شیلی در حال ساخت قطب قطبی خود به نام قطب جنوب I است تا جایگزین یخ شکن Oscar Viel شود – MercoPress

شیلی در حال ساخت قطب قطبی خود به نام قطب جنوب I است تا جایگزین یخ شکن اسکار ویل شود

چهارشنبه ، 25 نوامبر 2020 – 09:00 UTC


پروژه قطب جنوب I جایگزین یخ شکن فعلی نیروی دریایی اسکار ویل خواهد شد
کشتی 111 متری قادر به سرعت تا 15 گره خواهد بود. او نماد کلاس قطبی Lloyd’s Register PC 5 و با قدرت نصب شده 14.5 مگاوات را دریافت کرده است
کشتی 111 متری قادر به سرعت تا 15 گره خواهد بود. او نماد کلاس قطبی Lloyd’s Register PC 5 و با قدرت نصب شده 14.5 مگاوات را دریافت کرده است

ساخت کشتی قطبی جدید نیروی دریایی شیلی در کشتی سازی ASMAR Talcahuano طبق اطلاعات رسمی 35٪ پیشرفت داشته است. این کشتی که با نام پروژه قطب جنوب I ساخته می شود ، جایگزین یخ شکن فعلی نیروی دریایی اسکار ویل خواهد شد. وی فعالیتهای پشتیبانی لجستیکی را برای اپراتورهای قطب جنوب ، داخلی و خارجی انجام خواهد داد ، انجام وظایفی مانند حمل و نقل مردم و مواد ، حذف زباله و تأمین غذا و سوخت.

برای این کار ، او یک عرشه پرواز و آشیانه برای دو هلیکوپتر متوسط ​​برای فرود پرسنل و محموله ، دو جرثقیل برای بلند کردن 20 تن در برد 20 متر و یک قایق خودران برای تخلیه کانتینرها برای فرود و حمل پرسنل و تجهیزات دارد. علاوه بر این ، او تجهیزات هیدروآکوستیک مدرن برای تحقیقات زمین شناسی و اقیانوس شناسی خواهد داشت.

این کشتی همچنین قادر به انجام عملیات جستجو و نجات خواهد بود و توانایی یدک کشی کشتی ها ، فضای حمل و نقل 18 نفر از نجات یافتگان از حوادث یا حوادث و یک بیمارستان برای مشاوره پزشکی و دندانپزشکی را خواهد داشت.

شناور 13000 تنی و شناور 111 متری توانایی سرعت تا 15 گره را دارند. او نمره کلاس قطبی Lloyd’s Register PC 5 را دریافت کرده و با قدرت نصب شده 14.5 مگاوات قادر به شکستن یک متر یخ در سه گره خواهد بود.

راه حل های دریایی GE یک سیستم پیشرانه دریایی یکپارچه برای کشتی شامل پیشرانه الکتریکی دیزلی ، موتور دیزلی سازگار با GE 3 Tier 3 ، موقعیت پویا و سیستم اتوماسیون شناور فراهم می کند. اجزای دریایی Damen موفق به عقد قرارداد تهیه تجهیزات دنده فرمان ، سکان ها و قطعات لوله استرن شده اند. طراحی کشتی با همکاری ورد کانادا انجام شد.

ASMAR مجبور شد زیرساخت های این پروژه را با استفاده از جرثقیل زیر بشکهای 150 تنی تقویت کند تا ظرفیت بالابری را در سکوی پرتاب افزایش دهد و یک کالسکه 230 تنی را برای حمل و نقل بلوک افزایش دهد. این اولین کشتی سازی در آمریکای لاتین است که کشتی ای با چنین ویژگی هایی ساخته است.

این کشتی قرار است در سال 2023 در اولین سفر خود به دایره قطبی قطب جنوب حرکت کند.