونا را کشف کرده است ، که عمدتا در میان اعضای خارجی است که چند هفته پیش برای پیوستن به فصل مرکب فالکلند به ویگو رسیده اند.

سرویس بهداشتی گالیسی ، سرگاس ، گزارش داد که به دنبال پروتکل ها ، اعضای خدمه ای که به ویگو می رسند تا لحظه ورود در هتل ها “منزوی” می شوند ، اما از تعداد موارد مطلع نیستند زیرا این امر شامل شرکت های خصوصی است.

با این وجود منابع صنعت گفتند كه موارد مثبت حداقل در پنج دستگاه ترال کشف شده است و در یكی از آنها “هجده” مورد آزمایش مثبت قرار گرفته است. با این حال کشتی های دیگری پس از رعایت کنترل های بهداشتی ، جداسازی و آزمایش برای کشف موارد احتمالی مسری ، به فالکلند عزیمت کرده اند.


فالکلند پیشنهاد می دهد دارندگان حقوق ماهیگیری در سهمیه قابل انتقال برای 25 سال را تمدید کند – MercoPress

فالکلند پیشنهاد می دهد دارندگان حقوق ماهیگیری در سهمیه قابل انتقال برای 25 سال را تمدید کند

چهارشنبه ، 20 ژانویه 2021 – 09:13 UTC


یک روز شلوغ در بندر استنلی هنگامی که جیگرها و ترال ها مجوز خود را می خوانند.
MLA تسلین بارکمن ، سرپرست نمونه کارها برای منابع طبیعی گفت FIG همچنان به همکاری در صنعت ماهیگیری متعهد است
MLA تسلین بارکمن ، سرپرست نمونه کارها برای منابع طبیعی گفت FIG همچنان به همکاری در صنعت ماهیگیری متعهد است
بندر مونته ویدئو ، جایی که بسیاری از کشتی های فالکلند برای نگهداری و انتقال در آنجا پهلو می گیرند
بندر مونته ویدئو ، جایی که بسیاری از کشتی های فالکلند برای نگهداری و انتقال در آنجا پهلو می گیرند

دولت جزایر فالکلند ، FIG ، روز دوشنبه اقدامات ارائه شده برای ایجاد ثبات بیشتر در صنعت ماهیگیری را با پیشنهاد دادن دارندگان سهمیه های منفرد قابل انتقال برای مدت 25 سال از حقوق فعلی خود بیش از تاریخ انقضا 2031 اعلام کرد.

“به عنوان بخشی از تلاش ها برای تقویت بیشتر مشارکت بین دولت و بخش ، و به منظور تأمین ثبات بیشتر شرکت های ماهیگیری در جزایر فالکلند ، شورای اجرایی اخیراً توافق کرده است که دارندگان حق صید سهمیه قابل انتقال فردی (ITQ) باید ارائه شوند حقوق جدید برای یک دوره 25 ساله. این به دارندگان فعلی این امکان را می دهد تا حقوق موجود خود را بیش از تاریخ انقضا exp فعلی 2031 تجدید کنند ، به شرط آنکه مجموعه ای از شرایط واجد شرایط بودن را بهبود بخشند.

“این شرایط از توسعه آینده صنعت ماهیگیری در جزایر فالکلند پشتیبانی می کند. هر دارنده ITQ یک برنامه عملیاتی منفرد خواهد داشت که مشخص می کند چگونه آنها در تحویل توافق نامه شیلات که توسط FIG و FIFCA امضا شده است کمک می کنند. این توافق نامه بر اساس پنج نتیجه استوار است: ایجاد بخش غذاهای دریایی با مدیریت پایدار و موفق ، اطمینان از اقیانوس های سالم ، مراقبت از محیط زیست ، محافظت از مردم و مراقبت از جامعه. همچنین شرایط مستلزم آن است که هر سرمایه گذاری مشترکی که فعالیت ماهیگیری را انجام می دهد باید حداقل 51٪ از مالکین فالکلند باشد (افزایش از حداقل 25.1٪ فعلی).

