موارد مثبت Covid-19 در بعضی از شناورها انتظار می رود در فالکلندز برای فصل Loligo – MercoPress

Covid-19 موارد مثبت در برخی از کشتی ها انتظار می رود در فالکلندز برای فصل لولیگو باشد

جمعه ، 22 ژانویه 2021 – 09:39 UTC


رسانه های اسپانیایی “در مورد وضعیت” اغراق کردند. شرکت ها رویه های خود را برای مقابله با ویروس با هماهنگی FIG انجام می دهند

دولت جزایر فالکلند و صنعت محلی به دلیل موارد Covid-19 شناسایی شده در کشتی های ماهیگیری Loligo به دلیل Falklands از گالیسی ، اطمینان خاطر دادند. پنگوئن نیوز گزارش موارد مثبت در کشتی های مقصد جزایر را بررسی کرد و از FIG نظر خواست ، که کتبا پاسخ داد:

آیا FIG از تعداد شناورهای Covid-19 و تعداد موارد مطلع است؟

در حال حاضر پنج کشتی در حال حرکت به جزایر فالکلند هستند و بقیه هنوز در بندر هستند و منتظر تأیید هستند که مورد مثبتی ندارند و می توانند حرکت کنند. مقامات اسپانیایی به کشتی ها اجازه نمی دهند که بندهای دارای موارد مثبت را ترک کنند. FIG در حال تماس با شرکتهای ماهیگیری است که هر یک از آنها یک برنامه و پروتکل مدیریت Covid-19 دارند تا دقیقاً با این وضعیت مقابله کنند.

دولت در مورد قرنطینه شناورهایی که دارای Covid هستند ، چه سیاستی را برای شناورها در نظر می گیرد؟

کشتی ها نمی توانند بندر خانه خود را ترک کنند بدون اینکه ابتدا برای Covid-19 ترخیص شود ، این بدان معنی است که کشتی های “تمیز” به جزایر فالکلند می رسند.

آیا قرار است کشتی های مبتلا به ویروس در فصل آتی کروزهای تحقیقاتی انجام دهند ، در این صورت ، چه تاثیری در این فصل خواهد داشت؟

دو سفر دریایی تحقیقاتی برای ماه فوریه در نظر گرفته شده است و در این مرحله ما از هیچ تغییری ناشی از وضعیت گالیسیا مطلع نشده ایم.

اگر این فصل به تأخیر بیفتد ، آیا امکان دارد در ازای از دست دادن درآمد خود ، تمدید شود یا به شرکت ها بازپرداخت شود؟

فصل تجاری تا 24 فوریه آغاز نمی شود و زمان معمول قایقرانی از ویگو 21-23 روز است ، بنابراین تخمین زدن اینکه آیا فصل به تأخیر می افتد یا خیر خیلی زود است. با این حال ، اگر چنین بود ، FIG مناسب ترین گزینه ها را برای حمایت از بخش در نظر می گرفت.

آیا این تأثیر بر برنامه ناظر شیلات و ثبات زیست محیطی شیلات خواهد داشت؟

شیلات در نتیجه اوضاع در گالیسیا. دپارتمان شیلات رویکرد تأیید شده ای برای مدیریت این برنامه دارد که بر اساس طرح تشدید کل دولت است:

آیا در صورت حضور کشتی در آبهای فالکلند ، آیا یک مورد Covid-19 توسعه می یابد ، FIG چه سطح تعهدی را برای درمان به کشتی دارد؟

در این سناریوی بعید ، FIG البته پشتیبانی از کشتی آسیب دیده را ارائه می دهد و این خطر را از طریق برنامه مدیریت همه گیر موجود خود – یعنی استفاده از ایزوله و آزمایش منظم – مدیریت می کند. اگر فردی نیاز به درمان در بیمارستان داشته باشد ، KEMH از بخش گرم خود برای ارائه این مراقبت استفاده می کند ، به همان روشی که برای هر کسی که به دلیل Covid-19 بیماری جدی را تجربه می کند ، نیز ارائه می دهد.

