MercoPress – یخ های دریایی در Weddell دریاچه طی پنج سال یک میلیون کیلومتر مربع کاهش یافته است

یخ دریا در دریای ودل در پنج سال با یک میلیون کیلومتر مربع کاهش یافته است

دوشنبه ، 29 ژوئن 2020 – 18:32 UTC


ریزش یخ در اثر طوفان های شدید تابستان قطب جنوب 2016/17 همراه با ظهور مجدد منطقه ای از آب باز در وسط بست ice یخ (که به عنوان یک پولنیا معروف است) رخ داد.
ریزش یخ در اثر طوفان های شدید در تابستان قطب جنوب 2016/17 همراه با ظاهر مجدد منطقه ای از آب باز در وسط بست ice یخ (که به پولینی معروف است) رخ داد.
ریزش یخ در اثر طوفان های شدید در تابستان قطب جنوب 2016/17 همراه با ظاهر مجدد منطقه ای از آب باز در وسط بست ice یخ (که به پولینی معروف است) رخ داد.
در دسامبر سال 2016 ، تعدادی از طوفان های شدید و غیرعقلانی در دریای Weddell شکل گرفت و هوای گرم را به سمت قطب جنوب جلب کرد و مقدار زیادی یخ دریایی را ذوب کرد (Pic C. Cartwright)
در دسامبر سال 2016 ، تعدادی طوفان شدید و غیرمعمول در دریای Weddell شکل گرفت و هوای گرم را به سمت قطب جنوب جلب کرد و مقدار زیادی یخ دریایی را ذوب کرد (Pic C. Cartwright)

دانشمندان دریافته اند که یخ های دریایی تابستانی (*) در منطقه دریای Weddell قطب جنوب با یک میلیون کیلومتر مربع – منطقه دو برابر اسپانیا – در پنج سال گذشته کاهش یافته است ، و پیامدهای آن بر اکوسیستم دریایی. این یافته ها در ماه جاری در مجله Geophysical Research Letters منتشر می شود.

یک تیم بین المللی از محققان رکورد های ماهواره ای از میزان یخ دریا و تجزیه و تحلیل آب و هوا را از اواخر دهه 1970 بررسی کردند تا بدانند که چرا یخ دریا تابستان در منطقه دریای Weddell قطب جنوب در پنج سال گذشته یک سوم کاهش یافته است. آنها دریافتند که ریزش یخ در اثر طوفان های شدید تابستان قطب جنوب 2016/17 همراه با ظاهر مجدد منطقه ای از آب باز در وسط یخ بسته (به نام پولینیا) رخ داده است ، که از اواسط دهه 1970 رخ نداده بود.

پروفسور جان ترنر ، نویسنده برجسته ، دانشمند هواشناسی در قطب جنوب بریتانیا ، می گوید: “یخ های دریایی قطب جنوب همچنان ما را غافلگیر می کند. بر خلاف قطب شمال ، یخ های دریایی در اطراف قطب جنوب از دهه 1970 در حال افزایش بوده است ، اما پس از آن به سرعت کاهش یافت و به رده های کم ، با بیشترین کاهش در دریای Weddell رسید. در تابستان ، این منطقه در حال حاضر دارای یخ سوم دریا کمتر است ، که پیامدهای آن برای گردش اقیانوس و حیات وحش دریایی منطقه که برای بقای آنها به آن وابسته است ، خواهد داشت. “

اقیانوس اطراف قطب جنوب اندازه ی این قاره را در زمستان استرالیا یخ زده و مضاعف می کند که وسعت یخ دریا تا اواخر ماه سپتامبر به بیش از 18 میلیون کیلومتر مربع می رسد. در طول بهار و تابستان ، یخ های دریا تقریباً به طور کامل در بیشتر مناطق قطب جنوب ذوب می شوند و تنها دریای Weddell مقدار قابل توجهی از یخ های دریایی را حفظ می کند.

در تابستان استرالیا طوفان های کمی در اطراف قطب جنوب وجود دارد ، اما در دسامبر سال 2016 ، تعدادی طوفان شدید و غیرعقلانی در دریای Weddell شکل گرفت و هوای گرم را به سمت قطب جنوب جلب کرد و مقدار زیادی از یخ های دریایی را ذوب کرد. اقیانوس بدون یخ انرژی خورشید را به خود جذب کرده و سپس ناهنجاری درجه حرارت اقیانوس را ایجاد می کند که امروز همچنان پابرجاست.

زمستان سال 2016 همچنین شاهد توسعه پولیانا در دریای Weddell ، منطقه بزرگی از آب آزاد در داخل یخ های دریایی بود ، که همچنین به کاهش کلی میزان یخ های دریایی کمک می کرد. این چندجنس توسط وزش باد شدید همراه با طوفان ها و شرایط گرم و بی سابقه اقیانوس ایجاد شده است.

این ریزش سریع یخ دریایی اخیر بر هر دو اکوسیستم دریای Weddell و حیوانات وحشی گسترده تر قطب جنوب / گیاهان و حیوانات تأثیر می گذارد. بسیاری از گونه ها ، از جلبک های یخی ریز و سخت پوستان مانند میگو به نام کریل گرفته تا غذاهای دریایی ، مهر و نهنگ ، با حضور یخ های دریایی بسیار سازگار هستند. اگر تغییرات شدید مشاهده شده ادامه یابد ، آنها در سراسر زنجیره غذایی تأثیر خواهند داشت ، از تأثیر مواد مغذی گرفته تا کاهش زیستگاه اساسی برای پرورش و تغذیه برای تعداد زیادی از حیوانات ، مانند آب یخ و برخی از گونه های پنگوئن.

پروفسور یوجین مورفی ، نویسنده و اکولوژیست ، از بررسی قطب جنوب انگلیس می گوید: “کاهش چشمگیر یخ دریا که در دریای Weddell مشاهده شده است ، به احتمال زیاد می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد کل اکوسیستم دریایی داشته باشد. درک این عواقب گسترده تر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به ویژه اگر کاهش میزان یخ ادامه یابد. “

به دلیل تغییر بزرگ سال به سال در یخ های دریای قطب جنوب دانشمندان نمی توانند مطمئن باشند که آیا یخ در دریای Weddell در کوتاه مدت به مقادیر دیده شده قبل از سال 2016 باز می یابد یا اینکه آنها شاهد شروع انتظار می روند یا خیر. کاهش طولانی مدت یخ دریا.

