توییتر قوانین جدید سختی را پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعمال می کند – MercoPress

توییتر قوانین جدید سختی را پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعمال می کند

شنبه ، 10 اکتبر 2020 – 08:51 UTC


این بستر اجتماعی توئیت هایی را که خشونت را تشویق می کنند یا از مردم می خواهند در نتایج انتخابات دخالت کنند حذف خواهد کرد

توییتر قوانین جدید سختی را وضع می کند که کاندیداها را از اعلام پیروزی زودرس محدود می کند و اقدامات خود را در برابر گسترش اطلاعات نادرست ، خواستار خشونت سیاسی و گسترش تفسیرهای بدون فکر در روزهای منتهی به انتخابات نوامبر 3 در ایالات متحده و پس از آن تشدید می کند.

این بستر اجتماعی توئیت هایی را که خشونت را تشویق می کنند یا از مردم می خواهند در نتایج انتخابات دخالت کنند حذف خواهد کرد. توییت هایی که به دروغ ادعا می کنند یک کاندیدا برنده شده است با برچسب هدایت کاربران به صفحه رسمی نتایج انتخابات ایالات متحده در توییتر.

توییتر روز جمعه اعلام کرد که بازتوییت مجدد پست هایی که برچسب گذاری شده است برای برجسته کردن وجود اطلاعات گمراه کننده – چه در مورد COVID ، یکپارچگی مدنی یا شامل عکس ها یا فیلم های دستکاری شده – را دشوارتر خواهد کرد. از هفته آینده ، افرادی که می خواهند اینگونه پست ها را بازنویسی کنند ، پیش از اینکه بتوانند آن را دوباره بازنویسی کنند ، فوری مشاهده می کنند که آنها را به اطلاعات معتبر درباره موضوع هدایت می کند. این گام برای ایجاد مکث و تفکر طراحی شده است ، به طور بالقوه باعث کند شدن بازتوییت های بدون فکر که اغلب در سیستم عامل هستند ، می شود.

با شروع 20 اکتبر ، و حداقل از طریق هفته انتخابات در ایالات متحده ، توییتر می گوید که همچنین مردم را ترغیب می کند تفسیر خود را به بازتوییت ها اضافه کنند. افرادی که سعی می کنند پست شخص دیگری را دوباره بازنویسی کنند ابتدا به ویژگی “توییت نقل قول” منتقل می شوند که به آنها امکان می دهد نظرات خود را اضافه کنند.

توییتر در یک پست وبلاگی اظهار امیدواری کرد که این “همه را ترغیب کند تا علاوه بر این که چرا یک Tweet را تقویت می کنند ، بلکه احتمال افزودن افکار ، واکنش ها و دیدگاه های افراد به مکالمه را نیز افزایش می دهد.”

شرکت سانفرانسیسکو همچنین محدودیت های محدودتری را برای سیاستمداران با بیش از 100000 پیرو تعیین کرده است ، دسته ای که شامل رئیس جمهور دونالد ترامپ با 87 میلیون و رقیب دموکرات وی ، جو بایدن با 10 میلیون نفر است. اگر این کاربران اطلاعات گمراه کننده را توییت کنند ، در این توییت ها برچسبی درج می شود که در آن اطلاعات مورد مناقشه است. هرکسی که بخواهد این توییت ها را ببیند باید از طریق اخطار ضربه بزند. حتی در آن صورت ، آنها نمی توانند آن را پسندند ، بازتوییت کنند یا در مورد آن نظر دهند.

این تغییرات یک روز پس از اعلام محدودیت های جدید مشابه فیس بوک در آستانه انتخابات رخ می دهد که کمتر از سه هفته دیگر باقی مانده است. رای گیری زودهنگام قبلاً در برخی ایالت ها آغاز شده است. برخلاف فیس بوک ، که محدودیت های جدیدی را برای تبلیغات سیاسی در روز پنجشنبه اعمال کرد – حداقل در یک نوبت پس از پایان انتخابات یک هفته دیگر آنها را ممنوع کرد – توییتر مدتی است اجازه تبلیغات سیاسی را نمی دهد.

به نظر می رسد شرکت های رسانه های اجتماعی در حال یادگیری نحوه واکنش سریع به تهدیدات موجود و پیش بینی شده برای روند انتخابات هستند. مبارزات انتخاباتی ترامپ و متحدان GOP آن تلاش زیادی کرده اند تا رویه های انتخابات را به رقابت بیندازند و یکپارچگی آرا-نامه های پستی را زیر سوال ببرند. ترامپ همچنین در صورت از دست دادن خود متعهد به انتقال صلح آمیز قدرت نیست ، اگرچه هر دو طرف نظرات او را رد کرده و قول انتقال مسالمت آمیز را داده اند.