“ما انتظار داریم تقاضا برای دو یا سه سال به سطح قبل از بحران برگردد” – MercoPress

مدیرعامل Latam برزیل: “ما انتظار داریم تقاضا برای دو یا سه سال به سطح قبل از بحران برگردد”

دوشنبه ، 13 آوریل 2020 – 12:22 UTC


مدیر عامل شرکت کادییر در ویدئویی از گروه بازرگانان برزیل G100 گفت که انتظار دارد روند بهبود تقاضا از نیمسال دوم آغاز شود

به معنای کلی ، خطوط هوایی در سرتاسر جهان قبلاً اثرات کوتاه مدت و بهترین راه برای زنده ماندن از بحران کورون ویروس را درک کرده اند. حال ، یک سوال مهم دیگر با صنعت روبرو است: چگونه تقاضا برای سفرهای هوایی پس از کنترل همه گیر ، رفتار خواهد کرد؟

هنگامی که تقاضا شروع به پایین آمدن از یک صخره کرد ، مدیران نسبت به بازگشت دوباره خوشبین بودند. با این حال ، هر چه اعتماد به نفس مسافرین بیشتر و بیشتر آسیب ببیند ، بهبودی در سطح قبل از بحران هر روز دورتر به نظر می رسد. این نگرانی توسط مدیرعامل هواپیمایی LATAM Brasil ، جروم کادییر ، طنین انداز شد.

کادیه در ویدئویی از گروه بازرگانان برزیلی G100 ، گفت که انتظار دارد روند بهبود تقاضا از نیمسال دوم آغاز شود. با این حال ، انتظار می رود که بهبودی کند باشد. مدیر عامل شرکت ، همانطور که توسط Panrotas منتشر شده است ، گفت: “ما انتظار داریم تقاضا برای دو یا سه سال به سطح قبل از بحران برگردد.”

علاوه بر مسئله اطمینان مسافری که خطوط هوایی پس از رکود COVID-19 با آن روبرو خواهند شد ، خطوط هوایی برزیل چالش هایی را نیز به دنبال خواهد داشت که به تقاضا و هزینه ها آسیب برساند. با به نظر می رسد که سرمایه خارجی از کشور با ریسک بالاتر فرار می کند و ذاتاً تقاضا را کاهش می دهد ، به بالای اسمی خود رسیده است. یک در حال حاضر ارزش BRL5.20 را دارد ، که از ژانویه که ارزش آن برای ارزش BRL4.02 بود ، سریع رشد کرد.

اگر درصد زیادی از هزینه های خود با استفاده از دلار ، با استفاده از دلار ، شرکت های هواپیمایی در برزیل پس از بحران با چالش جدی روبرو شوند ، اگر دلار به سطح قبلی برنگردد و اقتصاد به این ترتیب بهبود نمی یابد. طبق آخرین تحقیقات فوکوس ، منتشر شده توسط بانک مرکزی برزیل ، پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی 2021 هنوز اصلاح نشده و 2.5٪ است. با این حال ، پیش بینی می شود که رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2020 یک کسر 1.18٪ باشد ، که از 4.99 درصد پیش بینی شده در چهار هفته گذشته 1.99٪ است.

در عین حال ، پیش بینی قیمت دلار فقط بدتر شده است. در چهار هفته ، پیش بینی پایان سال 2020 از BRL4.15 به BRL4.85 رسیده است. تعداد کانونها از نظر مؤسسات مورد بررسی “5 برتر” از نظر دقت پیش بینی میان مدت به دست آمد.

برای صنعت حمل و نقل هوایی ، تقاضا پس گرفته شده به همراه ارز ضعیف و به همین دلیل هزینه های بالاتر ترکیبی بسیار سمی است ، خصوصاً در اقتصاد ناپایدار مانند کشور برزیل. اعتماد به نفس کمتری در بین مسافران به این معادله اضافه کنید و نتیجه فقط می تواند یک کابوس قدرتمند برای هر هواپیمایی باشد.

از ماه آوریل ، گروه هواپیمایی LATAM عملیات مسافری خود را 95٪ کاهش داده است. علاوه بر این ، تمام عملیات مسافر بین المللی فلج شد. در برزیل ، Latam و سایر شرکتهای هواپیمایی مهم توافق کردند حداقل حداقل سطح “اساسی” خدمات را حفظ کنند.

با این وجود ، شرکت هواپیمایی همچنان در تلاش است هواپیماهای خود را مانند سایر صنایع پر کند. کادیه گفت: “فروش کمتر از 10٪ از آنچه در حالت عادی هستند ، و همچنین شبکه ما که شاهد تعلیق مسیر شدید بود”. “مسئله این است که ما نمی توانیم این کاهش فروش را با هزینه های ثابت شرکت هواپیمایی متعادل کنیم. با این کار ، حجم هزینه های روزانه ما دوره ای بسیار پیچیده را برای ماه های آینده به وجود می آورد. “

کادیر برای پایان دادن به یک یادداشت مثبت خاطرنشان کرد: بحران COVID-19 ممکن است تحول کاملی در سفرهای هوایی ایجاد کند. “ما نمی دانیم که چگونه خواهد بود ، اما من معتقدم که این بحران برای بازنویسی روابط بین مشتری ، شرکت و دولت” رخ داده است.


پاسخی بگذارید