پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، فیس بوک برچسب هایی را در تبلیغات سیاسی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران – MercoPress قرار خواهد داد

پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، فیس بوک برچسب هایی را در تبلیغات سیاسی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران قرار خواهد داد

چهارشنبه ، 17 ژوئن 2020 – 08:09 UTC


فیس بوک از سال 2018 پس از مواجهه با واکنش شدید به دلیل عدم استفاده از روسیه در استفاده از سیستم عامل های خود ، در سال 2016 ، سلب مسئولیت “پرداخت شده توسط” را به تبلیغات سیاسی پیوست
نامزد دموکرات ، جو بایدن هفته گذشته از زوکربرگ خواست تا تصمیم خود را برای معافیت تبلیغات سیاسی از بررسی حقوقی معکوس کند
نامزد دموکرات ، جو بایدن هفته گذشته از زوکربرگ خواست تا تصمیم خود را برای معافیت تبلیغات سیاسی از بررسی حقوقی معکوس کند

فیس بوک وارز در روز سه شنبه اعلام کرد که برچسب زدن به تبلیغات سیاسی را که کاربران در فیدهای خود به اشتراک می گذارند ، می گذارد ، بستن آنچه منتقدان سالها گفته اند ، یک نقطه ضعف در اقدامات شفافیت انتخابات این شرکت بود.

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان پس از مواجهه با واکنش جدی به دلیل عدم جلوگیری از استفاده روسیه از استفاده از سیستم عامل های خود برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 ، سلب مسئولیت “پرداخت شده توسط آن” را به تبلیغات سیاسی متصل کرده است.

اما هنگامی که مردم آگهی های خود را در فید خبری خود به اشتراک گذاشتند ، این برچسب ناپدید شد ، منتقدان می گویند که این نرم افزار را تضعیف کرده است و به اطلاعات غلط اجازه می دهد تا اطلاعات غیرمستقیم را ادامه دهند.

سارا شیف ، مدیر محصول فیسبوک که نظارت بر این تغییر را می گوید ، “پیش از این فکر می کردم که اینها پست های ارگانیکی باشند ، بنابراین نیازی نیست که این ارسال ها حاوی اطلاعاتی در مورد تبلیغات باشند.”

شیف گفت ، پس از دریافت بازخورد ، این شرکت اکنون این مهم را برای افشای مهم بودن پست “در یک نقطه تبلیغ” را مهم می داند.

در اوایل ماه جاری ، فیس بوک رویکرد برچسب زدن مشابهی را برای رسانه های خبری دولتی معرفی کرد ، اما گاهی اوقات با اشتراک گذاری از بین می رود و وقتی کاربران پیوندهای خود را با آن رسانه ها ارسال می کنند ، ظاهر نمی شود.

این شرکت پیش از انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از جمله نامزد پیش فرض دموکرات ، جو بایدن ، که هفته گذشته از زوکربرگ خواسته بود تصمیم خود را برای معافیت از تبلیغات سیاسی از بررسی حقوقی برگرداند ، خواستار اقدامات بیشتری برای مبارزه با اطلاعات ویروس دروغین است.

زوکربرگ در پاسخ به ابزار شفافیت ، اظهار داشت كه رأی دهندگان باید بتوانند اظهارات رهبران سیاسی احتمالاً بدون مانع را بررسی كنند.

در روز شنبه گذشته در ایالات متحده ، او متعهد شد كه يك مركز اطلاعات رأي دهي را در راس خبرهاي کاربران آمريكا به نمايش بگذارد. وی همچنین گفت این شرکت قصد دارد به 4 میلیون نفر در ثبت نام در رای گیری کمک کند ، دو برابر هدف آن برای سال 2016.