آرژانتین برای بازیابی حاکمیت فالکلند – MercoPress ، یک حمله شدید دیپلماتیک را آماده می کند

آرژانتین برای بازیابی حاکمیت فالکلند توهین آمیز دیپلماتیک را آماده می کند

جمعه ، 7 اوت 2020 – 09:40 UTC


وزیر امور خارجه سول گفت که بازیابی کامل اعمال حاکمیت بر مالوینا یک سیاست ایالتی و یک احساس قوی از مردم آرژانتین است.
نامه ای به جوزف بورل ، كمیسر اتحادیه اروپا ارسال شد و درخواست كرد كه مالویناس در مذاکرات پس از Brexit در مورد توافق نامه تجارت آزاد با انگلیس گنجانده نشود.
نامه ای به ژوزف بورل ، كمیسر اتحادیه اروپا ارسال شد و درخواست كرد كه مالویناس در مذاکرات پس از Brexit در مورد توافق نامه تجارت آزاد با انگلیس قرار نگیرد.

آرژانتین در نظر دارد سیاست خود را برای ادعای حاکمیت بر فالکلند و سایر جزایر آتلانتیک جنوبی با نقشه نقشه ای که سه هدف فوری را در نظر دارد ، تشدید کند ، در سازمان ایالات متحده آمریکا این ادعا را دوباره برقرار کند ، تهدید قانونی را علیه شرکت های نفتی که در اقیانوس اطلس جنوبی مشغول به فعالیت هستند بازگرداند. Falklands) آب را تحت فشار قرار داده و اتحادیه اروپا را تحت فشار قرار می دهد تا توافقنامه تجارت پس از Brexit با انگلیس ، Falklands را در لیست مناطق خارج از کشور قرار ندهد.

این در ستونی منتشر شده در خبرنامه آرژانتین بیان شده است اینفوبیا توسط مارتین دیناتاله ، یک گزارشگر سیاسی که آگاهی کاملی از امور سیاست خارجی آرژانتین دارد و دلهره خاصی برای مسائل آتلانتیک جنوبی دارد.

به گفته دیناتاله این تأثیرگذاری با تصویب یکجانبه اخیر در کنگره تقویت شده است که دو یا سه لوایح ستون در نظر گرفته شده برای این استراتژی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها به اصطلاح گیرنده کلیه امور ملی نسبت به جزایر مالویناس و دیگری گسترش آن است. مرزهای بیرونی قفسه قاره آرژانتین شامل منطقه دادخواست. به این امر باید اضافه شود قطعنامه قطعنامه سازمان ملل متحد یا C24 قطعنامه ای که از آرژانتین و انگلیس می خواهد مذاکرات را برای یک راه حل صلح آمیز و قطعی در مورد اختلافات حاکمیت فولکلند / مالویناس از سر بگیرند.

لایحه سوم که هنوز تصویب می شود ، به افزایش قابل توجه جریمه ها ، مربوط به قیمت سوخت – مربوط به کشتی هایی که به کشتی های صید شده غیرقانونی در آبهای آتلانتیک جنوبی صید شده اند ، اعمال می شود

وزیر امور خارجه فلیپه سول گفت که بازیابی کامل اعمال حاکمیت بر مالویناس یک سیاست ایالتی و احساس قوی مردم آرژانتین است و افزود: “این استراتژی در مسیر صحیح است”.

قطعنامه C24 توسط همه 29 عضو مورد حمایت قرار گرفت ، و ظاهراً برخی از كارائیب و اعضای آفریقایی كشور مشترک المنافع باید متقاعد شوند كه از پیشنهاداتی كه توسط كشورهای آمریكای لاتین در حمایت از ادعای آرژانتین ارائه شده است ، حمایت می كند كه این امر درخواست قطعنامه 2065 مجمع عمومی سازمان ملل را دارد. .

به طور خاص در نقشه راه ، دیپلماسی آرژانتین آگاه است که در OAS ، اگرچه با تراز وسط قرار گرفتن آمریکای لاتین به حساب خواهد آمد ، اما با مواضع قدرتمند کانادا و ایالات متحده دیدار می کند. به هر حال آرژانتین ، مانند سالهای خوب رئیس جمهور سابق کریستینا کیرشنر ، به همه مجامع بین المللی ممکن متوسل می شود.

به موازات آن ، نامه ای به یوسف بورل ، كمیسر اتحادیه اروپا ارسال شد و در آن درخواست شد كه مالویناها در مذاکرات پس از Brexit در مورد توافق نامه تجارت آزاد با انگلیس قرار نگیرند. به گفته دیناتاله “این ایده توسط اتحادیه اروپا تأیید شد و به لندن اصرار خواهد داشت كه در توافقنامه تجارت فالكلند نباشد ، زیرا این سرزمین مورد مناقشه است”.

با توجه به نفت در آبهای فالکلند ، این ابتکار عمل مبتنی بر تقاضای جنایتکارانه سال 2015 علیه شرکتهایی است که در این منطقه فعالیت می کنند ، شامل سرقت دارایی و قفل کردن سر شرکتها در صورت گرفتار شدن در آرژانتین.

ظاهراً هدف ، كنسرسیوم شركتها در پروسه انعقاد یك دكل نیمه نفتی است كه در شمال فلكلند فعالیت می كند و حداقل شش حلقه چاه حفر می كند. این تقاضای جنایی علیه اعضای هیئت مدیره ، مدیران و نمایندگان Rockhopper Exploration ، Premier Oil ، Falklands Oil & Gas Ltd ، Noble Energy و Edison International SpA آغاز شد.

آخر اینکه دیناتاله خاطرنشان می کند که به موازات این پیشرفت برای بازیابی فلک لند ، آرژانتین از آنجا که پروازهای بشردوستانه بین شیلی و جزایر را نمی پذیرفت ، به سمت جزایر حرکت می کرد.


C24 از انگلیس و آرژانتین خواست تا از سرگیری مذاکرات حاکمیت در جزایر آتلانتیک جنوبی – MercoPress

C24 از انگلیس و آرژانتین خواست تا مذاکرات حاکمیت را در جزایر آتلانتیک جنوبی از سر بگیرند

پنجشنبه ، 6 آگوست 2020 – 09:50 UTC


وزیر امور خارجه آرژانتین گفت: “بازیابی کامل اعمال حاکمیت بر مالوینا یک سیاست ایالتی و احساس قوی مردم آرژانتین است”
سولو اضافه كرد كه C24 آشكارا وجود اختلاف حاكميت را به رسمیت می شناسد ،
سول افزود: C24 آشکارا وجود اختلاف در مورد حاکمیت را تشخیص می دهد ، “و کشور ما بار دیگر تمایل خود را برای مذاکره تکرار می کند”.

کمیته تجزیه سازمان ملل متحد یا C24 روز چهارشنبه به اتفاق آرا تصویب قطعنامه ای را فراخواند و از انگلیس و آرژانتین خواستار از سرگیری مذاکرات شدند تا در کمترین زمان ممکن یک راه حل مسالمت آمیز و قطعی برای بحث و جدال حاکمیت بر سر فلک للند ، جورجیا جنوبی ، ساندویچ جنوبی انجام شود. جزایر و فضاهای دریایی مجاور.

این خبر در سایت رسمی وزارت امور خارجه آرژانتین منتشر شده است ، و دیگر هیچ نشانه ای از چگونگی رسیدن جلسه یا رویه قطعنامه منتشر نشده است.

با این حال فرصتی برای وزیر امور خارجه آرژانتین فیلیپه سولو بود تا اصرار داشته باشد كه “بازیابی کامل تمرینات حاكمیت بر مالوینا یك سیاست ایالتی و احساس قوی مردم آرژانتین است”

سولو اضافه كرد كه C24 آشكارا وجود يك مشاجره موحد را تشخيص مي دهد و از آرژانتين و انگلستان خواستار گفتگو هستند ، “و كشور ما يك بار ديگر تمايل خود را براي مذاكره بيان مي كند”.