گزارش در اسپانیا

روزنامه آنلاین اسپانیایی La Voz De Galicia اظهار داشت: “قایق های آلوده Beagle ، Venturer و Falcon هستند … برخی از این کشتی ها قبلاً حرکت کرده اند” ، و “شرکت Rampesca در کشتی Monteferro سرایت کرده است ، که این هفته مارین را به مقصد فالکلند ترک کرد. در مورد Lafonia: Sil و New Polar آلوده شده اند. در اولین مورد ، بیش از ده مورد. “

نظر صنعت

الکس رید از Seaview Ltd ، که صاحب برخی از شناورهایی است که گزارش شده است دارای مواردی هستند ، گفت که “من فکر می کنم در [Spanish] مطبوعات … کشتی ها هیچ موردی از Covid در هواپیما ندارند. ” وی ادامه داد: “ما در بین خدمه پرو برخی موارد Covid داریم ، ما دقیقاً نمی دانیم که این موارد Covid از کجا آمده است اما ما از سفر به پرو به اسپانیا فرض می کنیم. در حقیقت ، خدمه ما بیش از دو هفته در اسپانیا قرنطینه شده اند. “

آقای رید در پاسخ به این س aboutال که اگر آزمایش مثبتی در دریا وجود داشته باشد برای چه رویه ای در نظر گرفته شده است ، گفت: “این یک اتفاق بعید است ، و این بستگی به محل کشتی در آن زمان و همچنین علائم آن دارد ، اما ما روش های خاص خود را داریم در محل به منظور مقابله با آن. من قصد ندارم به جزئیات بپردازم اما کافی است بگویم که آنها با بخش شیلات موافقت کرده اند و آنها بسیار محافظت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر اتفاقی بیفتد ، ما Covid را به Falklands نمی آوریم. چیزی که همه نگران آن هستند. “

وقتی از وی س askedال شد که آیا او تاخیر در این فصل را به احتمال زیاد آقای رید می گوید که “روزهای ابتدایی است ، ما مطمئناً با این واقعیت بسیار راحت هستیم که می توانیم به موقع ترک کنیم و در اولین روز ماهیگیری را شروع کنیم این فصل فقط به کشتی های ما بستگی ندارد. ” وی ادامه داد ، “این به ناظران نیز بستگی دارد …

این امر بستگی به ورود و قرنطینه کردن آنها در استنلی برای 14 روز قبل از سوار شدن به کشتی ها دارد تا ما در همان جهانی که یک سال و نیم پیش زندگی کردیم زندگی نکنیم. “

آقای رید اظهار داشت که “مردم باید بدانند که این صنعت هر کاری از دست ما بر می آید انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که COVID از کشتی خارج نشده است. ما این کار را در سال 2020 برای هر دو فصل انجام داده ایم ، مطمئناً برای سال 2021 این کار را برای فصل اول انجام خواهیم داد و سپس خواهیم دید که در فصل دوم چه اتفاقی می افتد.

“ما در همکاری با دولت بسیار سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که برنامه های ما با برنامه های آنها مطابقت دارد.” آقای رید نتیجه گیری کرد.

علاوه بر پاسخ به س questionsالات ، FIG اظهار داشت: “FIG همکاری نزدیکی با FIFCA و شرکتهای ماهیگیری برای درک میزان نتایج مثبت Covid-19 در میان کشتی ها و خدمه فعلی در اسپانیا داشته است.

در حالی که برخی از شرکت ها موارد مثبتی را گزارش کرده اند ، هر یک از آنها یک مجموعه سیاست ها و پروتکل های Covid-19 را برای مدیریت اوضاع در اختیار دارند. “

“همه کشتی ها باید قبل از ورود به استنلی و پس از 21-23 روز صرف پرواز با کشتی از ویگو ، اظهارات بهداشتی را به گمرک و مهاجرت ارائه دهند.”