عملیات امدادی کیوی برای یک طولی که در منطقه فالکلند / جورجیا جنوبی کار می کند – MercoPress

عملیات امدادی کیوی برای یک طولی که در منطقه فالکلند / جورجیا جنوبی فعالیت می کند

دوشنبه ، 8 ژوئن 2020 – 08:18 UTC


سپس خدمه قبل از بازگشت سن آوتا به دور کیپ ، در سراسر اقیانوس جنوبی ، کشتی ها را تعویض می کنند تا خدمه قدیمی را به نیوزیلند تحویل دهند.
سان اوته به شرق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن سفر می کند تا با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فولکلند دیدار کند.
سان اوته به شرق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن سفر می کند تا با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فولکلند دیدار کند.
همه اینها در وسط زمستان است.
همه اینها در وسط زمستان است. “[There are] یخ های یخ ، شرایط یخ زدگی و کمی نور روز ، عمدتا کاملاً سرد است. “جان بنت اسکیپر گفت. (Pic Bejon Haswell / Stuff)

یک قایق ماهیگیری در نیوزلند سوار بر آنچه که احتمالاً طولانی ترین و گران قیمت ترین سواری است سوار شد. این 15 نفر از نیوزیلندی ها را انتخاب کرده اند که در نیمی از جهان در جورجیا جنوبی در حال ماهیگیری برای ماهی دندان بودند.

بسته شدن مرزهای بین المللی در آمریکای جنوبی گزینه های معدودی را برای زندگی در اختیار آنها قرار داده است. کشتی نجات سان آوتا خدمه آخرین وسایل مورد نیاز موجود در کشتی را شامل می شود – از جمله انبوهی از مواد غذایی.

پیش بینی می شود این سفر 24 روز طول بکشد. سان آوتا از تیمارو سفر به شرق از طریق اقیانوس جنوبی ، دور کیپ هورن برای دیدار با سان آسپیرینگ جایی در نزدیکی جزایر فلک لند.

سپس خدمه قبل از هواپیما ، کشتی ها را تعویض می کنند سان آوتا به دور کیپ ، در سراسر اقیانوس جنوبی برمی گردد تا خدمه قدیمی را به نیوزیلند تحویل دهد.

همه اینها در وسط زمستان است. “[There are] یخ های یخ ، شرایط یخ زدگی و کمی نور روز ، عمدتا کاملاً سرد است. “جان بنت اسکیپر گفت.

این یک سفر خائنانه است اما در واقع تنها راه برای انجام این کار در حالی که فرودگاه ها و مرزها به دلیل COVID بسته هستند.

دارین شاو ، مدیر ناوگان آبهای عمیق سنفورد ، می گوید: “با تمام نقاط انزوا و اختلال در این راه بهترین راه بود.” وی می افزاید: “گرچه گزینه بسیار گران قیمت خواهد بود ،” چند صفر وجود دارد. “

خدمه منتخب چهار ماه پیش ، قبل از قفل شدن به دریا رفتند و آنها اطمینان دارند که هیچ ویروس در هواپیما وجود ندارد.

شاو می گوید: “این امر حباب NZ و حباب Aspiring را به وجود می آورد و آن دو را گرد هم می آورد و مردم ما را ایمن نگه می دارد.” “هر دو قایق پر از NZers هستند – این کار را به روش کیوی انجام می دهند.”

بنت اذعان می کند که این اولین عملیاتی است که وی در آن انجام داده است. “من طی سالها درگیر چندین جستجو و نجات بوده ام ، اما این فرق می کند ، زیرا این بخشی از تیم ما است و نه شخص دیگری.”

بنت گفت که فکر می کند پیشنهاد بازیابی ، که باعث می شود آنها خدمه را در دریا جمع کنند ، یک گزینه “خارق العاده” است.

علاوه بر بازیابی خدمه ، این قایق نیز وسایل و خدمه جدیدی را به آنجا می اندازد سان آسپیرینگ و ماهی جمع کن

سان آسپیرینگ شاو گفت که انتظار می رود در ماه اکتبر پس از اتمام فصل ماهیگیری ، به نیوزلند بازگردد. “ما به دولت جورجیا جنوبی وظیفه داریم تکمیل عملیات ماهیگیری خود را انجام دهیم ، که شامل فعالیتهای تحقیقاتی علمی نیز می شود.”

شاو گفت 27 هواپیما در هواپیمای سان آسپیرینگ وجود دارند که همگی کیوی هستند.