این قطعنامه توسط همه پیشکسوتان آمریکای لاتین در C24 ، شیلی ، بولیوی ، کوبا ، اکوادور ، نیکاراگوئه و ونزوئلا حمایت مالی شد و در این نسخه یادآوری می شود که از سال 1983 ، C24 از آرژانتین و انگلیس می خواهد که مذاکرات را مطابق با قطعنامه 2065 و موارد مشابه از سر بگیرند. اظهارات مجمع عمومی سازمان ملل در مورد به اصطلاح جزایر مالویناس.

انتشار این وزارتخانه همچنین تأیید یکجانبه توسط کنگره آرژانتین لایحه ایجاد شورای ملی امور مربوط به جزایر مالویناس را تأکید می کند ، “یک ابتکار عمل کثرت برای تشریح و حفظ سیاست های دولت در میان مدت و بلند مدت”.

سرانجام این انتشار یادآوری می کند که قطعنامه C24 سازمان ملل متحد توسط دیگر انجمن های چند جانبه مانند سازمان کشورهای آمریکایی ، مرکوسور ، گروه 77 به علاوه چین ، جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای کارائیب به علاوه اجلاس های ایبرو-آمریکا به اشتراک گذاشته شده است. اما با وجود همه ، انگلیس در موضع منفی خود در مورد از سرگیری مذاکرات ادامه می دهد.

در واقعیت ، موضع انگلستان این بوده است كه هرگونه مذاكره به جزایر فلكلند و حق تعیین سرنوشت آنها بستگی دارد ، به عبارت دیگر مردم Falklands بر عهده دارند كه تصمیم بگیرند كه آیا مایلند به عنوان سرزمین برون مرزی انگلیس ادامه دهند یا هر گزینه دیگری. . با این حال ، در سال 2013 همه پرسی در مورد این موضوع برگزار شد و قریب به اتفاق ، تقریباً به اتفاق آرا Falklands رای دادند که به عنوان UKOT باقی بماند.


قانونگذاران Falklands چشم انداز بخش گردشگری – MercoPress را تجزیه و تحلیل می کنند

قانونگذاران فالکلند چشم انداز بخش گردشگری را تجزیه و تحلیل می کنند

شنبه ، اول اوت 2020 – 06:50 UTC


محدودیت های سفر فعلی برداشته می شود ، اما سفر جهانی و تقاضای جهانگردی تا حد زیادی با بازدید از جزایر فولکلند کاهش می یابد “تا 80٪”.
MLA Spink از MLA Pollard خواست تا در مورد پشتیبانی دولت جزایر فلكلند از بخش گردشگری در مواجهه با Covid-19 مشاوره كند
MLA Spink از MLA Pollard خواست تا در مورد پشتیبانی دولت جزایر فلكلند از بخش گردشگری در مواجهه با Covid-19 مشاوره كند

حمایت از بخش گردشگری فالکلند در مواجهه با کووید -19 موضوعی بود که این هفته از نزدیک در مجلس قانونگذاری مورد بررسی قرار گرفت. سؤالات توسط عضو مجلس قانونگذاری MLA راجر اسپینک به مجلس ارائه شد و مارک پولارد عضو مجلس قانونگذاری به آنها پاسخ داد.

MLA Spink از MLA Pollard خواست تا در مورد پشتیبانی دولت جزایر فلكلند از بخش گردشگری در مواجهه با Covid-19 به مجلس مشاوره دهد:

• تا به امروز چه کاری انجام شده است تا الزامات احتمالی را ارزیابی کند؟
• چه کار و اطلاعات بیشتری لازم است؟
• فرایند و بازه زمانی برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تحویل پشتیبانی از نظر ضروری؟

MLA Pollard با بیان اینكه دولت اهمیت بخش گردشگری را در جزایر فلكلند به رسمیت می شناسد و به شدت از تأثیراتی كه همه گیر Covid-19 بر روی تعداد بازدیدهای توریستی در سراسر جهان داشت ، آگاه بود.

وی گفت: “با توجه به این موضوع ، و هرچه برای تابستان آینده آماده می شویم ، دولت تلاش کرده است تا نه تنها میزان ممکن از اثرات همه گیری در صنعت گردشگری جزایر فلک لند را درک کند بلکه شیوه ای را که می تواند درک کند. به کسانی که معیشت آنها به گردشگری وابسته است ، کمک کنید. “

وی گفت تأثیر این بیماری همه گیر نه تنها در جهانگردی کشتی کروز بلکه گردشگری مستقر در زمین نیز مورد توجه قرار گرفته است ، “این امر به اثرات بیماری همه گیر نه تنها بر روی مشاغل استانلی بلکه در اردوگاه نیز داده می شود”.

وی افزود: “توجه به این بیماری همه گیر نه تنها بر مشاغل بلکه کارمندان آن مشاغل و افراد شاغل در نظر گرفته شده است.”

MLA پولارد نتیجه گیری کرد: “دولت همچنین ملاحظات بهداشت عمومی در رابطه با تصمیماتی را که ممکن است با توجه به بازدید گردشگر اتخاذ شود ، در نظر گرفته است.”

تا به امروز چه کاری انجام شده است تا الزامات احتمالی را ارزیابی کند؟

MLA پولارد گفت کارهایی که تاکنون توسط وزارت سیاست و توسعه اقتصادی به پایان رسیده است شامل توسعه تعدادی از سناریوها برای بخش گردشگری است.

این سناریوها که توصیف آنچه ممکن است در طول دوازده ماه آینده رخ دهد ، با دو متغیر اصلی در ذهن ایجاد شده اند:

1- درجه اقتصاد جهانی در بهبود یا رکود است و
2- میزان اعمال مهار محلی که در کنترل مرزها و در نتیجه بازدید از گردشگری تأثیر می گذارد

او گفت ، تحلیل نتیجه به FIG با تمرکز بر دو سناریوی اصلی منجر شده است:

سناریو 1: صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در مورد تقاضای گردشگری در سطح جهان ، بازدیدكنندگان از طرف دولت اجازه ورود به جزایر فلكلند را ندادند ، بنابراین ورود توریستها صفر نیست.
سناریو 2: محدودیت های سفر فعلی برداشته شد اما جریان جهانی سفر و تقاضای گردشگری تا حد زیادی با بازدید 80 جزیره از جزایر فلک لند کاهش پیدا کرد.

این سناریوها با هیئت گردشگری جزایر فولکلند و انجمن گردشگری جزایر فلک لند به اشتراک گذاشته شده و مورد بحث قرار گرفته است که به نوبه خود همچنین اطلاعاتی در مورد چشم انداز مشاغل در بخش گردشگری با دولت به اشتراک گذاشته بودند.

چه کار و اطلاعات بیشتری لازم است؟

وزارت سیاست و توسعه اقتصادی اکنون در تلاش بود تا تعیین کند که چگونه باید این سناریوها در طول فصل تابستان آینده به کسب و کارهای بخش گردشگری کمک کند ، اگر این سناریوها فاش شوند.

وی گفت: “این کار شامل شناسایی انواع مختلف مشاغل مشغول به کار در این بخش و سپس تعیین ادامه کاربرد و ارتباط مجموعه فعلی اقدامات حمایت از مشاغل عمومی است که در اوایل سال جاری در پاسخ به بیماری همه گیر معرفی شده است.”

وی توضیح داد: “این وزارتخانه همچنین هزینه ها و مزایای احتمالی اقدامات و ابتکارات گسترده صنعت را بررسی می کند که می تواند به بهترین موقعیت بخش گردشگری برای آینده کمک کند.

“تعامل بیشتر با هیئت گردشگری جزایر فولکلند و انجمن گردشگری جزایر فلک لند با ادامه کار ادامه خواهد یافت.”

فرآیند و بازه زمانی برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تحویل پشتیبانی که ضروری به نظر می رسد؟

MLA پولارد گفت: “توصیه های حاصل از این کار به MLAs و ExCo ارائه خواهد شد ، برای بررسی ، قبل از پایان ماه ژوئیه با اطلاعیه هایی درباره تصمیم گیری های اندکی پس از آن.”


