چین در لایروبی آبراه پاراگوئه / پارانا که 90 میلیون تن غلات را اداره می کند ، شرکت می کند – MercoPress

چین در لایروبی آبراه پاراگوئه / پارانا که 90 میلیون تن غلات را اداره می کند ، شرکت می کند

چهارشنبه ، 25 نوامبر 2020 – 09:30 UTC


آبراه پاراگوئه و پارانا یک محور ساختاری برای تجارت بین المللی در آرژانتین ، بلکه در کشورهای همسایه است

یک شرکت چینی برای مدیریت بخشی از آبراه پاراگوئه-پارانا وارد این رقابت شد و به چهار شرکت اروپایی پیوست که به دنبال کسب امتیاز برای تعمیق پیش نویس و تأمین تعمیر و نگهداری در حدود 1،238 کیلومتری مسیر رودخانه از سال 2021 هستند.

آبراه پاراگوئه-پارانا یک محور ساختاری برای تجارت بین المللی در آرژانتین است ، اما همچنین در کشورهای همسایه ، از آنجا که این آبراه از حدود 3600 کیلومتر عبور می کند ، بولیوی ، برزیل ، پاراگوئه و اروگوئه را نیز به هم متصل می کند.

شرکت لایروبی شانگهای چین مایل است امتیاز کار بین تلاقی رودخانه های پارانا و پاراگوئه و ریو د لا پلاتا را بدست آورد. براساس این بورس اوراق بهادار روزاریو ، این کارهای عظیم زیرساختی به سرمایه گذاری تقریبی 3.8 میلیارد دلار نیاز دارد.

این شرکت چینی باید با نمایندگی فعلی ، ژان دی نول بلژیکی که 25 سال مسئولیت آن را بر عهده داشته است ، و همچنین با Dredging International ، همچنین از بلژیک ، و با Boskalis و Van Oord ، از هلند ، رقابت کند.

کشش مورد نظر 1238 کیلومتر طول است که تقریباً 25 بندر صادراتی و جابجایی غلات در سال گذشته به 92 میلیون تن رسیده است. آلفردو سسه ، متخصص بورس اوراق بهادار روزاریو اظهار داشت: حدود 80 میلیون تن با كشتی از بندرگاهها و بقیه با كامیونهایی كه از شمال مملو از دانههای برزیل ، بولیوی و پاراگوئه بودند ، خارج شدند.

تخمین زده می شود 80 درصد از 120 میلیون تن غلات و غلات تولید شده توسط آرژانتین از بندرهای گراند روساریو صادر می شود.

چالش اصلی بهبود بخش جنوبی است که بنادر را به اقیانوس اطلس متصل می کند. بعضی از بخشها باید تعمیق شوند تا امکان ورود و خروج کشتی هایی با ظرفیت بار بیشتر فراهم شود. سسه گفت: “پیش نویس با آب معمولی 34 فوت و عمق معابر بحرانی 36 است. انتظار می رود در مناطق خاص به 42 فوت عمق برسد.”