محققان این تحقیق از قطب جنوب بریتانیا ، مرکز ملی هند برای تحقیقات قطبی و اقیانوس ، دانشگاه نانجینگ ، چین و دانشگاه ویکتوریا ولینگتون ، نیوزلند بودند. (BAS)

کاهش اخیر یخ های دریایی تابستانی در دریای Weddell ، قطب جنوب توسط جان ترنر ، ماریا ویتوریا گوارینو ، جک آرنات ، بابولا جنا ، گرت جی مارشال ، تونی فیلیپس ، سی. سی باجیش ، کایل کلم ، زائومین وانگ ، تام اندرسون ، یوجین جی مورفی و ریچل کاواناگ در مجله منتشر می شود. نامه های تحقیقات ژئوفیزیکی.

(*) یخ دریا: آب دریا یخ زده به طور کلی در حدود 1-2 متر ضخامت دارد ، اما در محیط قطب جنوب بسیار مهم است زیرا کلاه بسیار موثری را در اقیانوس فراهم می کند و میزان گرمای قابل انتقال از اقیانوس نسبتاً گرم زیر را به یخبندان محدود می کند. جو بالا

بستن یخ: یخ های دریایی که به ساحل وصل نشده اند و در پاسخ به بادها ، جریان ها و نیروهای دیگر حرکت می کنند. برخی ترجیحاً اصطلاح عمومی یخ رانش کند و یخ بسته را به معنای یخ رانش که از نزدیک بسته بندی شده ترجیح می دهند.


عملیات امدادی کیوی برای یک طولی که در منطقه فالکلند / جورجیا جنوبی کار می کند – MercoPress

عملیات امدادی کیوی برای یک طولی که در منطقه فالکلند / جورجیا جنوبی فعالیت می کند

دوشنبه ، 8 ژوئن 2020 – 08:18 UTC


سپس خدمه قبل از بازگشت سن آوتا به دور کیپ ، در سراسر اقیانوس جنوبی ، کشتی ها را تعویض می کنند تا خدمه قدیمی را به نیوزیلند تحویل دهند.
سان اوته به شرق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن سفر می کند تا با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فولکلند دیدار کند.
سان اوته به شرق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن سفر می کند تا با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فولکلند دیدار کند.
همه اینها در وسط زمستان است.
همه اینها در وسط زمستان است. “[There are] یخ های یخ ، شرایط یخ زدگی و کمی نور روز ، عمدتا کاملاً سرد است. “جان بنت اسکیپر گفت. (Pic Bejon Haswell / Stuff)

یک قایق ماهیگیری در نیوزلند سوار بر آنچه که احتمالاً طولانی ترین و گران قیمت ترین سواری است سوار شد. این 15 نفر از نیوزیلندی ها را انتخاب کرده اند که در نیمی از جهان در جورجیا جنوبی در حال ماهیگیری برای ماهی دندان بودند.

بسته شدن مرزهای بین المللی در آمریکای جنوبی گزینه های معدودی را برای زندگی در اختیار آنها قرار داده است. کشتی نجات سان آوتا خدمه آخرین وسایل مورد نیاز موجود در کشتی را شامل می شود – از جمله انبوهی از مواد غذایی.

پیش بینی می شود این سفر 24 روز طول بکشد. سان آوتا از تیمارو سفر به شرق از طریق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن برای دیدار با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فلک لند.

سپس خدمه قبل از هواپیما ، کشتی ها را تعویض می کنند سان آوتا به دور کیپ ، در سراسر اقیانوس جنوبی برمی گردد تا خدمه قدیمی را به نیوزیلند تحویل دهد.

همه اینها در وسط زمستان است. “[There are] یخ های یخ ، شرایط یخ زدگی و کمی نور روز ، عمدتا کاملاً سرد است. “جان بنت اسکیپر گفت.

این یک سفر خائنانه است اما در واقع تنها راه برای انجام این کار در حالی که فرودگاه ها و مرزها به دلیل COVID بسته هستند.

دارین شاو ، مدیر ناوگان آبهای عمیق سنفورد ، می گوید: “با تمام نقاط انزوا و اختلال در این راه بهترین راه بود.” وی می افزاید: “گرچه گزینه بسیار گران قیمت خواهد بود ،” چند صفر وجود دارد. “

خدمه منتخب چهار ماه پیش ، قبل از قفل شدن به دریا رفتند و آنها اطمینان دارند که هیچ ویروس در هواپیما وجود ندارد.

شاو می گوید: “این امر حباب NZ و حباب Aspiring را به وجود می آورد و آن دو را گرد هم می آورد و مردم ما را ایمن نگه می دارد.” “هر دو قایق پر از NZers هستند – این کار را به روش کیوی انجام می دهند.”

بنت اذعان می کند که این اولین عملیاتی است که وی در آن انجام داده است. “من طی سالها درگیر چندین جستجو و نجات بوده ام ، اما این فرق می کند ، زیرا این بخشی از تیم ما است و نه شخص دیگری.”

بنت گفت که فکر می کند پیشنهاد بازیابی ، که باعث می شود آنها خدمه را در دریا جمع کنند ، یک گزینه “خارق العاده” است.

علاوه بر بازیابی خدمه ، این قایق نیز وسایل و خدمه جدیدی را به آنجا می اندازد سان آسپیرینگ و ماهی جمع کن

سان آسپیرینگ شاو گفت که انتظار می رود در ماه اکتبر پس از اتمام فصل ماهیگیری ، به نیوزلند بازگردد. “ما به دولت جورجیا جنوبی وظیفه داریم تکمیل عملیات ماهیگیری خود را انجام دهیم ، که شامل فعالیتهای تحقیقاتی علمی نیز می شود.”

شاو گفت 27 هواپیما در هواپیمای سان آسپیرینگ وجود دارند که همگی کیوی هستند.


سوراخ لایه ازن بر روی قطب شمال بسته شده است و با گرم ترین زمستان اروپا – MercoPress مرتبط شده است

سوراخ لایه ازن بر روی قطب شمال بسته شده است و با گرم ترین زمستان اروپا پیوند خورده است

چهارشنبه ، 29 آوریل 2020 – 09:36 UTC


سوراخ شکستن رکورد فقط در صورت تهدید مستقیم برای انسانها در صورت انتقال جنوب به مناطق پرجمعیت ، ممکن است تهدید مستقیم باشد.
این بسته شدن هیچ ارتباطی با کاهش آلودگی ناشی از قرار گرفتن در بسیاری از جهان در قفل COVID-19 ندارد.
این بسته شدن هیچ ارتباطی با کاهش آلودگی ناشی از قرار گرفتن در بسیاری از جهان در قفل COVID-19 ندارد.