یورک خلیج فالکلند ، یک ساحل پس از ترخیص مین ها – MercoPress دوباره متولد شد

یورک خلیج فالکلند ، ساحل پس از ترخیص مین دوباره متولد شد

چهارشنبه ، 29 ژوئیه 2020 – 08:50 UTC


لیزا واتسون در سردبیر اخبار اخبار پنگوئن ، هفته های جزایر فلک لند در سفر وی به ساحل یورک بی
زیبایی Yorke Bay ، ساحل سفید که در امتداد ساحل شرق Gypsy Cove در خارج از استنلی امتداد دارد ،
زیبایی Yorke Bay ، ساحل سفید که در امتداد ساحل شرق Gypsy Cove در خارج از استنلی امتداد دارد ،
سرپرست ماینفیلد شرم Mapulanga ، دارل مک گیل ، گای ماروت
سرپرست ماینفیلد شرم Mapulanga ، دارل مک گیل ، گای ماروت
Safelane Deminers Thomas Hlaisi و Admire Mambohaatum منتظرند تا هر چیز مشکوکی را مورد بررسی قرار دهند
Safelane Deminers Thomas Hlaisi و Admire Mambohaatum منتظرند تا هر چیز مشکوکی را مورد بررسی قرار دهند
یک مین اسرائیلی در مینفیلد 14 در همان نزدیکی پیدا شد.
یک مین اسرائیلی در مینفیلد 14 در همان نزدیکی پیدا شد.

او در خانواده ای که مدت ها در جزایر مستقر شده بود ، در فالکلند متولد و بزرگ شد و متعلق به اولین نسل از جزیرانی است که به دانشگاه رفتند ، و به تبدیل یک مستعمره زارع گوسفند بی پروا به یک جامعه پر جنب و جوش و پر افتخار و با احساس جدی خود کمک کردند. – کفایت و روحیه کشور

به عنوان یک نوجوان ، در مزرعه خانواده ، لیزا از حمله آرژانتین و اشغال Falklands آرژانتین در سال 1982 ، به علاوه گشت زنی معمول از مهاجمان ، پیشی گرفت و از این رو برای همیشه سپاسگزار نیروی کار انگلیس است که برای آزادسازی جزایر فرستاده شده اند.

با درگیری ، چالش بازسازی جزایر ، تغییر اقتصاد اقتصادی مجدد و مراقبت از همه کسانی بود که از عواقب عاطفی ناشی از حمله باقی مانده بودند.

اما یک اسکار جسمی عمیق از حضور تهاجم آرژانتین برای ده ها سال باقی مانده بود ، هزاران مین ، ضد پرسنلی و ضد تانک ، توسط نیروهای عقب نشینی که عمدتا در اطراف استنلی پایتخت احداث شده بودند ، کاشته شدند.

تازه اخیراً بود که ناشران خبره از زیمبابوه در یک برنامه چند مرحله ای بیشتر فضاها را پاک و بازیابی کرده اند. یکی از این مراحل شامل Yorke Bay ، ساحل جادویی است که برای نسل ها یک منطقه تفریحی برای ساکنان استنلی بوده و از زمان تهاجم تاکنون از مرزها خارج بوده است.

در بخش زیر لیزا به ما می گوید چقدر یورک بی بی عزیز و مملو از خاطرات است و چقدر از احساسات و قدردانی او از آنچه که به عنوان یک جزیره پر افتخار و به عنوان یک روزنامه نگار در جریان است ، غرق است.

به عنوان یک روزنامه نگار لیزا توسط مدیر برنامه تخریب Falklands ‘گای ماروت’ به تور یورکی بی دعوت شد و شاهد آخرین عملیات ترخیص نهایی بود که انتظار می رود اکتبر آینده به پایان برسد.

جنبه های زیبایی به زیبایی یورک خلیج وجود دارد ، ساحل سفید که در امتداد ساحل شرقی کولی کولی در خارج از استنلی امتداد دارد ، اما یکی از جذاب ترین آن توپوگرافی شنی همیشه در حال تغییر است. نسل جزایر جزیره ای یک بار از پیاده روی یا اسب سواری در میان تپه های ماسه ای یا ماسه های مسطح لذت می بردند که بسته به جهت و سرعت باد تغییر می کند و به صورت روزانه تغییر می کنند. چقدر سرگرمی یک زمین بازی است که جادو می کند
چهره خود را هر بار که یک بازدید می کند تغییر می کند؟

تغییر نقش توپوگرافی متأسفانه بازی را متوقف می کند و وقتی نقش فرد برداشته شدن نظم انفجاری از اعماق ماسه های یورکی بی است ، متأسفانه بازی متوقف نمی شود.

گای ماروت ، مدیر برنامه دفتر مهاربندی جزایر فلكلند (DPO) ، مرا به گشت و گذار در خلیج یورك برد ، جایی كه Safelane Global در حال پایان دادن به پایان كار ական سازی خود است.

آقای ماروت توضیح داد كه چالش پاك كردن منطقه میانی خلیج یورك این است كه در سال 1982 بخشی از منطقه ای كه مین ها در آن گذاشته شده بود در معرض جزر و مد قرار گرفت و مین ها به وسیله دریا منتقل شدند.

“از آن زمان تاکنون عمق قابل توجهی ماسه بر روی این منطقه منفجر شده و تپه هایی تا عمق 7 متر ایجاد شده است.”

به این ترتیب تنها راه برای اطمینان از وجود معادن در آن منطقه ، یافتن “لایه 1982” و غربال هر متر مکعب ماسه در جایی که ممکن است این معادن باشد.

وی توضیح داد: “این کار ابتدا با تأیید عمق موردنیاز انجام می شود ، سپس از بین بردن لایه بالای پوشش گیاهی که در آن هیچ معدن پیدا نشده است و سپس با استفاده از بیل مکانیکی مجهز به سطل الکترود هیدرولیکی ، تمام شن ها را الک کرده و تایید می کنید که تمام مواردی که نمی توانید از طریق کف گیر بی خطر باشید. “

این روند با دقت توسط SafeLane Global اداره می شود و به شدت توسط دفتر برنامه Demining مورد بازرسی و بازرسی قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که هیچ حجم ماسه ای که بتواند یک معدن را به اندازه نصف قلع لوبیای پخته شده پنهان کند ، در هنگام ترخیص تقریباً از دست نمی رود. 240،000 m3 (یا حدود 385،000 تن) شن در منطقه خلیج به تنهایی.

با اجرای این پروژه در نقطه‌ای که از بیل های زرهی در حال استفاده هستند ، هشت نفر از ساکنان Falkland برای کار با ماشین آلات استخدام شده اند.

دارل مک گیل ، جاستین شرقی و کیت هیتمن هر یک با یک سطل بزرگ غربال کننده که از دستگاه دور می شود ، بیل مکانیکی را کار می کنند ، از این رو هر معدن بالقوه را از خود دور می کنند.

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد ، تمام شن ها غربال می شوند و هر گونه پوشش گیاهی روی تخته شاهد قرار می گیرند که در آن یک دمینر برای بازرسی انفجاری بازرسی می کند. 22 مین در این منطقه یافت شده است. و در حالی که بیل و سطل بسیار محکم به نظر می رسند ، معادلات ضد تانک هستند.

اما به نظر می رسد که اپراتور دارل و دمینرز توماس و ادمیر کوچکترین اندکی را از این وضعیت نگران کننده نگران نکنند. در حقیقت ، آنها به نظر می رسد کمتر علاقه مندند که سطل هر لحظه منفجر شود و از سر و صداهای من برای بازدید از یک ساحل مرطوب سرگرم نمی شود.

آقای ماروت به من گفت كه در ابتدا این طرح فقط برای ماینفیلد 14 در نظر گرفته شده بود ، زیرا مینفیلد 13 در 1982 پاك شده بود.

تحقیقات دقیق بیشتر توسط DPO و SafeLane باعث شک و تردید در مورد چگونگی مؤثر بودن این ترخیص شد ، زیرا مین ها 250 متر از منطقه 14 دیده شده بودند که نمی توان به راحتی توسط آنها توسط آب رواناب زهکشی نقل مکان کرد ، توضیح داد.

