شیلی برای روز بعد COVID-19 – MercoPress ، سرمایه گذاری “روی ریل” را آماده می کند

شیلی برای سرمایه گذاری “روی ریل” برای روز بعد از COVID-19 آماده می شود

دوشنبه ، 27 آوریل 2020 – 07:18 UTC


خط سانتیاگو به Milipilla که به مترو سانتیاگو متصل خواهد شد ، دارای 11 ایستگاه و سه خط است که یکی از آنها به حمل و نقل اختصاص خواهد یافت.

شیلی سرمایه گذاری راه آهن به ارزش 1.9 میلیارد دلار از سال های 2020 تا 2022 را تصویب کرده است ، از جمله آن پیوند 1.3 میلیارد دلاری ایالات متحده در نظر گرفته شده بین پایتخت ، سانتیاگو و مللیلا ، شهری در حدود 70 کیلومتری جنوب غربی است.

سایر پروژه های قابل توجه برنامه ریزی شده توسط Grupo EFE ، اپراتور راه آهن دولتی ، شامل پیوند 650 میلیون دلاری ایالات متحده بین سانتیاگو مرکزی و حومه شمالی باتکو و پل ریلی Biobío 220 میلیون دلاری آمریکا است که هر دو مورد از سال آینده آغاز می شوند. همچنین یک پروژه 115 میلیون دلاری برای ارتقاء راه آهن بین سانتیاگو و شهر چیلان در حدود 400 کیلومتری جنوب انجام خواهد شد.

EFE بخشی از کار را با انتشار اوراق قرضه 130 میلیون دلاری ایالات متحده تأمین می کند.

خط سانتیاگو به Milipilla که به مترو سانتیاگو متصل خواهد شد ، دارای 11 ایستگاه و سه خط است که یکی از آنها به حمل و نقل اختصاص خواهد یافت.

این خط بعداً به بندر سن آنتونیو گسترش خواهد یافت ، جایی که اپراتور بندر EPSA قصد دارد 3.4 میلیارد دلار از این بندر را توسعه دهد.

برنامه های سرمایه گذاری EFE بخشی از برنامه 5 میلیارد دلاری ایالات متحده برای مدرن سازی راه آهن شیلی در طی هشت سال آینده است. رئیس جمهور سباستین پیانرا ، که در سپتامبر سال گذشته شیلی را از ریل اعلام کرد ، گفت که این پروژه شامل 25 پروژه برای نوسازی و گسترش شبکه است.

هدف این است که تا سال 2027 تعداد هزار کیلومتر پیست ، سه برابر تعداد کاربران به 150 میلیون در سال و دو برابر شدن حجم حمل بار به 21 میلیون تن اضافه شود.

این شبکه به برنامه احتیاج دارد: سیستم ریلی شیلی رتبه 70 از 103 را از نظر کیفیت زیرساختها در گزارش جهانی رقابت جهانی مجمع اقتصادی جهانی 2019 را بدست آورد و برای کارآیی خدمات قطار خود در جایگاه 61 قرار گرفت.


پاسخی بگذارید