به گفته سرویس نظارت بر اتمسفر كپرنیك ، بزرگترین سوراخ كه تاكنون در لایه ازن بر روی قطب شمال مشاهده شده است ، بسته شده است. دانشمندان در اواخر ماه مارس نشانه هایی از تشکیل سوراخ نادر را مشاهده کردند و تصور می شد این نتیجه دمای پایین قطب شمال باشد.

لایه ازن زمین را از بیشتر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند ، که دلیل اصلی سرطان پوست است.

سوراخ شکستن رکورد فقط در صورت تهدید مستقیم برای انسانها در صورت انتقال جنوب به مناطق پرجمعیت ، ممکن است تهدید مستقیم باشد.

اما پنجشنبه گذشته ، كپرنیك – برنامه نظارت بر زمین اتحادیه اروپا – اعلام كرد كه این سوراخ بسته شده است. این بسته شدن هیچ ارتباطی با کاهش آلودگی ناشی از قرار گرفتن در بسیاری از جهان در قفل COVID-19 ندارد.

درعوض ، آن را به گرداب قطبی ، جریانهای مرتفع که معمولاً هوای سرد را به مناطق قطبی می رسانند ، پایین می آورد. این اختلاف در دو بخش تقسیم شده است و موج گرمایی نسبی را به ناحیه قطب شمال داده و دمای آن تا 20 درجه سانتیگراد بالاتر از حد معمول برای این زمان از سال است.

چرا یک سوراخ ازن در قطب شمال شکل گرفته است؟

امسال گرداب قطبی بسیار قدرتمند بوده و دمای داخل آن بسیار سرد بوده است. این باعث ایجاد ابرهای استراتوسفر می شود که با واکنش با گازهای CFC ، که توسط پروتکل مونترال 1987 ممنوع شده است ، لایه ازن را از بین می برد.

در روزهای اخیر گرداب قطبی شکسته و تضعیف شده است. Copernicus ECMWF (مرکز اروپایی پیش بینی آب و هوا با دامنه متوسط) پیش بینی می کند که دوباره تشکیل شود ، اما بدون اینکه به لایه ازن آسیب برساند.

آنتای اینس دانشمند كپرنیك گفت: “چنین كاهش ازن قوی در نیمکره شمالی بسیار غیر معمول است ، اما گرداب قطبی امسال به طور فوق العاده قوی و پایدار بود و درجه حرارت به اندازه كافی بود كه اجازه می دهد ابرهای استراتوسفر برای چند ماه شکل بگیرد.” .

چرا این سوراخ ازن قطب شمال بسیار نادر است؟

سوراخ ازن شناخته شده بالاتر از قطب جنوب در قطب جنوب است و در بهار استرال (جولای تا سپتامبر) رخ می دهد که استراتوسفر به طور طبیعی بسیار سردتر است. به طور کلی ، شرایط نابودی ازن در این مقیاس فقط در قطب شمال اتفاق نمی افتد.

در سال جاری ، گرداب قطبی قوی و پایدار باعث غلظت بیشتر مواد شیمیایی تخلیه ازن از حد معمول شده است ، که افزودن به سرما شدید باعث ایجاد شرایطی برای این سوراخ بی سابقه شده است.

اولین باری که در قطب شمال از سوراخ ازن مشاهده شد ، در سال 2011 بود ، اما در ماه ژانویه کوچکتر بود.

هنوز زود است که این پدیده را به تغییرات آب و هوایی یا ارزیابی پیامدها ، چه در کوتاه مدت ، میان مدت یا بلند مدت نسبت داد.

اینس گفت: “ما در حال حاضر نمی دانیم که چرا پویایی امسال اینقدر غیر معمول بود.” “من مطمئن هستم که بسیاری از دانشمندان مطالعات مدل سازی را برای یافتن دلایل این امر انجام می دهند.”

پیامد مستقیم افزایش قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در مناطقی است که این سوراخ ازن از آن عبور کرده است: در دوره آلاسکا ، کانادا ، گرینلند و بخش هایی از روسیه.

دانشمندان دانشگاه سانتیاگو دو شیلی گفتند که گردابهای قطبی استثنایی نیز به کمک سوراخ ازن تقویت شده اند و این یک عامل تعیین کننده در اروپا با داشتن گرمترین زمستان از زمان آغاز سوابق است.

علاوه بر این ، آنها معتقدند كه “آنچه اتفاق افتاد هیچ تاثیری در تابستان شمالی ندارد و به ما اجازه نمی دهد تا درباره چگونگی تابستان چیزهای زیادی بگوییم”.

سوراخ ازن قطب جنوب در سال 2019 کوچکترین بود زیرا این اختلال جوی ناشی از گازهای CFC در سال 1985 کشف شد. ممنوعیت این گازها توسط پروتکل مونترال در سال 1987 باعث کاهش سوراخ ازن قطب جنوب و حتی ترمیم تدریجی جریانهای جوی شده است. طبق یک مطالعه جدید در نیمکره جنوبی.

سال گذشته کاهش سوراخ ازن نیز ناشی از یک قسمت شدید گرم شدن استراتوسفر بود.


تحقیقات جدید نشان می دهد ماهیگیری پایدار و حفاظت می تواند همزیستی – MercoPress

تحقیقات جدید نشان می دهد ماهیگیری پایدار و حفاظت می تواند همزیستی باشد

سه شنبه ، 28 آوریل 2020 – 15:35 UTC


یک نشانه مهم برای آبزیان و آبزیان دو ماه تمدید بسته شدن صید ماهی کریل در کل MPA بود.
برای چندین ماه در طی دوره رشد حیاتی ، حیوانات شانس تقریبی صفر دارند که مستقیماً برای غذا با کشتی های ماهیگیری کریل رقابت کنند
برای چندین ماه در طی دوره رشد حیاتی ، حیوانات شانس تقریبی صفر دارند که مستقیماً برای غذا با کشتی های ماهیگیری کریل رقابت کنند

توسط surfbirds (*) – اقیانوس های ما دچار مشکل هستند. در سطح جهانی ، شیوه های نامناسب ماهیگیری به طور مستقیم به حیوانات حیات وحش دریایی صدمه می زند ، و ماهیگیری بیش از حد ماهی می تواند منابع غذایی حیواناتی مانند غذاهای دریایی و آبزیان را از بین ببرد. با این حال ، تحقیقات توسط برنامه دریایی BirdLife ، با همکاری دانشمندان از بررسی قطب جنوب انگلیس ، (BAS) و RSPB (BirdLife در انگلستان) ، نشان می دهد که در شرایط فعلی آب و هوایی ، شیلات پایدار می تواند در کنار اقدامات حفاظت از آبزیان و دریاها در یک منطقه حفاظت شده دریایی با مدیریت خوب.