وزارت امور خارجه و مشترک المنافع تأیید كرد كه برای ایجاد حضور مین ها باید نظرسنجی صورت گیرد و در صورت یافتن كل 60،000 متر مربع به جستجو نیاز دارد.

در طی بررسی ، یک مین پیدا شد و از آن زمان 21 مورد دیگر نیز کشف شده است.

این البته کاملاً کار بود.

در منطقه وسیعی از شن و ماسه که در آن ایستاده بودیم ، هر دستگاه با فاصله حدوداً 6-7 متر از غرب به شرق ، خط با خط را برید. وی گفت: “سه تیم بیل مکانیکی این روند ساده و مستقیم را به سمت چپ به دریا دنبال می کنند ، بنابراین هر متر مربع پردازش می شود.”

زمین کاملاً خشن است “نه خیلی ساختار یافته؛ ما به طبیعت اجازه می دهیم آن را مرتب کند ، “وضعیتی بنام” غفلت خوش خیم “.

در عین حال ، باید در وضعیتی نسبتاً ایمن باقی بماند ، تا آنجا که خندقهای بسیار عمیق پر شود به حدی که کسی که روی یک ویلچر قرار دارد ، در یک تصادف وحشتناک به سر نبرد.

اما پرسیدم که چقدر طول کشیده است. از جایی که من ایستاده بودم کار به نظر می رسید بی پایان.

آقای ماروت گفت ، این قسمت خاص از پروژه در اواخر ماه دسامبر با آماده سازی Safelane آغاز شد و باید اواسط ماه اکتبر به پایان برسد اما این به رفتار ماشین آلات بستگی دارد.

تعجب کردم که چگونه می دانید همه زمین را پوشانده اید.

زمین متلاطم بود و با خطوطی از چوبها که نوارهای آن به انتهای آن گره خورده بود ، آویزان شد. ما یک خط از چوبها را پایین رفته بودیم و برای من توضیح داده شده بود که از یک طرف چوبها کاملاً ایمن بوده ام – آن را بررسی کرده بودند – اما تنها چند متر از سمت راست من ، هنوز شن و ماسه بررسی نشده بود.

این یک گواهی بر اعتماد به نفس است که ساکنان فلک لند در حرفه ای بودن شرکت های مین زدایی و معترضین زیمبابوه دارند که با وجود نزدیکی من به ماسه های کشف نشده ، حتی یک لحظه عصبی بودن را احساس نکردم.

تمام کارها با دقت حدود 5 سانتی متر بررسی شده است که آقای ماروت توضیح داد. “اگر بتوانیم مین ها را در موقعیت کاملاً اصلی آنها پیدا کنیم ، این اطلاعات اصلی است زیرا این امر تأثیر عمق آنها در سطح زمین نسبت به سطح 1982 است. مشکل این است که وقتی معادن را بیرون می کشید ، باید دقیقاً تخمین بزنید که معادن کجا هستند و این بدان معنی است که بیل ها باید 50 سانتیمتر عمیق تر از مین ها حفر کنند تا از احتمال عدم وجود هرگونه معادن اطمینان حاصل شود. اما در سایر مین های ماین معادن در موقعیتهای بسیار مشخصی پیدا خواهید شد که در مورد سوابق آرژانتین و انگلیس به تفصیل شرح داده شده است.

“پس از پاک کردن مین های یافت شده ، می توانید در برابر سوابق بررسی کنید که بخش مهمی از فرآیند تصمیم گیری است و به جان هار ، مدیر فنی SafeLane اجازه می دهد تا منطقه را واضح اعلام کند و برای من تکمیل کنترل کیفیت مستقل کار خود را انجام دهد. و صدور گواهینامه تکمیل. “

وی گفت ، همه این مناطق هر روز توسط داو کلارک ، نقشه بردار آنها مورد بررسی و به روزرسانی قرار می گیرند ، و بسیار مهم است زیرا یک کار مهم برای این پروژه بود که مدارکی را در اختیار شما قرار دهد تا نشان دهد که ما انجام داده ایم کار به درستی انجام شده و هیچ چیزی از دست رفته است و هیچ چیزی در این فرآیند وجود ندارد که اجناس را از دست بدهند. “

تور من از منطقه با یک پیاده روی در ساحل اصلی نفس گیر – و یک نگاه از فاصله در کارگاه پنگوئن جنتو به پایان رسید.

و این منطقه است که ساکنان استنلی و بازدید کنندگان این منطقه واقعاً از بازدید از آن بهره مند می شوند و به زودی آنها نیز قادر خواهند بود.

منظره چیزی است که باید در آن مشاهده شود – ساحل تقریباً شیب دار که هرگز به آرامی خاموش نمی شود و امواج بی سر و صدا و تپه های ماسه ای پر پیچ و خم در پشت. شنهای جارو شده به سمت شرق و همچنین در یک ماه هلال غربی به سمت کولی کولی می چرخند.

این مکانی است که من هرگز فکر نمی کردم که بتوانم در طول زندگی ام بار دیگر قدردانی کنم و این چیزی بود که من به آن استعفا دادم.

من مطمئناً نمی خواهم کسی صدمه ببیند تا بتوانم بر روی ماسه های سفید قدم بزنم یا خورشید را از یک افق خاص ببینم – می توانم این کار را در هر نقطه ای از Falklands انجام دهم؟

اما حقیقت این است که من کاملاً از احساسات و قدردانی غرق شده ام و همین حالا ، با وجود تجارت خودم به عنوان روزنامه نگار ، من به سادگی کلمات را برای بیان درجه قدردانی به افرادی که این قطعه زیبا از کشور خود را به من برگردانده اند ، ندارم. .

لیزا واتسون – اخبار پنگوئن


80 روز فاقد موارد آزمایش شده مثبت با کروناویروس. 14 روز قرنطینه برای همه مسافران ورودی – MercoPress

Falklands: 80 روز بدون موارد آزمایش شده مثبت با coronavirus؛ 14 روز قرنطینه برای همه مسافران ورودی

پنجشنبه ، 23 ژوئیه 2020 – 09:54 UTC


این قانون مستلزم آن است که همه افرادی که به جزایر فلک لند می رسند باید برای مدت چهارده روز قرنطینه کنند
عدم رعایت آیین نامه جرم است که برای آن شخص می تواند 200 پوند جریمه شود و یا تا سه ماه حبس شود.
عدم رعایت آیین نامه جرم است که برای آن شخص می تواند 200 پوند جریمه شود و یا تا سه ماه حبس شود.

دولت جزایر فولکلند ، FIG ، روز چهارشنبه گزارش داد که آزمایش کروناویروس 1816 انجام شده است ، و نتیجه مثبت آن برای بیش از هشتاد روز دریافت نشده است. FIG همچنین راهنمایی قرنطینه جدیدی را برای مسافران ورودی صادر کرد. در اثر پس از معرفی آیین نامه قرنطینه ، یک سند جدید برای ارائه راهنمایی های ساده در مورد چگونگی دیدار با الزامات قرنطینه صادر می شود.

این قانون مستلزم آن است که همه افرادی که به جزایر فلک لند می رسند باید برای مدت چهارده روز قرنطینه کنند. الزامات قرنطینه در آیین نامه کنترل بیماری های عفونی 2020 تنظیم شده است. عدم رعایت مقررات یک جرم کیفری است که برای آن شخص می تواند 200 پوند جریمه شود یا تا سه ماه حبس شود.

برای برآوردن این شرایط ، اقامتگاه مناسبی جهت قرنطینه در نظر گرفته شده است. چند گام ساده برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا محل اقامت شما برای قرنطینه مناسب است ، وجود دارد.

اگر تنها زندگی می کنید ، در خانه قرنطینه کنید. اگر خانه ای مشترک دارید و می توانید به طور مؤثر از اعضای خانواده جدا شوید ، در خانه قرنطینه کنید.

خود انزوا کارآمد یعنی شما باید بتوانید جداگانه از سایرین در یک خانه زندگی کنید ، این بدان معنی است که شما می توانید یک اتاق خواب و حمام جداگانه داشته باشید. همیشه اگر در یک اتاق هستید می توانید دو متر از افراد دیگر فاصله داشته باشید.

