سناتورهای فلوریدا لایحه ای را برای از سرگیری فعالیت های خطوط دریایی و بنادر پشتیبانی می کنند – MercoPress

سناتورهای فلوریدا لایحه ای را برای از سرگیری فعالیت خطوط کروز و بنادر حمایت مالی می کنند

دوشنبه ، 21 سپتامبر 2020 – 09:17 UTC


قانون تنظیم ایمن بادبان ، هفته گذشته توسط سناتورهای فلوریدا ریک اسکات و مارکو روبیو ارائه شد

قانون گذاران ایالت فلوریدا برای ارائه لایحه ای که به خطوط دریایی و بنادر اجازه می دهد فعالیت خود را از سر بگیرند ، همکاری کرده اند.

قانون Set Sail Safely Act که هفته گذشته توسط سناتورهای فلوریدا ریک اسکات و مارکو روبیو ارائه شد ، یک گروه ویژه دریایی را با هماهنگی کمیته مشورتی از بخش خصوصی ایجاد می کند تا “به سلامت ، ایمنی ، امنیت و تغییرات لجستیکی رسیدگی کند” لازم است تا خطوط و پورت های دریایی برای از سرگیری فعالیت خود اجازه دهند.

در حال حاضر ، خطوط کروز تا 30 سپتامبر 2020 تحت “بدون دستور پرواز” از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده (CDC) هستند و از 13 مارس شروع به کار کردند که بسیاری از قفل های COVID-19 شروع به کار کردند. بیشتر خطوط دریایی مکث های داوطلبانه را از طریق 31 اکتبر و بعد از آن به عملیات تحمیل کرده اند.

این فقط یک هفته پس از جلسه کمیته جهانگردی و بنادر شهرستان میامی-داد ، که در آن رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت هلدینگ کروز لاین نروژ ، فرانک دل ریو با اشتیاق درباره نیاز به خطوط مسافرتی در ایالات متحده صحبت کرد تا بتواند آژانس های دولتی را نشان دهد اقدامات احتیاطی جدید آنها – و دوباره به آب برگردید.

وی گفت: “دیگر کافی است.” “صنعت سفر دریایی به ویرانی نزدیک است. … ما باید به کار خود برگردیم. “

این قانون حمایت گسترده ای را در بین جامعه سفرهای دریایی ، از جمله انجمن بین المللی خطوط کروز (CLIA) دارد. انجمن مقامات بندری آمریکا ؛ شورای بنادر فلوریدا ؛ گردشگری میامی و دادستان و کمیته بنادر و کارلوس گیمنز شهردار میامی.

توضیحاتی که در نسخه ای از دفتر سناتور اسکات منتشر شد ، اقدام Set Sail Safely باعث از سرگیری مجدد سفر دریایی در دست وزارت امنیت داخلی ایالات متحده ، همکاری با گمرک و حفاظت از مرزها می شود. گارد ساحلی ایالات متحده ؛ بهداشت و خدمات انسانی گروه حمل و نقل وزارت امور خارجه و کمیسیون دریایی فدرال.

ذینفعان بخش خصوصی خاطرنشان كردند كه نمایندگانی از خطوط كروز ، بندرهای ایالات متحده ، ماهیگیران تجاری ، مشاغل كوچك و متخصصان بهداشتی حضور دارند. با همکاری یکدیگر ، گروه ویژه دریایی و کمیته مشورتی آن یک جدول زمانی برای جلسات ، توصیه ها و اجرای توصیه های گروه ویژه ایجاد می کنند.

آدام گلدشتاین ، رئیس فعلی CLIA ، گفت: “CLIA از طرف جامعه وسیع سفر دریایی ، از جمله نزدیک به 44000 مشاور مسافرتی آمریکایی و صدها مشاغل کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده که محصولات و خدمات خطوط دریایی را ارائه می دهند ، به شرکای بندری ما می پیوندد. در تشکر از سناتورهای ریک اسکات و مارکو روبیو برای رهبری آنها در معرفی این قانون مهم.

“صنعت سفر دریایی یکی از مشارکت کنندگان اقتصادی مهم در ایالات متحده است که از تقریباً نیم میلیون شغل ایالات متحده و بیش از 150،000 شغل در فلوریدا پشتیبانی می کند ، قبل از همه گیری. لایحه سناتورها توجه بسیار مورد نیاز را به اهمیت گفتگوی استراتژیک بین آژانسهای مناسب فدرال و گروه گسترده ای از ذینفعان بخش دولتی و خصوصی جلب می کند تا با خیال راحت از سرگیری سفر دریایی در ایالات متحده را نشان دهد که بازتاب تدریجی و موفقیت آمیز عملیات سفر دریایی در اروپا را نشان می دهد “