Didi و WhatsApp چین در برزیل برای رقابت با Uber – MercoPress تیم می کنند

Didi و WhatsApp چین در برزیل برای رقابت با Uber تیم می شوند

سه شنبه ، 6 اکتبر 2020 – 08:19 UTC


این شرکت ها گفتند که این مشارکت برای اولین بار در جهان برای بزرگترین شرکت سوارکاری چینی Didi ، در نوع خود است

سرویس برزیل سواری 99 که توسط Didi Chuxing Technology Co Ltd کنترل می شود ، با WhatsApp همکاری کرده است تا در اقدامی که به کاربران امکان احضار اتومبیل ها را بدون استفاده از برنامه دیگری می دهد ، سفارشات را در بستر گپ متعلق به فیس بوک بپذیرد.

به گفته این شرکت ها ، این مشارکت برای اولین بار در جهان برای بزرگترین شرکت سوارکاری چینی Didi ، در نوع خود است و می تواند در رقابت با Uber Technologies Inc مستقر در ایالات متحده ، رهبر بازار در برزیل ، به 99 مزیت برساند.

واتس اپ 120 میلیون کاربر فعال در برزیل دارد که 210 میلیون نفر جمعیت دارد و این دومین بازار بزرگ این برنامه پس از هند است. 99 حدود 20 میلیون مشتری با برنامه خود و بیش از 750 هزار راننده فعال در سراسر برزیل ثبت نام كرده است.

لیویا پوززی ، مدیر عملیاتی 99 ساله ، گفت: این سرویس که در ابتدا به چهار شهر در ایالت سائوپائولو محدود شده بود ، تا پایان سال 2020 به کل برزیل گسترش خواهد یافت.

وی گفت که این مشارکت در درجه اول برای برزیلی های کم درآمد است که تلفن های هوشمند آنها ظرفیت کمتری برای بارگیری برنامه ها دارند و افرادی که در مناطقی زندگی می کنند که سیگنال تلفن همراه آنها ضعیف تر است.

پوززی گفت: “این امکان دسترسی به دنیای وسیع تری از افراد را كه دیگر برای سفارش سواری خود نیازی به بارگیری برنامه ما نخواهند داشت ، به خدمات می دهد.
در ابتدا ، سواری هایی که از طریق WhatsApp سفارش داده شده اند باید به صورت نقدی پرداخت شوند ، یعنی 70 درصد سفارشات از طریق 99 در حال حاضر برای آنها پرداخت می شود.

نرخ کرایه برای سواری های سفارش داده شده از طریق برنامه 99 خواهد بود. گابریلا کوماستو ، مدیر بازرگانی فیس بوک در برزیل ، گفت که بعداً ، WhatsApp به کاربران این امکان را می دهد تا از سیستم جدید پرداخت فوری خود برای پرداخت هزینه سواری 99 استفاده کنند.

بانک مرکزی این کشور به صورت آزمایشی اجازه پرداخت از طریق سیستم WhatsApp را می دهد.