اسکله جدید Rotha قطب جنوب عملیاتی می شود و منتظر RRS سر دیوید آتتنبورو – MercoPress

اسکله جدید Rotha قطب جنوب عملیاتی می شود و منتظر RRS سر دیوید آتنبورو است

سه شنبه ، 28 آوریل 2020 – 08:17 UTC


جیمز کلارک راس RRS در محل اسکله جدید در ایستگاه تحقیقاتی روتورا (Pic BAS) زنگ زد

دست 40 میلیون پوند جدید برای تشییع جنازه RRS سر دیوید آتتنبورو برای اولین بار در ایستگاه تحقیقاتی روتورا در قطب شمال انگلیس در قطب جنوب برای حمل و نقل کارمندان و مواد به انگلستان توسط کشتی های قطبی استفاده شده است.

یک تیم تخصصی از مهندسین ، غواصان ، سازندگان و مدیران پروژه در طی تابستان های قطب جنوب (نوامبر تا ماه مه) طوفان 74 متری را طی 18 ماه طی 18 ماه ساخته بودند. تیم 50 نفری از شرکای ساختمانی و طراحان اسکله ، BAM ، با حمایت Sweco و مشاوران فنی ، Ramboll ، یک دوره ساخت و ساز دوم ، شش ماهه را به پایان رساند. ترنر و تاونزند همچنین مدیریت هزینه را برای این پروژه فراهم کرده اند.

اولین کشتی برای استفاده از اسکله در ایستگاه تحقیقاتی روتورا ، RRS جیمز کلارک راس در تماس مجدد خود ، به همراه MV Billesborg روز گذشته حمل بار برای پروژه های در حال ساخت و ساز است.

ایجاد یک اسکله جدید در یکی از دورافتاده ترین مناطق جهان ، بسیاری از چالش ها را به وجود آورد. هر مهره و پیچ مورد نیاز برای تأمین حساب و 4500 تن تجهیزات 11000 کیلومتر از انگلیس به قطب جنوب ارسال شده است. تیم ساختمانی برای شناسایی چالش های غیر منتظره یا قطعات اضافی از تجهیزات مورد نیاز در حالی که هنوز هم در انگلستان بودند ، مونتاژ تمام عیار از قاب های فولادی 45 تنی در ساوتهمپتون را تمرین کردند.

این تیم همچنین نیاز به پاک کردن 2000 تن برف در ماه نوامبر دارد زیرا این سایت در طول زمستان تاریک قطب جنوب عملیاتی نشده است. سپس این تیم روی تکمیل اسکلت اسکله اسکله 20 فریم بزرگ فولادی کار کرد و در مجموع بیش از 1000 تن وزن داشت. سپس این اسکله با تکمیل سنگها برای تکمیل ساختار ساخته شد.

اسکله جدید RRS Sir David David Attenborough را قادر می سازد تا وسایل حیاتی و افراد را به ایستگاه تحقیقاتی روترا برساند و به ایستگاه کمک کند تا با یک جرثقیل جدید کارایی بیشتری برای راه اندازی قایق های کوچک علمی ، یک راهرو پرسنلی و یک استخر شناور برای استقرار ابزارهای علمی داشته باشد.

جین فرانسیس ، مدیر بررسی قطب جنوب انگلیس گفت: “این یک نقطه عطف مهم در برنامه نوسازی ما برای پشتیبانی از تحقیقات علمی مهم بریتانیا در قاره قطبی برای نسل های آینده است. قطب جنوب یک محیط چالش برانگیز است و گواهی بر مهارت ها و انعطاف پذیری این همکاری است که ما فصل موفقیت آمیز دیگری را پشت سر گذاشتیم. “

مارتا مک گوآن ، مدیر پروژه Rothera Wharf در BAM گفت: “این یک افتخار بوده است که در این پروژه بی نظیر شرکت کنید و در دو فصل گذشته در کنار BAS و سایر شرکای قطب جنوب کار کنید. این برجسته ای از حرفه من و یکی از جالب ترین پروژه ها برای کل تیم بوده است. کار در یکی از سخت ترین آب و هوای جهان چالش های خود را دارد ، اما خوشحالم که به عنوان بخشی از یک تیم یکپارچه در آنجا کار کنیم و همه ما یک هدف مشترک داشته باشیم. من به تیم ما بسیار افتخار می کنم و اینکه چگونه همه با هم کار کردند تا اطمینان حاصل کنند که از روحیه ، سلامتی و سلامتی ما مراقبت می شود. “

این بندر جدید بخشی از برنامه طولانی مدت نوسازی زیرساخت قطب جنوب (AIMP) است که به سفارش شورای ملی تحقیقات محیط زیست (NERC) تهیه شده و هدف آن حفظ انگلیس در خط مقدم تحقیقات آب و هوا ، تنوع زیستی و تحقیقات اقیانوس است. تجهیزات اسکله به طور رسمی در اواخر سال جاری راه اندازی و پذیرفته می شوند. (BAS)


پاسخی بگذارید