“حقوق ITQ موجود در سال 2031 منقضی می شود و هر دارنده ای که تصمیم به درخواست برای حقوق جدید ، تمدید شده یا در درخواست خود ناموفق باشد ، تا زمان انقضا همچنان حق موجود خود را حفظ خواهد کرد. قانون حمایت از این تغییرات اکنون در حال تهیه است و بعداً در سال 2021 لازم الاجرا می شود.

“این حقوق جدید به شرکت های ماهیگیری جزایر فالکلند اطمینان خواهد داد که برای سرمایه گذاری طولانی مدت به آن نیاز دارند. در همان زمان ، شرایط اصلاح شده از توسعه پایدار بیشتر صنعت ماهیگیری فالکلند پشتیبانی می کند و اطمینان حاصل می کند که مزایای اقتصادی ماهیگیری در جزایر حفظ می شود.

“MLA تسلین باركمن ، سرپرست نمونه كارهای منابع طبیعی ، گفت:” ما می دانیم كه هر دو Covid-19 و Brexit چالش های خاصی برای صنعت ماهیگیری دارند و تجدید نظر در شرایط ITQ به شما اطمینان می دهد كه شیلات فالكلندز چشم اندازهای بلند مدت دارد. دولت متعهد است که با همکاری این صنعت در یافتن راههای افزایش حمایت از شیلات پایدار ، که همراه با کشاورزی ، ستون فقرات اقتصاد جزایر فالکلند را تشکیل می دهند ، همکاری کند.


جیگرهای آرژانتین از هفته شنبه فصل مرکب ها را آغاز می کنند – MercoPress

جیگرهای آرژانتین از هفته شنبه فصل مرکبات را آغاز می کنند

پنجشنبه ، 14 ژانویه 2021 – 09:53 UTC


Inidep تأکید کرد که jiggers می تواند شروع به کار در Stock Spawning Stock (SDV) و اجتناب از سهام South Patagonic کند

طبق گزارش شورای شیلات فدرال ، فصل ماهی مرکب آرژانتین شنبه آینده ، 16 ژانویه ، در جنوب موازی 44 آغاز می شود. این تصمیم به دنبال یک گزارش فنی – علمی از مituteسسه تحقیقات کشور ، اینیدپ ، تأکید کرد که جیگرها می توانند در سهام تخم ریزی بهار ، (SDV) و جلوگیری از سهام پاتاگونیک جنوبی شروع به کار کنند.

SDV بین موازی 44 و 48 جنوب ، غرب نصف النهار 62 واقع شده است. آخرین کشتی تحقیقاتی آرژانتین ، “Victor Angeslecu” مسئول یک سفر دریایی علمی بود و نظارت بر صیدها ، نمونه های بیولوژیکی و وضعیت کلی ماهیگیری را ادامه می دهد.

با این حال شورای شرکت های ماهیگیری آرژانتین ، CEPA و اتاق صنعت ماهیگیری آرژانتین ، CAIPA ، درخواست کرده بودند که فصل ماهی مرکب تا 10 ژانویه پیشرفت کند. اما اتاق ماهیگیری و کشتی های فریزر از آرژانتین ، CAPECA و اتاق از جیگرهای آرژانتینی ، CAPA درخواست کرده بود تاریخ 17 ژانویه تعیین شود.

سرانجام شورای شیلات فدرال 16 ژانویه را انتخاب کرد. ظاهراً شورا معتقد است که با آغاز زودهنگام از مهاجرت بخشی از ماهی مرکب به خارج از منطقه EEZ آرژانتین جلوگیری خواهد شد.

در ماه دسامبر ، “ویکتور آنگلسکو” دو هفته به ارزیابی سهام تخم ریزی ماهی مرکب بین موازات 44 و 46 درجه 30 و نصف النهارها از 61 تا 64 درجه 30 پرداخت. سفر علمی تحقیقاتی یک تلاش مشترک توسط بخش خصوصی درگیر در صنعت ماهی مرکب و شیلات تحت دبیرخانه بود.


ایالات متحده برای مبارزه با ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی به نبرد جهانی پیوست – MercoPress

ایالات متحده برای مبارزه با ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی ، به نبرد جهانی پیوست

دوشنبه ، 11 ژانویه 2021 – 09:26 UTC


NOAA برای مقابله با ماهیگیری IUU در آن سوی مرزها و ترویج شیلات پایدار در خارج از کشور با AID ایالات متحده تفاهم نامه ای را امضا کرد

اداره ملی اقیانوس و جوی ایالات متحده NOAA ، ابتکار عمل را در مبارزه با ماهیگیری غیرقانونی ، اعلام نشده و غیرقانونی تنظیم کرده است.

