آیا صنعت کروز واقعاً می تواند از کوراو ویروس بهبود یابد؟ – MercoPress

آیا صنعت کروز واقعاً می تواند از کوراو ویروس بهبود یابد؟

شنبه ، 22 اوت 2020 – 08:30 UTC


مسافران در MSC Grandiosa قبل از اینکه سوار بر روی هواپیما شوند ، برای کرون ویروس مورد آزمایش قرار گرفتند. اما آیا این اقدامات برای کمک به بخش برای زنده ماندن از بیماری همه گیر کافی خواهد بود؟

نوشت L لیز شارپلز و کوخو جیسون سیت (*) – روز یکشنبه نخستین کشتی بزرگ مسافربری که تقریباً در مدت 5 ماه به دریای مدیترانه منتقل شد ، از شهر ایتالیا جنوا حرکت کرد. مسافران در MSC Grandiosa قبل از اینکه سوار بر روی هواپیما شوند ، برای کرون ویروس مورد آزمایش قرار گرفتند. این کشتی – که اقدامات گسترده ای برای محدود کردن شیوع ویروس ایجاد کرده است – در سه بندر ایتالیایی و پایتخت مالتیا والتا در یک سفر هفت روزه متوقف خواهد شد. اما آیا این اقدامات برای کمک به بخش برای زنده ماندن از بیماری همه گیر کافی خواهد بود؟ موفقیت زیادی در موفقیت این کروز ایتالیا دارد.

از این گذشته ، تصور یک سفر دریایی مانند این اتفاق در اوج بیماری همه گیر – هنگامی که کشتی ها به عنوان “ظروف شناور پتری” خوانده می شدند ، سخت بود. پوشش ای در سراسر جهان نشان می دهد کشتی ها از بنادر دور می شوند و با مسافرانی که در دریا متصل هستند ، در اقیانوس به آنجا می روند.

خیلی بد بود بین فوریه و آوریل ، بیش از 19،000 مسافر انگلیسی از 59 کشتی در 20 کشور مختلف مجبور به بازگشت دولت بودند.

این فقط خبرهای بد برای گردشگران نبود. در ماه آوریل ، اندی هارمر ، مدیر انجمن بین المللی كروز خطوط انگلستان و ایرلند (CLIA) گفت: تعلیق كروز 90 روزه اقتصاد انگلیس را 888 میلیون پوند هزینه خواهد كرد ، منجر به از دست رفتن 52525 شغل و دستمزد 287 میلیون پوند می شود. در سراسر انگلیس ، این صنعت از 40.517 شغل مستقیم پشتیبانی می کند که 1.35 میلیارد پوند دستمزد پرداخت می کنند. CLIA می گوید این صنعت سالانه 10 میلیارد پوند برای اقتصاد انگلیس تولید می کند.

سفرهای COVID

بنابراین در حال حاضر صنعت کروز امیدوار است که پروتکل های جدید دقیق به آن کمک کند تا اعتماد مصرف کننده را به دست آورد. اقدامات جدید عبارتند از: رسیدن به پایانه های کروز در شکاف های زمانی مشخص. غربالگری مسافران با بررسی دما ، بررسی های پزشکی ، پرسشنامه های سلامتی و تست سواب COVID-19 آنتی ژن.

میهمانان در سفرهای MSC یک بند بند دریافت می کنند که گزینه های بدون تماس را در هواپیما برای آنها فراهم می کند. به عنوان مثال ، بندهای مچ بند می توانند برای باز کردن درب های کابین بدون دست زدن به دستگیره و پرداخت هزینه استفاده شوند. آنها همچنین در صورت لزوم به تسهیل نزدیکی و ردیابی تماس کمک می کنند. MSC Grandiosa همچنین ظرفیت خود را کاهش داده است ، و حدود 2.500 مسافر در اولین سفر خود به مسافرت سفر می کنند – حدود 70٪ از تعداد مسافرهای عادی ، پیش از همه گیر.

سایر شرکت های کروز نیز در حال آزمایش هستند. سفرهای TUI Cruises و Hapag Lloid اخیراً سفرهای افتتاحیه “بدون تماس” (بنابراین بدون توقف شهر) را از هامبورگ بدون حادثه به پایان رساندند.

