جنوا با استفاده از MercoPress ، پل جدیدی را برای جایگزین یك راهپیمایی فرو ریخته كه باعث کشته شدن 43 نفر شد ، افتتاح کرد

جنوا پل جدیدی را برای جایگزینی یک جاده هوایی متلاشی شده که منجر به کشته شدن 43 نفر شد ، افتتاح کرد

سه شنبه ، 4 آگوست 2020 – 09:24 UTC


وقتی رنگین کمان در آسمان ظاهر شد ، نخست وزیر جوزپه کونته روبان را بر روی پل جدید قطع کرد که توسط معمار مشهور ایتالیایی رنزو پیانو طراحی شده است
وی گفت:
وی گفت: “چهل و سه ستاره هر شب به بالا می درخشند” ، او گفت ، همانطور که چراغ های کنار این پل ، شماره قربانیان ، روشن می شوند.

روز دوشنبه ایتالیا یک پل جدید براق در جنوا را افتتاح کرد ، هرچند بستگان 43 نفر که در هنگام فروپاشی راهرو قدیمی کشته شدند ، گفتند که پمپ و مراسم به خطر انداختند که این فاجعه را تحت الشعاع قرار دهند.

جت هایی که رنگ پرچم ایتالیا را به رنگ خود پرتاب کرده و آژیرهای کشتی در بندر این شهر ساحلی به صدا درآمدند ، تقریباً دو سال تا روزی که بزرگراه مورندی در هنگام باران شدید بارید ، ده‌ها خودرو و چند کامیون را در مسیرهای ریلی زیر یافت.

وقتی رنگین کمان در آسمان ظاهر شد ، نخست وزیر جوزپه کونته روبان را بر روی پل جدید ، که توسط معمار مشهور ایتالیایی رنزو پیانو طراحی شده بود ، قطع کرد ، که به آن یک خمیده و درخشان داد و به شکلی قشنگ یک کشتی را در ادای احترام به تاریخ دریایی جنوا طراحی کرد.

وی گفت: “چهل و سه ستاره هر شب به بالا می درخشند” ، او گفت ، همانطور که چراغ های کنار این پل ، شماره قربانیان ، روشن می شوند. اسامی قربانیان با صدای بلند خوانده می شد – اگرچه بسیاری از عزیزان آنها حضور نداشتند.

اگله پوزتی ، خواهرش که خواهرش در فاجعه 14 اوت 2018 به همراه همسر و دو فرزندشان درگذشت ، گفت: “ما در مراسم تحلیف نخواهیم بود ، ما نمی خواهیم این فاجعه به یک کارناوال تبدیل شود.” مراسم.

پل مورندی برای چندین دهه پر از مشکلات ساختاری شده بود که منجر به تعمیر و نگهداری گران شد و فروپاشی آن توجه و تأسیسات زیربنایی خزنده ایتالیا را پرتاب کرد. این فاجعه همچنین به امتیاز طولانی مدت تعمیر و نگهداری بزرگراه توسط یک شرکت با اکثر خانواده قدرتمند بنتون پایان داد.

ساختار جدید فناوری پیشرفته دارای چهار ربات نگهدارنده است که در طول آن برای مشاهده هوازدگی یا فرسایش در نظر گرفته می شوند ، همچنین یک سیستم مخصوص رطوبت زدایی برای محدود کردن خوردگی دارند.

معمار پیانو ، بومی جنوا ، طرح های ساختمان آن شامل مرکز Georges Pompidou در پاریس و The Shard در لندن است ، آفرینش جدید خود را “کودکی متولد تراژدی ، عزاداری” توصیف کرد.

وقتی در سال 1967 افتتاح شد ، پل مرندی با شگفتی مهندسی روبرو شد ، اما تحقیقات در مورد این فاجعه نشان داد که مورد غفلت واقع شده است.

Autostrade ، که تقریباً نیمی از شبکه بزرگراه ایتالیا را در اختیار دارد ، به دلیل ادعاهای گزارش ایمنی جعلی و فشار در داخل برای کاهش هزینه های نگهداری ، متهم به عدم حفظ صحیح آن شده است.

آتلانتیا ، گروه اصلی Autostrade ، توسط خانواده ثروتمند Benetton کنترل می شود ، که سرانجام ماه گذشته با فشار روبرو شد تا از کنترل اپراتور مأموریت جاده ای محاصره شده خود ، که ملی خواهد شد ، دست بکشد.