کامیون داران فرانسوی با کارآمد شدن آداب و رسوم معاملات انگلیس / اتحادیه اروپا درباره نوار قرمز و “مرزهای هوشمند” هشدار می دهند – MercoPress

کامیون داران فرانسوی با کارآمد شدن گمرکات معاملات انگلیس / اتحادیه اروپا در مورد نوار قرمز و “مرزهای هوشمند” هشدار می دهند

پنجشنبه ، 31 دسامبر 2020 – 08:04 UTC


در حالی که انگلیس طی 6 ماه مراحل رسمی گمرکی را طی می کند ، کشورهای اتحادیه اروپا بلافاصله آنها را تحمیل می کنند.

نوار قرمز ، “مرزهای هوشمند” جدیدی که با یکدیگر گفتگو نمی کنند و بازرگانان ناخوشایند هرج و مرج مرزی را تهدید می کنند ، کامیون داران فرانسوی یک روز قبل از بازگرداندن مرزهای سخت انگلیس با انگلیس هشدار دادند.

پس از انعقاد یک معامله تجاری محدود ، یک هفته پیش انگلیس انتقال خود را از بازار واحد اروپا در ساعت 2300 GMT پنجشنبه ، 31 دسامبر به اتمام می رساند. در حالی که توافق نامه تجارت دسترسی تعرفه صفر و سهمیه صفر بین انگلیس و بزرگترین شریک تجاری خود را حفظ می کند ، تشریفات و مدارک جدید گمرکی خواهد بود.

سباستین ریورا ، رئیس فدراسیون ملی جاده هائلر در منطقه Hauts-de-France در شمال ، محل استقرار بندر کاله و پایانه یوروتونل ، که سالانه میلیون ها کامیون از آن عبور می کنند ، گفت: “اختلال اجتناب ناپذیر است.

ریورا هشدار داد: “اگر به مقامات فرانسه و انگلیس گوش دهید ، صحبت از مرزهای هوشمند و آمادگی کامل است ، اما این مانع از شک و تردید ما نمی شود.” “این یک سردرد واقعی خواهد بود. برخی از شرکت ها آماده خواهند بود ، برخی دیگر آماده نخواهند شد. این یک تغییر اساسی در عادات پیش رو است. “

وی گفت که اجتناب ناپذیر است که همه مشاغل آماده استفاده از انبوه کاغذ بازی ها از جمله گمرک و اعلامیه های ایمنی و سیستم های IT لازم برای تجارت بین انگلیس و اتحادیه اروپا از اول ژانویه نیستند.

ریورا گفت ، ذخیره سنگین شرکت های انگلیسی با پایین آمدن مذاکرات تجاری به این معنی است که حجم حمل بار در ژانویه کمتر خواهد بود و سیستم جدید را به خواب می اندازد.

وی ادامه داد: “نگرانی ما این است که چه اتفاقی می افتد که در اواسط ژانویه به” تجارت عادی “برگردیم.”

در حالی که انگلیس طی 6 ماه مراحل رسمی گمرکی را طی می کند ، کشورهای اتحادیه اروپا بلافاصله آنها را تحمیل می کنند.

گمرک فرانسه 700 نماینده دیگر در سراسر کشور برای برخورد با قوانین تجارت پس از Brexit به کار گرفته است – تقریباً نیمی از آنها در بندر کاله و پایانه یوروتونل مستقر خواهند شد.

“ما تا آنجا که می توانیم آماده هستیم. آیا صادرکنندگان آماده هستند؟ ” گفت گیلبرت بلتران رئیس عرف منطقه. “آنجاست که ناشناخته ها در این مرز هوشمند نهفته است.”

تحت سیستم مرز هوشمند ، رانندگانی که به فرانسه از قبل درخواست صادرات خود را بصورت آنلاین ارسال کرده اند ، بارکدی را اسکن می کنند که گفته می شود Dover است و قبل از ارزیابی ریسک هنگام عبور ، پلاک شماره آنها به طور خودکار توسط دوربین خوانده می شود. کانال.

در طول سفر ، رانندگان پیامی را دریافت می کنند که به آنها می گوید آیا می توانند هنگام ورود به خاک فرانسه آزادانه از طریق “خط سبز” رانندگی کنند یا برای بررسی بیشتر به “خط نارنجی” هدایت می شوند.

شرکت های حمل و نقل می ترسند که اگر تعداد زیادی از کامیون ها توسط اسناد گمرکی صحیح توسط مشتریان خود مسلح نشده باشند ، در این صورت کامیون هایی که به بررسی های بیشتری احتیاج دارند مرزها را بهم می ریزند.