برزیل دارای یک بندر فوق العاده در ایالت جنوبی ریو گراند دو سول است – MercoPress

برزیل دارای یک بندر فوق العاده در ایالت جنوبی ریو گراند دو سول است

پنجشنبه ، 29 اکتبر 2020 – 08:39 UTC


حدود 16 میلیون متر مکعب رسوب از کانال به اصطلاح داخلی بندر ریو گراند خارج شد ، با افزایش کشش از 12.8 به 15 متر

پس از دو سال کار لایروبی با استفاده از سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری فدرال ، (حدود 80 میلیون دلار) بندر ریو گراند – بندر اصلی در جنوبی ترین ایالت ریو گراند دو سول برزیل – قادر به دریافت کشتی های بالاتر است طول 366 متر این به این دلیل است که پیش نویس جدید بندر (15 متر) در تاریخ 26 اکتبر رسماً تصویب شد.

به لطف حذف بیش از 16 میلیون متر مکعب رسوب ، پیش نویس عملیاتی به اصطلاح کانال داخلی ، جایی که مهمترین پایانه های بندری و بیشترین جریان بار در آن قرار دارد ، از 12.8 به 15 متر رسید. عمق آن که 14.2 بود ، هم اکنون 16.5 متر است. ظرفیت جابجایی اکنون با استانداردهای بین المللی ناوبری مطابقت دارد و بندر قادر است کشتی هایی با طول حداکثر 366 متر – اختلاف 29 متر نسبت به ظرفیت قبلی 337 متر را دریافت کند.

وی افزود: “ما هم اكنون در حال تلاش برای جلوگیری از ذوب شدن كانال و كاهش ظرفیت بارگیری مجدد آن هستیم و این نیاز است كه ما صدها میلیون ریال دوباره برای بازیابی پیش نویس هزینه كنیم. ما در حال تهیه یک اعلامیه هستیم تا در نیمه اول سال آینده بتوانیم سالانه 30 تا 40 میلیون دلار استرالیا را در لایروبی بندر سرمایه گذاری کنیم ، بطور دائمی محموله های کشتی هایی را که می رسند و از کشور ما خارج می شوند ، تضمین می کنیم “، اظهار داشت ادواردو لایت ، فرماندار ایالت.

“تصویب پیش نویس جدید نمایانگر موارد زیادی برای کشور ما است. این اولین بار است که تصویب می شود ، این بدان معناست که با صدور مجوز از نیروی دریایی که مرجع بندری است ، می توانیم بار ارزان و ایمن را تضمین کنیم. این امر باعث جذب مالکان کشتی بین المللی و بار بیشتر می شود. بندر ریو گراند نه تنها به دلیل زیرساخت های ایجاد شده ، بلکه همچنین با تایید رسمی که اکنون با تأیید رسمی بدست آورده است ، خود را به عنوان یکی از اصلی ترین بنادر برزیل تغییر مکان می دهد “، گفت: فرناندو استیما ، سرپرست بنادر ریو گراند دو سول

در حال حاضر ، بیش از 25 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالت ریو گراند دو سول از طریق پایانه های خصوصی عبور می کند که در کانتینر ، فله کشاورزی ، کود ، روغن و محموله های پتروشیمی در بندر ریو گراند کار می کنند ، معادل بیش از 40 میلیون تن در هر سالی که ظرفیت نصب شده 50 میلیون باشد.

ژوئن بهترین ماه در تاریخ پورتو دو ریو گراند بود. برای اولین بار در 30 روز بیش از 4.4 میلیون تن کار کرد. علاوه بر این ، حتی با همه گیر شدن بیماری ، ترم اول سال 2020 از نظر کل محموله با رسیدن به 19.9 میلیون تن یا 6.97٪ بالاتر از مدت مشابه در سال 2019 ، دومین بهترین دوره بود.

قرارداد اصلی لایروبی در ژوئیه 2015 توسط دولت فدرال امضا شد و پس از آن شامل دولت ایالت ، دبیرخانه حمل و نقل سابق و ناظر سابق بندر ریو گراند (SUPRG) برای دریافت مجوز IBAMA شد. گروهی برای اطمینان از رعایت ضوابط فنی و زیست محیطی ایجاد شد. پشتیبانی از نیروی دریایی برزیل در تمام مراحل موثر بود.

کنسرسیوم برنده در پیشنهاد انجام خدمات توسط شرکت های Jan de Nul do Brasil و Dragabrás تشکیل شد که در آن زمان معامله را به مبلغ 368.6 میلیون دلار استرداد بستند. سپس یک بررسی قضایی انجام شد و کار متوقف شد و باعث افزایش قابل توجه هزینه ها شد. در پایان ، با تمام هزینه های اضافی ، لایحه پروژه به 500 میلیون دلار استرالیا از بودجه دولت فدرال افزایش یافت.

کار در آگوست 2018 آغاز شد و از آن زمان تاکنون بیش از 16 میلیون متر مکعب رسوب از کانال دسترسی خارج شده است. در تاریخ 26 اکتبر ، پیش نویس جدید بندر گائوچو در تاریخ 26 اکتبر رسماً از 12.8 متر به 15 متر رسید – بیشتر از پیش بینی اولیه که 14 متر بود.

در حال حاضر این بندر می تواند کشتی های بزرگتر با ظرفیت بیشتر از حد فعلی را دریافت کند. پیش نویس جدید به کشتی ها اجازه می دهد تا با بار باری بیشتری وارد شده و از آنجا خارج شوند ، در نتیجه بار ارزان تر و شرایط بهتر قراردادهای بیمه ای ایجاد می شود.