تشویق نیمه دوم دوم برای تولید خودروهای برزیلی – MercoPress

تشویق نیمه دوم دوم برای تولید خودروهای برزیل

سه شنبه ، 11 آگوست 2020 – 08:20 UTC


شماری از Anfavea ، اشاره می کنند که در ماه ژوئیه ، تولید به 170300 واحد رسیده است که نسبت به ماه ژوئن 73 درصد افزایش داشته ، اما هنوز 36.2 درصد پایین تر از ماه مشابه سال گذشته است

تولید ماشین برزیل در ماه اول نیمه دوم سال شروع به احیای مجدد کرد. اعدادی که توسط انجمن ملی تولیدکنندگان خودرو (Anfavea) منتشر شده است ، خاطرنشان می کند که در ماه ژوئیه تولید به 170300 دستگاه رسیده است که نسبت به ماه ژوئن 73 درصد افزایش داشته اما نسبت به ماه مشابه سال گذشته 36.2 درصد پایین تر است. علیرغم افزایش ، هنوز از سال 2003 ژوئیه بدتر بود.

پلاک خودروها (174.500) نسبت به ماه ژوئن 31.4٪ رشد داشته ، اما نسبت به ژوئیه 2019 با 28.4٪ کاهش یافته است که بدتر از سال 2006 است. صادرات در ماه به ماه 49.7٪ افزایش یافته است ، اما نسبت به سال گذشته 30.8٪ کاهش داشته است. در نتیجه انباشته برای سال ، بیشترین میزان سقوط در تولید (48.3٪) ، کمترین میزان این قرن و پس از آن صادرات (43.7٪) و مجوز (6/36٪) بود.

“علاوه بر تعداد بیشتری از روزهای کاری ، ژوئیه ماهی بود که در آن خودروسازان و نمایندگی های فروش تلاش زیادی کردند تا صنعت قرنطینه شده را توسط قرنطینه طولانی بازیابی کنند.”

با این حال ، سرعت فروش روزانه تنها 20 درصد بیشتر از ماه ژوئن بود ، که نیاز به احتیاط در تحلیل چگونگی بهبود در نیمه دوم خواهد داشت. ما با وجود افزایش موارد Covid-19 در کشورهای مهم کشور ، ما هنوز هم همه گیر نداریم که متوقف نشده است.

لوئیز کارلوس مورئس ، رئیس جمهور Anfavea اظهار داشت: “به نظر می رسد که ما در جاده ای با سیم پیچ و مه مهیج ، با دشواری زیاد در دیدن افق کاملاً روبرو بوده ایم.”

همانطور که از ابتدای همه گیر در برزیل اتفاق افتاده است ، بخش های کامیون و ماشین آلات توانسته اند فروش خود را حفظ کنند ، هرچند این به معنای رشد سال قبل نیست. تنها شاخص مثبت در نتیجه انباشته برای سال ، فروش ماشین آلات کشاورزی و جاده ای است که 1.3 درصد بیشتر از سال 2019 است.