سقوط معامله بوئینگ سازنده هواپیمای برزیلی Embraer را به سمت آینده نامعلوم فرو برد – MercoPress

سقوط معامله بوئینگ سازنده هواپیمای برزیلی Embraer را به آینده ای نامعلوم فرو می برد

دوشنبه 27 آوریل 2020 – 07:45 UTC


دو سال پس از جذب Airbus رقیب اصلی Embraer ، A220 با طراحی کانادایی ، Embraer با یک بحران تاریخی روبرو شده است.

برنامه ریز ساز برزیلی Embraer SA بدون برنامه فوری B به آینده ای نامعمول وارد شده است ، در حالی که تصمیم نگرفت که پس از جریمه شدن شرکت Boeing Co ، فضایی تجاری و تجاری فضایی 4.2 میلیارد دلاری آمریکا را در میان بحران کوروی ویروس به دنبال تأمین مالی نجات دهد.

مدیر عامل شرکت شوکه شده پوسته این شرکت ، در یک شغل با یک تجربه اندک هوافضا ، به دنبال تجمع اعضای هیئت مدیره پس از برگزاری هیئت مدیره مذاکرات در اواخر شب برای بررسی سقوط برنامه ها برای زنده ماندن از رقابت هوافضا در نظر گرفت.

فرانسیسکو گومس نتو گفت: “تاریخ ما مملو از لحظه های دشوار است ، و ما بر همه آنها غلبه کرده ایم.”

اما Embraer اکنون با یک بحران تاریخی روبرو شده است که با انزوا تقویت شده است – دو سال پس از آنکه Airbus اروپا (AIR.PA) رقیب اصلی Embraer ، A220 طراحی شده در کانادا را جذب کرد.

ریچارد ابولافیا ، مشاور گروه Teal گفت: “برای Embraer ، این می تواند بسیار مضر باشد.”

“وقتی که حجم ارائه شده بخشی از رقابت شماست ، فشار بر روی تأمین کنندگان خود سخت است.” هدف فوری Embraer اطمینان از سرمایه گذاران است. این تعهد پس انداز هزینه را می داد و می گفت نقدینگی بالایی دارد.

همچنین ، استدلال هایی را که قبلاً برای ترغیب اتحادیه ها و تنظیم کننده ها برای عقب نشینی از توافق انجام شده بود ، پاره کرد و گفت که این امر می تواند بدون بوئینگ زنده بماند و نه این که این توافق نامه “نجات” آن باشد.

شرکت دولتی سابق درخواست کمک مالی نكرده است ، اما می گوید كه برای منابع “مكمل” تأمین مالی باز است.

شرکت های برزیلی ، از جمله خطوط هوایی و خودروسازان ، در حال بحث و وثیقه هستند.

آبرلیو والپورتو ، رئیس گروه سهامداران اقلیت آبرادین و مخالفت با این توافق گفت: “Embraer” به دولت برای حمایت از هزینه های جدایی و بازپرداخت از بحران اقتصادی ناشی از بیماری کورون ویروس نیاز به حمایت جدی دولت خواهد داشت.

Embraer دو منبع اصلی برای سرمایه گذاران داشت که اکنون ناپدید شده اند.

اول ، 1.6 میلیارد سود سهام فروش را پرداخت می کند. دوم ، دریافت پول به اندازه کافی برای تمیز کردن بدهی ها و تجدید واحدهای دفاعی و اجرایی جت. به عنوان یک شرکت نوسازی ، Embraer شروع جدیدی را آغاز می کند.

مدیران اجرایی همچنین ابراز امیدواری كردند كه بازاریابی بوئینگ یك گلوله نقره برای بازوی تجاری باشد كه 80 درصد از آن بوئینگ متعلق به آن باشد. درعوض ، Embraer اکنون دارای یک کمیته بحران است که به طور روزانه جلسه می یابد و به دلیل مشکلات آن هیچ خبری نیست.

فروش E2 آن عقب مانده است. تقاضای جت كلی به دلیل كرونا ویروس از بین رفته است. در حال حاضر ، سقوط قیمت نفت وضعیت جت های جدید را که عمدتا با راندمان سوخت فروخته می شود ، تضعیف کرده است.

منابع صنعت گفتند كه بوئينگ نياز به اتاق براي مانور دارد زيرا بدنبال حمايت دولت آمريكا از صنعت هوافضا آمريكا است. با پیش بینی بحران برای بازگرداندن موانع اقتصادی ، در گوشه ای از اقدامات به دست آوردن هزاران مهندس برزیلی در حالی که قصد دارد کارمندان خود را اخراج کند ، مشاهده شد.

یک منبع ارشد گفت: “شما به راحتی نمی توانید به کنگره بروید و از آنها درخواست پشتیبانی کنید و پول را برای خرید کسب کنید.”

Embraer می گوید بوئینگ به دلیل مشکلات مالی خاص خود ، معامله مربوط به فنی را زیر پا گذاشت. بوئینگ گفت این تنها به این دلیل كشیده شد كه Embraer نتوانسته شرایط را برآورده كند. اما خود ردیف می تواند آسیب رسان باشد.

این تجزیه همچنین باعث عدم اطمینان کارمندان Embraer می شود که انتظار می رود بسیاری از آنها روی برنامه های آینده Boeing کار کنند. Embraer پیش از این بیش از 90٪ گیاه اصلی برزیل خود را به دلیل بحران خیس کرده بود.


پاسخی بگذارید