فروش گوشت گاو مرکوسور به ایالات متحده رو به رشد است ، زیرا چاودارهای آمریکایی به دلیل عوارض کورو ویروس در حال بسته شدن هستند – MercoPress

فروش گوشت گاو مرکوسور به ایالات متحده رو به افزایش است ، زیرا چاودارهای آمریکایی به دلیل عوارض کورو ویروس در حال بسته شدن هستند

چهارشنبه ، 29 آوریل 2020 – 07:55 UTC


مارفریگ برای استفاده از افتتاح بازار ایالات متحده استراتژی در دست داشت ، اما پس از بسته شدن اخیر کشتارگاه ها تقاضا برای گوشت برزیل شدیدتر شد
میگوئل گلارت ، مدیرعامل مارفریگ گفت: افزایش خریدهای ایالات متحده برای اولین بار در واحدهای این شرکت در آرژانتین و اروگوئه مشخص شد
میگوئل گلارت ، مدیرعامل مارفریگ گفت: افزایش خریدهای ایالات متحده برای اولین بار در واحدهای این شرکت در آرژانتین و اروگوئه مشخص شد

میگوئل گلارت ، مدیرعامل بزرگ گوشتی گوشتی برزیل ، مارفریگ گلوبال فودز ، گفت كه این شركت پس از تصمیم مقامات آمریكا برای بازكردن بازار خود برای گوشت گاو برزیل ، گفت كه این شركت فروش گوشت گاو تازه را به آمریكا از سر گرفته است. کشتارگاه های آمریکایی در میان قواعد دوری اجتماعی coronavirus در حال بسته شدن هستند و این منجر به تقاضای برآورده نشده در ایالات متحده شده است.

در فوریه امسال ، بازار ایالات متحده به دنبال وقفه سه ساله در زمینه های بهداشتی ، درهای خود را به پروتئین تازه برزیل باز کرد. اولین محموله ها باید در این ماه انجام شود.

به گفته گلارت ، برای اولین بار افزایش خریدهای ایالات متحده در واحدهای مارفریگ در آرژانتین و اروگوئه مشخص شد. مدیر اجرایی گفت: “در 15 روز گذشته ، ما آن را در برزیل نیز دیدیم.”

مارفریگ پیش از این استراتژی لازم را برای استفاده از بازار افتتاحیه در نظر گرفته بود ، اما تقاضا برای گوشت برزیل پس از بسته شدن اخیر کشتارگاه ها شدت گرفت. مدیر اجرایی گفت: “این ترکیبی از این دو عامل است.”

به گفته گلارته ، از گوشت برزیل ، اروگوئه و آرژانتین برای تکمیل ترکیبی از محصولات ساخته شده در آمریکا مانند همبرگر استفاده می شود.

در برزیل ، صادرات 72 درصد از فروش مارفریگ را تشکیل می دهد ، در حالی که بازار داخلی 28 درصد است. در آرژانتین صادرات 78 درصد از فروش این شرکت و در اروگوئه 93 درصد است.

گلارت خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال ، صادرات گوشت برزیل 5 درصد رشد داشته است ، در حالی که صادرات مارفریگ 24 درصد افزایش یافته است که ناشی از تقاضای شرکت چینی است.

وی همچنین گفت که کشورهای خاورمیانه همچنان “به طور عادی” خرید می کنند ، در حالی که اتحادیه اروپا واردات خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. در مورد اتحادیه اروپا ، گوشت گاو برزیلی بیشتر در رستوران ها مصرف می شود که به دلیل همه گیر بسته می شوند.

در هر صورت ، او ارزیابی می کند که “فروش احتمالاً در کوتاه مدت به ایالات متحده افزایش می یابد” ، زیرا در هنگام بحران ، مصرف کنندگان آمریکایی تمایل دارند که برای خرید سهام محصولات غذایی ، خرید بیشتری انجام دهند.

به عنوان نمونه ، گلارت پس از شیوع کروناویروس گفت که فروش پروتئین حدود 20٪ افزایش یافته است.

در مورد تقاضا در برزیل ، وی خاطرنشان كرد كه مصرف گوشت در ماه مارس حدود 40 درصد كاهش یافته است و 80 درصد از این پاییز در خدمات غذایی به دلیل اقدامات ایزوله شده در مقابل گسترش تاج صورت گرفته است.


پاسخی بگذارید