NOAA با آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) برای مقابله با ماهیگیری IUU در آن سوی مرزها و ترویج شیلات پایدار در خارج از کشور ، تفاهم نامه ای را امضا کرد. IUU امنیت غذایی جهانی را تهدید می کند ، به اقتصاد آسیب می رساند و پایداری ماهیگیری و اکوسیستم های دریایی را به خطر می اندازد.

از طریق این توافق نامه ، دو آژانس قصد دارند بر اساس برنامه ها ، استراتژی ها و سرمایه گذاری های مربوط به یکدیگر:

از کشورهای در حال توسعه پشتیبانی کنید زیرا آنها توانایی ارزیابی ، نظارت و اجرای خود را تقویت می کنند.

از طریق اتحاد با دولت های دیگر و بخش خصوصی ، نوآوری ها را در مبارزه با ماهیگیری در IUU ارتقا دهید. و

انگیزه های مربوط به انطباق و عواقب نقض قوانین شیلات را افزایش دهید.

دریادار بازنشسته بازنشسته نیروی دریایی تیموتی گالودت ، Ph .D. ، معاون دبیر بازرگانی اقیانوس ها و جو و معاون مدیر NOAA.

“من کارکنان NOAA و USAID را که برای تهیه این توافقنامه تلاش کردند ، تحسین می کنم و از همه کسانی که هر روز برای جلوگیری از صید IUU از طریق دیپلماسی ، اجرای قانون و علم تلاش می کنند ، تشکر می کنم.”

این مشارکت بر اساس کار بزرگتر NOAA با وزارت امور خارجه ایالات متحده و گارد ساحلی ایالات متحده تحت قانون SAFE دریایی است که سال گذشته به تصویب رسید.


شرکتهای ماهیگیری فالکلندز تأثیر فوری معامله Brexit را پیش بینی کردند – MercoPress

شرکت های ماهیگیری فالکلندز تأثیر فوری معامله Brexit را پیش بینی کردند

جمعه ، 8 ژانویه 2021 – 01:49 UTC


“این تأثیرات بلافاصله در سراسر صنعت احساس خواهد شد و تأثیر فوری بر سودآوری کلی کلیه شرکتهای ماهیگیری جزایر فالکلند خواهد داشت.” Peter Macdiarmid / گتی ایماژ

12 دسامبر گذشته و در انتظار وقایع ، انجمن شیلات جزایر فالکلند بیانیه زیر را منتشر کرد:

“توافق نامه اعلام شده هرگونه در نظر گرفتن صادرات از جزایر فالکلند به اتحادیه اروپا را شامل نمی شود.

بر این اساس از 1 ژانویه 2021 محصولات غذایی دریایی ما که وارد اتحادیه اروپا می شوند ، بین شش تا هجده درصد مشمول تعرفه مشترک خارجی می شوند.

“همچنین ممکن است پیامدهای عملیاتی دیگری نیز برای این بخش وجود داشته باشد.

“این تأثیرات بلافاصله در سراسر صنعت احساس خواهد شد و تأثیر فوری بر سودآوری کلی کلیه شرکتهای ماهیگیری جزایر فالکلند خواهد داشت.

“ناامیدکننده و نگران کننده است که دولت انگلیس نتوانست از موقعیت ما در مذاکرات محافظت کند ، علیرغم تلاش زیادی که چندین سال توسط دولت جزایر فالکلند انجام شد و حمایت بسیاری از سیاستمداران در وست مینستر و بروکسل.

“ما متعهد هستیم که با همکاری دولت جزایر فالکلند به دنبال راهی فورا در جهت دستیابی به حذف تعرفه های اعمال شده در اولین فرصت هستیم ، و ما مشتاقانه منتظر هستیم که از دولت خود بشنویم که آنها برای کاهش اقدامات خود چه اقداماتی را انجام خواهند داد تأثیر این وضعیت در رونق آینده صنعت ما “.

اخبار پنگوئن.