بعد از لمس همه سطوح آنها را پاک کنید.

اما اگر خانه ای مشترک دارید و نمی توانید خود را از اعضای خانه جدا کنید ، با FIG تماس بگیرید ، که تأمین مسکن مناسب جایگزین را برای افراد مورد نیاز قرنطینه تسهیل می کند.

اگر شما تصمیم شخصی را برای ماندن در کنار خانواده ساخته اید و نمی توانید خود را به طور مؤثر منزوی کنید ، پس به منافع محافظت از دوستان ، خانواده و جامعه به عنوان یک کل ، همه شما باید راهنمایی قرنطینه را به عنوان یک خانواده دنبال کنید و خود را از گسترده تر جدا کنید. جمعیت برای دوره قرنطینه چهارده روز.

این اطلاعات به همراه یک سند پشتیبان از رئیس ارشد پزشکی ارائه راهنمایی در مورد انجام قرنطینه در خانه است.


دوره قرنطینه دو هفته ای شرط قانونی برای هرکسی است که به جزایر می رود – MercoPress

Falklands: دوره قرنطینه دو هفته الزام قانونی برای هر کسی که وارد جزایر می شود

جمعه ، سوم ژوئیه 2020 – 08:48 UTC


باری رولند ، رئیس اجرایی فولکلند گفت که این آیین نامه ها تا 7 ژوئیه آماده پرواز پرواز آبراه در تاریخ 8 ژوئیه است.
آقای رولند گفت که در حالی که این آیین نامه شامل معافیت از الزامات قرنطینه است ، اما آنها فقط به پیمانکاران بسیار تخصصی محدود می شوند.
آقای رولند گفت که در حالی که این آیین نامه شامل معافیت از الزامات قرنطینه است ، اما آنها فقط به پیمانکاران بسیار تخصصی محدود می شوند.
رئیس ارشد پزشکی ، دکتر ربکا ادواردز تأیید کرد که در صورت اعطای چنین معافیت هایی ، پیمانکاران سؤالاتی تحت فشارهای شدید اجتماعی قرار خواهند گرفت.
دبیر ارشد پزشکی ، دکتر ربکا ادواردز تأیید کرد که در صورت اعطای چنین معافیت هایی ، پیمانکاران سؤالاتی تحت فشارهای شدید اجتماعی قرار خواهند گرفت.

یک دوره دو هفته ای قرنطینه برای هر کس که وارد فلک لند می شود ، به دنبال معرفی مقررات مربوط به این موضوع ، این هفته توسط شورای اجرایی جزایر انجام شده است.

اگرچه مدتی است كه قرنطینه لازم است ، اما قبل از تنظیم مقررات ، افرادی كه وارد فلكلند می شوند باید بطور جداگانه از طرف مأمور پزشکی به قرنطینه تحویل داده شوند.

باری رولند ، رئیس اجرایی فولکلند گفت که این آیین نامه ها تا 7 ژوئیه آماده پرواز پرواز آبراه در تاریخ 8 ژوئیه است.

به عنوان بخشی از معرفی آیین نامه ها ، دولت اقامت رایگان را برای هر کسی که اقامتگاه مناسبی برای قرنطینه در آن فراهم نکند فراهم می کند.

آقای رولند گفت ، با این وجود ، در شرایطی که اقامت قرنطینه توسط مسافران تجاری لازم است ، انتظار می رود هزینه های آن توسط تجارتها از طریق قراردادهایشان تحت پوشش قرار گیرد تا در اینجا فعالیت کنند.

آقای رولند گفت که در حالی که این آیین نامه شامل معافیت از الزامات قرنطینه است ، اما آنها فقط به پیمانکاران بسیار تخصصی محدود می شوند و مجبورند این موارد را به صورت موردی اعمال کنند.

آقای رولند تأکید کرد که برای تایید معافیت ها ، یک “نوار بسیار بالا” وجود خواهد داشت.

دبیر ارشد پزشکی ، دکتر ربکا ادواردز همچنین تأیید کرد که در صورت اعطای چنین معافیت هایی ، پیمانکاران سوالات تحت الزامات سخت دوری اجتماعی در طی دوره کار قرار می گیرند و در خارج از وظایف کاری خود در قرنطینه مؤثر باقی می مانند.

راهرو هوا

آقای رولند تأیید كرد كه در حال حاضر هیچ تغییری در موضع انگلستان در رابطه با اجازه دادن به افرادی كه از Falklands سفر می كنند از قرنطینه در انگلستان معاف نباشند ، وجود ندارد.

آقای رولند ، با این حال ، گفت كه “امیدوارم كه موضع انگلستان طی چند روز كاری تغییر یابد ، شاید در طی هفته آینده ، زیرا جزئیات سایر” پل های هوایی “را كه در مورد آن صحبت شده است ، نهایی می كند.

آقای رولند افزود که اگر یک مجوز عمومی اعطا نشود ، دولت همچنان برای جلوگیری از اختلال در سفر دو هفته زودتر و پیدا کردن جایی مناسب برای انجام قرنطینه ، همچنان به فشار برای انتخاب دانشجویی ادامه می دهد.

روشن شدن مسافت اجتماعی

دولت این هفته توضیح داد كه مشاوره در مورد مسافت های اجتماعی و حباب های اجتماعی باقی مانده است ، با بیان اینكه علیرغم الزامات قرنطینه ، هنوز خطر ورود Coronavirus به Falklands وجود دارد.

با این حال ، تأکید کرد که این مشاوره باقی مانده است ، و بنابراین واجب نیست: “توصیه ای که می کنید راهنمایی است ، قاعده نیست و اگر نقض مسافت یا مفهوم حباب را نقض کنید با مشکل روبرو نخواهید شد – این فقط توصیه برای ایمن ترین راه است زندگی خود را از طریق همه گیر COVID انجام دهید. در صورت بروز شیوع بیماری در جزایر ، این توصیه توصیه می شود که بررسی شود و راهنمایی ها براساس آن تنظیم شود. ”(PenguinNews)


Falklands Airbridge ، اقدامات سختگیرانه برای مسافران؛ هیچ پرواز لاتام حداقل برای دو ماه آینده – MercoPress

Falklands Airbridge ، اقدامات سختگیرانه برای مسافران؛ بدون پرواز لاتام حداقل برای دو ماه آینده

پنجشنبه 25 ژوئن 2020 – 09:20 UTC


مسافران FIG در پروازهای Southbound برای نقل و انتقال بین MPC و اسکان در جزایر باید با حمل و نقل تجاری (سفر پنگوئن) رزرو کنند.
FIG به طور مرتب مانیتور و بررسی با LATAM را انجام می دهد و به روزرسانی های بیشتر در موعد مقرر ارائه می شود.
FIG به طور مرتب مانیتور و بررسی با LATAM را انجام می دهد و به روزرسانی های بیشتر در موعد مقرر ارائه می شود.

در حال حاضر جزایر فالکلند تنها پیوند هوایی دارد که این پل هوایی با انگلستان دو بار در هفته است ، زیرا پروازهای تجاری از شیلی و برزیل با مدیریت Latam حداقل تا پایان ماه ژوئیه به حالت تعلیق درآمده است.

با این وجود ، دولت جزایر فالکلند ، FIG و نیروهای انگلیسی بریتانیا ، جزایر آتلانتیک جنوبی ، BFSAI ، در مجتمع Mount Pleasant که محل تأسیسات فرودگاه بین المللی در آن قرار دارد ، محدودیت های سختگیری بین مسافرتی بین استنلی و MPC برقرار کردند.

و گرچه اخیراً چند مورد تسکین یافته است ، مسافران FIG در پروازهای Southbound هنوز هم نیاز به رزرو با حمل و نقل تجاری (سفر پنگوئن) برای نقل و انتقال بین MPC و اسکان آنها در جزایر فولکلند دارند. این در پشتیبانی از ترتیبات قرنطینه موجود برای ورود است.