تحقیقات ما نشان می دهد که وقتی مکانیزم های مستحکم توسط آن دسته از افرادی که محیط های دریایی را کنترل می کنند – مانند محدودیت های مکانی و زمانی مناسب برای شیلات ، به کار گرفته شوند – این موجب می شود در ضمن محافظت از آبزیان و آبزیان را تسهیل کرده و در عین حال اجازه می دهد ماهیگیری تجاری به روشی تنظیم شده انجام شود.

این نتایج دلگرم کننده از یک منطقه حفاظت شده دریایی (MPA) که جورجیا جنوبی و جزایر ساندویچ جنوبی (SGSSI) ، یک کشور بریتانیا در خارج از کشور در قطب جنوب را شامل می شود ، بیرون می آیند. این منطقه حفاظت شده وسیع تقریباً 5 برابر اندازه انگلستان است و 200 مایل دریایی کامل را تا مرزهای منطقه اقتصادی انحصاری جزایر امتداد می دهد. برنامه ریزی برای مدیریت چنین وسعت بزرگی یک کار هولناک است. پروژه ما برای مشخص کردن برخی از مهمترین نقاط برای محافظت ، به منظور راهنمایی و نظارت بر مدیریت منطقه ساخته شده است.

BirdLife International از طریق برنامه مهم منطقه پرندگان و تنوع زیستی ، (IBAs) در شناسایی مناطق بحرانی پرندگان و تنوع زیستی مرتبط با آنها پیشرو بوده است. این سایت های IBA برای تعریف اکثر مناطق مهم تنوع زیستی (KBA) ، سایت هایی که برای ماندگاری همه گونه ها حیاتی هستند ، استفاده می شوند. این تحقیق جدید برای اولین بار از استانداردهای جهانی و دستورالعمل های KBA اخيراً اتخاذ شده برای داده های ردیابی ماهواره ها و درزگیری استفاده کرده است. این به ما امکان می دهد تا سایت های خاصی را که برای بقای این گونه ها مهم هستند ، برجسته کنیم

دهه های تحقیق و فن آوری ماهواره داده های مهم را گردآوری می کند

جمع آوری اطلاعات برای این مطالعه بدون هیچ گونه مزیت بود. محققان در سراسر جهان بیش از 30 سال از داده های سخت درآمد در مورد 14 گونه از ماهیان دریایی و پرورش پرندگان در جزایر زیر قطب جنوب جمع آوری کردند. این جزایر در بخشی از اقیانوس جنوبی واقع شده اند که به دلیل وزش باد شدید بادگیر ، “دهه 50 خشمگین” شناخته می شود. گرچه برای انسان بسیار افراطی است ، این محیط پناهگاهی برای حیات وحش است – این جزایر دارای میلیون ها مهر ، پنگوئن ، آلباتروس ، گلدان ها و سایر حیوانات حیات وحش دریایی هستند که به منابع غذایی غنی محلی کرلی و ماهی تکیه می کنند.

محققان بررسی قطب جنوب انگلیس و سایر تیم های بین المللی چندین دهه است که عناصر را می آموزند تا مشخص کنند که چه تعداد حیوانات در این جزایر زندگی می کنند و در کجا پرورش می یابد. آنها همچنین دستگاه های ردیابی را برای کشف محل غذای علوفه در دریا مستقر می کنند.

این گروه با داشتن اطلاعاتی از این مکانهای مهم ، می توانند ارزیابی کنند که چگونه منطقه حفاظت شده دریایی جزایر به هدف اصلی خود در حفظ طبیعت رسیده است. به طرز هیجان انگیز ، نتایج مطالعه نشان داد که MPA از طریق برنامه ریزی نیرومند ، چه در فضا و هم از زمان ، از مکان های مهم تغذیه در دریا – در زمان های مناسب سال – که برای پرورش آلبوترس ها ، پنگوئن ها ، گلدان های بزرگ و مهر و موم ها بسیار مهم است ، محافظت می کند.

دکتر سوزی گرانت ، جغرافیدان دریایی زیست شناسی در قطب جنوب انگلیس که مستقیماً درگیر این تحقیق نشده است ، گفت: “نتایج این تحقیق نشان می دهد که طراحی MPA به خوبی در محافظت از مناطق اصلی علوفه ای ماهیان دریایی و مهر و موم های اطراف جورجیا جنوبی و جزایر ساندویچ جنوبی ، با به حداقل رساندن همپوشانی شیلات. این خبر بسیار خوبی برای حفاظت در این منطقه است و باید برای اطلاع از طراحی MPA های مشابه در جای دیگر مفید باشد. “

شناسایی KBA همچنین از ارزیابی پنج ساله MPA SGSSI پشتیبانی می کند ، و راهنمایی های ارزشمندی را در مورد تحقیقات و نظارت های آینده ارائه می دهد. این منجر به برخی از بردهای مهم حفاظت در بعضی از گونه های دریایی در این تحقیق شد.

تصمیمات کلیدی مربوط به حفاظت که در نتیجه پروژه گرفته شده است

یک نشانه مهم برای آبزیان و آبزیان دو ماه تمدید بسته شدن ماهیگیری کریل در کل MPA بود – به این معنی که برای چندین ماه در طی دوره رشد حیاتی ، حیوانات شانس تقریبی صفر برای رقابت مستقیم برای غذا با ماهیگیری کرلی دارند. کشتی ها علاوه بر این ، چندین منطقه بدون ماهیگیری دائمی گسترش یافته است ، و برای گونه هایی که در طول سال جزایر علوفه ای در اطراف جزایر هستند ، محافظت بیشتری می کنند.