صادرکنندگان غذاهای دریایی اسکاتلندی ادعا می کنند نوار قرمز پس از Brexit “کل تریلرها” را به تأخیر می اندازد – MercoPress

صادرکنندگان غذاهای دریایی اسکاتلندی ادعا می کنند نوار قرمز پس از Brexit “کل تریلرها” را به تأخیر می اندازد

پنجشنبه ، 7 ژانویه 2021 – 09:01 UTC


انجمن غذاهای دریایی اسکاتلند ادعا کرد که به دلیل مشکلات رایانه ای در بولون در روز سه شنبه تا 25 کامیون برای ترخیص کالا عقب مانده بودند

صادرکنندگان غذاهای دریایی ادعا کرده اند که اقدامات گمرکی پس از Brexit باعث تأخیر شده است زیرا “کل تریلرها” به جای نمونه باید بررسی شود. انجمن غذاهای دریایی اسکاتلند می گوید که صادرات به اتحادیه اروپا با تاخیر “کارنامه” در اسکاتلند و فرانسه مواجه است.

این ادعا می کند که حداکثر 25 کامیون به دلیل مشکلات رایانه ای در بولون در روز سه شنبه برای ترخیص عقب مانده بودند. تأخیرها بر توزیع سه انبار در لانارکشایر نیز تأثیر گذاشته است.

دولت انگلیس گفت که “از تعداد اندکی از مسائل مطلع شده است … به دلیل عدم ورود صحیح برخی از اطلاعات به سیستم های انگلیس و فرانسه”.

انجمن غذاهای دریایی اسکاتلند هشدار داده است که با افزایش سرعت تجارت احتمالاً این مشکل در روزهای آینده بدتر خواهد شد.

تأخیر در اسکاتلند به دلیل زمان لازم برای گرفتن گواهی بهداشت صادرات هم برای ماهیان وحشی و هم برای ماهیان آزاد است.

این شرطی است که اخیراً به دنبال خروج انگلیس از اتحادیه گمرکات اروپا در هفته گذشته مورد نیاز است.

دامپزشکان ملزم به ثبت نام در هر محموله هستند و ادعا می شود که شش برابر بیشتر از زمان پیش بینی شده طول می کشد.

برخی از شرکتهای ماهیگیری و غذاهای دریایی شکایت دارند که ترتیبات صادراتی “آزار” است.

جیمی بوکان ، مدیر اجرایی انجمن غذاهای دریایی اسکاتلند ، گفت: “کامیون های مملو از غذاهای دریایی تازه به دلیل مشکلات بارکدهای گمرکی و کمبود ظرفیت خدمات دامپزشکی در مرکز اسکاتلند نگهداری می شوند.

”به جای اینکه نمونه های نمایندگی از کامیون ها برداشته شود و بررسی شود ، کل تریلرها تخلیه می شوند تا هر جعبه و برچسب قابل بررسی باشد.

“همراه با مشکلات رایانه ای در دو طرف کانال مانش ، این یک نشانه نگران کننده برای روزها و هفته های آینده است که جریان تولید بسیار بیشتر خواهد شد.”

وی افزود: “وزرای دولت های انگلیس و اسکاتلند باید در اوضاع مقابله کرده و این مشکلات را در اسرع وقت حل و فصل کنند.”

این انجمن قبلاً هشدار داده بود كه اگر غذاهای دریایی فسادپذیر در ترانزیت گیر بیفتند ، از بین می روند.

به دنبال بسته شدن مرز به فرانسه در دسامبر به دلیل بروز ویروس کرونا در انگلستان.

قوانین جدید پیرامون تجارت بین انگلیس و اتحادیه اروپا پس از پایان دوره گذار Brexit در 31 دسامبر اعمال شد.

در حالی که در اوایل اقدامات جدید اخلال ناچیزی گزارش شده است ، انتظار می رود که حجم تجارت مرزی افزایش یابد.

سخنگوی دولت انگلیس گفت: “ما به دلیل عدم ورود صحیح برخی از اطلاعات به سیستم های انگلیس و فرانسه ، از تعداد کمی از مسائل مربوط به حرکت ماهی و غذاهای دریایی مطلع هستیم.