به همین ترتیب مسافران FIG در پروازهای Northbound نیازی به رزرو حمل و نقل تجاری ندارند و می توانند در MPC از بین بروند و کلیه الزامات فعلی در مورد داشتن پاس ZUB را برآورده می کنند.

یادآوری اینكه ، مطابق با راهنمایی دولت انگلستان ، مسافرانی كه در آبراهه جنوبی آتلانتیك سفر می كنند ، ملزم به پوشیدن روكش هستند.

تمام مسافران 11 سال یا بالاتر باید هنگام تهیه گزارش از ترمینال هوایی دارای پوششی باشند و در هنگام هواپیما باید صورت را بپوشانند.

از مسافران خواسته می شود اثبات كنند كه در هنگام مراجعه حضوری دارای روكش صورت هستند و در صورت نداشتن پوشش صورت ، می توان از دسترسی به هوابرد آتلانتیك جنوبی جلوگیری كرد.

مسافرانی که هنگام پرواز هواپیما پوشیده نیستند ، ممکن است از حمل و نقل خودداری کنند و مسئولیت هرگونه تمهید و هزینه مربوط به برنامه سفر جایگزین خود را دارند.

در رابطه با پروازهای تجاری به قاره آمریکای جنوبی ، LATAM تأیید کرده است که مسیر Punta Arenas-Santiago تا پایان ماه آگوست به حالت تعلیق در خواهد آمد و آنها وضعیت نزدیکتر به پایان دوره را بررسی می کنند.

تعلیق مسیر سائوپائولو در حال حاضر حداقل تا پایان ماه ژوئیه به حالت تعلیق در آمده است و در مورد دوره تعلیق آینده بررسی شده است.

FIG به طور مرتب مانیتور و بررسی با LATAM را انجام می دهد و به روزرسانی های بیشتر در موعد مقرر ارائه می شود.


50 روز بدون هیچ مورد و 1.027 تست سواب ، بیشتر آنها در جزایر – MercoPress پردازش می شوند

نبرد فوکلندز Covid-19: 50 روز بدون هیچ گونه پرونده و 1.027 تست سواب ، اکثر آنها در جزایر پردازش می شوند

پنجشنبه 25 ژوئن 2020 – 09:32 UTC


KEMH اولین دور آزمایش آنتی بادی SARS-CoV-2 را انجام داده و به دنبال آنتی بادی های ویروس است که باعث بیماری COVID-19 می شود
دبیر ارشد پزشکی دکتر ربکا ادواردز می گوید هیچ مورد شناخته شده فعلی COVID-19 وجود ندارد ، اما همیشه احتمال شیوع بدون علامت وجود دارد
دبیر ارشد پزشکی دکتر ربکا ادواردز می گوید هیچ مورد شناخته شده فعلی COVID-19 وجود ندارد ، اما همیشه احتمال شیوع بدون علامت وجود دارد

هم اکنون بیش از هزار سواب در جزایر فولکلند برای COVID-19 گرفته شده است. تاکنون 1027 آزمایش انجام شده است که از این تعداد 600 مورد در بیمارستان ها با استفاده از بیمارستان استنلی ، KEMH و آنالایزر PCR جدید آن انجام شده است. بیش از 50 روز از آخرین آزمایش مثبت برای COVID-19 در Falklands گذشته است.

13 نتیجه COVID-19 مثبت وجود داشته است اما همه افراد مبتلا دوره انزوای خود را بازیابی یا به پایان رسانده اند.

اگر اخیراً سوفی از KEMH گرفته اید ، مهم است كه منتظر باشید تا نتیجه آزمایش خود را مستقیماً از بیمارستان بشنوید و در ضمن از توصیه های بهداشتی خود پیروی كنید. می توانید انتظار داشته باشید که طی دو روز کاری با شما تماس گرفته شود.

KEMH دوره اول آزمایش آنتی بادی SARS-CoV-2 را انجام داده و به دنبال آنتی بادی های ویروس است که باعث بیماری COVID-19 می شود. این دور از تست در پایان ماه پایان می یابد؛ ممکن است در دورهای آینده وجود داشته باشد اما آزمایش در زمانی که بدن احتمالاً پاسخ ایمنی بدن را دارد که معمولاً بین 21 روز تا شش ماه پس از قرار گرفتن در معرض است ، حساس باشد.

KEMH علاقه مند است ، بنابراین اگر مردم فکر می کنند ممکن است در معرض دید قرار بگیرند ، مانند فصل اخیر گردشگری ، این دوره از مسابقات را پیش رو دارند.

در صورت تمایل به آزمایش آنتی بادی ، می توانید با شماره 28000 از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر ، پنجشنبه و جمعه این هفته با KEMH تماس بگیرید و یک نام و شماره تلفن تماس را بگذارید.

سپس عضو تیم بالینی با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد دلایل درخواست آزمایش آنتی بادی و مناسب بودن انجام آزمایش صحبت کند.

اگر یک آزمایش مناسب در نظر گرفته شود ، به شما تاریخ و زمان تعیین وقت برای تعیین نمونه خون داده می شود.

آزمایش آنتی بادی با تجزیه و تحلیل یک نمونه خون می تواند به کسی بگوید که آیا در گذشته ویروس ایجاد COVID-19 را ایجاد کرده اند.

نتیجه آزمایش مثبت به این معنی است که شما در برخی از نقاط ، احتمالاً بیش از 10 روز پیش به ویروس COVID-19 آلوده شده اید و آنتی بادی در برابر ویروس ایجاد کرده اید. نتیجه آزمایش منفی بدان معنی است که ما در نمونه خون شما نتوانسته ایم هیچ پادتن ضد ویروس را تشخیص دهیم.

شواهد موجود نشان می دهد که همه افراد به دنبال عفونت ، آنتی بادی قابل ردیابی در برابر ویروس ایجاد نمی کنند.

نتیجه آزمایش شما درمورد اقدامات احتیاطی که در مورد COVID-19 مصرف می کنید چیزی تغییر نخواهد کرد. با این وجود باید اقدامات احتیاطی در مورد کنترل عفونت و دستورالعمل های دولت در مورد اقدامات دوردست اجتماعی را رعایت کنید.

هنوز هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد کسانی که ثابت شده عفونت COVID-19 دارند مصون هستند. این موضع سازمان بهداشت جهانی است

برنامه دیگری که در KEMH ادامه دارد ، استفاده از سواب های نظارتی برای COVID-19 است.

تمرکز اولیه روی مشاغل و بخشهایی است که همچنان باز مانده اند ، مانند KEMH و خرده فروشان اصلی مواد غذایی.

این امر موفقیت آمیز بوده است و KEMH دامنه سایر مشاغل و دپارتمان های FIG را که با اعضای عمومی ارتباط مستقیمی دارند ، گسترش داده است.

دبیر ارشد پزشکی دکتر ربکا ادواردز می گوید که هیچ مورد شناخته شده ای از COVID-19 در حال حاضر وجود ندارد ، اما همیشه احتمال انتشار بدون علامت ، حتی با قرنطینه 14 روزه موجود است.

در هر حال اگر وقوع شیوع دیگری وجود داشته باشد ، احتمالاً عدم سوابق نظارتی می تواند همه COVID 19 را در جامعه تشخیص دهد ، بنابراین بسیار مهم است که اگر در صورت عدم علائم مانند آنفولانزا ناخوشایند هستید در خانه بمانید و به دنبال مشاوره پزشکی باشید. “

اگر مشاغل شما مایل است در نظارت بر نظارت قرار بگیرد ، لطفاً با ایمیل زیر نظر را در اسرع وقت از طریق ایمیل نظارت کنید.