در سال 2019 ، جامعه علمی بین المللی گزارشی بزرگ جهانی منتشر کرد که نشان دهنده چگونگی ارتباط مردم با طبیعت و چگونگی اتکا به آن است. در حالی که سال 2020 به عنوان “سال فوق العاده برای طبیعت” مورد ستایش قرار گرفت ، چالش جدید COVID-19 نشان می دهد که چگونه باید در دنیایی زندگی کنیم که مردم بتوانند در هماهنگی با دنیای طبیعی زندگی کنند. یک مهم برای دستیابی به این مهم ، دانستن اینکه در کجا و چگونه عمل کنیم ، و مناطق مهم تنوع زیستی نقش اساسی دارند.

به عنوان مثال ، یافته اصلی دیگر تحقیقات ما این است که محافظت در درون MPA تنها ممکن است برای معکوس کاهش جمعیت در حال حاضر کافی نباشد. بسیاری از گونه ها هنوز در معرض صیدهای غیرقانونی ، گزارش نشده و کنترل نشده در خارج از MPA ها قرار دارند و جمعیت آنها همچنان رو به کاهش است.

درنهایت ، واضح است که محافظت از گونه های دریایی گسترده ، به یک رویکرد چند جانبه برای حفظ نیاز دارد. مشارکت BirdLife اکنون بیش از یک دهه است که از این مایل محافظت می کند. چارچوب KBA از طریق یک دیدگاه متحد و جهانی می تواند تصمیم سازان را با داشتن اطلاعات و ابزارهای لازم برای تحول در تحولات مهم مسلح کند.

(*) منتشر شده توسط surfbirds در تاریخ 27 آوریل 2020 با تقدیر از بایگانی BirdLife International ، بایگانی surfbirds


صدف ها ، گونه تهاجمی ، در آب های قطب جنوب در جزایر شتلند جنوبی یافت شده است – MercoPress

صدف ها ، گونه تهاجمی ، در آب های قطب جنوب در جزایر شتلند جنوبی یافت شده است

سه شنبه ، 21 آوریل 2020 – 15:25 UTC


این کماکان بومادران بومی قطب جنوب نیستند ، و هیچ شواهدی مبنی بر زنده ماندن صدف های جوان در دمای ناگهانی اقیانوس جنوبی وجود ندارد
پائولینا برونینگ هنگام جمع آوری مرجان های دریایی و مرجان های دریایی در خلیج فیلدز در جزیره کینگ جورج ، به طور تصادفی بر روی صدف ها گنگ زد.
پائولینا برونینگ هنگام جمع آوری مرجان های دریایی و مرجان های دریایی در خلیج فیلدز در جزیره کینگ جورج ، به طور تصادفی بر روی صدف ها گنگ زد.

صدف نخستین گونه تهاجمی است که در قطب جنوب اقامت گزید ، همانطور که توسط یک مطالعه جدید منتشر شده در ماه گذشته در گزارش علمی منتشر شد. براساس این مطالعه ، دانشمندان یک کلنی از صدف را پیدا کردند که به احتمال زیاد از طریق کشتی با قایق ، که در حدود 75 مایلی شمال شبه جزیره قطب جنوب به قاره منجمد از پاتاگونیا منتقل می شود.

محققان معتقدند که این کشف در نزدیکی بزرگترین جزایر جنوبی شتلند جنوبی یک حمله احتمالی به این قاره است ، به ویژه با توجه به تغییرات جوی و افزایش طاعون کشتی.

براساس گزارش نیویورک تایمز. هنگامی که برونینگ ، یک زیست شناس دریایی در دانشگاه لاوال در کبک سیتی ، به آزمایشگاه خود بازگشت ، او چندین دهم جوانه جوان را مشاهده کرد که به یکی از نمونه های خود ، یک اسفنج نارنجی چسبیده بودند.

این کوک ها بومی قطب جنوب نیستند و هیچ گونه مدرکی مبنی بر زنده ماندن صدف های جوان در دمای هوای اقیانوس جنوبی وجود ندارد. مواردی که در آزمایشگاه برونینگ وجود داشت ، فقط مشخصات ریز و درشتی بودند.

ژان چارلز لکلر ، یک متخصص محیط زیست دریایی در دانشگاه مقدس ترین مفهوم کاتولیک شیلی و عضو تیم تحقیقاتی گفت: “آنها مانند نقاط سیاه هستند.” نیویورک تایمز. “شما باید از نزدیک نگاه کنید.”

دانشمندان با استفاده از توالی DNA می توانند تشخیص دهند که احتمالاً گونه صدف صدف صدف پاتاگونیا وجود دارد. اما احتمالاً كوچكها به آنجا نپیچیده اند ، زیرا جریان های اقیانوس در گردش در یك قطب جنوب به طور مؤثر سد می شوند. دکتر لکلر گفت: “حمل و نقل طبیعی بسیار بعید است.”

با این حال کشتی ها یک شرکت حمل کننده بسیار شبیه تر هستند. خیلی اوقات ، کشتی های کروز مسیر دقیقی از پاتاگونیا به جزایر جنوبی شتلند جنوبی می گیرند.

استفانو شیاپارلی ، استاد جانورشناسی در دانشگاه جنوا که با این مطالعه در ارتباط نبود ، من سازوکارهای دیگری را نمی بینم که بتوانند تعداد صدف صدف را در آنجا بکشند. “بنابراین محتمل ترین یک بدنه کشتی است.” همانطور که وی توضیح داد ، صدف قبلاً با کشتی به مناطق دیگر جهان حمله کرده است.

به گفته کوین هیوز ، محقق محیط زیست در بررسی قطب جنوب انگلیس در کمبریج ، منطقی است که صدف ها اولین مهاجمان دریایی قطب جنوب باشند. همانطور که او توضیح داد ، آنها در آب های شیلی و پاتاگونیا بسیار وفادار هستند ، و بسیار خوب هستند که خود را به کشتی ها متصل کنند.

هنوز هم دیده می شود که آیا صدف ها بتوانند زنده بمانند یا نه.


“ما همچنین یک کشور وطن داریم” – MercoPress

اعضای خدمه “گرگ مورتیمر” و رئیس پزشکی خواستار بازگشت کشور هستند: “ما همچنین یک کشور وطن داریم”

سه شنبه ، 21 آوریل 2020 – 13:36 UTC


موریسیو اوسم ، رئیس پزشکی ، گفت: مسافرت شبانه روزی در 15 مارس در Ushuaia “یک دعوت برای فاجعه” بود.
برای کمک به مسافران در بازگشت به کشورهای مبدأ ، دو پرواز بهداشتی بازگشتی انجام شد
برای کمک به مسافران در بازگشت به کشورهای مبدأ ، دو پرواز بهداشتی بازگشتی انجام شد

“گرگ مورتیمر” در حدود بیست کیلومتری بندر مونته ویدئو باقی مانده است ، اما اعضای خدمه همچنین مایل به بازگشت هستند.

