طبق گفته Rystad Energy – MercoPress ، یک چهارم بخش شناورهای جهانی با اسقاط روبرو می شوند

طبق گفته Rystad Energy ، یک چهارم بخش شناورهای جهانی با اسقاط روبرو می شوند

دوشنبه ، 2 نوامبر 2020 – 09:02 UTC


ارزیابی سکوهای فعال در ناوگان شناور جهانی نشان داد که 59 واحد از 213 واحد کاندیداهای بالقوه بازنشستگی هستند ، Rystad Energy خاطرنشان کرد

یک چهارم بخش شناور جهانی (سکوهای حفاری دریایی) ممکن است از رده خارج شود. این طبق گفته Rystad Energy ، که بیان می کند بازسازی در بازار حفاری دریایی “قبلاً کشیده شده” تسریع خواهد شد.

Rystad Energy خاطرنشان کرد: ارزیابی سکوهای فعال در ناوگان شناور جهانی نشان داد که 59 واحد از 213 واحد کاندیداهای بالقوه بازنشستگی هستند. این شرکت برآورد می کند که این معادل یک چهارم قطعه یا 22 حفاری و 37 دستگاه نیمه سنگین است.

Rystad Energy نشان داد که تقاضای جهانی برای شناورها قبل از همه گیری تازه شروع به بهبود کرده است اما افزود که اکنون انتظار می رود این بخش تا سال 2022 تحت فشار باقی بماند. انتظار می رود تقاضا از 129 سال دکل در سال 2019 به 110 دکل در سال 2020 و 103 کاهش یابد سالهای دکل در 2021 ، قبل از اینکه به آرامی به 117 سال دکل در 2022 و 122 سال دکل در 2023 برسید.

طبق گفته Rystad Energy ، انتظار می رود كه سطح استفاده از شناور در این سال 50 درصد باشد ، كه بیان داشت كه این سطوح از سال 2016 شروع به “كاهش” می كند و از آن زمان بین 45 تا 55 درصد متغیر است. نمودار Rystad Energy در سال 2013 ، سطح استفاده از این بخش 85 درصد بود.

جو فریدمن ، تحلیلگر ارشد خدمات انرژی در Rystad Energy ، در بیانیه شرکت گفت: “فرسایش ظرفیت می تواند زمینه را برای بازگشت فراهم کند و نقشی اساسی داشته باشد زیرا صنعت حفاری دریایی به دنبال تأمین منابع مالی خود است.”

فریدمن در این بیانیه افزود: “پس از بیرون آمدن حفاری ها از تجدید ساختار ، می توان ادغام و ادغام بیشتری را مشاهده كرد كه باز هم می تواند منجر به فرسایش بیشتر شود.”

Rystad Energy خاطرنشان کرد که از آخرین رکود 154 شناور از بین رفته است. این شرکت همچنین پیش بینی كرد كه واحدهایی كه در دوره ركود قبلی نسبتاً زودتر روی هم چیده شده اند ، اولین دستگاه هایی هستند كه در این ركود بازنشسته می شوند.