سپس بیمارستان در تماس خواهد بود تا نحوه کار این روند و هرگونه اطلاعات اضافی که ممکن است در مورد شغل شما داشته باشد را توضیح دهد


سازنده جزایر ، بریتن-نورمن 55 سالگرد را جشن می گیرد. ستون فقرات سرویس هوایی Falklands – MercoPress

سازنده جزایر ، بریتن-نورمن 55 سالگرد را جشن می گیرد. ستون فقرات سرویس هوایی Falklands

شنبه ، 20 ژوئن 2020 – 10:18 UTC


این هواپیما همچنین در نقش رفت و آمد و حمل و نقل ، به اجتماعات جدا شده و حمل و نقل گردشگران و پنگوئن ها از این قبیل پرونده های Falklands
در سال 1967 ، طی دو سال از پرواز دوشیزه خود ، این جزیره جزء تحویل گسترده خود را به بازار نشان داد که Britten-Norman با صدور 100مین هواپیمای خود ، به بازار عرضه شد.
در سال 1967 ، طی دو سال از پرواز دوشیزه خود ، این جزیره جزء تحویل گسترده خود را به بازار نشان داد که Britten-Norman با صدور 100مین هواپیمای خود ، به بازار عرضه شد.
سرویس هوایی جزایر فولکلند ، FIGAS ، دارای ناوگان شش جزیره ای است و اولین مورد آن در سال 1979 خریداری شد
سرویس هوایی جزایر فولکلند ، FIGAS ، دارای ناوگان شش جزیره ای است و اولین مورد آن در سال 1979 خریداری شد

سازنده هواپیمای بریتانیا ، Britten-Norman ، با نگاهی به آینده هواپیمایی انگلیس ، 55 سالگرد پرواز دوشیزگان این جزیره را جشن می گیرد. جزیره جزیره یکی از موفق ترین و ماندگارترین طرح های هواپیما در جهان است.

این شهرت به عنوان یک اسب بخار از شهرت فراوانی برخوردار است. اولین جزیره ای که هنوز در حال بهره برداری است امروز 52 سال در خدمت است. جزایر فالکلند شش جزیره دارد که اولین آنها در سال 1979 وارد کشور شد

این هواپیما به گونه ای طراحی شده است که در برخی از سخت ترین محیط های جهان فعالیت کند ، تقریباً از هر نقطه به زمین بیفتد و برخاست ، تا آنجا که در یک ساحل شنی بسته بندی شده از برف قرار دارد ، در خانه باشد.

جزایر در سراسر جهان اداره می شوند ، به عنوان حمل و نقل مسافر ، بالابرها و آمبولانس های هوایی و همچنین در نقش های عملیاتی تخصصی تر مانند ردیابی آلودگی روغن ، جستجو و نجات ، گشت زنی شیلات ، مأموریت جرم و مأموریت های ضد تروریسم به کار گرفته می شوند. تعداد کمی.

این هواپیما همچنین در نقش مسافر و حمل و نقل ، به اجتماعات منزوی و اتصال همه چیز از پنگوئن های جزایر فلكلند به گردشگران در كارائیب ، خدمت می كند.

در سال 1967 ، طی دو سال از پرواز دوشیزه خود ، این جزیره جزء تحویل گسترده خود را به بازار نشان داد که Britten-Norman با صدور 100مین هواپیمای خود ، به بازار عرضه شد.

امروزه ، سفارشی Britten-Norman هر هواپیما را متناسب با نیازهای اپراتور طراحی می کند ، و منجر به تغییرات و نوآوری های بسیاری در مورد نحوه استفاده هواپیما می شود. تاکنون بیش از 2،044 تغییر در هواپیما رخ داده است که نشان دهنده طیف وسیعی از کاربردهای Islander است. سفارشی سازی ها متنوع بوده است ، از اسکی برفی گرفته تا ارتباطات ماهواره ای. سایر تغییرات ، مانند موتورهای فن دار ، کانالهای ردیابی زمین شناسی و نصب رادار نصب شده توسط پلاستیک با ضربات اردک ، همچنین مورد توجه بسیاری از هواپیماهای زیر در سراسر جهان قرار گرفته است.

در حالی که کرایه هوایی اصلی Islander از زمان اصلی تا کنون بدون تغییر ساختار باقی مانده است – وعده ای عالی برای طراحان روز – امروزه جزایر جزیره ای طیف وسیعی از پیشرفت ها و پیشرفت های محصول را در اختیار شما قرار می دهد. تمام داخلی چرم ، امکانات شارژ USB ، پنل ابزار شیشه ای و تهویه مطبوع کابین تنها چند نمونه از آنچه اکنون جزایر جزایر استاندارد ارائه می دهد.

سرمایه گذاری های اخیر و گسترش تیم تحقیق و توسعه Britten-Norman ، به این شرکت اجازه می دهد تا به بررسی گزینه های جدید برای بهبود محصول بپردازد و به دنبال مفاهیم جدید عملی از جمله قدرت پاک (قطارهای برقی و برقی- هیبریدی) و گزینه های دیگر باشد. عملیات خودمختار

برنامه های فعال مانند همکاری بریتن- نورمن با کرنفیلد هوافضا و رولز رویس پتانسیل نوسازی در هوافضا انگلیس را نشان می دهد. بریتن-نورمن در نظر دارد تا جزایر جزایر را در صدر این دوره جدید بالقوه هواپیمایی هواپیمایی انگلیس قرار دهد.

ویلیام هینت ، رئیس اجرایی بریتن نورمن ، گفت: “من بسیار افتخار می کنم که بریتن- نورمن به این نقطه عطف رسیده است. جان بریتن و دزموند نورمن سادگی طراحی را از سال 1965 به وجود آوردند. این نشان از طراحی و ساخت انگلیس است که این هواپیما هنوز هیچ رقیبی مشابه مانند ندارد. با این حال ، ما راضی نیستیم. هواپیمایی انگلیس تحت تعقیب چندین موفقیت جالب فن آوری است و ما متعهد هستیم که جزیره و عملگرهایمان را در صدر این نوآوری ها حفظ کنیم. ” (بریتن-نورمن)


محدودیت های سفر استنلی / MPC برداشته شد. اقدامات حبس آرام – MercoPress

Falklands: محدودیت های سفر استنلی / MPC برداشته شد. اقدامات حبس آرام

شنبه ، 20 ژوئن 2020 – 07:12 UTC


شورای اجرایی با توجه به وضعیت فعلی COVID-19 در جزایر فولکلند ، رفع محدودیت های سفر بین MPC و استنلی را تصویب کرد.
  BFSAI تعدادی از اقدامات در داخل پایگاه را حفظ می کند ، در درجه اول برای حفظ بازده عملیاتی ، بلکه به انتقال به حالت عادی جدید نیز کمک می کند.
BFSAI تعدادی از اقدامات در داخل پایگاه را حفظ می کند ، در درجه اول برای حفظ بازده عملیاتی ، بلکه به انتقال به حالت عادی جدید نیز کمک می کند.
از جمعه ، هر دو FIG و BFSAI ، 981 آزمایش را پشت سر گذاشته اند. از جمله swabbing انجام شده در دو هفته گذشته. اکنون بیش از 50 روز از یک پرونده مثبت می گذرد.
از جمعه ، هر دو FIG و BFSAI ، 981 آزمایش را پشت سر گذاشته اند. از جمله swabbing انجام شده در دو هفته گذشته. اکنون بیش از 50 روز از یک پرونده مثبت می گذرد.
رئیس پزشکی توصیه کرده است که خطر فعلی COVID-19 تقریباً صحیح در نظر گرفته شده است و مشاوره حقوقی دادستان کل تأیید می کند که دیگر هیچ توجیهی برای سفر وجود ندارد
رئیس پزشکی توصیه کرده است که خطر فعلی COVID-19 تقریباً صحیح در نظر گرفته شده است و مشاوره حقوقی دادستان کل تأیید می کند که دیگر هیچ توجیهی برای سفر وجود ندارد

دولت فالکلند ، فیگ و جزایر آتلانتیک جنوبی انگلیس ، BFSAI ، با توجه به وضعیت فعلی بیماری همه گیر در جزایر ، روز جمعه اعلام کرد که محدودیت های سفر بین استنلی و مجتمع کوه دلپذیر را برداشته است.

روز جمعه نیز FIG محدودیت هایی را برای افراد آسیب پذیر در معرض خطر ، مشاغل مهمان نوازی ، سینما و پارک های بازی کاهش داد. انتشار رسمی مشترک را دنبال می کند:

شورای اجرایی امروز (جمعه 19 ژوئن) به منظور شناخت شرایط فعلی COVID-19 در جزایر فولکلند ، لغو محدودیت های سفر بین MPC و استنلی را تصویب کرد.

