پیمانکاران از جزئیات پروژه اصلی زیرساخت – MercoPress رونمایی کردند

بندر جدید فالکلندز: پیمانکاران از جزئیات پروژه بزرگ زیرساختی رونمایی می کنند

جمعه ، 18 سپتامبر 2020 – 08:55 UTC


طراحی مفهومی شاخص بندر جدید BAM Royal Haskoning

بندر جدید برنامه ریزی شده برای جزایر فالکلند که در بندر استنلی احداث می شود ، طی ارائه این هفته به عموم مردم در تالار شهر ، توسط تیمی از BAM Nuttall و Royal Haskoning ، شرکت های مسئول برنامه ریزی و ساخت ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پروژه.

تیم شامل: مدیر ارشد پروژه (BAM) مارتا مک گوان و مدیر مهندسی کلر منسفیلد بود. (Royal Haskoning DHV) مدیر پروژه ریچارد پاتر و مدیر پروژه طراحی دبسون دا سیلوا.

این تیم با توضیح مختصر دولت جزایر فالکلند ، (FIG) و اهداف اصلی بندر ، قبل از پاسخ دادن به تعدادی از س fromالات مردم در آن اجتماع با حضور ، آغاز به کار کرد.

تیم گفت که درباره بندر استنلی به عنوان “مقرون به صرفه ترین” تصمیم گرفته شده است.

آقای پاتر گفت که به آنها اطلاع داده شده است که یک سکوی 400 متر در 60 متر با فضای اداری برای یک استاد بندر و یک بندر احتیاج دارد. هدف این بود که انتهای وسترن کشتی های کروز را در طول فصل و منطقه ای برای جلوگیری از مسافران از کارهای عادی مانند ماهیگیری و بار ، حمل کند.

در اسکله نقاط تأسیسات تأسیساتی برای آب و سوخت کشتی های سنگر وجود دارد و سازه باید از یک جرثقیل 100 تنی در هر مکان استفاده کند.

“این یک ساختار مستحکم است … بنابراین شما باید به بالا و پایین رفتن جزر و مد در مقابل اسکله خود عادت کنید.”

وی گفت: در منتهی الیه شرق بندر یک اسکله برای قایق های کوچک و یک رورو برای کشتی خلیج کنکوردیا به همراه یک راهروی دسترسی در سمت جنوب برای کشتی های کوچک وجود دارد.

بزرگراه اصلی دسترسی دارای یک راهروی دو لاین و یک راه دسترسی خواهد بود.

ساختار فعلی FIPASS به طور کامل حذف خواهد شد.

جلساتی با استنلی گروورز برگزار شده است تا در مورد دسترسی در اطراف باغ باغ و ماموریت Seaman صحبت کنند.

خانم منسفیلد به جلسه اطمینان داد که مسیر پیاده روی ساحلی حفظ خواهد شد ، “برای نگهداری این مرکز یک نقطه عبور از جاده جدید وجود دارد …”

وی در مورد خود بندر گفت: “نام بازی بهره وری بندر را بهبود می بخشد و اطمینان حاصل می کند که ارزش را ارائه می دهد و ما محموله و حمل و نقل را به کارآمدترین شکل ممکن دریافت می کنیم.”

وی پیش از توصیف آنچه او به عنوان “مزایای بزرگ” بندر یاد می کرد ، چگونگی دیدار تیم با اعضای بخش ماهیگیری ، کشتیرانی ، کشاورزی و جهانگردی را بیان کرد. وی گفت که آنها می خواهند درجه ای از تصدیق در آینده را شامل شوند.

“بعضی از آنها همان چیزی است که من آن را لقب مناسب می دانم تا اطمینان حاصل شود که مخصوصاً فاز پیمایش انعطاف پذیر است تا آنجا که ممکن است بسیاری از شناورها بتوانند از این امکانات در اسلات های مختلف استفاده کنند.”

وی گفت که اهداف دیگر محدود کردن میزان خرابی در بندر “برای اطمینان از حمل بار به جامعه در اسرع وقت است. و سپس با صادرات نیز تا حد ممکن کارآمد برخورد می شود. “

وی گفت که آنها همچنین نگرانند که برنامه ساخت و ساز و طراحی هر چه کوتاهتر باشد. “شما در حال حاضر یک دارایی با عمر منقضی شده دارید ، بنابراین تلاش برای اطمینان از اینکه لنگان خود را برای مدت طولانی دیگر لنگ نمی زنید یک هدف اصلی است” ، به منظور جلوگیری از پرداخت قبض های سنگین در آینده از نگهداری اسکله قدیمی.

وی تأكید كرد: ارتقا capacity ظرفیت بار و بهبود سلامت و ایمنی نیز یك هدف بود.

وی در مورد گردشگری به “ایجاد درآمد” و “حداکثر رساندن هزینه” در جزایر فالکلند اشاره کرد.

خانم منسفیلد در مورد امنیت زیستی ، محدود کردن نشت نفت و کاهش فاضلاب در بندر صحبت کرد و گفت که همه اینها “به عنوان بخشی از بازنگری در بندر است.”

به گفته وی ، برخی از مزایای کلیدی سلامتی و ایمنی این است که عرشه یک ساختار مستحکم است ، بنابراین آسان تر می شود و چرخش ایمن وسایل نقلیه را کاهش می دهد زیرا ناپایداری کمتر است ، زیرا این یک پونتون شناور نیست.

همچنین فعالیتهای نگهداری پرخطر مانند غواصی و کار در ارتفاع کمتر است. همچنین کارایی هایی در رابطه با برق و روشنایی وجود دارد.

از نظر خط زمانی این مرحله به سه ، 1A ، 1B و مرحله ساخت تقسیم شد. اولین (1A) شامل درگیری ذینفعان ، تحقیقات زمینی و تهیه برنامه های مدیریتی منجر به طراحی مفهوم و سپس بعدی (1B) شامل نهایی شدن طرح و مرحله تهیه – تدارکات و کارخانه است. مرحله نهایی ساخت ، خود صحبت می کند.

تیم گفت 70 کارگر برای ساخت بندر آورده خواهند شد.

تعدادی از س byالات توسط مردم مطرح شد از جمله این س includingال که آنها مقدار زیادی از سنگ مورد نیاز برای ساخت بندر را از کجا تهیه می کنند. خانم مک گوان گفت که جلسات قبلاً با PWD در مورد این سوال آغاز شده بود و همچنین ممکن است یک مورد باشد که BAM یک کارخانه اضافی ایجاد کند و یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد شود تا در صورت لزوم سنگ بیشتری تولید کند.

آقای پاتر در مورد قرارگیری بندر مقابل خانه توساک گفت که بحث بر سر این که افراد مسن قادر به تماشای روند دنیا باشند وجود دارد. (PenguinNews) .-