مائوریسیو Usme گفت: آخرین سفر دریایی “گرگ مورتیمر” هنگام خروج از Ushuaia در 15 مارس ، دعوت به فاجعه بود و اکنون “ما خواستار یک راهرو بشردوستانه هستیم تا همانطور که با مسافران انجام داد ، ما را به کشورهای وطن ما ببرد.” رئیس ارشد پزشکی در کشتی سواری Exuritions Aurora.

این افسر پزشکی با صحبت از حدود بیست کیلومتری خارج از مونته ویدئو ، جایی که کشتی منتظر دستورالعمل است ، گفت: “همه چیز عالی بود تا 15 مارس … وقتی همه سازمان های جهانی گفتند که دیگر مسافر نباید سوار شوند ، ممنوع است یا توصیه می شود که نباید حتی در فرودگاه ها یا به طور عمده سفرهای مسافرتی ، مسافرت بیشتری انجام شود. اما در تاریخ 15 مارس این یک سورپرایز بزرگ و بزرگ بود.

وقتی خدمه اعتقاد داشتند پایان خط است و آنها قصد عزیمت به خانه را دارند ، تعجب بزرگی اتفاق افتاد. دکتر Usme متولد کلمبیایی گفت: “هنگامی که فکر کردیم آخرین سفر ماست ، این سفر لغو می شود ، مسافران استرالیا ، نیوزیلند و ایالات متحده آمریکا سوار هواپیما می شوند ، و تعجب آور بود زیرا ما نمی دانستیم چگونه آنها توانستند کنترل کنند و بدانند که محدودیت های زیادی وجود دارد و چگونه شرکت اجازه داده است تا این مسافران را در هواپیما … “

و آنچه باید اتفاق می افتد ، برای آمار ساده اپیدمیولوژی. سفر را شروع کردیم و در 22 مارس اولین مسافر تب داشتیم. ” در واقع همانطور که پیش بینی شده بود ، ثابت شد که “دعوتی برای فاجعه” است.

Usme نیز بیمار شد و سرانجام مجبور شد به همراه حدود ده دستگاه رزمناو در شرایط عفونت بسیار جدی در بیمارستان بستری شود ، برای چند روز در مونته ویدئو ، جایی که “گرگ مورتیمر” پس از رد شدن از بندر در بنادر آمریکای جنوبی ، و Falklands که نشد ، به پایان رسید. این توانایی را دارد که از بسیاری از موارد ویروس مراقبت کند.

در همین حال اروگوئه و استرالیا با یک کریدور بشردوستانه و کلیه اقدامات احتیاطی بهداشتی از بندر مونته ویدئو تا فرودگاه کاراسکو ، پرواز پزشکی بازگشتی را برای استرالیایی ها و کیوی ها ترتیب دادند. حدود 120 مسافر مسافرتی که بسیار سپاسگزار بودند توانستند به خانه های خود بازگردند که یکشنبه عید پاک به ملبورن رسیدند.

دومین پرواز بازگشت ، که این بار توسط سفارت ایالات متحده سازماندهی شده بود ، در یک عملیات بشردوستانه مشابه ، پانزده مسافر بسیار شکر را که از آمریکای شمالی و اروپا باقی مانده بودند ، به میامی منتقل کرد.

اما برای دکتر Usme پس از مرخص شدن از بیمارستان و بقیه خدمه ، بیشتر فیلیپینها ، برای بازگشت به قرنطینه به “گرگ مورتیمر” بازگشتند.

با این حال ، پزشک کلمبیایی و خدمه نیز خواستار بازگشت هستند. “این چیزی است که دلایل قرارداد و دلایل بشردوستانه در این شرایط شدید تحمیل می کند.”

دکتر Usme فاش کرد که این شرکت در نظر دارد این کشتی را به Tenerife ، جزایر قناری منتقل کند. من به هیچ وجه با این امر موافق نیستم … زیرا این بدان معناست که همه اعضای خدمه را در معرض تنهایی در دریا قرار دهید ، که صحیح نیست. دوم اینکه ما برای رفتن به اروپا قراردادی امضا نکردیم. سوم اینکه ، من کلمبیا را ترک کردم ، به اوسوائیا آمدم و باید از اوشواایا یا هرجای آمریکای جنوبی به کلمبیا برگردم.

وی گفت: “من از دولت کشورم می خواهم که وضعیت من را از طریق صدراعظم در مونته ویدئو دنبال کرده باشد ، لطفاً لطفاً ، همانگونه که یک کریدور بشردوستانه و پرواز برای مسافران وجود داشته است ، ما خدمهمان نیز یک کشور و ملیت داریم.
و من می دانم که می توان با دولت های ما تماس گرفت تا این کار را انجام دهند یا اگر اینگونه نباشد ، باید منتظر بمانیم تا دوباره مرزها باز شود (فرودگاه ها) و بعد از آن خارج شویم. “

دکتر عثم سرانجام گفت که وی فقط سخنان تمجید و قدردانی از حرفه ای و مراقبت های صورت گرفته در بیمارستان اروگوئه و مهمان نوازی و پشتیبانی مردم اروگوئه دارد.


کشتی های مسافربری استرالیا “گرگ مورتیمر” در روز یکشنبه عید پاک باز خواهند گشت – MercoPress

“گراسیاس اروگوئه”: “گرگ مورتیمر” رشته ای کشتی های استرالیایی در روز عید پاک یکشنبه بازگشت

شنبه ، 11 آوریل 2020 – 08:39 UTC


کشتی دریایی در بندر مونته ویدئو با بنر بزرگ “Gracias Uruguay”
وزیر تالوی گفت که مسافران باقیمانده مجبورند قرنطینه را در هواپیما تکمیل کنند
وزیر تالوی گفت که مسافران باقیمانده مجبورند قرنطینه را در هواپیما تکمیل کنند
اتوبوس هایی با کراسورهای مسافرتی از بندر به سمت فرودگاه کاراسکو اسکورت و رانده شدند
اتوبوس هایی با کراسورهای مسافرتی از بندر به سمت فرودگاه کاراسکو اسکورت و رانده شدند

با یک بنر بزرگ و بداهه خوانده شده “Gracias اروگوئه” (متشکرم اروگوئه) در مادربوردک ، “گرگ مورتیمر” آلوده به COVID-19 سرانجام روز جمعه در بندر مونته ویدئو لنگر انداخت و در ساعت 22:00 اروگوئه تخلیه پزشکی بیش از صد را آغاز کرد. کشتی های دریایی استرالیا و نیوزیلند که قرار است منشور شوند به ملبورن پرواز می کنند و انتظار می رود یکشنبه عید پاک به آنجا برسند.

