الفبای Google تبلیغات جستجوی اطلاعات و ثبت نام در رای گیری را حذف می کند – MercoPress

الفبای Google تبلیغات جستجوی اطلاعات و ثبت نام در رای گیری را حذف می کند

سه شنبه ، 30 ژوئن 2020 – 09:51 UTC


گوگل اعلام کرده است که این شرکت هنوز نمی داند که چگونه تبلیغات از طریق فرآیند تأیید آن به دست آمده است ، که از ترکیبی از بررسی خودکار و دستی استفاده می کند.

گوگل Alphabet Inc روز دوشنبه اعلام کرد تبلیغات تبلیغاتی را حذف کرده است که کاربران را برای جستجوی اطلاعات رأی دادن هزینه های کلانی را برای ثبت نام رای دهندگان و یا برداشت داده های شخصی آنها حذف کرده است.

سخنگوی گوگل اظهار داشت كه خط مشی غلط این شركت ، چنین تبلیغاتی را ممنوع كرده است كه توسط سازمان دیده بان غیرانتفاعی پروژه شفافیت فناوری هنگام جستجوی اصطلاحاتی مانند “ثبت نام برای رأی دادن” ، “رأی گیری از طریق پست” و “محل رای گیری من كجا پیدا شده است”.

پروژه شفافیت فناوری در روز دوشنبه در گزارشی اظهار داشت: تقریباً یک سوم از بیش از 600 تبلیغ تولید شده توسط جستجوی گوگل ، کاربران را به سمت سایت هایی برد که سعی در پرداخت هزینه های بزرگ برای خدمات ثبت نام رای دهندگان ، استخراج داده های شخصی برای اهداف بازاریابی ، نصب برنامه های افزودنی فریبنده مرورگر دارند. یا به تبلیغات نادرست دیگر خدمت کنید.

در این گزارش آمده است که اولین تبلیغ در جستجوی Google برای “ثبت نام در رای گیری” ، کاربران را به سمت سایت شخصی PrivacyWall.org هدایت می کند که 129 دلار آمریکا را برای “پردازش همان روز” ثبت نام رای دهندگان متهم کرده است. رأی دهندگان ایالات متحده برای ثبت نام برای رأی دادن نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

سخنگوی گوگل گفت: این شرکت هنوز نمی داند که چگونه تبلیغات از طریق فرآیند تأیید آن به دست آمده است ، که از ترکیبی از بررسی خودکار و دستی استفاده می کند.

سخنگوی گفت: “ما سیاست های سختگیرانه ای برای محافظت از کاربران در برابر اطلاعات دروغین در مورد روش های رای گیری داریم و وقتی تبلیغات را می بینیم که خط مشی های ما را نقض می کند و به کاربران آسیب می رساند ، آنها را حذف می کنیم و تبلیغ کنندگان را از اجرای تبلیغات مشابه در آینده منع می کنیم.” .

گزارش TTP می گوید: “ممکن است برخی از افراد تشخیص تبلیغات گوگل از سایر محتوا را دشوار بدانند زیرا از ژانویه ، تبلیغات جستجو در Google از همان نوع چهره و رنگ بندی به عنوان نتایج جستجوی ارگانیک برخوردار است.”

شرکت های رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های آنلاین ، از جمله فیس بوک و توییتر تحت فشار برای جلوگیری از اطلاعات نادرست در سایت های خود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر هستند.