“هر دو سیستم انگلیس و فرانسه در حال کار هستند. ما در حال تماس با صادرکنندگان ، نمایندگان و حمل و نقل آنها هستیم تا به آنها در درک نیازها کمک کنیم و برای ادامه حرکت کالاهای آنها با آنها همکاری نزدیک خواهیم کرد.

“بسیار مهم است که صادرکنندگان بررسی کنند که جزئیات را به درستی وارد کرده اند و اطمینان حاصل کنند که اسناد صحیح را برای حمل و نقل کالا ارائه داده اند.”


منطقه مورد اختلاف جهانی آتلانتیک جنوبی؟ گارد ساحلی ایالات متحده برای گشت زنی برای ماهیگیری در IUU راهی آمریکای جنوبی می شود – MercoPress

منطقه مورد اختلاف جهانی آتلانتیک جنوبی؟ گارد ساحلی ایالات متحده برای گشت زنی برای ماهیگیری در IUU راهی آمریکای جنوبی می شود

جمعه ، اول ژانویه 2021 – 21:41 UTC


“این اولین سرویس گشت سرویس به آمریکای جنوبی در حافظه اخیر است که با شرکایی از جمله گویان ، برزیل ، اروگوئه ، آرژانتین و پرتغال همکاری می کند.”
معاون دریایی استیون پولین ، فرمانده منطقه ساحلی آتلانتیک
معاون دریایی استیون پولین ، فرمانده منطقه ساحلی آتلانتیک

قطعه زیر توسط گیدج فوئنتس در اخبار USNI گزارشی از ماموریت سنگ USCGC (WMSL / 758) ، تازه از کارخانه کشتی سازی و قرنطینه را ارائه می دهد و در 22 دسامبر برای میهمان گشت جنوب اقیانوس اطلس می سی سی پی را ترک کرد.

جدیدترین برش دهنده امنیت ملی گارد ساحلی در حال گشت زنی عملیاتی خود در اقیانوس اطلس جنوبی برای مقابله با ماهیگیری غیرقانونی ، غیرقانونی و گزارش نشده در آمریکای جنوبی است.

کلاس Legend سنگ USCGC (WMSL-758) و خدمه متشکل از 120 زن و مرد هفته گذشته پس از عزیمت از پاسکاگولا ، خانم ، آنچه که معمولاً یک کروز “لرزان” است ، برای انجام عملیات امنیتی دریایی در خارج از آمریکای جنوبی ، به آماده سازی کوتاه مدت تبدیل می شود. سنگ در 10 نوامبر از صنعت کشتی سازی ، صنایع هانتینگتون اینگالس و برنامه ریزی برای راه اندازی آن در وطن خود در آینده چارلستون ، S.C. ، اکنون پس از بازگشت از استقرار قرار است.

این عزیمت بعد از دو هفته محدودیت در داخل هواپیما ، جایی که اعضای خدمه هنگام غذا نخوردن غذا یا ورزش در محل اسکان خود باقی مانده بودند ، صورت گرفت. پس از ترک پاسکاگولا درست قبل از کریسمس ، خدمه مشغول تمرینات و تمرینات ، از جمله عملیات قایق های کوچک ، تمرینات کشتی رها شده و عملیات هلی کوپتر بودند.

براساس اعلامیه گارد ساحلی ، استقرار آغازین “اعزام چند ماهه به اقیانوس اطلس جنوبی برای مقابله با ماهیگیری غیرقانونی ، غیرقانونی و گزارش نشده در حالی که روابط را برای حاکمیت و امنیت دریایی در سراسر منطقه تقویت می کند.” “این اولین پاتک سرویس به آمریکای جنوبی در حافظه اخیر است که با شرکایی از جمله گویان ، برزیل ، اروگوئه ، آرژانتین و پرتغال همکاری می کند.” ناظری از نیروی دریایی پرتغال برای مدت زمان عملیات صلیب جنوبی در منطقه فرماندهی جنوبی ایالات متحده برش را شروع کرد.

معاون دریایی استیون پولین ، فرمانده گارد ساحلی منطقه آتلانتیک ، در بیانیه ای گفت: “گشت استون ، تعهد ما به دستور مبتنی بر قوانین را نشان می دهد در حالی که به ماهیگیری در IUU هر جا که برش گارد ساحلی مستقر می شود ، صحبت می کنیم.”

