کمپین تحریم تبلیغات فیس بوک در حال آماده سازی برای گسترش در شرکت های بزرگ در اروپا – MercoPress

برنامه تحریم تبلیغات فیس بوک در حال آماده سازی برای گسترش در شرکت های بزرگ در اروپا است

دوشنبه ، 29 ژوئن 2020 – 10:19 UTC


از ابتدای فعالیت این کمپین در اوایل این ماه ، بیش از 160 شرکت از جمله ارتباطات Verizon و Unilever برای متوقف کردن خرید تبلیغات وارد سیستم شده اند.

سازمان دهندگان کمپین تحریم تبلیغاتی در فیس بوک که حمایت از لیست گسترده ای از شرکتهای بزرگ را به خود جلب کرده است ، اکنون در حال آماده سازی برای نبرد جهانی برای افزایش فشار بر شرکت رسانه های اجتماعی برای حذف سخن از نفرت هستند. به گزارش Fox Business News ، فصل جدید زمانی آغاز می شود که PepsiCo تصمیم گرفته بود تبلیغات در Facebook Inc را متوقف کند.

جیم استایر ، مدیر اجرایی Common Sense Media روز شنبه در مصاحبه ای گفت: کمپین “توقف نفرت برای سود” از شرکتهای بزرگ اروپا برای پیوستن به تحریم آغاز خواهد شد.

از ابتدای فعالیت در اوایل این ماه ، بیش از 160 شرکت از جمله Verizon Communications و Unilever برای جلوگیری از خرید تبلیغات در بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی جهان برای ماه ژوئیه وارد سیستم شده اند.

مطبوعات آزاد و حس مشترک ، به همراه گروه های مدنی حقوق ایالات متحده Color of Change و League of Defamation League ، به دنبال کشته شدن جورج فلوید ، مرد سیاه پوستی مسلح که توسط پلیس مینیاپولیس کشته شد ، این کارزار را آغاز کردند.

استایر گفت ، “مرز بعدی فشار جهانی است.” کمیسیون اروپا در ماه ژوئن دستورالعمل های جدیدی را برای شرکت های فناوری از جمله فیس بوک برای ارائه گزارش های ماهانه در مورد نحوه برخورد با اطلاعات نادرست در مورد coronavirus اعلام کرد.

کمپین جهانی در حالی ادامه خواهد یافت که سازمان دهندگان همچنان به شرکت های آمریکایی بیشتر بخواهند که مشارکت کنند. جسیکا گونزالس ، مدیر اجرایی مطبوعات آزاد ، گفت که او با شرکتهای بزرگ ارتباطات از راه دور و رسانه ای آمریکا تماس گرفته است و از آنها خواسته است تا به این کمپین بپیوندند.

در روز یکشنبه ، فیس بوک در پاسخ به خواسته های اقدام بیشتر ، تأیید کرد که کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد و با گروه های حقوق مدنی و کارشناسان همکاری می کند تا ابزارهای بیشتری را برای مبارزه با گفتار نفرت بسازد. فیس بوک اعلام کرده است که سرمایه گذاری های خود در هوش مصنوعی به آن اجازه داده است تا قبل از گزارش کاربران ، 90 درصد از گفتار نفرت را پیدا کند.

گسترش تبلیغات در خارج از ایالات متحده ، بخش بزرگی از درآمد تبلیغات فیس بوک را از بین خواهد برد اما احتمالاً تأثیر مالی عمده ای ندارد. سالانه ، فیس بوک 70 میلیارد دلار فروش تبلیغات ایجاد می کند و حدود یک چهارم آن از شرکت های بزرگی مانند یونیلور با اکثریت قریب به اتفاق درآمد خود از مشاغل کوچک حاصل می شود.

Stop Hate for Profit مجموعه ای از مطالبات را تشریح کرده است ، که شامل یک فرآیند تعدیل جداگانه برای کمک به کاربرانی است که توسط نژاد و شناسه های دیگر مورد هدف قرار می گیرند ، شفافیت بیشتر در مورد چند حادثه سخن گفتن از نفرت گزارش شده و متوقف می شود و درآمد حاصل از تبلیغات را از مضرات متوقف می کنند.

این تحریم شتاب بیشتری پیدا کرده است تا سایر سیستم عامل های تبلیغاتی دیجیتال مانند توییتر را در بر بگیرد. استارباکس گفت که روز یکشنبه تبلیغات در تمام سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی را متوقف می کند در حالی که با سازمان های مدنی همکاری می کند تا “جلوی گسترش سخنان نفرت” را بگیرد.

Fox Business News روز یکشنبه (28 ژوئن) با استناد به منابع اعلام کرد که PepsiCo Inc متوقف خواهد شد تبلیغات در Facebook Inc را متوقف کند.

در این گزارش آمده است: توقف تبلیغات تا ژوئیه و آگوست ادامه خواهد داشت. در این گزارش منابع گفته اند که این اقدام “تحریم جهانی” برای قرار دادن تبلیغات در فیس بوک است.

شرکت غذا و نوشیدنی به تعداد زیادی از شرکتهایی که از طریق فیس بوک از جمله سازندگان بستنی بن و جری و Unilever PLC سازنده دلارهای تبلیغی هستند ، پیوسته است.