این دو شرکت کروز همچنین برای اطمینان از مسافران و ترغیب بیشتر مردم به مسافرت دوباره برنامه های 10 نقطه ای را تهیه کرده اند. امتیازها عبارتند از: غربالگری تصویر حرارتی قبل از شبانه روزی برای مسافران. تعیین فاصله از سایر افراد در جامعه؛ 40٪ مهمان کمتر؛ تعداد جدول در رستوران ها کاهش یافته است؛ کمتر شرکت کننده در مسابقات ورزشی و سرگرمی. کشتی های مجهز به آزمایشگاه و تیم های پزشکی گسترده. اعضای خدمه تحت آزمایش های منظم COVID قرار می گیرند.

تمام این اقدامات برای مبارزه با ویروس و تقویت اعتماد مشتری لازم است ، زیرا در حال حاضر یک شکست وجود داشته است. در اوایل ماه اوت ، کشتی مسافربری اعزامی ، MS Roald Amundsen ، متعلق به شرکت نروژی Hurtigruten ، در طی سفر یک هفته خود به Svalbard در قطب شمال ، دچار شیوع کورو ویروس شد.

تطبیق یا غرق شدن

پیش بینی می شود که قیمت ها برای جلب مسافر در هواپیما کاهش یابد. در حال حاضر معاملات برای سال آینده وجود دارد ، از جمله تخفیف های مربوط به به روز رسانی های کابین و بسته های نوشیدنی. اما برخی از شرکت ها با در نظر گرفتن سفرهای داخلی فقط برای در نظر گرفتن غلبه بر محدودیت های مسافرتی پیش می روند. به عنوان مثال ، شرکت مسافرتی وایکینگ (Viking) در حال تحقیق در مورد سفر انگلیس برای بریتانیایی هایی است که تعطیلات کروز را از دست می دهند. تمام این سازگاری ها فقط نشان می دهد که صنعت نوآورانه برای کمک به ترغیب مسافران به مسافرت دوباره است.

اما آیا کافی خواهد بود؟ برای افزودن به درد این بخش ، توصیه های دفتر امور خارجه و امور مشترک المنافع در مورد افراد بیش از 70 سال است که به هیچ وجه در سفر به مسافرتها نروند. مسافران 50 ساله و بالاتر ، پایگاه مشتری اصلی را در سالهای اخیر نشان می دهند. و بیشتر اینها مربوط به دهه 70 است.

بنابراین جالب خواهد بود که تماشا کنید چه کسی اول برمی گردد. کارشناسان صنعت معتقدند مسافرینی خواهند بود که در مهمانی های بین نسل سفر کرده و عاشق زندگی مسافرتی شده اند که ابتدا برمی گردد – اما با فرزندانشان به جای پدربزرگ و مادربزرگشان. آنها درک می کنند که چگونه کشتی های دریایی کار می کنند و در گروه سنی پرخطر قرار ندارند. تحقیقات نشان می دهد که گردشگران “مقاوم در برابر بحران” نیز احتمالاً با خطرات کمتری مواجه می شوند.

اگرچه پایداری طولانی مدت این بخش نامشخص است ، اما می تواند در این واقعیت تسکین یابد که مسافران کروز به شدت وفادار هستند. مطالعات گردشگری نشان داده است که بازدید کنندگان حتی پس از یک فاجعه باز می گردند. و طبق نظرسنجی انجام شده توسط CLIA ، از هر ده مسافر نه نفر گفتند که “احتمالاً یا قطعاً آنها” بار دیگر مسافرت خواهند کرد. با این وجود ، اکنون همه چشمان MSC Grandiosa برای دیدن اینکه آیا می تواند با موفقیت در این آب های حیله گر حرکت کند و به این صنعت بیمارگونه امیدوار است یا خیر.

(*) عضو ارشد تدریس (جهانگردی) ، دانشگاه پورتسموث و کوکو جیسون سیت ، مدرس ارشد بازاریابی ، دانشگاه پورتسموث