بوئینگ Embraer را رها کرد اما هواپیمای سازنده هواپیمای برزیل خواستگاری هایی از چین ، روسیه و هند دارد – MercoPress

بوئینگ Embraer را ریخت اما هواپیمای سازنده هواپیمای برزیل خواستگاری هایی از چین ، روسیه و هند دارد

شنبه 30 مه 2020 – 08:38 UTC


هواپیمای سازنده دولتی هواپیمای COMAC در چین ابراز علاقه غیر رسمی برای همکاری با سومین هواپیمای سازنده هواپیمای جت جهان

افرادی که با این موضوع آشنا هستند ، گفت: سازندگان هواپیما هفته ها پس از قطع برنامه های بوئینگ برای ایجاد یک پیوند هوایی تجاری تجاری ، در حال گذر از Embraer برزیل هستند. بوئینگ Axe axer قصد دارد 80 درصد از واحد تجاری Embraer را در ماه آوریل بخرد و به یک حرکت برنامه ریزی شده در جت های منطقه ای که از آینه خرید رقیب Airbus در سال 2018 از مدل رقابتی ساخته شده توسط Bombardier کانادا آینه است ، پایان داد.

به گفته این دو نفر ، هواپیمای سازنده دولت COMAC در چین ابراز علاقه غیر رسمی برای همکاری با سومین هواپیمای مسافربری جهان ، دو نفر گفتند. دو نفر دیگر گفتند كه شركت سازنده هواپیماهای روسی ایركوت نیز این موضوع را بررسی كرده است ، هرچند این شركت هرگونه علاقه فعلی را انكار كرد.

منابع گفتند كه هند ، يكي ديگر از نيروهاي هوافضاي فزاينده است كه عمدتاً به دفاع ، اما با يك بازار مدني بزرگ متمركز شده است ، در حالي كه هنوز موضوع را مطالعه مي كند ، به طور غيررسمي علاقه خود را در سطح دولت اعلام كرده است.

این سرنوشت Embraer را در مرکز گروه موسوم به BRIC قرار می دهد و هر یک از استراتژی های هوافضایی مانند Airbus و Boeing با بحران coronavirus حلقه می زند.

سهام Embraer بلافاصله پس از انتشار این گزارش در حدود 8٪ افزایش یافت ، و معاملات فوراً در نیویورک به دلیل نوسانات بیش از حد متوقف شد.

هر دو COMAC و Irkut در حال تولید هواپیما هستند تا مستقیماً با ایرباس و بوئینگ در بازار شلوغ 150 صندلی رقابت کنند. برنامه های چین پیشرفته ترین در نظر گرفته شده است.

توافق با Embraer می افزاید: منابع مهندسی و پشتیبانی جهانی ، بلکه درگیری با جت های منطقه ای کوچکتر و تجاری با موفقیت کمتر که توسط هر دو کشور ایجاد شده است.

یک منبع روسی گفته است که والدین نهایی Irkut در حال تمرکز روی MS-21 موجود خود است که برای رقابت با هواپیماهای ایرباس و بوئینگ و هواپیماهای منطقه ای Superjet طراحی شده است.

اگرچه سرمایه گذاری زیادی در بخش ها و نگهداری آن انجام شده است ، هند کمترین وجه مشهور در هوافضا تجاری است که هیچ پروژه فعال دیگری جز یک جت 14 سرنشین به نام ساراس ندارد.

Embraer به عنوان یک فرصت یک طرفه برای توازن دوباره جاه طلبی های هوافضائی هند در برابر رقیب استراتژیک چین دیده می شود. R.K. تیاگی ، رئیس سابق هوانوردی هندوستان ، گفت که وی به دولت نامه نوشته بود و از آن خواسته بود که سریع حرکت کند.

“هر کشوری که جاه طلبی دارد ، به این موضوع نگاه خواهد کرد. احساس می کنم این یک فرصت خوب است. ارزش گذاری رو به زوال است و اگر ما یک برنامه هواپیمای مدرن و اثبات شده را کنترل کنیم ، یک جهش بزرگ است. “

یک مقام آگاه از برنامه ها می گوید ، مقامات دولت مودی و یک اندیشکده دولت در حال تهیه مقاله استراتژی در مورد Embraer هستند اما هنوز هیچ رویکرد رسمی انجام نشده است.