گارد ساحلی IIU را به عنوان مهمترین تهدید امنیت دریایی و اجرای آن را یک ماموریت مهم برشمرده است. کاترها از اجرای قوانین بین المللی پشتیبانی می کنند ، فعالیت های غیرقانونی را ردیابی می کنند و در شیلات مستقر در گشت زنی ، معمولاً با همکاری شرکای منطقه ای و متحدانش همکاری می کنند. بیشترین تلاش در اقیانوس آرام بوده است ، جایی که در سال 2020 ایالات متحده ، کانادا ، چین ، ژاپن ، روسیه و کره جنوبی کشتی ها ، هواپیماها و سایر دارایی ها را در حین عملیات گارد شمال اقیانوس آرام مستقر کردند.

در سپتامبر ، دریاسالار کارل شولتز ، فرمانده گارد ساحلی ، “چشم انداز استراتژیک ماهیگیری” را صادر کرد ، که وی آن را “تعهد خود برای هدایت یک تلاش جهانی برای مبارزه با بهره برداری غیرقانونی از ذخایر ماهی اقیانوس و محافظت از منافع ملی ما” عنوان کرد. سهم گارد ساحلی سه برابر خواهد بود: عملیات اجرای هدفمند ، اطلاعاتی ، رفتارهای ضد شکارچیانه و غیرمسئولانه دولت و گسترش همکاری های چند جانبه اجرای شیلات.

“همه کشورهای دریایی توانایی بررسی آبهای حاکمیت خود را ندارند و یا وجدان اخلاقی پلیس را برای ناوگان خود ندارند. این فقدان مسئولیت مشترک فرصت هایی را برای بهره برداری در قالب ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی (IUU) ایجاد می کند ، “شولتز نوشت. “این بهره برداری امنیت منطقه ای و ملی را از بین می برد ، نظم مبتنی بر قوانین دریایی را تضعیف می کند ، دسترسی و دسترسی به غذا را به خطر می اندازد و اقتصاد قانونی را نابود می کند.

“ماهیگیری IUU جایگزین دزدی دریایی به عنوان تهدید اصلی امنیت دریایی در جهان شده است. اگر ماهیگیری IUU بدون کنترل ادامه یابد ، می توان انتظار وخیم شدن کشورهای شکننده ساحلی و افزایش تنش در بین کشورهای صیادی خارجی را داشت که ثبات ژئوپلیتیکی را در سراسر جهان تهدید می کند. “

در حالی که توجه زیادی به اقیانوس آرام شده است ، جایی که مقامات آمریکایی می گویند ناوگان در حال توسعه ماهیگیری و گشت چین قوانین بین المللی را به رخ کشیده و امنیت اقتصادی و حاکمیت کشورها را تهدید می کند ، نگرانی های مشابهی در مورد منابع طبیعی اقیانوس اطلس جنوبی وجود دارد. نگرانی های روزافزون در مورد فعالیت های غیرقانونی در شیلات در خارج از آمریکای جنوبی ، از جمله مشاهده بیشتر کشتی های صیادی چینی و آسیایی ، آرژانتین را بر آن داشته است تا کشتی جدید گشت دریایی را برای گارد ساحلی خود خریداری کند.

استقرار استون در جنوب اقیانوس اطلس در حالی انجام می شود که خدمه آن در حال آماده سازی برای سفر دریایی لرزان بودند ، حتی زمانی که در قرنطینه اجباری و قبل از حرکت در کشتی بودند.

سروان آدام موریسون ، افسر فرمانده استون ، گفت: “کار ساده ای نیست که بتوان یک خدمه را آماده کرد و یک دستگاه برش برای دریا آماده کرد – اما این خدمه مجبور به انجام این کار دشوار بوده و اقدامات حفاظتی مربوط به بیماری همه گیر کرونا ویروس 19 را نیز مشاهده کرده است.” در یک بیانیه. “من و خدمه مشتاق این سفر اول تاریخی هستیم ، زیرا استون یک کار قدمت خدمت به این ملت را آغاز می کند. خدمه استون ضمن تعادل بخشیدن به شرایط آموزش و صلاحیت ، با کشورهای همکار در آمریکای جنوبی درگیر یک هم اندیشی برای جلوگیری از تاکتیک های غیرقانونی ماهیگیری خواهند شد. “