عملیات تخلیه ، اوج بحث های چند روزه هماهنگی بین اروگوئه ، استرالیا ، با همکاری اپراتور کشتی سفر دریایی Aurora Expeditions و نماینده محلی آنها در مونته ویدئو ، آژانس حمل و نقل جهانی است که به کلیه عملیات برای پایان دادن به مصیبت دو هفته کمک کرده است. از “گرگ مورتیمر” ، مسافران و اعضای خدمه.

گرگ مورتیمر که برای اعزام به دورافتاده ترین مکان های روی زمین ساخته شده است ، از بیست و هفتم مارس در 20 کیلومتری ساحل مونته ویدئو رها شده است ، پس از آنکه برخی از مسافران با علائم احتمالی COVID مجبور شدند مسیر اصلی خود را تغییر دهند. -19 مورد

اعزامی های شفق قطبی اوایل این هفته تأیید کردند که 128 نفر از 217 نفر – مسافر و خدمه – از آنجا که همه آنها توسط تیم های پزشکی اروگوئه که داوطلبانه سوار بر کشتی بودند ، آزمایش ویروس کشنده مثبت کردند.

پس از ورود به سواحل اروگوئه ، حدود 10 گردشگر با وضعیت خطر زندگی تخلیه و در مراکز درمانی در مونته ویدئو تخلیه و بستری شدند. از این زمان پنج نفر مرخص شده اند و سه نفر از آنها بازگردانده می شوند. بقیه مسافران کشتی کروز بدون علامت بودند یا علائم خفیف داشتند.

این کشتی کروز با مسافرانی از اروپا ، ایالات متحده ، NZ و عمدتاً استرالیا ، در 15 مارس از Ushuaia به قطب جنوب ، فالکلندز و جورجیا جنوبی عزیمت کرد – پس از اعلام شیوع Covid-19 توسط سازمان جهانی بهداشت ، همه گیر شد ، در این سفر نامگذاری شد کاوشگر قطبی سر ارنست شاکلتون ، که رهبری سفرهای انگلیس به منطقه بود.

بسیاری از کشتی های دریایی روی دریاهای مرتفع بسته شده اند – چه آلوده و چه غیر- زیرا کشورهایی که مرزهای خود را می بندند ، آنها را از بین برده است ، مانع از ورود بسیاری از کشتی های دریایی در بنادرشان می شود. حتی استرالیا و نیوزلند ورود کشتی های مسافرتی بین المللی به دلیل همه گیر Covid-19 را ممنوع اعلام کرده اند.

در این حالت ، همانطور که آرژانتین ، شیلی و برزیل مرزها ، هوا ، زمین و دریا را قفل کرده بودند و فولکلند قادر به رسیدگی به چنین موارد احتمالی نیستند ، این کشتی به سمت اروگوئه حرکت کرد که مقامات وی در بازگشت به مسافرهای مسافرتی در موارد مشابه کمک کرده اند. موقعیت ها سفارتخانه های آمریكا ، انگلیس و كانادا در مونته ویدئو اخیراً در عملیات موفقیت آمیز مشابهی درگیر بوده اند و كشتی های تسریع یافته با شوق از مقامات محلی بخاطر تلاش های بشردوستانه تشكر كرده اند.

حتی اگر برخی نشریات مطبوعاتی بر این واقعیت تأکید کرده اند که گرگ مورتیمر بلافاصله مجاز به اسکله در مونته ویدئو نبود ، واقعیت این است که از آنجا که شیوع همه گیر کورون ویروس اروگوئه با خیال راحت 734 رزمنده را از 41 ملیت مختلف بازپس داده است.

روز جمعه نیمه شب در یک عملیات پیچیده “کریدور بشردوستانه” ، با اتصال بندر مونته ویدئو با فرودگاه بین المللی کاراسکو ، تحت کنترل های دقیق بهداشتی با مشارکت چندین وزارتخانه و نیروهای امنیتی اروگوئه ، کراسورهای استرالیا و نیوزلند به اسکان بهداشتی منتقل شدند. ایرباس توسط هواپیمایی چارتر سلام پرواز می کند که آنها را به ملبورن ، استرالیا ، یک سفر 14 ساعته پرواز می کند. قبل از شبانه روزی چمدان ضد عفونی می شود.

ایرباس مخصوص پروازهای بهداشتی مجهز است و به همین مناسبت شامل شش پزشک و کادر پشتیبانی است. مسافران باید یکبار در استرالیا یک قرنطینه 14 روزه بگذرانند.

وزیر امور خارجه اروگوئه ارنستو تالوی با افتخار گفت: “اروگوئه یک عملیات پیچیده اما ضروری بشردوستانه را به پایان می رساند”. وی افزود: مسافران باقیمانده باید پروتکل انزوای WHO را در هواپیما تکمیل کنند و پس از اتمام آن ، اجازه پرواز دوباره به کشورهای وطن خود داده می شود ، در حالی که خدمه کشتی را به بندر مبدا می برند.

ادواردو سالیناس ، وزیر بهداشت ، فاش كرد كه سه نفر از مسافران بستری شده در حال پرواز به استرالیا خواهند بود ، دو نفر از آنجا كه خدمه هستند به کشتی بازگشتند و سه نفر نیز با توجه به وضعیت جدی خود در بیمارستان خواهند ماند. اروگوئه همواره بر این فرض کار کرده است که همه افراد سوار بر “گرگ مورتیمر” ، مسافران و اعضای خدمه به ویروس Covid 19 آلوده شده اند.

Aurora Expeditions در حال تصویب لایحه پرواز مجدد و هزینه های اضافی تحت بیمه است و می گوید: “این هواپیما در مناطق ریسک مستقر شده است. مسافرهایی که توسط نتایج آزمایش و سطح مراقبت های لازم از مسافر نشسته اند”.

دولت NZ قصد دارد به محض ورود به استرالیا ، شهروندان خود را مستقیماً برای ساماندهی یك انتقال انجام دهد.


