پل هوایی UK / Falklands دو رکورد جدید با A330-200 – MercoPress قرار می دهد

پل هوایی UK / Falklands با A330-200 دو رکورد جدید را تعیین می کند

شنبه ، 6 ژوئن 2020 – 12:41 UTC


غیرنظامیان ثبت شده Voyager A330-200 ، G-VYGM ، مستقیماً از RAF Brize Norton به فرودگاه Pleasant Airfield در مدت زمان 15 ساعت و 9 دقیقه پرواز کردند
بعد از مدت كوتاه مدت ، G-VYGM در 5 ژوئن با پرواز مستقیم در 13 ساعت و 22 دقيقه به Brize Norton بازگشت.
بعد از مدت كوتاه مدت ، G-VYGM در 5 ژوئن با پرواز مستقیم در 13 ساعت و 22 دقيقه به Brize Norton بازگشت.
با سفر 6،948 مایل دریایی بدون سوخت گیری اضافی برای پرواز ، دو رکورد جدید جهانی را تنظیم کرد ، قبلاً توسط VC10 ، که توسط 10 اسکادرن در سال 1987 اداره می شد.
با سفر 6،948 مایل دریایی بدون سوخت گیری اضافی برای پرواز ، دو رکورد جدید جهانی را تنظیم کرد ، پیش از این توسط VC10 ، که توسط 10 اسکادرن در سال 1987 اداره می شد.

توانایی جدیدی برای پرواز مستقیم از انگلستان به جزایر فلک لند حاصل شده است. هواپیمای اصلاح شده ، G-VYGM ، پرواز دوشیزه خود را در روز سه شنبه 2 ژوئن سال 2020 به عنوان بخشی از برنامه ریزی شده برای هوایی آتلانتیک جنوبی آتلانتیک جنوبی انجام داد و روز جمعه مستقیماً به انگلستان بازگشت و دو رکورد جدید جهان را در این مرحله قرار داد.

هواپیماهای غیرنظامی Voyager A330-200 ، G-VYGM که به ثبت رسیده اند ، مستقیماً از RAF Brize Norton به پرواز در فرودگاه Pleasant Air پرواز در مدت زمان 15 ساعت و 9 دقیقه پرواز کردند. با سفر 6،948 مایل دریایی بدون سوخت گیری اضافی و به مکانی دورافتاده با آب و هوای چالش برانگیز و در حال تغییر ، این پرواز دوشیزه رکورد جهانی جدیدی را که قبلاً توسط VC10 در اختیار داشت ، در سال 1987 توسط 10 اسکادرن انجام داد. VYGM در 5 ژوئن با پرواز مستقیم در 13 ساعت و 22 دقیقه به پرواز مستقیم بریتانیا بازگشت.

در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 ، توانایی پرواز مستقیم به جزایر فولکلند برای حمایت از تلاش جهانی برای به حداقل رساندن خطرات انتشار ویروس ، افزایش گزینه های حمل و نقل و فراهم کردن انعطاف پذیری بیشتر برای دفاع از انگلیس ایجاد شده است. خدمه می توانند با فراهم کردن امکانات لازم برای استراحت خدمه در هواپیما ، این پرواز مستقیم را با خیال راحت انجام دهند ، و نیازی به توقف در مکان میانی را نفی نمی کنند.

AirTanker با بریتانیا دفاعی برای ایجاد مفهوم همکاری کرد و علاوه بر این ، این توانایی و دستاورد باورنکردنی را با پشتیبانی و تلاش سخت تیم کل نیروهای ما تحویل داد. غیرنظامیان ، افراد منظم و مخزن که با هم همکاری می کنند.

عنصر اضافه شده در این توانایی کشف شده ، این است که فرصتی را برای تلاش برای شکستن نه یک ، بلکه دو رکورد جهانی ارائه داده است! در سال 1987 ، VC10 با سرعت بسیار خوبی روبرو شد و با شماره 10 اسکادران اداره می شود ، در مدت زمان 15 ساعت و 45 دقیقه مستقیم به سمت Falklands پرواز کرد. VC10 توسط هواپیماهای اضافی توسط شماره 101 اسكادران كه از قبل در جزیره Ascension قرار گرفته بودند از هوا و هوا سوختگیری می شد و در مسیر خود به سمت کوه دلپذیر به آنها پیوسته بود.

فرمانده Wing ، مایک وست وود RAF (Retd) بخشی از خدمه VC10 بود که رکورد را در سال 1987 تنظیم کرد. ما در مورد احتمال شکسته شدن این رکورد با او صحبت کردیم. او گفت:

“سوابق شکسته شده اند و من واقعاً برای آنها آرزوی موفقیت می کنم! پرواز فرصتی عالی برای نگه داشتن رکورد در خانواده 10/101 Squadron است. “

بیش از 30 سال بعد ، این رکورد چشم انداز جدید و منحصر به فردی را به نمایش می گذارد که توانایی های واقعی هواپیما و عملیات دفاعی کل نیرو را نشان می دهد. هواپیماهای ثبت شده غیرنظامی توسط خدمه غیرنظامی AirTanker اداره می شدند. رئیس خلبان دیو هال (کاپیتان) ، ابی جکسون مور (افسر ارشد اول) ، دیوید تامپسون (کاپیتان) و ریچ استیر (افسر ارشد اول) که از طرف AirTanker Cabin Crew پشتیبانی می شوند.

دیو هال ، یک خلبان سابق VC10 و هم اکنون یک ذخیره کننده پشتیبانی شماره 10 اسکادران است ، اولین کسی بود که از این هواپیما مورد استقبال قرار گرفت. با نتیجه خوشحال گفت:

من به عنوان یک خلبان سابق VC10 از حضور در تیمی شگفت انگیز که رکورد جدیدی را تعیین کرده بود ، خوشحال شدم و مستقیماً به جزایر فولکلند پرواز می کردم. این یک لحظه بسیار مضراب در تاریخ است ، بیش از 30 سال سابقه داشته است. من به آنچه که همه دست یافته ایم بسیار افتخار می کنم. “

دیو هال و دیوید تامپسون هردو از خلبانان وویجر خلبان پشتیبانی شده برای شماره 10 اسکادران پشتیبانی می کنند و ریچ استر یک خلبان ووجر ویزآرز پشتیبان حمایت شده برای شماره 101 اسکادران است. از طریق این ارتباط قابل توجه است که این رکورد جهانی در خانواده وایجر باقی خواهد ماند.

فرمانده بال آل اسکات ، افسر فرماندهی 10 اسکادران ، هنگام بازگشت به RAF Brize Norton ، توانست از هواپیما و خدمه استقبال کند. او گفت:

“AirTanker بخشی اساسی از کل نیرو است که توسط AT استراتژیک و AAR استراتژیک RAF تجلی یافته است. جالب برای دیدن سریعترین زمان جدید برای تنظیم جزایر فلک لند. من واقعاً خوشحالم که از حضور 10 مخزن اسکادران در پرواز و ارتباط پیوسته اسکادران ما با آن رکورد استفاده کردم. “(Air Tanker)