برایان کوچیاس ، رئیس کشتی سازی Ingalls ، در یک خبرنامه گفت: “من نمی توانم پایان بهتر از سال 2020 را از دیدن چهره غرور در چهره سازندگان کشتی فکر کنم ، زمانی که استون از کارخانه کشتی ما دور می شود و به ناوگان برش گارد ساحل می پیوندد.” “نیروی کار ما یکی دیگر از پیشرفته ترین و قدرتمندترین برشهای امنیت ملی را در اختیار گارد ساحلی قرار داده است که برای اطمینان از امنیت و امنیت دریایی کشورمان برای دهه های آینده کار خواهد کرد.”

سنگ در چارلستون ، هومپورت به دو برش دهنده دیگر امنیت ملی راه اندازی می شود ، USCGC همیلتون (WMSL-753) و USCGC جیمز (WMSL-754).

نام این برش برای Cmdr متاخر است. المر “آرچی” فاولر استون ، که در سال 1917 به عنوان اولین هوانورد گارد ساحلی شناخته شد و دو سال بعد ، یکی از دو خلبان بود که با موفقیت در یک هواپیمای دریایی نیروی دریایی یک پرواز فرامنطقه ای انجام داد. برش 418 فوت و 4500 تنی می تواند بدون پشتیبانی تا 60 روز کار کند.


اولین واکنش شرکت های ماهیگیری فالکلند به توافق نامه انگلیس / اتحادیه اروپا پس از Brexit – MercoPress

اولین واکنش شرکت های ماهیگیری فالکلند به توافق نامه انگلیس / اتحادیه اروپا پس از Brexit

دوشنبه ، 28 دسامبر 2020 – 09:20 UTC


از ژانویه اول سال 2021 ، محصولات غذایی دریایی فالکلند که وارد اتحادیه اروپا می شوند ، بین شش تا هجده درصد مشمول تعرفه خارجی مشترک می شوند

اتحادیه شرکتهای ماهیگیری جزایر فالکلند اولین واکنش را به توافق نامه پس از Brexit اعلام شده توسط انگلیس و اتحادیه اروپا اعلام کرد ، که در آن آنها تأثیر معامله را ارزیابی می کنند که هرگونه بررسی صادرات از فالکلند به اتحادیه اروپا را شامل نمی شود:

بر این اساس ، از 1 ژانویه 2021 محصولات غذایی دریایی ما که وارد اتحادیه اروپا می شوند ، بین شش تا هجده درصد مشمول تعرفه خارجی مشترک می شوند. همچنین ممکن است پیامدهای عملیاتی دیگری نیز برای این بخش داشته باشد.

این تأثیرات بلافاصله در سراسر صنعت احساس خواهد شد و تأثیر فوری بر سودآوری کلی کلیه شرکتهای ماهیگیری جزایر فالکلند خواهد داشت.

ناامیدکننده و نگران کننده است که دولت انگلیس نتوانست از موقعیت ما در مذاکرات محافظت کند ، علیرغم تلاش گسترده چندین ساله دولت جزایر فالکلند و حمایت بسیاری از سیاستمداران در وست مینستر و بروکسل.

ما متعهد به همکاری با دولت جزایر فالکلند هستیم تا با هدف دستیابی به حذف تعرفه های تعیین شده در اولین فرصت ، فوری به دنبال راهی پیش رو باشیم و مشتاقانه منتظر هستیم که از دولت خود بشنویم که آنها برای کاهش اثرات آنها چه اقداماتی انجام خواهند داد از این وضعیت در آینده رونق صنعت ما

وضعیت جزایر فالکلند بسیار مهم است ، زیرا ماهیگیری با 90 درصد صادرات جزایر به اتحادیه اروپا کمک می کند ، آنها 40٪ از تولید ناخالص داخلی و حدود 60٪ از درآمد خزانه داری را تشکیل می دهند. علاوه بر این قرار است فصل ماهی مرکب بعدی در ماه فوریه آغاز شود.

آخرین نسخه FIFCA توسط دبیر اجرایی ، جیمز بیتس امضا شده است.