کشتی منشور ، فالکلند را برای 3 ماه مه بریتانیا ترک می کند – MercoPress

BAS فصل قطب جنوب و سازماندهی بازگشت را به پایان می رساند: کشتی منشور Falklands را برای 3 مه در انگلیس ترک می کند

چهارشنبه ، 8 آوریل 2020 – 12:30 UTC


پروفسور Dame Jane Francis ، مدیر BAS گفت: “من بسیار خوشحالم که ما می توانیم افراد خود را در طی چند هفته آینده به خانه برسانیم.
جیمز کلارک راس RRS (JCR) مردم را به فالکلند منتقل می کند تا با کشتی منشور ریزگرد شوند و به روترا بازگردند تا کارمندان تابستانی باقیمانده را به شمال بکشاند.
جیمز کلارک راس RRS (JCR) مردم را به فالکلند منتقل می کند تا با کشتی منشور ریزگرد شوند و به روترا بازگردند تا کارمندان تابستانی باقیمانده را به شمال بکشاند.
یک کشتی مسافری که در جزایر فلک لند مستقر است و توسط Nobed Caledonia اداره می شود ، در حالی که منتظر بازگشت به خانه هستند ، اسکان موقت و قرنطینه ای را برای دانشمندان و کارمندان پشتیبانی فراهم می کند.
یک کشتی مسافری که در جزایر فلک لند مستقر است و توسط Nobed Caledonia اداره می شود ، در حالی که منتظر بازگشت به خانه هستند ، اسکان موقت و قرنطینه ای را برای دانشمندان و کارمندان پشتیبانی فراهم می کند.

بررسی قطب جنوب انگلیس (BAS) برنامه های استثنایی را برای بازگشت دانشمندان ، تیم های پشتیبانی و کارگران ساختمانی در هنگام تکمیل کار فصل تابستانی قطب جنوب اعلام کرده است.

اختلال عمده در سفرهای بین المللی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 و محدودیت های اعمال شده برای محدود کردن شیوع ویروس ، به این معنی است که BAS ناچار شده است راه حلهای ایمن و مطمئن پیدا کند تا مردم خود را با خیال راحت به انگلیس برگرداند.

یک کشتی مسافری که در جزایر فلک لند مستقر شده و توسط Noble Caledonia اداره می شود ، در حالی که منتظر بازگشت به خانه هستند ، اسکان موقت و قرنطینه ای را برای دانشمندان و کارمندان پشتیبانی فراهم می کند. این کشتی حدود 90 دانشمند ، کارمندان پشتیبانی و تعدادی از کارگران ساختمانی که در حال ساخت یک اسکله جدید برای RRS بودند ، به بریتانیا بازگرداند. آقا دیوید آتتنبورو.

با پایان فصل زمین های تابستانی ، تیم های قطب جنوب ما خود را برای بازگشت به خانه به یک موقعیت خارق العاده آماده می کنند. دفتر مرکزی BAS در کمبریج بسته است و همه از خانه کار می کنند. خانواده ها و دوستان مطابق الزام دولت انگلیس برای ماندن در خانه و حفظ فاصله اجتماعی هستند.

پروفسور Dame Jane Francis ، مدیر BAS گفت: “در یک سال عادی ، حدود 100 نفر از ما در پایان فصل تابستان ، قطب جنوب را ترک می کنند. آنها با کشتی یا هواپیما به خانه می آیند و در جزایر فالکلند متوقف می شوند تا پرواز وزارت دفاع را به سمت Brize Norton بگیرند یا برای پرواز تجاری به انگلستان به آمریکای جنوبی منتقل شوند. با این حال ، در چند هفته گذشته ، همه گیر COVID-19 همه چیز را تغییر داد و چالش بزرگی را برای کارشناسان لجستیک و عملیات ما ایجاد کرد. من بسیار خوشحالم که می توانیم طی چند هفته آینده مردم خود را به خانه برسانیم و از نوبل کالدونیا بخاطر تهیه کشتی خود در دسترس ما سپاسگزارم.

علی رغم همه اینها ، فصل مزرعه قطب جنوب ما بسیار موفق بوده است. برنامه های علمی ژرفای ما و کشتی های ما داده های جدیدی را تولید کرده اند که به ما در درک تأثیرات تغییرات آب و هوایی و افزایش سطح آب دریا در آینده کمک خواهد کرد. بند جدید ما به لطف تلاش های شریک ساخت و ساز BAM و تیم مدیریت برنامه ما کاملاً کامل است. اکنون ، من برای همه کارمندان ، همکاران تحقیق و پیمانکاران خود آرزو می کنم یک سفر امن به خانه داشته باشند. من از آنها – و خانواده های آنها – بخاطر صبر و همکاریشان در طی یک عملیات بازگشتی بسیار چالش برانگیز ، تشکر می کنم. “

مایک دیگان ، رئیس عملیات ناوگان كالدونیا ، گفت: “ما خوشحالیم كه می توانیم با بازگرداندن اعضای كارمندانشان كه درگیر كارهای مهم علمی و پژوهشی در جنوب هستند ، بتوانیم به بررسی قطب جنوب انگلیس كمك كنیم. ما باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا کارکنان آنها با اطمینان ، در سریع ترین زمان ممکن و در یک محیط قرنطینه شده به خانواده ها و عزیزانشان بازگردند. “

RRS جیمز کلارک راس (JCR) هم اکنون در ایستگاه تحقیقاتی روترا در حال بارگیری لوازم برای زمستان قطب جنوب است. پس از اتمام عملیات Rotha ، اعضای تیم تابستانی سوار کشتی می شوند که به پرسنلی که در ایستگاه های تحقیقاتی Signy ، Bird Island و King Edward Point کار کرده اند ، می پردازند. این کشتی افراد را به جزایر فولکلند منتقل می کند تا با هواپیمای چارتر همراه شوند و به روترا بازگردند تا کارمندان تابستانی باقیمانده را به شمال بکشاند.

ایستگاه تحقیقاتی روتورا در طول زمستان از 27 آوریل هنگامی که هواپیماهای توین اوتر و RRS فعالیت می کنند ، فعالیت خواهند کرد جیمز کلارک راس ترک سپس 28 نفر از کارمندان در ایستگاه تحقیقاتی زمستان می کنند

این کشتی چارتر قرار است در تاریخ 3 مه 2020 جزایر فالکلند را ترک کند. سفر به انگلیس حدود 20 روز طول می کشد.