محدودیت های مربوط به پرسنل MPC یا کسانی که از MPC بازدید کرده اند نیز در مورد FIGAS و خدمات قایق کاری برداشته می شود.

این تصمیم براساس این ارزیابی است که هیچ مدرکی مبنی بر حضور COVID-19 در جزایر در حال حاضر وجود ندارد ، و این که در حال حاضر مناسب است که محدودیت ها را حذف کند.

از جمعه 19 ژوئن ، برای هر دو FIG و BFSAI ، 981 آزمایش انجام شده است. این شامل swabbing نظارت انجام شده در طول دو هفته گذشته ، که در طی آن هیچ نتیجه مثبتی برای COVID-19 وجود ندارد. اکنون بیش از 50 روز از یک پرونده مثبت می گذرد.

این دوره آزمایش مثبت مثبت نیز پیش شرط تسویه بیشتر محدودیت ها توسط FIG از امروز برای افراد آسیب پذیر در معرض خطر ، مشاغل مهمان نوازی ، سینما و پارک بازی بود. BFSAI ترتیبات خاص خود را برای MPC در نظر گرفته است.

افراد پرخطر باید احساس اطمینان کنند تا سرانجام بتوانند بدون نگرانی از ملاقات دوستان و خانواده لذت ببرند. اگر کسی در مورد کاهش محدودیتها مضطرب ، مضطرب و مضطرب است ، لطفاً برای کمک ، راهنمایی و پشتیبانی با KEMH تماس بگیرید.

رئیس ارشد پزشکی توصیه کرده است که خطر فعلی COVID-19 تقریباً صحیح در نظر گرفته شده است و مشاوره حقوقی دادستان کل تأیید می کند که دیگر هیچ توجیهی برای محدود کردن سفر وجود ندارد.

شورای اجرایی خاطرنشان كرد كه دولت همچنان به راهنمایی های مربوطه در مورد دوری از اجتماع و رویه های بهداشت عمومی ادامه خواهد داد ، زیرا در صورت بروز موارد COVID-19 اقدامات احتیاطی مهم باقی می مانند. به طور واضح ، علاوه بر دوری اجتماعی ، مجموعه اقدامات با هدف کمک به کنترل هرگونه شیوع احتمالی ویروس شامل بهداشت دقیق دست و سرفه / عطسه ، ماندن در خانه و تماس با KEMH در صورت عدم تمایل به علائم مانند آنفولانزا و نظارت مداوم است. جابجایی

همچنین خاطرنشان شده است که FIG و BFSAI این امکان را دارند که در صورت لزوم سریعاً محدودیت ها را دوباره وارد کنند.

BFSAI از انتشار محدودیت های حرکتی این هفته استقبال می کند. BFSAI تعدادی از اقدامات در داخل پایگاه را حفظ می کند ، در درجه اول برای حفظ بازده عملیاتی ، بلکه به انتقال به حالت عادی جدید نیز کمک می کند.

مطابق با این پیام ، BFSAI مایل است این هفته را برای برخی از ساکنان فضایی فراهم کند. به همین ترتیب ، تلاش خواهد شد تا بازدیدکنندگان نظامی به استنلی به حداقل برسد.

البته ، آن دسته از دوستان و خانواده در جزایر که در نتیجه اقدامات سفر جدا شده اند ، می توانند دوباره به هم پیوند بخورند. بعلاوه ، مدیریت قرارداد BFSAI به شما اطلاع داده خواهد شد كه كاركنان آنها می توانند در صورت لزوم رفت و آمد را از سر بگیرند.

به جلو ، بحث های زیادی در مورد BFSAI لازم است تا مسیر عادی سازی را هموارتر کنیم و BFSAI این مسائل را هفته آینده به ثبت می رساند. قرنطینه و تعویض نظارت طبق برنامه ریزی شده ادامه خواهد یافت.

هشدار از شرایط زمستانی در جاده MPC

پلیس جزایر رویال فالکلند به افرادی که شاید برای مدتی از جاده MPC استفاده نکرده اند ، یادآوری می کند تا در شرایط زمستانی از آنها مراقبت ویژه ای انجام دهند. اپراتورهای حمل و نقل و تاکسی باید از راهنمایی های FIG در مورد اقدامات احتیاطی COVID-19 آگاه باشند.

هر دو BFSAI و FIG می خواهند حمایت افراد و مشاغل موجود در هر دو اجتماع را بپذیرند که این محدودیت ها را به نفع جامعه بزرگتر پذیرفته اند ، علیرغم ناراحتی و مشکلات ناشی از آن. این و سایر اقدامات بدون شک به جزایر در رسیدن به موقعیت امروز کمک کرده اند.

شورای اجرایی همچنین خاطرنشان كرده است كه ورود به جزایر چه در مرزهای هوایی و چه از مرز دریایی همچنان بزرگترین خطر است و ترتیبات قوی قرنطینه ای برای FIG و BFSAI از مهمترین عوامل محافظت كننده هستند.

همچنین ، آزمایش پشتیبان از ردیابی مخاطب مؤثر برای کنترل هرچه گسترش ویروس ضروری است. موج سواری نظارت در هر دو جامعه ادامه خواهد یافت.

با آرامش امروز محدودیت های FIG بر روی افراد آسیب پذیر پرخطر ، مشاغل مهمان نوازی ، سینما و استفاده از پارک های بازی ، دولت و اعضای مجلس قانونگذاری از همه اعضای جامعه عمومی و تجار بخاطر همکاری شان تشکر می کنند. ، صبر و حسن نیت در طول سه ماه گذشته.

آزمایش ضد بدن

KEMH اکنون می تواند اولین دور آزمایش آنتی بادی SARS-CoV-2 را انجام دهد ، و به دنبال آنتی بادی های این ویروس است که باعث بیماری COVID-19 می شود.

اعضای عمومی که مایل به انجام آزمایش آنتی بادی هستند ، می توانند از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر ، دوشنبه تا جمعه ، فقط هفته آینده با KEMH تماس بگیرند و نام و شماره تلفن تماس خود را با پذیرنده بگذارند.

سپس عضو تیم بالینی برای گفتگو در مورد دلایل درخواست تست آنتی بادی و مناسب بودن انجام آزمایش با بیمار تماس می گیرد.

اگر یک آزمایش مناسب در نظر گرفته شود ، به شما تاریخ و زمان تعیین وقت برای تعیین نمونه خون داده می شود.

انتقال غرب و جزایر بیماران مشکوک به COVID-19

FIG در حال همکاری با Workboat Services Ltd است تا طرحی را برای انتقال بیماران آلوده به COVID-19 آلوده از غرب فالکلند و جزایر به KEMH در استنلی تهیه کند.

WBS تأیید کرده است که در شرایط بحرانی برای زندگی ، امکان انتقال بیمار در عرصه خلیج کنکوردیا وجود دارد.

در مورد وست فالکلند ، این رویه به این صورت است که بیمار که تمایلی به علائم COVID-19 نداشته باشد توسط پزشک پزشکی (که احتمالاً از طریق FIGAS شرکت می کند) ارزیابی شود و اگر انتقال مناسب تشخیص داده شد ، بیمار پس از آن نیاز به سفر به سر کشتی در West Falkland.

آنها در آنجا با یک عضو کادر پزشکی به آمبولانس منتقل شده و با خودروی Falkland Sound به وسیله خودرو حرکت می کنند.

کار برای کشف گزینه های حمل و نقل در شرایط مشابه از جزایر به استانلی از طریق خلیج کنکوردیا ادامه دارد.

این شامل یک غلاف جداسازی روی عرشه ، با یک تیم پزشکی است. گزینه غلاف حمل و نقل در حال حاضر ساخته شده است ، با هدف توافق در مورد راه حل در آینده نزدیک. در هر دو شرایط ، هوای خوب برای گذرگاه ها ضروری است.

FIGAS را نمی توان برای انتقال بیماران احتمالی COVID-19 استفاده کرد.